Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
9481/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeesti Käärijä itse aloitti oman shippauksensa jatkuvilla poikakaveri- ja vihjailupuheillaan ja molemmat heittävät itse bensaa liekkeihin pikku viesteillään. Kyllä siitä saa puhua ja spekuloida eikä siinä ole mitään hullua niin kuin täällä välillä väitetään. Sitten jokainen ymmärtää että nuo tarinat mitä täällä on ollut on ihan jöpöfantasiaa.

tässä puhutaan nyt näiden todellisten ihmisten stoorien väärentämisestä. Puhut nyt eri jutusta.

Esim. mikä on ollut todellisten stoorien väärentämistä? Oikeasti kiinnostaa.

Se, että väitetåän faktana, ettå joku ihminen on sensuroinut pois pätkiä stooreistaan, jotta saataisiin shippauksen draamankaari kuulostamaan raflaavammalta. Esimerkkinä tuo mainittu Mattimaximin Story

Ilmiannettu nuo viestit.

Vierailija
9482/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/nain-kaarija-naamioituu-jotta-hanta-ei-tu…; "Räppäriä ei voinut varmuudella tunnistaa" Juu sehän ei oo käyttäny noita laseja keikoilla ja kukaan ei varmastikaan tunnista noita housuja :D On taas keksitty ihan turhanpäivänen juttu, mut sehän ei tietenkään yllätä ku kyseessä on Seiska.

Juu aiVAN mahdoton tunnistaa 🤣

Seiska pöhlö, täytyykö juosta perässä kuvaamassa, vai onko lukijan kuva. Ei kivaa tuollainen salakuvaaminen.

Ja sir Sherlock osuus, ei ole tuossa kuvassa myrttiä kainalossa, ei toki muutoinkaan kamoja ym mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän saunamayhemista bojanin ja muiden kanssa. Oli ainakin mulle uusi klippi.

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1655656204964642817

Tää oli vaan mun mielestä ihana ja hauska.

Näenkö oikein vai punastuuko B tuossa kun K sanoo että maybe you can go naked and do the bad things? B laittaa sitten käden kasvojensa eteen ja kysyy K:ltä What are you. Varmaan ihmetteli mikä ihmeen velho K on, kun saa hänet tuntemaan jotain mitä ei ole koskaan ennen tuntenut. Ainakaan noin voimakkaana ja yllättävänä.

Ainakin sitä hävettää ihan hirveesti. Ei tiedä mihin silmänsä pistäs. Varmaan punastuukin. Miten se noin jäykkänä ja nolona onkin vaikka kyse tutusta ja turvallisesta Käärijästä.

Ja tässä toi Kärtsyn enkku on kyl taas ihan järkkyä voi hyvät hyssykät 😂

Raukka jokerman yrittää kyllä kaikkensa, että naama pysyy peruslukemilla ja mitään vääränlaista ilmettä ei livahda läpi kun tulee puhe alastomuudesta <3

Vierailija
9484/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeesti Käärijä itse aloitti oman shippauksensa jatkuvilla poikakaveri- ja vihjailupuheillaan ja molemmat heittävät itse bensaa liekkeihin pikku viesteillään. Kyllä siitä saa puhua ja spekuloida eikä siinä ole mitään hullua niin kuin täällä välillä väitetään. Sitten jokainen ymmärtää että nuo tarinat mitä täällä on ollut on ihan jöpöfantasiaa.

tässä puhutaan nyt näiden todellisten ihmisten stoorien väärentämisestä. Puhut nyt eri jutusta.

Esim. mikä on ollut todellisten stoorien väärentämistä? Oikeasti kiinnostaa.

No esim viestit missä väitetään sanotun asiaa mitä ei ole ja samalla otetaan esille jonkun yksityishenkilön insta. Poistakaa ne viestit. Jos klipeistä haluaa puhua voi jättää sanomatta kenen julkaisuja ne on ja laittaa vaikka eteen fiktiivistä spekulointia että asia tulee muillekin selväksi halutessaan

Miksi pitää ottaa noin henkilökohtaisesti? Painelet sitä ilmiantonappia ja perustelet jos joku on sun mielestä väärin ja mode poistaa jos näkee sen oikeaksi. Muista vaan että pakko näitä ei oo lukea ja sananvapaus on.

Vierailija
9485/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi mä en pysty kattoon noita K:n saunavideoita. 🙈 Niistä tulee jotenkin sellanen olo että tahtoo laittaa kädet silmilleen ja se englanti. Ai, sattuu korviin

Vierailija
9486/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/cygnetix/719324274726404096/i-hadnt-seen-this-sh…

En oo nähny tota kuvaa aiemmin <3 bad boy Jere, lähettäkää Bojanille ambulanssi :D

Taidan tallentaa tämän siihen täältä tallennettelujen tarinoiden yhteyteen. 

Ainakin pitää miettiä tietosuojaa jos lähtee matkustamaan. Pääsee johonkin lentokenttien rajalla ohjelmaan, jossa tarkastaja katsoo ensin hämmentyneenä mun puhelinta, jonka jälkeen minua. Ei hyvät hyssykät.

Vierailija
9487/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut ei suoraan voi väittää että ois jossain klipissä sanottu muuta kun on sanottukaan

Vierailija
9488/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillähän oli tosi kuumaa menoa silloin titanic päivänä "dont say that!! HUHHUH!!

Miten turqoise carpetin päivä sijoittuu tuohon päivään nähden?

Jollain Käärijän tanssijoiden (ja Käärijän) ig-livetallenteella Kärtsä muuten nauraa muille siinä, kun ovat valmistautumassa menemään juuri sille turkoosille matolle, että "miks mä aina sanon, että tää [tilaisuus] on carpe diem"? 🤭

Miksiköhän... eiks se itse tajunnut vielä silloin 🤭

Titanic-risteily torstaina, are you-ilta perjantaina, euroklubikeikka lauantaina ja turkoosimatto sunnuntaina.

Ou gaad, ihanaa, että pistit nää, mulla on ollut täydellinen sekamelska kaikesta, koska heräsin finaali-iltana ääntenlaskussa siihen, että Käärijä ei ollutkaan Suomen iänikuinen uskomus, että TÄLLÄ KERTAA Suomi voittaa, eli kiinnostuin tän vuoden viisuista!

Vierailija
9489/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi mä en pysty kattoon noita K:n saunavideoita. 🙈 Niistä tulee jotenkin sellanen olo että tahtoo laittaa kädet silmilleen ja se englanti. Ai, sattuu korviin

Ei pysty katsomaan, silmiin sattuu liikaa. En myöskään ymmärrä miksi jokerit suostu laittaa noi mummon alkkarit jalkaansa.

Vierailija
9490/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillähän oli tosi kuumaa menoa silloin titanic päivänä "dont say that!! HUHHUH!!

Miten turqoise carpetin päivä sijoittuu tuohon päivään nähden?

Jollain Käärijän tanssijoiden (ja Käärijän) ig-livetallenteella Kärtsä muuten nauraa muille siinä, kun ovat valmistautumassa menemään juuri sille turkoosille matolle, että "miks mä aina sanon, että tää [tilaisuus] on carpe diem"? 🤭

Miksiköhän... eiks se itse tajunnut vielä silloin 🤭

Titanic-risteily torstaina, are you-ilta perjantaina, euroklubikeikka lauantaina ja turkoosimatto sunnuntaina.

Ou gaad, ihanaa, että pistit nää, mulla on ollut täydellinen sekamelska kaikesta, koska heräsin finaali-iltana ääntenlaskussa siihen, että Käärijä ei ollutkaan Suomen iänikuinen uskomus, että TÄLLÄ KERTAA Suomi voittaa, eli kiinnostuin tän vuoden viisuista!

Mä olen muuten niin iloinen, että juuri tällä kertaa sattui sellainen sauma (pidempi sairausloma) UMK:sta viisuihin, että kerrankin seurasin koko viisuhässäkän kaikkine prepartyineen ja stooreineen, oli niin kiva nähdä se Käärijä-hypen kasvu maailmalla (se tuntui aluksi ihan uskomattomalta, mutta sen takia tulos ei tullut yllätyksenä) ja tietysti tämän ketjun aiheen tarinan kasvu myös. En ole ikinä ennen seurannut viisuja tällä intensiteetillä ja sattuipa sopivasti se seuraaminen tähän vuoteen. Eikä se näköjään ole vieläkään loppunut :D.

Vierailija
9491/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottekohan kohta jo liian syvällä tässä jutussa, ku alatte keksimään omia ja vääristelette juttuja.

Ne on keksineet sekä vääristelleet lukemaansa ja näkemäänsä jo monta viikkoa! Siis vainoharhaisia.

Tämä on fiktiivistä hömppää, eli jos koko idea on fiktiivinen eivätköhän tulkinnatkin ole.

Mitä hyötyä kenellekään?

No siis musta tuntuu että tämä koko eleiden ylitulkinta kuuluu tähän shippausilmiön hulluuteen muutenkin, nähdä jotain siellä missä sitä ei ole. Sama oli Larry-shipissä joka on varmaan kuuluisin tämäntyyppinen shippaus. Törmäsin johonkin videoon missä oli muka koottu todisteita että kahdella bändikaverilla oli jotain jostain eleistä ja ilmeistä mutta ei siitä oikeasti voinut sanoa juuri yhtään mitään.

Edelleen, mitä järkeä fiktiivisen elämän luomisessa ja elämässä on? En kyllä turhempaa tiedä!

Vierailija
9492/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty katsomaan, silmiin sattuu liikaa. En myöskään ymmärrä miksi jokerit suostu laittaa noi mummon alkkarit jalkaansa.

Nuo "mummon alkkarit" on heidän omia fanituotteitaan eli Seize the day -boxerit.

Vierailija
9493/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, Bojan jako ig-storyynsa kuvan vuodelta 2021 jossa se tasapainottelee hevosen selässä. Onko nyt niin että meidän multitalentti-koiranpentu on kaiken muun lisäksi vielä hevosmiehiä????

Vierailija
9494/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, Bojan jako ig-storyynsa kuvan vuodelta 2021 jossa se tasapainottelee hevosen selässä. Onko nyt niin että meidän multitalentti-koiranpentu on kaiken muun lisäksi vielä hevosmiehiä????

no niin nyt olen viimeistään myyty.. 

T heppatyttö

Vierailija
9495/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/JokerOutBand/status/1666030943520292864

Heräämisen jälkeinen (tai ainakin siltä vaikuttaa) pätkä Jan & Bojan, toinen pötköttää sängyllä tai toinen haastattelussa istuen sängyllä. Tää oli kyllä aika hott tää pätkä, vaikka tässä ei mitään erikoista sinänsä ookaan... JO:n viralliselta Twitter-tililtä

Vierailija
9496/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan k harkinnut englannin kielen opiskelua.

Vierailija
9497/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräämisen jälkeinen (tai ainakin siltä vaikuttaa) pätkä Jan & Bojan, toinen pötköttää sängyllä tai toinen haastattelussa istuen sängyllä. Tää oli kyllä aika hott tää pätkä, vaikka tässä ei mitään erikoista sinänsä ookaan... JO:n viralliselta Twitter-tililtä

He on samassa huoneessa 🥰

Vierailija
9498/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää B/Jan keikkaläheisyyttä:

Jokerien joltain keikalta, jossa B nuolaisee kai sormella ja sitten koskee sillä Janin otsaa.

Kohta 00:18

https://twitter.com/tttteaaaaa/status/1661807024210935839

Vierailija
9499/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan k harkinnut englannin kielen opiskelua.

Se on nyky-Suomessa jo harvinaista jos ei osaa kunnolla.

Vierailija
9500/123801 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein eniten hottia on, kun ei yritetä olla hot, ainakaan ei yritetä sillä tavalla, että muut sen huomaa.

Ketju on lukittu.