Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ne kiristää meitä 😭
https://x.com/jokeroutband/status/1703341144153674169?s=61&t=jMNsX7BzVe…Tuo toinen Jure koru kyllä hämmentää, kun kaikkien muiden nimet on kerran. Paitsi jos ei se ole Jure.
Onhan se vähän kryptistä, että toinen kirjain on peitetty. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä SSOL biisiin liittyvässä keskustelussa unohdetaan se, että pojat eivät ole vielä päässet Suomen keikoille ja huomanneet että heillä on myös vähän vanhempaa fanikuntaa. Mua ei biisin nimi haittaa yhtään. Olen itse asunut Bojanin ikäisenä Lontoossa ja onhan se mahtava paikka 💕
Joo mä luulen, että JO saa Suomesta uutta perspektiiviä faniensa "määrittelyyn". Varmasti arvostavat kaikenikäisiä faneja, eivätkä tee musaa pelkästään nuorille faneille.
En oikeen ymmärrä miksi jotkut tekee päätelmiä yhden biisin perusteella että JO haluaa vaan nuoria tyttöjä faneikseen. Tästä yhdestä biisistäkään ei vielä edes paljoa tiedetä sanoja. He ovat itse myös sanoneet että tulevalla levyllä tulee olemaan biisejä useammalla eri kielellä
Kun presavesin tuon uuden biisin, tuli universal musicin tiedot siihen. Nehän kävi siellä kesällä, ilmeisesti ovat siirtyneet sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit näyttääkin tykkäävän nimenomaan noista rannekoruista ja rintsikoista ja niiden antajista, siis nuorista faneista. Nyt tämä neulominen alkaa tuntua turhalta.
Noh noh, eipä nyt lannistuta siellä kun maaliviiva häämöttää.
Bojan muuten saattaa olla kaulaliinatyyppiä, sellainen oikein pitkä. Mutta miten sellaasen tähän hätään enää puikottaa jos ei konetta omista.
Mä olen loppusuoralla kaulaliinassa, tavoite on noin
180 cm. Ehkä mä sitten tämän Boitsulle lahjoitan huolimatta katkeruudesta, joka tässä viime senteillä iski uusimman biisin myötä😄 🤨kiitos muuten hänelle joka vinkkasi demoniväriseen piirrokseen värin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ne kiristää meitä 😭
https://x.com/jokeroutband/status/1703341144153674169?s=61&t=jMNsX7BzVe…Tuo toinen Jure koru kyllä hämmentää, kun kaikkien muiden nimet on kerran. Paitsi jos ei se ole Jure.
Onhan se vähän kryptistä, että toinen kirjain on peitetty. Eiköhän jatketa.
Mä sanoisin tähän että aivan sama mitä siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt paristakin B:n haastiksista sellainen kuva, että hän arvostaa sitä että yleisössä on monen ikäisiä, esim. tässä haastiksessa https://www.instagram.com/p/CxEInamNYTQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Totta hemmetissä arvostaa kaikenikäisiä faneja. Niillä on hyvä, hienostunut maku ja hyvät käytöstavat. En usko, että alkavat vittuilla yleisölle tai purkaa väsymystään lipun ostaneille - edes vitsinä. (K saa tehdä sen ihan yksin.)
Ja onneksi hän tekee.
Sellainen posetiivari apinoineen kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit näyttääkin tykkäävän nimenomaan noista rannekoruista ja rintsikoista ja niiden antajista, siis nuorista faneista. Nyt tämä neulominen alkaa tuntua turhalta.
Bojan muuten saattaa olla kaulaliinatyyppiä, sellainen oikein pitkä. Mutta miten sellaasen tähän hätään enää puikottaa jos ei konetta omista.
180 cm. Ehkä mä sitten tämän Boitsulle lahjoitan huolimatta katkeruudesta, joka tässä viime senteillä iski uusimman biisin myötä😄 🤨kiitos muuten hänelle joka vinkkasi demoniväriseen piirrokseen värin valinnassa.
Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
En oikeen ymmärrä miksi jotkut tekee päätelmiä yhden biisin perusteella että JO haluaa vaan nuoria tyttöjä faneikseen. Tästä yhdestä biisistäkään ei vielä edes paljoa tiedetä sanoja. He ovat itse myös sanoneet että tulevalla levyllä tulee olemaan biisejä useammalla eri kielellä
En tiedä haluavatko vain nuoria tyttöjä faneikseen, mutta heitä he ainakin haluavat tällä biisillä erityisesti kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.
Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.
Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.
Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.
Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?
Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.
Mä en jaksa. Ootteko niin hermostuneita keikoista vai miksi tällänen asenne nyt? Jokerit ei laita faneja eriarvoiseen asemaan, mut täällä jotkut tuntuu sitä yrittävän.
Lähinnä pettymys siitä, että päättivät lähteä tälle linjalle, nuoleskelemaan nuoria naisfaneja ja tuota Twitter-porukkaa.
🤦🏼
Eikös jokerit juuri noin ole tehneet nyt kuin tuossa edellä kirjoitetaan? Joukko faneja savusti Rekon ulos ja he saavat oman biisin. Mikä tässä on väärää tulkintaa. Olen erittäin mielelläni väärässä tässä asiassa. Kertokaa oma tulkintanne. Mieluummin otan sen vastaan kuin haukut.
Kerro ensin, millälailla Sunny side of London on Rekoa ulos savustaneista naisista tai kiittää juuri _heitä_?
Miksi koplaat biisin ja tuon tapahtuman yhteen?
Ei Bojan varmana tuosta tapahtumasta puhunut, kun kertoi, että biisi on faneille.
Päätin kuunnella, mitä Bojan sanoikaan siitä ig-livessä, ja litteroida sen tänne. He alkavat puhua siitä (minun omassa tallenteessani, joka on alusta) noin 18 minuutin kohdilla:
Bojan:
"The song is very very interesting in terms of what it says.
It is definitely made, and it was made and inspired to what is happening to us since we started this journey outside of Slovenia.
Basically it's a song that represents the community, the Joker out community. It's a song that talks about our concerts, it's a song that talks about you guys, the fact that you're all very, very appreciated by us, the fact that we feel very, very appreciated by you.
So it's literally just, I would say, an ode to everything that is happening and I guess we could say that like, something like this is ...kind of crazy and out of this world and doesn't happen to a lot of people.
And we know that we have no guarantees on whether it's gonna last a year, or a month, or like, forever.
But however long it last, like the things we have already and the things we know are going to happen in a short term, are kind of enough for us, so that song just talks about everything that's happening with us, with you, and to all of us."
Kris jatkaa: "So it's actually kind of for everyone who has been to one of our concerts..."
Bojan alkaa feikki-itkeä 💦
Bojan: "But actually it's a very happy song!
Someone asked, if it's crazy, if it's parti, it's very parti!"
(Joku vierestä, Jan?) "It's very crazy"
Bojan: "Yes yes!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo katkeruus iski tuosta jankkaajasta. Bojanhan on kertonut, että heillä on Sloveniassakin on kaiken ikäisiä faneja. B on varmaan ikionnellinen sun lahjasta!
Mä keski-ikäisenä lasken vielä parikymppiset nuoriksi tytöiksi. 😊 Jotenkin tuntuu että he tähtää sinne pari-kolmekymppisten ikäluokkaan tuolla uudella sinkulla. Ainakin niistä vähistä sanoista mitä on nähnyt niin käsittelee itsensä etsimistä tai jotain. Eihän se kuuntelu muiltakaan ole kielletty. 🙂
Vähän taas ihmetyttää tää keskustelu JOsta sen bändin arvostuksesta faneja kohtaan. Arvostavat ihan varmana kaikkia faneja, mutta kuten joku aiemmin mainitsi, Krishän avoimesti kertoi aloittaneensa kitaransoiton tyttöjä saadakseen. Ei tämä mikään kirkkokuoro ole, vaikka ovatkin varmasti matkan varrella kasvaneet ja tulevatkin kasvamaan. Just oli tumblrissa ihan hyviä mietteitä bändin imagosta:
https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/728648471567024128/i-know-pe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee. Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.
Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!
T. Amsterdamin aasi
Mua huvittaa tää vieläkin, että oikein tarjosi kuvaa, kun yleensä se pyyntö tulee kyllä fanilta. :D Voi reppana.
Jos se ajatteli, että eivät kehtaa pyytää ja sitten saa tuollaisen vastauksen. Eikös se viimeksikin Tavastian ulkopuolella lähestynyt itse ihmisiä. Voisin mennä esittäytymään jokereitten vanhimpana fanina. Sitten ystävystyn Bojanin kanssa niinkuin se lähes 80 lady, joka fanina ystävystyi Harryn kanssa. Tämähän täytyy laittaa harkintaan.
Siis sehän meni niin, että me peräännyttiin koko ajan kauemmas Jokereista ja varsinkin niistä kameroista (ja mielestäni vielä todella selkeästi eli heidän olisi pitänyt kyllä tajuta), ettei ne olis vaan vahingossakaan luullut, että halutaan niille puhua. Loput antoi periksi mut Bojan (jonka tunsin jo siinä vaiheessa Kärden lanseeraamalla nimellä eli watafakBojan) vihikoiran tai piraijan tapaan lähestyi vaan koko ajan, kunnes meillä tuli seinä vastaan takana eikä enää päästy mihinkään 😁.
Nyt muuten tuli mieleen et olisko se käärijänvihreä huppari jo siinä vaiheessa ollut niin vastustamaton syötti Boitsulle, että sen oli vaan pakko tulla juttusille? 😅
Vihikoiran ja piraijan tavoin lähestyvä Bojan listalle 😄
Ja Käärijän-vihreä huppari-syötti! 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ankeuttajien kokoontumisajot vai trollitko yrittää jankkauksia aloittaa?
Eilen oli niin hyvä tunnelma ja luulis, että tänäänkin.Kaikkea ihanaa on odotettavissa Jokereilta ja Kärtsältä, mutta jostain syystä kaikkea negaa kaivetaan taas asiasta kuin asiasta.
Vähän/paljon positiivisuutta nyt peliin eli eiköhän jatketa 👍
Nyt jotain nostatusta kyllä kaivataan.
JO:n pojat vois vinkata insta liven ajankohdasta ja Kärtsyli vois laittaa jotain kivaa myös sunnuntain iloksi.
Nähdäänköhän Suomen keikoilla Jokereiden päällä jotain vihreää? Tai pinkkiä? Nahkaa? Pitsiä? Vai jopa paidattomuutta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anyway here's Bojan shuffling to Kovis:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728699260817801216?source=share
Joissain asioissa nää touhutontut on kyllä niin samasta puusta veistetty.
Mä mietin eilen sitä YleX-hommaa katellessa, et poikien pitäis päästä yhessä klubille tamppaamaan :D
Musa soi, ovat niin liki toisiaan kun voi olla. Liikkuvat samaan tahtiin. Suut vasten kauloja. K kääntyy, painaa selkänsä B.n rintaa vasten. Tämä kietoo kätensä K:n ympärille...
Kuumaa...🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K oli kyllä niin fiiliksissä tuolla yleX:ssa 😘
Ja sen seuraaminen (varsinkin radiosta) oli täyttä 💩💩💩
Pettymys. Odotin siis, että ois ollut haastattelu, toki välissä musiikkia. Ei ois kannattanut mainostaa täällä palstalla, ainakaan mainitsematta, ettei siinä oo mitään.
Ota katsos asioista selvää, äläkä oleta, jos tapanasi on pettyä. Kukaan ei ole puhunut mistään haastattelusta mitään, vain että K on vieraana ystävänsä vetämässä erikoismusiikin ohjelmassa. Siitäkin olit (tai joku muu yhtä onneton) pettynyt minkälaista musiikkia kyseisessä ohjelmassa soitettiin ja K:n musiikkimakuun, niin tottakai K on bassomusiikin ohjelmaan valinnut tuon genren lempparinsa. Käsittämätöntä perseilyä nyt taas.
🌸🌺 Kaikesta ei ehdi ottaa selvää, niinpä se, joka tänne jotain tiedottaa voisi ystävällisesti laittaa mukaan, millaisesta asiasta on kysymys, josta tiedottaa 🌸🌺
Vierailija kirjoitti:
N: Guys we have to go on stage.
B: But look how cute he looks on my arms.
N: Yes yes, Jere is cute, but you can't sing like that.
K: But I'm Bojan's little Koala.
N: Yes yes, but the gig is starting.
B: Nace come on just this once.
N: No, let go of each other.
B: Fine just this time.
Joko ne pelaa Backstage Tetristäkin 😂
Ja onneksi hän tekee.