Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen varaketju on yökukkujille, koska meitä varmasti on:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…
Miksei Puutarha käy? Se on K/B+JO ketju.
Mä ainaki haluun ihan oman fiilistelyn tälle.
Tuleekohan Joksuilta muuta liveä tänään, vai olikohan toi nyt se "yllätyslive"? Luulis, että valmistautuvat nyt illan keikkaan, eikä oo aikaa enää pitää liveä sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Joksuilta muuta liveä tänään, vai olikohan toi nyt se "yllätyslive"? Luulis, että valmistautuvat nyt illan keikkaan, eikä oo aikaa enää pitää liveä sitä ennen.
Ei tää ollut Jokereiden.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tulee niiden oma? Eikö tuo ollut Alessandran järkkäämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vähän eri "tunnelma" kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A postasi stooreihinsa ccc:stä, ja kirjoitti/tägäsi K:n. Stooreista linkki tiktokiin, joka tehtiin ccc:stä, ja kuvateksti: @K where you at?
Jos ne yritti ottaa K:n liveen mukaan mut K on hiljaisuuden tilassa?
No tuskin yritti, tägit jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärppä taas hiljaisuuden tilassa?
Mua naurattaa ajatus siitä, että K keikkailee ja juhlii, ja vetäytyy sitten välillä hiljaisuuden tilaan = luostariin 😄
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku (toki minäkin voin) nostaa iltaisin tämän linkin esille vaikka juuri ennen klo 23. Silloin mahdollisimman moni löytäisi paikalle.
Toivon että JO:lta tulee oma live vielä... Olisiko sitten liveä heidän esiintymisestään.. tai mahdollisesti yhdessä Elvis Costellon kanssa.. (tämä ei olisi niin hyvä idea tietäen nettilapset, joita Costello ei kiinnosta.. kommenteissa huudettaisiin reisistä ja K:ta xD ). Tai ehkä he pitävät liven yhdessä A:n (ja K:n delulu mielessäni) kanssa ennen/jälkeen konsertin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärppä taas hiljaisuuden tilassa?
Mua naurattaa ajatus siitä, että K keikkailee ja juhlii, ja vetäytyy sitten välillä hiljaisuuden tilaan = luostariin 😄
Ja hiljaisuuden tila kestää n.2h 48minuuttia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä liputan myös uuden ketjun puolesta. Puutarha on omanlaisensa maailma, vaikka samoja tyyppejä käykin sekä täällä että siellä.
onks huomannut tiktokissa, että Alessandra on laittanut videonsa yksityiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on veikkaus, että kuka menee Kärtsää vastaan Oslon lentokentälle?
Ps. Muistakaa huumori.
No koalanpentuteline tietenkin.
Päivä paras!
T: Ei päivän paras-jankkaajaEI OLE PÄIVÄN PARAS! Vihaan edelleen tänäänkin sitä vitin koalanpenturoikkumismielikuvaa aikuisista miehistä 🤮 Ottakaa puolihuumorilla.
Katopas nyt vielä uudestaan se video Loverpoolista missä K hyppää B:n kaulaan ja roikkuu siinä ihan onnessaan. Näyttääkö aikuiselta mieheltä vai ihan ekstaasissa olevalta koalanpennulta siinä? NIH 😁😉
Viisuhöpöhöpöesitystä kameralle! 😀 Eikös K tehnyt tota roikkumista Suomessakin joidenkin juontajien kanssa jossain kohtaa viisukevättä. Muistan tällaisia videoita.
Oliko tosiaan Klla "tota roikkumista" joidenkin juontajien kanssa. Muistat videoita, siis useampia tuollaisista tilanteista. Minä en muista yhtäkään. Laitapa siis linkkiä videoista.
No en ala kaivamaan sulle mitään linkkejä mutta ihan jonkun suomalaisen radiotoimittajan sylissä se ainakin roikkui.
Nyt muistit yhden radiotoimittajan, et miuta siitä. Et siis muistanutkaan useampia juontajien kanssa. Kukaan muukaan ei ole tuohon tarttunut ja videota linkittänyt. Usein joku muistaa ja linkittää. Nyt jää hiukan hataralle pohjalle muistamasi, väittämäsi Kn roikkumisesta joidenkin juontajien kanssa. Se on varmaa, ettei K ole hypännyt kenenkään muun syliin ottaen kaulasta kiinni ja siinä Bojanin sylissä keinahteli. Tämä oli ihan ainutlaatuinen tilanne heidän katseitaan myöten.
Vierailija kirjoitti:
onks huomannut tiktokissa, että Alessandra on laittanut videonsa yksityiseksi
Ei ole laittanut.
Pelottaa hieman tuo Kärtsän valta trollata aiheella. Nyt kotisohvalta A:n tiktokkiin "on a plane" heitto ja voidaan heittää hyvästit älylliselle keskustelulle ja järjestää sen sijaan täällä deliriumnautojen kokoontumisajot.
Älkää viitsikö. Tottakai Jokerit haluavat osallistua UMK:n karsintaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö. Tottakai Jokerit haluavat osallistua UMK:n karsintaan.
Saadaan sitten pojista Suomi-vävyt tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC Alessandra ja Jokerit 💚
https://twitter.com/twjulietta/status/1703397069451317748?t=wZLSTogmIez…
Milloin tämä on kuvattu?
Juuri äsken A:n tiktok livessä. muutama minuutti sitten loppui
Oho. Lauloivat yhdessä cha cha chaan.😊
Mikä tarkoitus tässä olisi, jos ei muuta olisi tulossa.Uskon, että jotain tulee, usko tai et, mutta minä uskon.
Mä olen jotenkin hirveen levoton.
Jos ne yritti ottaa K:n liveen mukaan mut K on hiljaisuuden tilassa?