Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96081/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää, jos ne tekisivät musiikkia teinitytöille niin eivät todellakaan tekisi tuon tyyppistä musaa. Voi verrata JO:n musatyyliä, sanoituksia ja imagoa muutenkin poikabändeihin, jotka on olemassa vain siksi että halutaan kerätä teinitytöiltä rahat pois.

Tuo heidän musa on kotimaassaan paljolti teinityttöjen/parikymppösten musaa vaikka kuten ollaan sieltä päin haastatteluista/jutuista kuultu, teinien vanhemmatkin tykkää kuunnella. Onhan ne sanoitukset ihan 100 % iskeviä teinin tuskaromanttiseen mieleen. Ihan kuin Kuumaa Suomessa vaikka Kuumaan musiikki ei ole niin haikeeta. Kuumaatakin kuuntelee vanhemmatkin ihmiset mutta suurimmat fanit on teinityttöjä.

Se että JO:lla on paljn teinityttöfanejä ei johdu musiikista vaan Bojanin ulkonäöstä.

Tässä hyvä esimerkki siitä, että täällä niitä faneja eriarvoitetaan. Ei bändin taholta.

Bojanin ulkonäkö tuo kyllä muutakin fanikuntaa kuin teinityttöjä.

T. 40+ 😂

(Mutta jumalainen ääni myös ja hyvää musiikkia - kuuntelisin kyllä muutenkin).

Jos ne siirtyy teinitytöille suunnattuun musiikkiin, silloinhan kuuntelijamäärä pienenee. En usko, että vanhemmat ladyt kuuntelee teinimusiikkia edes Bojanin takia ja vanhenee se Bojankin, niiden pitäisi sekin ennakoida. Eikös B joskus analysoitu nopeasti lakastuvaksi ruusuksi.

Vierailija
96082/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, "50 Shades of Bojan"

https://twitter.com/Cs_babes/status/1703351584376131675?t=NR2Pw16kzSxQO…

Heiheihei nyt mulla on mennyt jotain oleellista ohi. Mistä tuo kuva on missä Bllä on mustaksi meikatut silmät! :D

Zitti e buonista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96083/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kärppä muuten toimii lempinimenä niin hyvin K:lle, jos yhtään tietää millasesta pikkueläimestä on kyse, tai lähinnä sen utelias käytös kun pää pilkistää milloin mistäkin ja hetken päästä ihan toisesta paikkaa. Siltä pohjalta aika taidokas väännös Käärijästä. :D Taidan omia sen omaankin sanavarastoon.

Vierailija
96084/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, "50 Shades of Bojan"

https://twitter.com/Cs_babes/status/1703351584376131675?t=NR2Pw16kzSxQO…

Heiheihei nyt mulla on mennyt jotain oleellista ohi. Mistä tuo kuva on missä Bllä on mustaksi meikatut silmät! :D

Zitti e buonista?

Vierailija
96085/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mun manifestointi keskiviikon säälle taitaa jopa toimia! Nyt ei ole enää luvattu niin pahaa sadetta illaksi kuin aiemmin. Täytyy silti aika tarkkaan varmaan pohtia asua, joka toimii sekä jonottaessa että sisätiloissa ja kestää sateen, kaiken varalta...

Vierailija
96086/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, että SSOL kansi ei herättänyt vieläkin enemmän keskustelua silloin heti kun se julkaistiin, siis se J*RE teksti siinä. Koska eihän siinä kannessa mikään muukaan ole sattumalta, saatika sitten tekstit, vaan kaikki on kyllä huolellisesti valittu ja aseteltu. Ja miksi juuri Jure lukisi kahteen kertaan?

Voi tietty silti viitata ihan mihin vain. Jos vaikka B tutustui meidän tietämättä Cheekkiin Suomen reissulla ja hän onkin Jarena mukana singellä :D:D

Vierailija
96087/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on veikkaus, että kuka menee Kärtsää vastaan Oslon lentokentälle?

Ps. Muistakaa huumori.

No koalanpentuteline tietenkin.

Päivä paras!

T: Ei päivän paras-jankkaaja

EI OLE PÄIVÄN PARAS! Vihaan edelleen tänäänkin sitä vitin koalanpenturoikkumismielikuvaa aikuisista miehistä 🤮 Ottakaa puolihuumorilla.

Katopas nyt vielä uudestaan se video Loverpoolista missä K hyppää B:n kaulaan ja roikkuu siinä ihan onnessaan. Näyttääkö aikuiselta mieheltä vai ihan ekstaasissa olevalta koalanpennulta siinä? NIH 😁😉

Viisuhöpöhöpöesitystä kameralle! 😀 Eikös K tehnyt tota roikkumista Suomessakin joidenkin juontajien kanssa jossain kohtaa viisukevättä. Muistan tällaisia videoita.

Oliko tosiaan Klla "tota roikkumista" joidenkin juontajien kanssa. Muistat videoita, siis useampia tuollaisista tilanteista. Minä en muista yhtäkään. Laitapa siis linkkiä videoista.

Vierailija
96088/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, mun manifestointi keskiviikon säälle taitaa jopa toimia! Nyt ei ole enää luvattu niin pahaa sadetta illaksi kuin aiemmin. Täytyy silti aika tarkkaan varmaan pohtia asua, joka toimii sekä jonottaessa että sisätiloissa ja kestää sateen, kaiken varalta...

Kertakäyttösadeviitta jos sataa, se voi sit hylätä roskiin jos ei halua narikkaan tai laukkuun ei mahdu.

Vierailija
96089/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, että SSOL kansi ei herättänyt vieläkin enemmän keskustelua silloin heti kun se julkaistiin, siis se J*RE teksti siinä. Koska eihän siinä kannessa mikään muukaan ole sattumalta, saatika sitten tekstit, vaan kaikki on kyllä huolellisesti valittu ja aseteltu. Ja miksi juuri Jure lukisi kahteen kertaan?

Voi tietty silti viitata ihan mihin vain. Jos vaikka B tutustui meidän tietämättä Cheekkiin Suomen reissulla ja hän onkin Jarena mukana singellä :D:D

Ja tuo toinen kirjain on ihan tarkoituksella laitettu piiloon.

Vierailija
96090/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia siinä lukisi mitään muuta kuin Jure? K ei ole sinkulla mukana, joten ei siinä Jerekään lue.

Vierailija
96091/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia siinä lukisi mitään muuta kuin Jure? K ei ole sinkulla mukana, joten ei siinä Jerekään lue.

Jure on siinä jo kerran.

Vierailija
96092/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jure on siinä jo kerran.

Niin? Miksei se voisi olla kahta kertaa? Siellä nurkassahan on kasa niitä koruja, joista toisessakin on jotain kirjaimia. 

Vierailija
96093/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, en minäkään kovin mahdollisena pidä, että olisi mukana, mutta kyllä tää kuva on hämmentävä. Mistä itse tiedät noin varmaksi asian?

Vierailija
96094/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on veikkaus, että kuka menee Kärtsää vastaan Oslon lentokentälle?

Ps. Muistakaa huumori.

No koalanpentuteline tietenkin.

Päivä paras!

T: Ei päivän paras-jankkaaja

EI OLE PÄIVÄN PARAS! Vihaan edelleen tänäänkin sitä vitin koalanpenturoikkumismielikuvaa aikuisista miehistä 🤮 Ottakaa puolihuumorilla.

Katopas nyt vielä uudestaan se video Loverpoolista missä K hyppää B:n kaulaan ja roikkuu siinä ihan onnessaan. Näyttääkö aikuiselta mieheltä vai ihan ekstaasissa olevalta koalanpennulta siinä? NIH 😁😉

Viisuhöpöhöpöesitystä kameralle! 😀 Eikös K tehnyt tota roikkumista Suomessakin joidenkin juontajien kanssa jossain kohtaa viisukevättä. Muistan tällaisia videoita.

Oliko tosiaan Klla "tota roikkumista" joidenkin juontajien kanssa. Muistat videoita, siis useampia tuollaisista tilanteista. Minä en muista yhtäkään. Laitapa siis linkkiä videoista.

Muistelen, että Bojanilla oli yksi. K lla en ole nähnyt.

Vierailija
96095/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä varmaan odotetaan, ilmestyykö K. Osloon. Jos sen tekee, sitten voidaan spekuloida olisiko J*re Jere, koska JO varmaan esittää Oslossa SSOL:n eka kertaa julkisesti ja K mukana, jos hänellä on jokin rooli kappaleessa. Jos K. ei ole mukana Oslossa, en usko, että se J*re olisi siis Jere. Tämä pohdinta on tarkoitettu siis ennen keikkaa.

Vierailija
96096/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ne kiristää meitä 😭

https://x.com/jokeroutband/status/1703341144153674169?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Tuo toinen Jure koru kyllä hämmentää, kun kaikkien muiden nimet on kerran. Paitsi jos ei se ole Jure.

Siinä korussa varmasti lukee Jere, koska E on peitetty, ja vihreä värikin löytyy :D

Vierailija
96097/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, en minäkään kovin mahdollisena pidä, että olisi mukana, mutta kyllä tää kuva on hämmentävä. Mistä itse tiedät noin varmaksi asian?

Koska se ei sovi tähän mitenkään. Miksi JO:lle olisi fani antanut Jere nimisen korun, kun se olisi kaiken järjen mukaan Käärijä? Miksi JO:n uuden sinkun kansikuvassa olisi Jere millään ajatuksella mukana, kun hän ei ole sinkulla mukana ja sinkku on kiitos JO:n faneille? Liian kaukaa haettua, että tuolla viitattaisiin Kärtsyyn.

Vierailija
96098/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:ssä on uutinen: viikonloppuna revontulien mahdollisuus nousee :) Kuinka etelässä niitä näkyy? 

Vierailija
96099/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääs nyt joku linkki mistä sen kansikuvan nyt näkis, niin vanhan silmätkin saa tehdä oman tulkintansa.

Vierailija
96100/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten oli pieni keskustelun tynkää siitä mitä suomalaista biisiä toivoisi Bojanin laulavan suomeksi.

Olin joskus miettinyt Hectorin tiettyä biisiä, mutten muistanut mitä. Nyt se tuli vastaan, Hectorin Yhtenä iltana. Miten kaunis sävel ja hyvät sanat. Sanoissa on jopa jotain K & B sopivaa 💚💙

En osaa linkittää biisiä tänne. Youtubesta löytyy.

Ketju on lukittu.