Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kun jotkuthan aina selittelee tota B käytöstä sillä, että se pussailee ja hiplaa kaikkia, ei mitään ihmeellistä. Mutta ne samat tyypit ei silti osaa sanoa miksi B on tollanen ujo, hämmentyny hihittelijä vaan K seurassa (kuten vaikka tossa aiemmassa sauna klipissä) Itseasiassa ainoa kerta jolloin B on ollut sellanen oma, vähän cocky, ittensä K'n kanssa oli se lippu video. Että minusta väitteet, että B olisi kaikkien kanssa muka samanlainen on ihan puuta heinää, selkeä ero siinä miten käyttäytyy muiden ja K kanssa.
Onhan Bojan ollut ihan oma itsensä tosi usein Käärijän kanssa. Just se lippujuttu, syliin hyppääminen, halaaminen kun kun Käärijä kommentoi pm, kävely käytävällä finaalin jälkeen jne. Ehkä noissa parissa tapauksessa se on ollut hämillään kun ei yhtään tiedä mitä Käärijä aikoo sanoa seuraavaksi.
Ihan kiva tuo JO:n yhteinen brittikiertue mutta nyt Reko ja Warner hereillä: Käärijälle ja JO:lle yhteinen Pohjoismaiden ja Baltian kiertue syksyksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän umk -ketjussa pyörittelin silmiäni, kun joku siellä mainosti että on tallentanut itselleen K:sta kerrottuja rivoja tarinoita (ne oli kyllä oikeasti lapsellisia). Nyt joutuu itse puntaroimaan, kehtaako ottaa kopiot joistain mitä tänne on parin viime päivän aikana tullut 😆 Ei hitto jos joku löytäisi ne multa.
Mua hävettäisi ihan hirveästi jos olisin kirjoittanut söpön pikku tarinan B&K:sta, joku vetäisi siitä herneen nenään ja "Mamma Av" saisi tuomion siveettömyysrikkeesta ja se julkaistaisiin iltapäivälehdessä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817
Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.
Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.
Mun mielestä se ei ole B joka kysyy???
On ihan selvästi B, joka kysyy.
Bojan kysyy: "But are you?"
Toihan on se niiden sisäpiiri Are you?! -läppä. Eli liittyikö siihen alkuperäiseen kysymykseen jotain mitä tehdään alasti 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817
Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.
Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.
Mun mielestä se ei ole B joka kysyy???
En ole varma, kuka kysyy, mutta kysymyksen eka sana on mielestäni "But", ei "What".
Mun mielestä tossa saunapätkässä eka joku kysyy Are you? Ja sitten joku vastaa Käärijä. Mietin, että kun leikittelevät sanoilla muutenkin "Jan, Bo-Jan, pojan, isä ja poika" jne, että voisko toi Are you olla ihan vain että joku on sanonut Kaarijuu tai jotenkin ton Käärijä. 🤔
Ainoa kerta muuten kun Bojanilla on mennyt ohi Käärijän sanaleikki oli tuossa ravintolaklipissä kun K yritti opetella sanomaan sloveenksi I am s good guy. K yritti sanoa että se kuulostaa koiralta (dobermannilta) mutta sanoi sen verran puutteellisella enkulla (it hear like dog) että B luuli että K haluaa opetella sanan koira :D
Vierailija kirjoitti:
Tuvan kaappikello lyö lyöntejään..Bojan koskee hellästi Jeren silmäluomea huulillaan, vetää itsensä hiukan kauemmaksi ja vain tuijottaa Jeren huulia. Tämän hetken hän haluaa painaa mieleensä.. Jeren huulet näyttävät niin pehmeiltä ja niin kutsuvilta. Kuuma hengitys väreilee huulien välillä koko ajan kiihtyen.
Jere raottaa silmiään ja liikuttaa päänsä määrätietoisesti Bojanin huulia kohti. Pehmeät ja kosteat huulet hipaisevat toisiaan sähköisenä."Jere, we have same vibe and same energy" Bojan kuiskaa. " but I just cant do this anymore, you'll break my heart". Bojan irrottaa äkkiä otteensa, kääntää Jerelle selkänsä, kompuroi tuvan nurkkaan ja haroo hiuksiaan sekavana.
loppukäänteestä tajuaa että ficin kirjoittaja on nainen. Ei tuossa noin oikeasti kävis.....😃
https://www.tumblr.com/cygnetix/719324274726404096/i-hadnt-seen-this-sh…
En oo nähny tota kuvaa aiemmin <3 bad boy Jere, lähettäkää Bojanille ambulanssi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jotkuthan aina selittelee tota B käytöstä sillä, että se pussailee ja hiplaa kaikkia, ei mitään ihmeellistä. Mutta ne samat tyypit ei silti osaa sanoa miksi B on tollanen ujo, hämmentyny hihittelijä vaan K seurassa (kuten vaikka tossa aiemmassa sauna klipissä) Itseasiassa ainoa kerta jolloin B on ollut sellanen oma, vähän cocky, ittensä K'n kanssa oli se lippu video. Että minusta väitteet, että B olisi kaikkien kanssa muka samanlainen on ihan puuta heinää, selkeä ero siinä miten käyttäytyy muiden ja K kanssa.
Onhan Bojan ollut ihan oma itsensä tosi usein Käärijän kanssa. Just se lippujuttu, syliin hyppääminen, halaaminen kun kun Käärijä kommentoi pm, kävely käytävällä finaalin jälkeen jne. Ehkä noissa parissa tapauksessa se on ollut hämillään kun ei yhtään tiedä mitä Käärijä aikoo sanoa seuraavaksi.
Noista sun luettelemista ainoa missä on mun mielestä cocky oma ittensä on ja "tilanteen herra" on se lippuvideo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän umk -ketjussa pyörittelin silmiäni, kun joku siellä mainosti että on tallentanut itselleen K:sta kerrottuja rivoja tarinoita (ne oli kyllä oikeasti lapsellisia). Nyt joutuu itse puntaroimaan, kehtaako ottaa kopiot joistain mitä tänne on parin viime päivän aikana tullut 😆 Ei hitto jos joku löytäisi ne multa.
Mua hävettäisi ihan hirveästi jos olisin kirjoittanut söpön pikku tarinan B&K:sta, joku vetäisi siitä herneen nenään ja "Mamma Av" saisi tuomion siveettömyysrikkeesta ja se julkaistaisiin iltapäivälehdessä. 😀
Häpeä. Sitähän se vanha kansa sanoo että jos ei tiedä mistä asiasta pitäsi hävetä niin kannattaa hävetä ja hävetä ihan vähän vielä lisää ihan varmuuden vuoksi. Jos ei ole hävennyt kuitenkaan ihan tarpeeksi.
Mä en pelkääkään tätä maailmaa..
Eilisen baby-juttuun liittyen muistui mieleen, miten viime viikolla luin K/B-ficciä, jossa kutsuivat toisiaan baby-nimityksellä. Varmaan se oli vähän läheisemmissä tunnelmissa, mutta oikeastikin ajattelin silloin, miten epärealistiselta tuntuisi, että kutsuisivat toisiaan oikeasti niin. Nyt tuntuu aika hauskalta, kun muistin tän!
Mitähän kaikkia käänteitä tää laiva-vuoristorata vielä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista sun luettelemista ainoa missä on mun mielestä cocky oma ittensä on ja "tilanteen herra" on se lippuvideo.
Ja ehkä myös niissä finaalin jälkeisissä kävely klipeissä mutta niissä taas K ei ole oma ittensä surunsa takia joten ei voi laskea tilannetta normaali olosuhteiksi alkujaankaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli never have I ever iltana K sanoo "Are you"...
Ja saunailtana "Maybe when you come with me, we go naked and do the bad things?" johon B: "But are you?"
Nyt salapoliisit kertokaa jo selitys tuolla are youlle 😅
Kumpi tapahtui ensin?
Never have I ever -ilta oli ennen. Se oli lauantaina, turquoise carpet -päivän aattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä. Sitähän se vanha kansa sanoo että jos ei tiedä mistä asiasta pitäsi hävetä niin kannattaa hävetä ja hävetä ihan vähän vielä lisää ihan varmuuden vuoksi. Jos ei ole hävennyt kuitenkaan ihan tarpeeksi.
Mä en pelkääkään tätä maailmaa..
Noo vitsillä ihan kirjoitin 😀 tuo olis se tilanne mitä oikeasti häpeäisin (mutta onkin vaan ihan teoreettinen tilanne, eihän sellasta oikeasti käy 😇)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffetaukoajatus: Käärijä on kanelipulla, johon on kardemumman sijaan ropsahtanut vähän mustapippuria, mutta syön silti kun pulla on aina pulla. Bojan on tuulihattu. Vai olenko väärässä?
Eiii, kohta meillä on puutarhaketjun sijaan tulilla leivosketju.
Rakastan teitä. Ei mulla muuta, jatkakaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä myös niissä finaalin jälkeisissä kävely klipeissä mutta niissä taas K ei ole oma ittensä surunsa takia joten ei voi laskea tilannetta normaali olosuhteiksi alkujaankaan
Hassua, että Käärijä suri 2. sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, löytypä ihana Janin ja Kärtsyn hali!
Mikä?
https://www.instagram.com/reel/CtJQanqgaOo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ...........😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli never have I ever iltana K sanoo "Are you"...
Ja saunailtana "Maybe when you come with me, we go naked and do the bad things?" johon B: "But are you?"
Nyt salapoliisit kertokaa jo selitys tuolla are youlle 😅
Kumpi tapahtui ensin?
Titanic-risteily torstaina, are you-ilta perjantaina, euroklubikeikka lauantaina ja turkoosimatto sunnuntaina ja saunalla maanantaina.
Kumpi tapahtui ensin?