Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei nappaa biisi edelleenkään yhtään enempää. Ehkä se vielä siitä.
Öööh. Parempi ku en sano sen enempää ennenku kuulee koko kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä bongattu naudat? 🧐
Pellolta vlogissa 😂
Onko Käärijä nyt kaikkein suosituin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä bongattu naudat? 🧐
Pellolta vlogissa 😂
Mäkään en tajunnut! 😂
Mut joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä bongattu naudat? 🧐
Pellolta vlogissa 😂
Siellähän me oltiin, ei voi olla ettei joku tunnistanut. Oli siellä yksi sonnikin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan just
Nacella on kyllä tosi kauniit silmät, jes jes
Siis onko tänään nyt mitään syytä roikkua netissä, täällä, ig:ssa, tapahtuuko vielä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijä nyt kaikkein suosituin?
Siis senkö perusteella, ettei Jokereiden uusi biisi toistaiseksi iske, vai miksi kysyt? Koska mihinkään vertailuhommaan en yksinkertaisesti jaksa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tänään nyt mitään syytä roikkua netissä, täällä, ig:ssa, tapahtuuko vielä jotain?
Ei tiettävästi.
En ole katsellut noita vlogeja itse, mutta ainakin kahdesta viimeisestä on täällä ollut palautetta että ovat tylsiä..? JO ei ilmeisesti näytä kovinkaan paljoa yksityiselämäänsä... Vai mikä siinä on että vaikuttavat tylsiltä?
Trolliko alkoi tiputtelemaan yksittäisä lyhyitä kommentteja, jotka eivät liity mihinkään.
Selvä homma että tähtäävät edelleen UK markkinoille ja sinnehän ne kohta muuttaakin ainakin kevääksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsellut noita vlogeja itse, mutta ainakin kahdesta viimeisestä on täällä ollut palautetta että ovat tylsiä..? JO ei ilmeisesti näytä kovinkaan paljoa yksityiselämäänsä... Vai mikä siinä on että vaikuttavat tylsiltä?
Rekon aikaan olivat kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Selvä homma että tähtäävät edelleen UK markkinoille ja sinnehän ne kohta muuttaakin ainakin kevääksi.
Keikkatauon ajaksi.
Onkos Kärtsä jossain ohjelmassa huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Trolliko alkoi tiputtelemaan yksittäisä lyhyitä kommentteja, jotka eivät liity mihinkään.
Nyt en ole itse kyllä havainnut tätä.
Oliko se yksi kohtaus aito, missä Bojan vähän romahteli? Niiskutti, ettei häntä kuunnella? Se nyt ei kyllä näyttänyt oikealta kriisiltä, missä oli lähtemässä bändistä.
Mistä bongattu naudat? 🧐