Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9441/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä koko K&B-kuviossa on kyllä tapahtunut niin paljon kaikkea (hyvällä tavalla ) odottamatonta niin lyhyen ajan sisällä, että odotan mielenkiinnolla minkälaisia käänteitä lähitulevaisuus pitää sisällään :D

Vierailija
9442/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin Youtubessa kommenttiin yhdellä videolla, jossa joku sanoi, että B:stä ja Lukesta olisi pitänyt tulla ennemminkin pari, koska Luke on kultturellimpi, fiksumpi ja parempi kommunikoimaan samalla kielellä ja englanniksi kuin Käärijä. Kommentissa oli muistettu myös mainita että Käärijä on heterokin😂😂

Luke on omassa sarjassaan, mutta jos Puola olisi ymmärtänyt jättää sen ankean bejba-tytön kotiin ja sieltä olisikin lähetetty Jann, olisi bojanin ja käärijän kuvio saattanut olla aavistuksen kaoottisempi.

En jotenkin vaan usko että Jannin ja Kärtsän välillä olisi ollut mitään.. Jann on sen verran naisellinen tai ehkä androgyyni et enemmän uskoisin että olisi hassutelleet Luken kanssa. Bojan on eri tyylinen.

Jann on kyllä androgyyni mutta ei sellainen hissukka kuin Luke. Se on itse asiassa aika raju jutuiltaan ja habitukseltaan, ja uskoisin että nimenomaan sen energia olisi vedonnut näihin kahteen. Ulkoisestihan se ei ole mikään robinbieber eli ei sillä tavalla vetoaisi käärijään, mutta siinä on sellaista tiettyä kovuutta, joka olisi luultavasti sekoittanut bojanin päätä entisestään. Arvelen siis, että Jann olisi pyöritellyt tätä näiden kahden suhdetta ja leikitellyt sillä mennen tullen, mihin esimerkiksi lukella ei ollut mitään mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Are you-pätkän ehdin nähdä mattimaximin instassa ennen sensurointia. Myöhemmin menin tarkistamaan kuulinko oikein, oli jo poissa.

Mikäli kuulin oikein siinä oltiin ihan perusasioiden äärellä, siitä itestään kyse miesten kesken.

mitä sensurointia, missä sensuroitu,? Sehän siis oli Storyna, hävisikö vain luonnollisesti 24h kuluttua ,(mulla kyllä kännyssä tallella

..)

Vierailija
9444/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Are you-pätkän ehdin nähdä mattimaximin instassa ennen sensurointia. Myöhemmin menin tarkistamaan kuulinko oikein, oli jo poissa.

Mikäli kuulin oikein siinä oltiin ihan perusasioiden äärellä, siitä itestään kyse miesten kesken.

Höpöhöpö ei sensuroitu, eikä siitä saanu selville, mistä kyse. Minäkin näin sen heti kun matti sen laittoi.

Vierailija
9445/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee nyt vähän ohi raiteen, mut kattokaahan Käärijån eleitä tässä faniselfiessä...Tuo katseen suunta 🤭🤭

https://www.instagram.com/reel/CtIotpRq70u/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
9446/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö ei sensuroitu, eikä siitä saanu selville, mistä kyse. Minäkin näin sen heti kun matti sen laittoi.

Alkuperäisessä oli kysymys kokonaan, kohta oli ääni siitä pois.

Vierailija
9447/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekohan kohta jo liian syvällä tässä jutussa, ku alatte keksimään omia ja vääristelette juttuja.

Vierailija
9448/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker Out tekee heinäkuussa Wild Youthin kanssa neljän keikan kiertueen Briteissä.

Nää on kyllä hoitaneet aika hyvin tän tuoreen suosion.

Jokerit sanoi juuri jossain haastattelussa että pyrkivät keikkailemaan tai ylipäänsä olemaan viikonloppuisin sloveniassa, ja muualla voivat keikkailla viikolla. Tämä tietää vähän huonoa Suomelle, koska välimatkat on tosi pitkiä ja öisin ei ole juuri lainkaan junayhteyksiä. Jos siis joskus syksyllä saadaan jokerit tavastialle jonakin ankeana tiistai-iltana, ei täältä iloisesta itäsuomesta ole oikein saumaa lähteä katsomaan :(

Vierailija
9449/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää menee nyt vähän ohi raiteen, mut kattokaahan Käärijån eleitä tässä faniselfiessä...Tuo katseen suunta 🤭🤭

Smells like too much heteroman to me!

Vierailija
9450/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy että kuva on poistettu. Mitä siinä oli?

Vierailija
9451/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei nuo nuuskahuulet nappaa yhtään.

Vierailija
9452/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärojän katse eksyy viehättävän tummahiuksisen fanin kauka-aukkoon ja suu jää auki-asentoon

Vierailija
9453/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottekohan kohta jo liian syvällä tässä jutussa, ku alatte keksimään omia ja vääristelette juttuja.

Ne on keksineet sekä vääristelleet lukemaansa ja näkemäänsä jo monta viikkoa! Siis vainoharhaisia.

Vierailija
9454/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärojän katse eksyy viehättävän tummahiuksisen fanin kauka-aukkoon ja suu jää auki-asentoon

Näkyikö tuo siis äsken? Miten se yhtäkkiä on poistunut 😀

Vierailija
9455/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817

Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.

Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.

Ainakin sitä hävettää ihan hirveesti. Ei tiedä mihin silmänsä pistäs. Varmaan punastuukin. Miten se noin jäykkänä ja nolona onkin vaikka kyse tutusta ja turvallisesta Käärijästä.

Ja tässä toi Kärtsyn enkku on kyl taas ihan järkkyä voi hyvät hyssykät 😂

Kun englanti on niin heikkoa että kaikki kuulostaa aina kaapistatulemiselta vahingossa :D

Vierailija
9456/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli never have I ever iltana K sanoo "Are you"... 

Ja saunailtana "Maybe when you come with me, we go naked and do the bad things?" johon B: "But are you?"

Nyt salapoliisit kertokaa jo selitys tuolla are youlle 😅

Mä oon ajatellut, et kärtsän on pitänyt kysyä have you, eli (oletko tehnyt jotain) mut onkin sit kysynyt are you. Siitä sit tullut tuo läppä. Eli have you done bad things naked in sauna kysyy bojan😁

Vierailija
9457/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on keksineet sekä vääristelleet lukemaansa ja näkemäänsä jo monta viikkoa! Siis vainoharhaisia.

Tämä on fiktiivistä hömppää, eli jos koko idea on fiktiivinen eivätköhän tulkinnatkin ole.

Vierailija
9458/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aiemmin ihastunut, mutta näin Bojanista unta. Apua! :D (Ei mitään pervoa, juteltiin vaan, jostain syystä ranskaksi, en tiedä puhuuko hän oikeasti toista kotimaistani...)

Vierailija
9459/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän umk -ketjussa pyörittelin silmiäni, kun joku siellä mainosti että on tallentanut itselleen K:sta kerrottuja rivoja tarinoita (ne oli kyllä oikeasti lapsellisia). Nyt joutuu itse puntaroimaan, kehtaako ottaa kopiot joistain mitä tänne on parin viime päivän aikana tullut 😆 Ei hitto jos joku löytäisi ne multa.

Mua hävettäisi ihan hirveästi jos olisin kirjoittanut söpön pikku tarinan B&K:sta, joku vetäisi siitä herneen nenään ja "Mamma Av" saisi tuomion siveettömyysrikkeesta ja se julkaistaisiin iltapäivälehdessä. 😀

No selvisihän teidän tarkoitusperät - haluatte kaliffiksi kaliffin paikalle, siis julksuutta!!

Miksi et ilmiantaisi itseäsi Seiskaan? Naama näkyviin, vähän silleen pitkänä - vaadimme me järki-ihmiset.

Näkisimme millaiset Liisat siellä mikämikä -maassa asuu, niin voimme alkaa sitten täällä kertoa satuja ja tarinoita.

Vierailija
9460/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/nain-kaarija-naamioituu-jotta-hanta-ei-tu…; "Räppäriä ei voinut varmuudella tunnistaa" Juu sehän ei oo käyttäny noita laseja keikoilla ja kukaan ei varmastikaan tunnista noita housuja :D On taas keksitty ihan turhanpäivänen juttu, mut sehän ei tietenkään yllätä ku kyseessä on Seiska.

Ketju on lukittu.