Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin videosta tosi paljon! Hyvä ettei menty pitemmälle eroottisuuteen. Hyvän maun rajoissa mentiin. Hauska kekseliäs. Häärijän nouseminen haudasta oli varmasti vain ihan random, ei merkitystä tarinan kannalta. Häärijän touhuthan on muutenkin erikoisia joten sopi tyyliin.
Olenko ainoa, jonka mielestä Häärijän nousemisella oli merkitystä? Mä jotenkin ajattelin niin, että vaikka Käärijä haluaisi päästä menneisyydessä tapahtuneista asioista eroon, niin se menneisyys eli oma historia seuraa häntä aina perässä. Ei siitä koskaan pääse eroon. Häärijä on aina osa häntä. Toisaalta tämä loppu oli hyvin viihdyttävä ja Häärijän nouseminen oli sellainen sopiva loppukevennys, oli sillä sitten psykologista merkitystä tai ei.
Oli sillä minustakin merkitystä. Plus sillä, että T sarjamurhaaja jahtasi ja tappoi(?) naisia. Mutta haudasta nousikin Häärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin videosta tosi paljon! Hyvä ettei menty pitemmälle eroottisuuteen. Hyvän maun rajoissa mentiin. Hauska kekseliäs. Häärijän nouseminen haudasta oli varmasti vain ihan random, ei merkitystä tarinan kannalta. Häärijän touhuthan on muutenkin erikoisia joten sopi tyyliin.
Hyvä että Häärijäkin oli mukana, niin saa satunnaisfanit jotka eivät ole yhtään seuranneet keikkamatskua ja muuta "oheismateriaalia" jonkinlaisen ensikosketuksen Härtsään.
Tuo Häärijä on niin turha hengaaja. Kyllästyin eilen lopullisesti livessä.
No ei ihan turha, keikoilla ihan hauska, mutta tossa livessä kyllä ihan turha täyte. Miksei se edes siinä voinut puhua mitään? Ymmärrän, että lavapersoonaan kuuluu se puhumattomuus, mutta ei se nyt vaan tommosessa livessä toimi. Eihän Käärijäkään ollut siinä livessä Käärijä vaan enempi Jere, tai sekoitus niitä, en tiiä.
Biisin nimi on It's Crazy, it's Party ja sitten videolla toinen artisteista jahtaa talikko kädessä edessään pakoon konttaavia naisia ja kaivaa hautaa. Menee ymmärryksen yli eli mitä tässä nyt oikein yritetään sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Viisaita sanoja sinulla, joka puhuit liiallisuuksiin menevästä fanihypestä! Itse pidin videosta ja biisi myös tosi hyvä, sopivasti samoja elementtejä kuin ccc:ssa, mutta kuitenkin aivan oma ja itsenäinen teoksensa (ja mikä korvamato!!).
MUTTA that being said (en siis ole pettynyt), muutama huomio videosta:
- yllättävän kesy, hienosti tehty mutta ei mitään kovin pelottavaa eikä ylieroottista (suihkukuvat ymmärsin toki vain ennakkomarkkinoinniksi)
No ei tullutkaan kuin yksi ranskalainen viiva, koska seuraava pohdinta vaatii useampia lauseita. Eli Tommy Cash. En tiennyt hänestä aiemmin mitään, mutta K:n kautta tutustuin miehen instagramiin ja musavideoihin ja onhan hän aika omaperäinen ja kiehtova Taiteilija. Kehoitan tsekkaamaan etenkin tyypin musavideoita, jotka on omituisuudessaan ja taituruudessaan todellakin suoraan jostain suuresta maailmasta, ja onhan hänellä käsittääkseni ollut kv. ura jo kauan.
Mutta siis: tätä taustaa vasten ihmettelen, että miksi T halusi yhteistyöhön K:n kanssa, mitä hän siitä saa ja hyötyy? Vai fanittaako vaan meidän K:ta niin paljon? Tämä on siis vaan puhdasta ihmettelyä, en halua dissata ketään. Mun mielestä ICIP on Cashin universumissa suorastaan "laimeaa mainstreamia", mutta ehkä hän haluaa mennä urallaan siihen suuntaan. Tai sitten en kuitenkaan tunne tuota Cashin universumia tarpeeksi, vaan oletan jotain omien ennakkokäsitysteni perusteella... Se on jotekin helpompi nähdä, että K hyötyy Cashin kanssa tehdystä yhteistyöstä.
Ja sitten vielä lopuksi: kuunneltu ja katseltu sekä Huomenta Suomi ja YLEX. Hassua että suomalainen media ei tartu ollenkaan Bojaniin ja JO:n tulevaan Nordic Touriin, mutta toisaalta ehkä parempi niin! K oli kyllä oikein hyvä ja symppis molemmissa haastatteluissa!!
Hyvää analyysiä sinulta. Tommyn osuus hieman erottui videolla minustakin ja siis edukseen, meinaan taiteellisella tavalla. Esim se pään kääntö videolla kun kroppa ei käännykään oli makee. Sellaista kun ois vielä ollut pikkuisen lisää!
Mutta siis eivät tietenkään promoa nyt Jokereita, musavideo ja biisi ovat nyt ensin.
Ois muuten tosi siistiä, jos Yle raahais Jokerit studioon haastatteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Häärijäkin oli mukana, niin saa satunnaisfanit jotka eivät ole yhtään seuranneet keikkamatskua ja muuta "oheismateriaalia" jonkinlaisen ensikosketuksen Härtsään.
No ei ihan turha, keikoilla ihan hauska, mutta tossa livessä kyllä ihan turha täyte. Miksei se edes siinä voinut puhua mitään? Ymmärrän, että lavapersoonaan kuuluu se puhumattomuus, mutta ei se nyt vaan tommosessa livessä toimi. Eihän Käärijäkään ollut siinä livessä Käärijä vaan enempi Jere, tai sekoitus niitä, en tiiä.
Minusta tuntui siltä, että ehkä muut olettivat Jeren hoitavan sen puhumisen ja muut pysyivät omissa rooleissaan. Eipä sieltä paljon sellaisia kysymyksiä tullut, joihin Häärijä olisi voinut vastata. Toki sitä liven suuntaa olisi voinut lähteä muuttamaan toiseen suuntaan, mutta tilanteet yllättävät joskus, eikä se aina ole niin helppoa. Eivät varmastikaan olleet ehtineet miettiä kokonaisuutta sen enempää, vaan live vedettiin aika spontaanisti.
Onko siis uuden JO:n singlen nimi Aaaa ja se on italiaksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun musavideoon on muuten panostettu paljon, niin oisin toivonut, että K:lla olisi ollut uudet vaatteet. Varsinkin kun viisu-Käärijä murtautuu laatikostaan, olisi hyvin sopinut siihen. Samoin ois kiva jossain uusissa kuteissa kiertää nyt näissä haastatteluissa. Ehkä tämmöisissä asioissa välillä näkyy ammattimaisemman manageroinnin puute - jos mies ei itse (ymmärrettävästi!) ehdi miettiä asujuttuja, niin jonkun muun pitäisi tehdä se.
Mulle on ihan se ja sama.
Jerellä näytä olevan siviilissäkään mitään isompaa vaatevalikoimaa. Ihan hyvä niin, ekologistakin. Jokin aika sitten oli Hesarissa juttu, jossa tutkimustietona, että suomalainen ostaa keskimäärin 250 uutta vaatetta vuodessa.
Artistin esiintymisasut sitten erikseen. Kyllä K varmaan nyt alkaa luopumaan vihreästä bolerosta ja toivottavasti molemmista esiintymishousuistaan. Toivottavasti löytää sellaiset uudet, joissa viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Viisaita sanoja sinulla, joka puhuit liiallisuuksiin menevästä fanihypestä! Itse pidin videosta ja biisi myös tosi hyvä, sopivasti samoja elementtejä kuin ccc:ssa, mutta kuitenkin aivan oma ja itsenäinen teoksensa (ja mikä korvamato!!).
- yllättävän kesy, hienosti tehty mutta ei mitään kovin pelottavaa eikä ylieroottista (suihkukuvat ymmärsin toki vain ennakkomarkkinoinniksi)
No ei tullutkaan kuin yksi ranskalainen viiva, koska seuraava pohdinta vaatii useampia lauseita. Eli Tommy Cash. En tiennyt hänestä aiemmin mitään, mutta K:n kautta tutustuin miehen instagramiin ja musavideoihin ja onhan hän aika omaperäinen ja kiehtova Taiteilija. Kehoitan tsekkaamaan etenkin tyypin musavideoita, jotka on omituisuudessaan ja taituruudessaan todellakin suoraan jostain suuresta maailmasta, ja onhan hänellä käsittääkseni ollut kv. ura jo kauan.
Mutta siis: tätä taustaa vasten ihmettelen, että miksi T halusi yhteistyöhön K:n kanssa, mitä hän siitä saa ja hyötyy? Vai fanittaako vaan meidän K:ta niin paljon? Tämä on siis vaan puhdasta ihmettelyä, en halua dissata ketään. Mun mielestä ICIP on Cashin universumissa suorastaan "laimeaa mainstreamia", mutta ehkä hän haluaa mennä urallaan siihen suuntaan. Tai sitten en kuitenkaan tunne tuota Cashin universumia tarpeeksi, vaan oletan jotain omien ennakkokäsitysteni perusteella... Se on jotekin helpompi nähdä, että K hyötyy Cashin kanssa tehdystä yhteistyöstä.
Ja sitten vielä lopuksi: kuunneltu ja katseltu sekä Huomenta Suomi ja YLEX. Hassua että suomalainen media ei tartu ollenkaan Bojaniin ja JO:n tulevaan Nordic Touriin, mutta toisaalta ehkä parempi niin! K oli kyllä oikein hyvä ja symppis molemmissa haastatteluissa!!
En tunne Tommya, mutta eiköhän ole ihan helppo kuvitella että T lähti tähän projektiin mukaan ilman sen enempiä hyötymisaikeita, vaan ihan koska tykkäsi siitä mitä oli Ksta nähnyt. Ja tämä on ensisijaisesti K:n brändiä rakentamaan tarkoitettu projekti, eikä T taiteilijana ja kokeneena ammattilaisena varmaan edes halua tunkea omaa brändiään toisen taiteilijan ylle näin kriittisessä uravaiheessa, vaan arvostaa K:ta hieman samanhenkisenä mutta silti täysin erityyppisenä taiteilijana. Ja T:llä on niin vakiintunut fanikunta että sillä on varmasti varaa leikitellä muunlaisten projektien kanssa täysillä ilman että sen oma brändinsä vioittuisi mitenkään. Tässä oma spekulointi i.
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä, että juurikin tuo Tommyn mukanaolo loi suuria odotuksia. Jotain kreisimpää odotin, sillä olihan tuo aika kliseinen tuon kauhu teeman osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin B ja K eivät osaa lopettaa puhumista toisistaan
Kissan viikset. HC-fanithan ne eivät osaa lopettaa puhumista noista kahdesta.
Joo, kunhan höpöttelevät mitä sattuu kun fanit kerran kyselevät. Noista tehdään taas ihan liian isoja tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis uuden JO:n singlen nimi Aaaa ja se on italiaksi? 🤔
Nope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntui siltä, että ehkä muut olettivat Jeren hoitavan sen puhumisen ja muut pysyivät omissa rooleissaan. Eipä sieltä paljon sellaisia kysymyksiä tullut, joihin Häärijä olisi voinut vastata. Toki sitä liven suuntaa olisi voinut lähteä muuttamaan toiseen suuntaan, mutta tilanteet yllättävät joskus, eikä se aina ole niin helppoa. Eivät varmastikaan olleet ehtineet miettiä kokonaisuutta sen enempää, vaan live vedettiin aika spontaanisti.
Minun puhelimessani liven kysymykset jumiutuivat jostain syystä jo melko alkumetreillä paikalleen kohtaan, jossa joku kysyi: Miksi räjäytitte Bojanin kanssako koko Suomen? Harmittaa, etten nähnyt kysymyksiä siitä eteenpäin.
Eipä tullut meille palstalaiselle lähettää kysymyksiä ig-liveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun musavideoon on muuten panostettu paljon, niin oisin toivonut, että K:lla olisi ollut uudet vaatteet. Varsinkin kun viisu-Käärijä murtautuu laatikostaan, olisi hyvin sopinut siihen. Samoin ois kiva jossain uusissa kuteissa kiertää nyt näissä haastatteluissa. Ehkä tämmöisissä asioissa välillä näkyy ammattimaisemman manageroinnin puute - jos mies ei itse (ymmärrettävästi!) ehdi miettiä asujuttuja, niin jonkun muun pitäisi tehdä se.
Jerellä näytä olevan siviilissäkään mitään isompaa vaatevalikoimaa. Ihan hyvä niin, ekologistakin. Jokin aika sitten oli Hesarissa juttu, jossa tutkimustietona, että suomalainen ostaa keskimäärin 250 uutta vaatetta vuodessa.
Artistin esiintymisasut sitten erikseen. Kyllä K varmaan nyt alkaa luopumaan vihreästä bolerosta ja toivottavasti molemmista esiintymishousuistaan. Toivottavasti löytää sellaiset uudet, joissa viihtyy.
Ei voi olla? 250 vaatetta vuodessa? Vaikka laskettaisiin alusvaatteet? Mulla tulee ihan max alusvaatteista yhteensä 60 vaatetta (20 sukat, 20 alushousut, 10 rintsikat, 10 random-asiaa), enkä uusi edes niitä vuosittain. Paitoja ostan max 5 vuosittain, housuja 2-3.
Tuskin mulla edes on 250 vaatetta, saati, että uusisin ne KAIKKI vuosittain.
No aikamoinen lässähdys oli mulle sekä biisi että video. Ei ihan hypensä veroinen varsinkaan video ja biisi tuntuu nopeasti kasaan kyhätyltä. Tommyn osuus oli kyllä parasta molemmissa, vaikka normaalisti olenkin "anti-Tommy". 😅
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamutelkkariin ei ilmeisesti K saanut kutsua?
No, jos se on MTV:n Huomenta Suomessa 7.45 ja YLEX:n studiossa 8.30, oisko jossain välissä ehtinyt? Maikkarikin vei studionsa Pasilasta pois, joten siirtymäänkin on varattava aikaa.
Sain mitä odotinkin studioversiolta ja musavideolta. Ei mitään mikä tajunnan räjäyttäisi, mutta fiilaan kyllä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kriitikko ehtii ja uskaltaa ensimmäisenä lytätä joko videon tai biisin tai vaikka molemmat?
Biisiähän arvioitiin jo stadikan jälkeen ja mielipiteet olivat laidasta laitaan. Mukana myös lyttäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millä tavalla nahkavaatteita puhdistetaan, mutta kun miettii sitä hikoilun määrää ja kuinka Käärijä kaataa pullosta vettä päälleen jne jne jne 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Tommya, mutta eiköhän ole ihan helppo kuvitella että T lähti tähän projektiin mukaan ilman sen enempiä hyötymisaikeita, vaan ihan koska tykkäsi siitä mitä oli Ksta nähnyt. Ja tämä on ensisijaisesti K:n brändiä rakentamaan tarkoitettu projekti, eikä T taiteilijana ja kokeneena ammattilaisena varmaan edes halua tunkea omaa brändiään toisen taiteilijan ylle näin kriittisessä uravaiheessa, vaan arvostaa K:ta hieman samanhenkisenä mutta silti täysin erityyppisenä taiteilijana. Ja T:llä on niin vakiintunut fanikunta että sillä on varmasti varaa leikitellä muunlaisten projektien kanssa täysillä ilman että sen oma brändinsä vioittuisi mitenkään. Tässä oma spekulointi i.
Mä olen samaa mieltä kanssasi. Sen lisäksi olen sitä mieltä, että sekä Käärijä että
Tommy hyötyvät tästä yhteistyöstä. Molemmat saavat varmasti lisää näkyvyyttä sekä uusia faneja tämän myötä. Nyt saa saadaan jännittää, että miten video ja itse biisi otetaan maailmalla vastaan.
Niin, tai seivas möläytyksensä? Miksi sanoisi, että se oli enemmän kuin eilen, koska eilen ei ollut liveä?
Tosin se JO:n live oli näköjään 12.9., että tiedä nyt sitten.