Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.
Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.
Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.
Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.
Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?
Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.
Jan ainakin tykkäsi rintsikoista 😉 https://twitter.com/leopardom_/status/1690487443080835072
Ehkä tuo kaikki fanikrääsä kansikuvassa on lähinnä tapa kiittää faneja keikoille tulemisesta ja muusta kannustuksesta.
Manifestoin muuten pojilta Nordic Tourin jälkeen kuvaa jossa kiittävät yleisöä hyvistä keikoista ja kaikilla on lahjaksi saadut villasukat jalassa ja kaulaliinat kaulassa. 😍
Niille on myös enemmän käyttöä tammi-helmikuisessa Lontoossa kuin rannekoruille 🙂
Ei tosikoille:
Taas on yksi lento lähtenyt Osloa kohti! 😂
Anyway here's Bojan shuffling to Kovis:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728699260817801216?source=share
Jos joku pääsee poikien kanssa jutulle, niin käskekää nyt ihmeessä viedä tsemppiterveiset G:lle, kun emme häntä tänne nyt saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.
Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.
Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?
Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.
Mä en jaksa. Ootteko niin hermostuneita keikoista vai miksi tällänen asenne nyt? Jokerit ei laita faneja eriarvoiseen asemaan, mut täällä jotkut tuntuu sitä yrittävän.
Lähinnä pettymys siitä, että päättivät lähteä tälle linjalle, nuoleskelemaan nuoria naisfaneja ja tuota Twitter-porukkaa.
🤦🏼
Eikös jokerit juuri noin ole tehneet nyt kuin tuossa edellä kirjoitetaan? Joukko faneja savusti Rekon ulos ja he saavat oman biisin. Mikä tässä on väärää tulkintaa. Olen erittäin mielelläni väärässä tässä asiassa. Kertokaa oma tulkintanne. Mieluummin otan sen vastaan kuin haukut.
Jospa se biisi on sarkasmia?
Tai tietoinen päätös katsoa sitä aurinkoista puolta sen vähemmän aurinkoisen sijaan.
Mitä tarkoitat tällä? Sitäkö, että haluavat unohtaa Briteissä tapahtuneet ikävät asiat. Ihan hyvä periaate. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että osa faneista on kuitenkin nostettu muiden yläpuolelle.
Ketkä siis tarkalleen on nostettu? Oon sama joka tuossa aiemmin pohti ehkä olevansa vaan pihalla, kun en ole perillä siitä millä tavalla viittaisivat just joihinkin tiettyihin faneihin.
Onko kenelläkään tietoa, miten Sloveniassa, Serbiassa ja muutenkin siellä suunnalla on suhtauduttu tähän uuteen kappaleeseen ja sen nimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee. Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.
Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!
T. Amsterdamin aasi
Mua huvittaa tää vieläkin, että oikein tarjosi kuvaa, kun yleensä se pyyntö tulee kyllä fanilta. :D Voi reppana.
Jos se ajatteli, että eivät kehtaa pyytää ja sitten saa tuollaisen vastauksen. Eikös se viimeksikin Tavastian ulkopuolella lähestynyt itse ihmisiä. Voisin mennä esittäytymään jokereitten vanhimpana fanina. Sitten ystävystyn Bojanin kanssa niinkuin se lähes 80 lady, joka fanina ystävystyi Harryn kanssa. Tämähän täytyy laittaa harkintaan.
Siis sehän meni niin, että me peräännyttiin koko ajan kauemmas Jokereista ja varsinkin niistä kameroista (ja mielestäni vielä todella selkeästi eli heidän olisi pitänyt kyllä tajuta), ettei ne olis vaan vahingossakaan luullut, että halutaan niille puhua. Loput antoi periksi mut Bojan (jonka tunsin jo siinä vaiheessa Kärden lanseeraamalla nimellä eli watafakBojan) vihikoiran tai piraijan tapaan lähestyi vaan koko ajan, kunnes meillä tuli seinä vastaan takana eikä enää päästy mihinkään 😁.
Nyt muuten tuli mieleen et olisko se käärijänvihreä huppari jo siinä vaiheessa ollut niin vastustamaton syötti Boitsulle, että sen oli vaan pakko tulla juttusille? 😅
Mä niin näen tämän tilanteen sieluni silmin. 😂
Taustalla alkaa soida Tappajahain tunnari, kun B alkaa verkkaisesti kaarrellen lähestyä kanssanautaamme, joka hitaasti peruuttaen, äkkinäisiä liikkeitä välttäen yrittää väistää kohtalonsa. Mutta ei! Hänen selkänsä osuu jo seinää vasten ja pakoreittiä ei enää ole. Sormet hapuilevat betonista pintaa, sydän jyskyttää kiivaasti rinnassa, mutta mitään ei ole tehtävissä: B on jo naulinnut silmänsä kohteeseen eikä tule sitä enää vaihtamaan. Askel askeleelta hän lähestyy, ja kanssanauta sulkee silmät ja pyytää olemaan nopea. B avaa suunsa, hampaat välkähtävät Amsterdamin illassa: "Hei, haluatko kuvan?" Viiltävä huuto kiirii läpi kaupungin.
Kuinka moni on tehnyt jokereille villasukkia? nuoli ylös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen JO:n sinkun taiteessa ole naisen kuva? Se kellertävä kuva, jossa lukee se biisin nimi?
Se on fanitaidekuva ja se nainen siinä niiden special fan Maike
Hmm, no täähän alkaa kuulostaa vaan entistä pahemmalta.
En tiedä onko paha vai ei, mutta joidenkin fanien nostaminen muiden yläpuolelle ei tunnu kivalta. Paitsi jos esim.tämä Maike on tehnyt jotain Jokereiden hyväksi. Koko superfani käsite on erikoinen. Mikä tekee ihmisestä superfanin, sekö että käy monella keikalla ja tekee itseään tykö.
Kyllähän superfanit hypettää ja markkinoi somessa niin heistä on hyötyä eteenpäin yrittäville bändeille. Sitä en tiedä saako he jotain siitä hyvästä. Ehkä jonkinlaista vippikohtelua välillä, ilmaislippuja tai jotain. En tosin tiedä yhtään.
N: Guys we have to go on stage.
B: But look how cute he looks on my arms.
N: Yes yes, Jere is cute, but you can't sing like that.
K: But I'm Bojan's little Koala.
N: Yes yes, but the gig is starting.
B: Nace come on just this once.
N: No, let go of each other.
B: Fine just this time.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Ootteko niin hermostuneita keikoista vai miksi tällänen asenne nyt? Jokerit ei laita faneja eriarvoiseen asemaan, mut täällä jotkut tuntuu sitä yrittävän.
Lähinnä pettymys siitä, että päättivät lähteä tälle linjalle, nuoleskelemaan nuoria naisfaneja ja tuota Twitter-porukkaa.
🤦🏼
Eikös jokerit juuri noin ole tehneet nyt kuin tuossa edellä kirjoitetaan? Joukko faneja savusti Rekon ulos ja he saavat oman biisin. Mikä tässä on väärää tulkintaa. Olen erittäin mielelläni väärässä tässä asiassa. Kertokaa oma tulkintanne. Mieluummin otan sen vastaan kuin haukut.
No eiköhän tämä biisi ole enemmän niille, jotka on pysyneet bändin puolella. Ei niille, jotka savusti Gn ulos ja alkoi väittämään perättömiä Bstä.
No ei minusta ainakaan, vaan lepyttelyä niille, jotka kokivat et G tehnyt väärin heitä kohtaan. Eli kiitos että pysyitte faneina, vaikka case Gregor.
Tuota, tasan samat tyypit väitti tosi törkeitä juttuja Bojanista. Luuletko, että heille on oikeasti tehty kiitoslaulu? Anteeksi, mutta nyt herätys.
Nuoleskelulta tämä kuitenkin näyttää, tarkoittavat sitten mitä tahansa pohjimmiltaan.
Ööeeivit*u
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit näyttääkin tykkäävän nimenomaan noista rannekoruista ja rintsikoista ja niiden antajista, siis nuorista faneista. Nyt tämä neulominen alkaa tuntua turhalta.
Mitäs jos poikettais massasta? He saa rannekoruja ja rintsikoita varmasti täälläkin, mutta saavat myös villasukkia, koska se on meidän juttu. Ja jossain tulevaisuuden haastattelussa kertovat mieleenpainuvasta Suomen keikoista, kun he meinasivat hukkua villasukkalahjoihin.
Mä niin näen tämän tapahtuvan jossain tulevassa haastattelussa. Aika useinhan heiltä on kysytty ja tullaan kysymäänkin fanilahjoista, niin väistämättä tällainen erikoisuus tulee esille. Ehkä nähdään jopa kuvakavalkaadi jossain vaiheessa, kun Jokerit kokeilee kaikki villasukat ja kaulahuivit läpi ja koettaa jakaa niitä keskenään. :'D
Viimeistään sitten kun Ljubljanassakin on talvi, pojat kulkee treenikämpällä niissä suomalaisten neulomissa villasukissa ja ne näkyy sitten IG livessä ja kuvissa sieltä. 🎸🧦
Vierailija kirjoitti:
Ei tosikoille:
Taas on yksi lento lähtenyt Osloa kohti! 😂
Kauanko nää lennot kestää muuten?
Vierailija kirjoitti:
Anyway here's Bojan shuffling to Kovis:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728699260817801216?source=share
Joissain asioissa nää touhutontut on kyllä niin samasta puusta veistetty.
Näin tiktok -videon jossa sanottiin, että ICIPsta tulee mieleen tämä, ja nyt en saa tätä mielikuvaa enää pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🏼
Jospa se biisi on sarkasmia?
En oikein usko. Tämä on vähän hankala paikka arvioida jokereita, kun ei vielä tiedetä millaisia seuraavat kappaleet on. Jos menevät tähän suuntaan niin se on sitten heidän valintansa, mutta saattaa olla tuloksena aika eri bändi kuin nyt. Eikä omasta mielestäni hyvällä tavalla.
Ainakaan heillä ei näytä olevan suunnitelmissa kuuntelijakunnan laajentaminen, vaan entistä tarkempi fokusoituminen tiettyyn spesifiin ryhmään. Ja tämä toki heille sallittakoon, ehkä voivat saavuttaa suuren kansainvälisen suosion tyttöjä huudattavana poikabändinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🏼
No eiköhän tämä biisi ole enemmän niille, jotka on pysyneet bändin puolella. Ei niille, jotka savusti Gn ulos ja alkoi väittämään perättömiä Bstä.
No ei minusta ainakaan, vaan lepyttelyä niille, jotka kokivat et G tehnyt väärin heitä kohtaan. Eli kiitos että pysyitte faneina, vaikka case Gregor.
Tuota, tasan samat tyypit väitti tosi törkeitä juttuja Bojanista. Luuletko, että heille on oikeasti tehty kiitoslaulu? Anteeksi, mutta nyt herätys.
Nuoleskelulta tämä kuitenkin näyttää, tarkoittavat sitten mitä tahansa pohjimmiltaan.
Ehkä sun kannattaa jättää Jokerit ja koko palsta. Vaualta löytyy varmaan parempia ketjuja sulle ja soita vaikka kansanradioon tästä ahdistuksestasi, on nyt menossa radio suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tieteellinen tutkimus. Laita nuolta ylös tai miksei myös alas, jos olet menossa jollekin JO Suomen keikoista JA sitoudut samalla nuolta painaessasi kirjoittamaan tänne keikkaraportin selvittyäsi henkisesti kokemuksesta. Katsotaan montako raporttia tulossa. :)
Syvästi kiittäen, paikalle pääsemättömät.
Tässä olisi "rapsa" etukäteen.
Olipa kerran nauta, joka meni JO keikalle. Yht´äkkiä lavalle asteli jumalainen B muut boitsut vanavedessään. Ei mennyt aikaakaan, kun yleisön joukosta ilmestyi kaunis K tehden shake it shake it-liikkeitään. Tämän jälkeen K ja B esittivät yhteiskappaleen "The story of the lost leather glove". Heidän esittäessään kappaletta väliin ei mahtunut edes A4 paperi. Uusi kappale kuulosti todella hyvältä ja Tavastia räjähti. Keikan loputtua nauta lähti ulos. Vihreänsiniset revontulet tanssivat Helsingin taivaalla sinetöiden ystävysten jälleennäkemisen.
Niuvanniemi ei olisi huono vaihtoehto, ajatteli nauta ja alkoi mylvimään kutsuakseen muita mukaansa. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Jokerit näyttääkin tykkäävän nimenomaan noista rannekoruista ja rintsikoista ja niiden antajista, siis nuorista faneista. Nyt tämä neulominen alkaa tuntua turhalta.
Noh noh, eipä nyt lannistuta siellä kun maaliviiva häämöttää.
Bojan muuten saattaa olla kaulaliinatyyppiä, sellainen oikein pitkä. Mutta miten sellaasen tähän hätään enää puikottaa jos ei konetta omista.