Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on tosiaan päättänyt ryhtyä paidattomaksi liehujaksi 😂
https://www.instagram.com/stories/madam_cyka/3192223971172192937/
D'Artagnan
Ihana tuo Paidaton Liehuja 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIOM! Logomon ohjeet Joksukeikalle tuljoille! OVET KLO 18 ja suosittelevat tulemaan silloin paikalle.
https://www.instagram.com/p/CxM8JWwxAre/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Siis watafak, onko toi yläkatsomo auki?????
Pyörätuolin käyttäjille
Onko tieto? Muut ei pääse?
Vierailija kirjoitti:
JO-sinkun nimi S.S.O.L. 🤔
Tää ei kyllä yhtään selvennä, onko kappale sloveeniksi vai englanniksi :'D Mistä mahtaa olla lyhenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tåhän on sitten tultu, että Seiska kirjoittaa järkevimmät ja informatiivisimmat Käärijäjutut! 😀
https://www.seiska.fi/katso/mtv-kaarija-makoili-malediiveilla-kun-maail…
Mä oon aina sanonut (no, viimeiset 10 vuotta), että ihmisillä on ihan väärä käsitys Seiskasta, oikeasti. Seiskan uutisoinnin taso on todella korkea, toki jutut ovat usein lyhyitä ja aiheen käsittely napakkaa, mutta se, mikä siellä julkaistaan pitää kyllä paikkaansa.
Seiska itse on joskus kertonut, että heillä on ollut vähemmän langettavia tuomioita JSN:stä, kuin Ylellä ja Hesarilla. Toki näillä on yhdessä päivässä enemmän uutisoitavaa, kuin Seiskalla varmaan kuukaudessa, mutta Seiska taustoittaa juttunsa kyllä, eikä julkaise oikeasti mitään mutua.
Ja en tod ole töissä siellä, en edes alalla!!
Noh, Seiskan toimittajien toimet ovat muuten moraalisesti arveluttavia, vaikka lakia noudattaisivatkin. Musta olisi hirveää olla julkkis, jota Seiskan toimittaja kyttää pusikossa.
Se on totta, että toisinaan uutisoinnista puuttuu moraali. Mutta ei ne kaikkea itse urki, vaan jengi tosiaan ilmiantelee sinne asioita. Se ei toki julkaisun moraaliaspektia muuta.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ä-äänne vain pohjoismaissa? Onko slovelialaisille oikeasti vaikeaa sanoa Kää-ri-jä? Siis en tarkoita pilkata asialla todellakaan, vaan aloin vain miettiä. Kun äää on niin arkipäiväinen täällä.
On se Jere nimen valinnut. Tosin kotimaan uraa tavoitteleekin selkeästi.
Yes! It is very difficult! :) Not only we don't have the letter ä and we also don't have the sound that you pronounce when you read letter ä. We only have letter "a" which has only one version when it's pronounced, /a/, as in nAce or bojAn. :)
But we all have a like a cat. And suddenly we all have that "ä" sound. And three times in the previous sentence... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyllä yhtään selvennä, onko kappale sloveeniksi vai englanniksi :'D Mistä mahtaa olla lyhenne?
Jos enkuksi niin heitän hatusta että vikat sanat on of love/life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän, niin heitän nyt linkin tänne:
JO Welcome to the Backstage episode 3 - Studio, julkaistaan kuuden tunnin kuluttua eli 20.00. Joku taisi eilen spekuloida, että ennen tämän julkaisua olisi se yllätyslive, joten valppaana sitten sen suhteen?
Ei vaan tähän ihan ilmoitettiin, että TULEE live.
Ellen muista väärin, he puhuivat livessä, että uusi live ehkä ennen uuden Backstage-episodin julkaisua. En tosin tiedä, saattoivat pallotella vain ideoita...
Nyt heittäneet ig-storeihin pelkkää "soonia" taas, viittaiskohan tulevaan liveen, vai onko vain normi soon-perseilyä taas..? 🤔😂
Arvon Sir Listagay, mikäli edelleen ylläpidät Listaa, kuulunee "normi soon-perseily" mitä ilmeisimmin sinne! 😂💕
Minä teille perseilyt vielä näytän! Very soon, yesyes!
T. Kärde
"We go to the toilet..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIOM! Logomon ohjeet Joksukeikalle tuljoille! OVET KLO 18 ja suosittelevat tulemaan silloin paikalle.
https://www.instagram.com/p/CxM8JWwxAre/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Siis watafak, onko toi yläkatsomo auki?????
Pyörätuolin käyttäjille
Onko tieto? Muut ei pääse?
Eihän sinne mitään muita istumapaikkoja myyty kuin ne pyörätuolipaikat. Muistaakseni joku niistä jotka olivat yhteydessä logomolle sanoivat että sinne ylös ei voi mennä permantolipulla... en tiedä sen enempää
Siis sanoiko ne Suomi Popilla Käärijälle moi ja sit taas biisi soimaan!? 😤 😤 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tåhän on sitten tultu, että Seiska kirjoittaa järkevimmät ja informatiivisimmat Käärijäjutut! 😀
Mä oon aina sanonut (no, viimeiset 10 vuotta), että ihmisillä on ihan väärä käsitys Seiskasta, oikeasti. Seiskan uutisoinnin taso on todella korkea, toki jutut ovat usein lyhyitä ja aiheen käsittely napakkaa, mutta se, mikä siellä julkaistaan pitää kyllä paikkaansa.
Seiska itse on joskus kertonut, että heillä on ollut vähemmän langettavia tuomioita JSN:stä, kuin Ylellä ja Hesarilla. Toki näillä on yhdessä päivässä enemmän uutisoitavaa, kuin Seiskalla varmaan kuukaudessa, mutta Seiska taustoittaa juttunsa kyllä, eikä julkaise oikeasti mitään mutua.
Noh, Seiskan toimittajien toimet ovat muuten moraalisesti arveluttavia, vaikka lakia noudattaisivatkin. Musta olisi hirveää olla julkkis, jota Seiskan toimittaja kyttää pusikossa.
No joo pääministerin perheen väbshtiminen pusikossa ei liene ihan huippujournalismia. Ks valitettavasti luulen että jos K joskus johonkin myrskyn silmään joutuu (Toiv ei!), seiska kyllä repii siitä otsikot.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxM8JWwxAre/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mä olin täällä eilen suunnittelemassa etkoja, mutta en taida ehtiä kiireisen aikataulun takia. Työt loppuvat klo 16 ja siitä kiireellä kotiin laittamaan itsensä kuntoon. Pyysin, että olisin päässyt jo klo 14 töistä, mutta tänään tuli ilmoitus, etten saa siihen lupaa, koska henkilöstöstä on niin suuri pula.🤯 . Toivottavasti te muut saatte järkättyä tapaamisen. T: se eilinen Turkulainen
Mikä se SSF oli Jokereiden jutussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo pääministerin perheen väbshtiminen pusikossa ei liene ihan huippujournalismia. Ks valitettavasti luulen että jos K joskus johonkin myrskyn silmään joutuu (Toiv ei!), seiska kyllä repii siitä otsikot.
Siis perheen JA p erseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän, niin heitän nyt linkin tänne:
JO Welcome to the Backstage episode 3 - Studio, julkaistaan kuuden tunnin kuluttua eli 20.00. Joku taisi eilen spekuloida, että ennen tämän julkaisua olisi se yllätyslive, joten valppaana sitten sen suhteen?
Ei vaan tähän ihan ilmoitettiin, että TULEE live.
Ellen muista väärin, he puhuivat livessä, että uusi live ehkä ennen uuden Backstage-episodin julkaisua. En tosin tiedä, saattoivat pallotella vain ideoita...
Nyt heittäneet ig-storeihin pelkkää "soonia" taas, viittaiskohan tulevaan liveen, vai onko vain normi soon-perseilyä taas..? 🤔😂
Arvon Sir Listagay, mikäli edelleen ylläpidät Listaa, kuulunee "normi soon-perseily" mitä ilmeisimmin sinne! 😂💕
Minä teille perseilyt vielä näytän! Very soon, yesyes!
T. Kärde"We go to the toilet..."
Frankille luvassa uusintakierros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos enkuksi niin heitän hatusta että vikat sanat on of love/life.
Ääh. Tumblrissa joku heitti jo arvauksen, että tulisi sanoista "Scream and Shout Out Loud". Kyllähän se sopisi tuohon huuteluteemaan.
(Olen vähän pettynyt jos biisi on englanniksi, mutta ei sille mahda mitään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on tosiaan päättänyt ryhtyä paidattomaksi liehujaksi 😂
https://www.instagram.com/stories/madam_cyka/3192223971172192937/
D'Artagnan
Ihana tuo Paidaton Liehuja 😊
On!!! 😍😍😍
https://www.supla.fi/episode/74eb9d54-6cee-424c-be8b-b368f625af55 toimiiko?