Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96101/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ne kiristää meitä 😭

https://x.com/jokeroutband/status/1703341144153674169?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Tuo toinen Jure koru kyllä hämmentää, kun kaikkien muiden nimet on kerran. Paitsi jos ei se ole Jure.

Siinä korussa varmasti lukee Jere, koska E on peitetty, ja vihreä värikin löytyy :D

Ihanan varmoja ihmiset on täällä. Itse en vain jaksa uskoa, etteikö kyseessä olisi toinen Jure-koru, kun JO on varmasti saanut noita koruja kuin meren mutaa. Valokuvaan on vain valikoituneet tarpeeksi siistin näköiset korut, ja hyvä bonus vain bändin kannalta, jos ihmiset jaksaa tällaista yksityiskohtaa spekuloida. Lisääpähän kiinnostusta singleen.

-eri

Vierailija
96102/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, että SSOL kansi ei herättänyt vieläkin enemmän keskustelua silloin heti kun se julkaistiin, siis se J*RE teksti siinä. Koska eihän siinä kannessa mikään muukaan ole sattumalta, saatika sitten tekstit, vaan kaikki on kyllä huolellisesti valittu ja aseteltu. Ja miksi juuri Jure lukisi kahteen kertaan?

Voi tietty silti viitata ihan mihin vain. Jos vaikka B tutustui meidän tietämättä Cheekkiin Suomen reissulla ja hän onkin Jarena mukana singellä :D:D

Minkä ihmeen takia siinä lukisi mitään muuta kuin Jure? K ei ole sinkulla mukana, joten ei siinä Jerekään lue.

Jos fani on tehnyt Jere-korun? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96103/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jere" voi tuntua kaukaa haetulta, mutta ei siinä kuvassa ole juttuja vahingossa. Ei levyn kanteen laiteta vahingossa kahta kertaa Jure ja todeta, että oho, tostahan voi lukea Jere, mutta ei se mitään. Siis vaikka se kuva olisi jotenkin onnistuttu ottamaan vahingossa noin, niin ei sitä laiteta tuotantoon vahingossa.

T: valokuvaaja

Vierailija
96104/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, "50 Shades of Bojan"

https://twitter.com/Cs_babes/status/1703351584376131675?t=NR2Pw16kzSxQO…

Heiheihei nyt mulla on mennyt jotain oleellista ohi. Mistä tuo kuva on missä Bllä on mustaksi meikatut silmät! :D

Zitti e buonista?

Tässä Bn esiintyminen on ihan omaa luokkaansa. Ja toi lopun voltti!!😱

Vierailija
96105/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkääs nyt joku linkki mistä sen kansikuvan nyt näkis, niin vanhan silmätkin saa tehdä oman tulkintansa.

https://jokerout.lnk.to/SunnySide

Vierailija
96106/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkääs nyt joku linkki mistä sen kansikuvan nyt näkis, niin vanhan silmätkin saa tehdä oman tulkintansa.

https://jokerout.lnk.to/SunnySide

Vierailija
96107/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS:ssä on uutinen: viikonloppuna revontulien mahdollisuus nousee :) Kuinka etelässä niitä näkyy? 

Viime vuonna etelässä oli useasti upeita revontulia!

Vierailija
96108/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, että SSOL kansi ei herättänyt vieläkin enemmän keskustelua silloin heti kun se julkaistiin, siis se J*RE teksti siinä. Koska eihän siinä kannessa mikään muukaan ole sattumalta, saatika sitten tekstit, vaan kaikki on kyllä huolellisesti valittu ja aseteltu. Ja miksi juuri Jure lukisi kahteen kertaan?

Voi tietty silti viitata ihan mihin vain. Jos vaikka B tutustui meidän tietämättä Cheekkiin Suomen reissulla ja hän onkin Jarena mukana singellä :D:D

Minkä ihmeen takia siinä lukisi mitään muuta kuin Jure? K ei ole sinkulla mukana, joten ei siinä Jerekään lue.

Tuota, en minäkään kovin mahdollisena pidä, että olisi mukana, mutta kyllä tää kuva on hämmentävä. Mistä itse tiedät noin varmaksi asian?

Koska se ei sovi tähän mitenkään. Miksi JO:lle olisi fani antanut Jere nimisen korun, kun se olisi kaiken järjen mukaan Käärijä? Miksi JO:n uuden sinkun kansikuvassa olisi Jere millään ajatuksella mukana, kun hän ei ole sinkulla mukana ja sinkku on kiitos JO:n faneille? Liian kaukaa haettua, että tuolla viitattaisiin Kärtsyyn.

Ä-kirjaimia ei saa muuten yhtään mistään tyyliin ostettua. Juu, kyllä, olen yrittänyt etsiä.

Vierailija
96109/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Of course they did it on purpose. :) To start speculations like these which makes posts about them go around.

Like some observant fan posted on Twitter "We made them fire their PR manager, now we are their PR manager."

Vierailija
96110/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit B on itkupotkuraivarin kera vaatinut, että saa Jeren mukaan singlen kanteen (koska sen päässähän ei todistetusti oikein muulle nykyään ole tilaa kuin Jercille) ja muut on sitten epätoivoissaan myöntynyt et laitetaan sitten mut se eka e piiloon.

(Vitsi, huono, sori)

Vierailija
96111/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jure on kahdesti koska hän on Joksu-firman CEO vai mikä nyt olikaan.

Vierailija
96112/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ne kiristää meitä 😭

https://x.com/jokeroutband/status/1703341144153674169?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Tuo toinen Jure koru kyllä hämmentää, kun kaikkien muiden nimet on kerran. Paitsi jos ei se ole Jure.

Siinä korussa varmasti lukee Jere, koska E on peitetty, ja vihreä värikin löytyy :D

Ihanan varmoja ihmiset on täällä. Itse en vain jaksa uskoa, etteikö kyseessä olisi toinen Jure-koru, kun JO on varmasti saanut noita koruja kuin meren mutaa. Valokuvaan on vain valikoituneet tarpeeksi siistin näköiset korut, ja hyvä bonus vain bändin kannalta, jos ihmiset jaksaa tällaista yksityiskohtaa spekuloida. Lisääpähän kiinnostusta singleen.

-eri

No mutta nimenomaan toi, että ovat varmasti saaneet niitä  kuin meren mutaa ja varmasti tarpeeksi siistejä ja hienoja  vaikka minkä näköisiä ja kenen tahansa heidän nimillä tai muilla teksteillä. Ei tuo J*re nyt kuitenkaan niin specialin näköinen ole, että sillä perusteella olisi valittu.

Enkä mä siis ainakaan ole varma mistään, mutta joku juju tässä täytyy olla, elleivät sitten tosiaan tahallaan hämmennä meitä. Mutta olisi sekin outoa mun mielestä.

Vierailija
96113/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli J on siinä kappaleessa jotenkin?

Vierailija
96114/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jere" voi tuntua kaukaa haetulta, mutta ei siinä kuvassa ole juttuja vahingossa. Ei levyn kanteen laiteta vahingossa kahta kertaa Jure ja todeta, että oho, tostahan voi lukea Jere, mutta ei se mitään. Siis vaikka se kuva olisi jotenkin onnistuttu ottamaan vahingossa noin, niin ei sitä laiteta tuotantoon vahingossa.

T: valokuvaaja

Joo tai sitten todella ammattitaidoton kuvaaja heillä.

T. Toinen valokuvaaja

Vierailija
96115/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan huutamassa.

Vierailija
96116/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on, pidän kiinni teoriastani, että Jere on siellä jossain välissä niitä "AAAAA"-huutoja vetämässä.

Vierailija
96117/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan huutamassa.

Hyvin voi olla. Fanien huutoa on biisiä varten äänitetty, niin tottakai siellä on Bojanin ykkösfani mukana.

Vierailija
96118/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti ovat saaneet J:n huutamaan AAAA:ta, mutta siinähän on kirkuvia faneja, he itse yms. mukana... Kiva julkisuuskikka ja markkinointitemmpu ilman että K:ta oikeasti tarvittaisiin kappaleen esittämiseen

Vierailija
96119/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Of course they did it on purpose. :) To start speculations like these which makes posts about them go around.

Like some observant fan posted on Twitter "We made them fire their PR manager, now we are their PR manager."

That is quite a mean tweet actually.

Vierailija
96120/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä mikään K:n aaaaaa keskellä joksujen kappaletta kauheasti lämmitä.. siinä huutaa teinifanit ja naapurin kaimatkin...

Ketju on lukittu.