Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, että oon onnellinen ja ylpeä poikien puolesta!💖
Videolla on 71 katselukertaa, onko ne kaikki meidän palstalaisten?😆
A, P, M ja moni muu :D
Hyvin pystyi Alessandra hengailemaan Norjaan tulleiden kavereidensa kanssa ilman seurustelukumppaniaan. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ota mitään tikkuista Titanicin ovea! 🤣 Mutta kiitos kauniista sanoista kaikille 💚 Luottavaisin mielin jään odottelemaan, että takavasemmalta ilmaantuu vielä joku uusi ihana hahmo rengastettavaksi.
Oliko Dean jo varattu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pystyi Alessandra hengailemaan Norjaan tulleiden kavereidensa kanssa ilman seurustelukumppaniaan. Just saying.
Mistä tiedät?
Tässä ihana K fanart
Menee varmaan ihan ohi aiheen, mutta voisin varata Benkun. Haluaisin, että se vähän komentelisi mua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa pohdin aiemmin..
Yksi maailman seksikkäimmistä miehistä, Alexander Skarsgård tanssii, CCC:n tahtiin :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että unohdin tiirata mahdollisia vilahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihminen, eri tilanne, eri maa.. mitä ihmettä noistakin pitää täällä alkaa jankkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ota mitään tikkuista Titanicin ovea! 🤣 Mutta kiitos kauniista sanoista kaikille 💚 Luottavaisin mielin jään odottelemaan, että takavasemmalta ilmaantuu vielä joku uusi ihana hahmo rengastettavaksi.
Musavideon ohjaaja Karim ois vapaa.
Mulle se, on aika hottis ja pro!
Harvinaisen mukava ja seesteinen päivä ollut tänään ketjussa. Kiitos mukana olleille. Iltateetä ja sit nukkumaan. Öitä rakkaat palstailijat.
Vierailija kirjoitti:
Dean myös vastannut useammalle, että keikoista odottaa eniten Tavastiaa.
Missä Dean vastailee näihin kysymyksiin?:) Sori jos vastaus on jo tullut, mutta olen pari sivua jäljessä
Häälistalta puuttuu mysteerimies? Joku onnekas meinaa vei tommyn sika säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Dean jo varattu?
Jos on, niin mä otan sitten Deanin kameran Sparklative Sonyan.
En halua vielä luovuttaa liven suhteen mutta pahalta alkaa näyttämään D:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman seksikkäimmistä miehistä, Alexander Skarsgård tanssii, CCC:n tahtiin :D
Täysin offtopic mutta itse tykkäsin enemmän veljestään Gustafista joka oli Viikingeissä.
Mulle käy tikkuinen Titanicin ovi