Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95481/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko OIKEASTI että K menisi Osloon huomenna? Kun eikö pojat lähde jo maanantaina sieltä pois? Onko turhaa sähläämistä ja rahan kulua?

En tiedä, kuinka moni tosissaan uskoo ja kuinka moni läpällä heittää tätä. Luulisin, että suurin osa ei usko. Itse en ainakaan ajattele, että K sinne lähtisi, varsinkin kun JO:lla on varmasti Alessandra siellä keikkavieraana jo. Onneksi ehtivät sitten Suomen päässä nähdä useamman päivän verran :)

Mutta jos siellä olisi sekä Alessandra että K? Aivan mahtavaa 😍

Vierailija
95482/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.

Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.

Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉

Kannattaa vaan hyväksyä se, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja sinne aitioon saattaa päättyä myös monenlaista ihmistä. Pääasiassa ihmiset ovat kuitenkin vieraskoreita, vaikka täällä huumori ja mielipiteet olisivat minkälaisia tahansa.

No, nyt rauha maassa.Meitä on siellä tosi pieni porukka ja kaikki vaikuttavat olevan tosi fiksuja tyyppejä.

Kaikki maksoivat ajallaan ja vastailivat viesteihin sovitusti, joten ihan tavallisia mukavia suomalaisia ihmisiä sinne on nyt tulossa.Nimilistan perusteella mukana ei ole ketään, ketä kannattaisi tulla stalkkaamaan.Terkuin tämän LOGOMO aition,"järkkäri" ja nyt vain odottelemaan tätä odotettua keikkaa.

No minä en ala siellä kuuntelemaan epäasiallisia juttuja Janin yksityishenkilöstä. Ne jutut ovat epäasiallisia ja huonoa huumoria.

Oikeassa elämässä kun ei voi toisten keskusteluja ilmiantaa eikä muutenkaan rajoittaa että se on vaan sitten suljettava korvat. Jos nyt edes oikeasti olet sinne menossa.

Miksi en menisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95483/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hemmetin kova oli tuo Alaks olee tuossa miksauksessa. Tuo mix pitäisi saada tallenteena hitto soikoon!!!!!

Joo todella hyvä oli, voiskohan Sonny laittaa sen johonkin saataville?

Vierailija
95484/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP:in sptify numerot tuli. 251 tuhatta rikki, eli hyvin se meni. Nukkukaamme rauhassa.

Vierailija
95485/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan hyväksyä se, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja sinne aitioon saattaa päättyä myös monenlaista ihmistä. Pääasiassa ihmiset ovat kuitenkin vieraskoreita, vaikka täällä huumori ja mielipiteet olisivat minkälaisia tahansa.

No, nyt rauha maassa.Meitä on siellä tosi pieni porukka ja kaikki vaikuttavat olevan tosi fiksuja tyyppejä.

Kaikki maksoivat ajallaan ja vastailivat viesteihin sovitusti, joten ihan tavallisia mukavia suomalaisia ihmisiä sinne on nyt tulossa.Nimilistan perusteella mukana ei ole ketään, ketä kannattaisi tulla stalkkaamaan.Terkuin tämän LOGOMO aition,"järkkäri" ja nyt vain odottelemaan tätä odotettua keikkaa.

No minä en ala siellä kuuntelemaan epäasiallisia juttuja Janin yksityishenkilöstä. Ne jutut ovat epäasiallisia ja huonoa huumoria.

Oikeassa elämässä kun ei voi toisten keskusteluja ilmiantaa eikä muutenkaan rajoittaa että se on vaan sitten suljettava korvat. Jos nyt edes oikeasti olet sinne menossa.

Miksi en menisi?

Sitä kun ei voida täällä tietää kuka on menossa aitioon ja kuka vaan sanoo niin hämmentääkseen.

Vierailija
95486/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja muistakaa Tavastian sääntö et kahta jonoa ei saa tehdä, eli myöhemmälle keikalle jonottamaan vasta aikaisintaan kello 17.

Miksei voi jonottaa jo päivällä ja päästää S-keikalle menijät vain ohi? En kyllä mene sille tokalle keikalle, mut varmana osa tekee noin.

On tuo vähän haastavaa, mutta mistä sitä kukaan tietää mille keikalle kukin jonottaa, että kenet pitää päästää ohi tai kenen ohi voit mennä, jokaiseltako jonossa pitäis kysyä kummalle keikalle on menossa. Ja jos oot ite menos ekalle keikalle ja edessä on jo tokalle keikalle jonottajia niin sit niin jää niiden taa sumppuun. Mut ei oo moisesta kokemusta että miten se onnistuu, niin sithän sen näkee 😅

Kauheeta, mua alkaa stressata koko keikka jo, tän jonotuksen ja sateen takia. Olen menossa tuolle myöhemmälle keikalle enkä haluaisi mennä sinne ekalle keikalle jonottavien sekaan hämminkiä aiheuttamaan, mutta millä sen nyt estää? Paitsi ehkä menemällä kello 17 jonon hännille ja toivomalla, että osuu hyvään kohtaan...

Vierailija
95487/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP:in sptify numerot tuli. 251 tuhatta rikki, eli hyvin se meni. Nukkukaamme rauhassa.

omg, tuohan on kova numero Suomessa! Hyvä K! :)

Vierailija
95488/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei laittaisko joku RockRockDemonin tänne?

Vierailija
95489/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
95490/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä! Vähän jäi siitä mun povaamasta millistä puuttumaan, mut enpä tainnut tietään tän viikon lottonumeroitakaan 😅

Vierailija
95491/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SF tulee sitten myös Tavastialle ja on korostanut kaikkialla, että on hänen syntymäpäivä. En halua, että tästä alkaa hänen mollaus, mutta sanon vain, että pitäkää pintanne. Sieltä on tullut kyseiseltä henkilöltä itselle ainakin tosi piikillistä katsetta ja kyynärpää taktiikkaa aiemmilla keikoilla.

Vierailija
95492/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en menisi?

Sitä kun ei voida täällä tietää kuka on menossa aitioon ja kuka vaan sanoo niin hämmentääkseen.

Mä toivoisin, ettei täällä jankattaisi jokaikinen päivä Logomon koosta, sinne menijöitä tai mikä huumori on sinne soveliasta jne. Pliis lopettakaa jo. Oikeasti alkaa jo sivullisena kyllästyttämään tällainen.

Vierailija
95493/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa joka illasta viettää kaksi tuntia näin, katsoa K:n iloa, intohimoa ja jammailua musiikin parissa. Elämän kuormaa olisi paljon helpompi kantaa.

Vierailija
95494/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en menisi?

Mä toivoisin, ettei täällä jankattaisi jokaikinen päivä Logomon koosta, sinne menijöitä tai mikä huumori on sinne soveliasta jne. Pliis lopettakaa jo. Oikeasti alkaa jo sivullisena kyllästyttämään tällainen.

No mut hei. Ei oo enää montaa päivää kestettävänä 😁.

T. Toinen sivullinen

Vierailija
95495/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko OIKEASTI että K menisi Osloon huomenna? Kun eikö pojat lähde jo maanantaina sieltä pois? Onko turhaa sähläämistä ja rahan kulua?

En tiedä, kuinka moni tosissaan uskoo ja kuinka moni läpällä heittää tätä. Luulisin, että suurin osa ei usko. Itse en ainakaan ajattele, että K sinne lähtisi, varsinkin kun JO:lla on varmasti Alessandra siellä keikkavieraana jo. Onneksi ehtivät sitten Suomen päässä nähdä useamman päivän verran :)

Tuli ihan yllätyksenä, että joku uskoo. Tän shippauksen myötä on hauska tietyssä määrin näitä postauksia lukea, mutta jos joku oikeasti uskoo siihen niin en edes sano mitään.

Vierailija
95496/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä! Vähän jäi siitä mun povaamasta millistä puuttumaan, mut enpä tainnut tietään tän viikon lottonumeroitakaan 😅

Vertailuksi Alessandran sinkku sai 92k kuuntelua ekana päivänä, sekin julkaistiin eilen

Vierailija
95497/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut hyvä meininki tänään, kiva kerrankin palstailla ilman suurempia tappeluita. :)

Vierailija
95498/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, saisko tänne la-illan ratoksi toiveita JO esiintymiasuista? Itse pidin siitä B:n punaisesta/pinkistä paidasta, mikä keikka olikaan. Tai sitten Tavastialle vois sopia hihaton!

Vierailija
95499/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, milli ois ollut vähän Måneskin-tasoista numeroa jo, ja niillä sentään joku 10-20 kertaa suurempi seuraajakunta kuin Kärtsällä. xD Itse olin veikannut 100t, eli yllätyin.

Vierailija
95500/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Voi ei, nyt iso satsi C:tä, sinkkiä ja lepoa, niin toivottavasti paranet keskiviikkoon mennessä. 🤞🤞

Kiitokset tsempeistä. Käyn kohta ostamassa sinkkiä, mutta jos se ei tepsikään ja joudun luopumaan lipuista, lupaan ilmoittaa täällä täsmällisen ajankohdan kun lataan ne liputtomaan. Nautaenergiaa, ihan Jurea varten!

Nooo, älä tee sitä!!! Ei ole väliä mitä tahansa, mene ainakin yhteen konserttiin, luultavasti lähimpään tai viimeiseen. Ota suurin määrä lääkettä (kipuun, kuumeeseen jne.) ohjeiden mukaan juuri ennen keikkaa ja mene!! Kun olet siellä, unohdat olevasi sairas joka tapauksessa. :)

Ehdit ehkä parantua, mutta ellet, niin älä mene tartuttamaan infektiota muihin.

Ketju on lukittu.