Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida näin ruokatunnin turvin pikaisesti tota eilisiltaista liveä, et miten musta tuntuu et sieltä K:n suusta meinasi ennemminkin tulla jotain "Bojan my ass" tyyppistä kuin my man. Että vähän tuli fiilis et sekin on aika kypsä jo noihin juttuihin itekin loppujen lopuksi.
Ei, ei, ei mun mielestä. Mä taas koin, että se mietti, että minkä termin mä nyt näille faneille tarjoilisin, ettei ne reagoi siten "mitä en jaksa". Tai siis jaksa ehkä huono termi, mutta ei selvästikään halunnut tässä kohtaa, että fandom repeää asian osalta innosta.
Se, miksi näin ei halunnut, on toki toinen asia.
- Siksikö, että haluaa pitää hulluja hiljaisina,
- Siksikö, ettei itseään kiinnosta?
En oikein halua uskoa jälkimmäiseen.
Mä en mitenkään jaksa uskoa, ettei muka kiinnosta. Kaikista sen ympärillä pyörivistä kavereista, pitkäikäisistä ystävistä, päätellen Jere ei ole ihminen, joka ns. hylkää ystävän, kun ei vaan enää kiinnosta. Ehkä se suhde/shippi-intoilu ei kiinnosta ja siitä haluaa eroon, mutta uskon, että ovat ystäviä ja ystävyys säilyy kyllä vaikka ei pitkään aikaan näkisikään.
Niinpä. Siis minusta ois täysin raivostuttavaa, jos mun tekemisistä ja ystävyydestä johonkuhun ois tällaista kommentointia yhtään missään!
Toki olen eri sukupolvea ja nettiä ei minun nuoruudessani vielä ollut. Nykyisin kun on, ihmisten on otettava se huomioon. tavallaan se on pakollinen paha elämässä. Ja ensin niitä pätkiä varmaan tehtiin lähinnä tosiaan hypen luomiseksi ja suosion nostattamiseksi. Mutta ois kyllä itsestä tosi vaikeaa pitää yhteyttä, jos tuhannet ihmiset seuraisivat vieressä tyyliin "tästä kuuluu osa minulle".
Että ehkäpä tosiaan lopettelevat sen tyyppisen materiaalin jaon yleisölle. Jos K on keikalla mukana, voi olla, että sama asenne näkyy jo sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida näin ruokatunnin turvin pikaisesti tota eilisiltaista liveä, et miten musta tuntuu et sieltä K:n suusta meinasi ennemminkin tulla jotain "Bojan my ass" tyyppistä kuin my man. Että vähän tuli fiilis et sekin on aika kypsä jo noihin juttuihin itekin loppujen lopuksi.
Ei, ei, ei mun mielestä. Mä taas koin, että se mietti, että minkä termin mä nyt näille faneille tarjoilisin, ettei ne reagoi siten "mitä en jaksa". Tai siis jaksa ehkä huono termi, mutta ei selvästikään halunnut tässä kohtaa, että fandom repeää asian osalta innosta.
Mä en mitenkään jaksa uskoa, ettei muka kiinnosta. Kaikista sen ympärillä pyörivistä kavereista, pitkäikäisistä ystävistä, päätellen Jere ei ole ihminen, joka ns. hylkää ystävän, kun ei vaan enää kiinnosta. Ehkä se suhde/shippi-intoilu ei kiinnosta ja siitä haluaa eroon, mutta uskon, että ovat ystäviä ja ystävyys säilyy kyllä vaikka ei pitkään aikaan näkisikään.
Loppujen lopuksi ne on tunteneet Bojanin kanssa hyvin vähän aikaa. On ihan eri tasolla suhde jonkun pitkäikäisen nuoruudesta asti olevan ystävän kanssa kuin parin kuukauden viisututtavuuden. Ei voi verrata ollenkaan.
Oh. My. God. Kris's head in Bojans lap I can't even
🤯🥵🔥
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3192223971172192937?utm_source…
Huuto.netissä paljon lippuja Joksujen Logomon keikalle myynnissä, jos jollain iskee ex tempore fiilis lähteä keikalle. Tavastiallekin näyttäisi olevan muutama lippu.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ne on tunteneet Bojanin kanssa hyvin vähän aikaa. On ihan eri tasolla suhde jonkun pitkäikäisen nuoruudesta asti olevan ystävän kanssa kuin parin kuukauden viisututtavuuden. Ei voi verrata ollenkaan.
Onhan ne tunteneet jo 5-6 kuukautta toisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa se löytäisi jonkun, jota sen ei tarttis dissata. Vai onko se dissaaminen niin syvällä Kärden aivokuoressa, ettei ole mahdollista? Ja ei haittaa häntä itseäänkään? Ihmettelen vähän sitä kohtaa hänessä. Se tuntuu tunkevan läpi IHAN jokaisen ihmisen suhteen, keiden kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama maku jäi ja omasta mielestäni tuo olisi sitten ollut kuittia kyselijöille ja yleisölle. Nyt oli kuitenkin kyseessä live mikä liittyi toiseen artistiin eikä lainkaan B. Suhtautuminen olisi voinut olla täysin toinen jos kyseessä olisi ollut joku muu live ja varsinkin jos olisi ollut JO kiertueeseen liittyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toi tuntemisen pituus mitään ratkaise!!! Ja samat sille, ketä sä lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hyvin lyhyen aikaa vrt. vanhat ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa kuunnellaan/katsellaan edelleen hanakammin sitä ICIPiä missä ei ole videota, kuin videoversiota. Näkyy nousseen trendaavissa jo seitsemänneksi.
Johtuu luultavasti siitä, et YouTube Musicin kuuntelukerrat näkyy siinä versiossa.
Esim. minun. Loopilla huudatan jo kolmatta tuntia 🤣. Ei, en liioittele.
Joo, ihmiset jotka lisää sen soittolistalleen ja kuuntelee lenkkeillessä/töissä tietenkin käyttää sitä videotonta versiota, videon "kuuntelu" loopilla kuluttaa ihan mielettömästi dataa jos on sellainen liittymä, ja jää helposti lagailemaan jos kuuluvuus sakkaa.
Itse olen niitä hulluja jotka laittaa ihan musavideotkin mun lenkkeilylistalle, kun kerran maksan rajoittamattomasta datasta niin kyllä minä sitä aion kuluttaakin rahani edestä! xD
Mutta kiva muuten että ihmiset sit tykkää näköjään kuunnella sitä ilman videotakin, mietin jossain vaiheessa jos se onkin enemmän semmoinen visuaalisuutta tarvitseva kappale loppupeleissä, mutta ei se kai sitten ole.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se maailmantähti josta ei saa vielä mainita
Hyvä että muillakin on ihmisiä joita "ei saa mainita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toi tuntemisen pituus mitään ratkaise!!! Ja samat sille, ketä sä lainasit.
Tottakai ratkaisee. Viisututtavuus (huumainen kyllä) se oli, josta saattaa jäädä pitkäaikainen yhteydenpito tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se maailmantähti josta ei saa vielä mainita
Joo musta kyllä suht tökerö kysymys kun promoaa just Tommy collabia (T ei riittävän iso maaimantähti), mutta tän haluaisin kyllä tietää 😯
No kyllähän palstalaiset sen maailmantähden selvittää alle vuorokaudessa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa kuunnellaan/katsellaan edelleen hanakammin sitä ICIPiä missä ei ole videota, kuin videoversiota. Näkyy nousseen trendaavissa jo seitsemänneksi.
Johtuu luultavasti siitä, et YouTube Musicin kuuntelukerrat näkyy siinä versiossa.
Esim. minun. Loopilla huudatan jo kolmatta tuntia 🤣. Ei, en liioittele.
Joo, ihmiset jotka lisää sen soittolistalleen ja kuuntelee lenkkeillessä/töissä tietenkin käyttää sitä videotonta versiota, videon "kuuntelu" loopilla kuluttaa ihan mielettömästi dataa jos on sellainen liittymä, ja jää helposti lagailemaan jos kuuluvuus sakkaa.
Itse olen niitä hulluja jotka laittaa ihan musavideotkin mun lenkkeilylistalle, kun kerran maksan rajoittamattomasta datasta niin kyllä minä sitä aion kuluttaakin rahani edestä! xD
Mutta kiva muuten että ihmiset sit tykkää näköjään kuunnella sitä ilman videotakin, mietin jossain vaiheessa jos se onkin enemmän semmoinen visuaalisuutta tarvitseva kappale loppupeleissä, mutta ei se kai sitten ole.
Et varmaan elä muutenkaan ekologisesti?
Vierailija kirjoitti:
Huuto.netissä paljon lippuja Joksujen Logomon keikalle myynnissä, jos jollain iskee ex tempore fiilis lähteä keikalle. Tavastiallekin näyttäisi olevan muutama lippu.
Harmi että sitä teleporttausta ei ole vielä keksitty..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ratkaisee. Viisututtavuus (huumainen kyllä) se oli, josta saattaa jäädä pitkäaikainen yhteydenpito tai sitten ei.
Ei ratkaise, vaan just ne tunteet.
Eikö kukaan oo vielä puhunut siitä, miten K on alkanut englanniksi puhuessaan Bn tavoin nimittämään Häärijää Haarijaksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Oh. My. God. Kris's head in Bojans lap I can't even
🤯🥵🔥https://instagram.com/stories/madam_cyka/3192223971172192937?utm_source…
Voi hyvä jumala nämä kaksi 🥵🔥💕
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan oo vielä puhunut siitä, miten K on alkanut englanniksi puhuessaan Bn tavoin nimittämään Häärijää Haarijaksi. 😂
Tai miksi b puhuu kuvausstudiolla Käärijä-enkkua? :D
Joo musta kyllä suht tökerö kysymys kun promoaa just Tommy collabia (T ei riittävän iso maaimantähti), mutta tän haluaisin kyllä tietää 😯