Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kun musavideoon on muuten panostettu paljon, niin oisin toivonut, että K:lla olisi ollut uudet vaatteet. Varsinkin kun viisu-Käärijä murtautuu laatikostaan, olisi hyvin sopinut siihen. Samoin ois kiva jossain uusissa kuteissa kiertää nyt näissä haastatteluissa. Ehkä tämmöisissä asioissa välillä näkyy ammattimaisemman manageroinnin puute - jos mies ei itse (ymmärrettävästi!) ehdi miettiä asujuttuja, niin jonkun muun pitäisi tehdä se.
JA muutenkin Käärijä voisi jo vihdoinkin hankkia uusia esiintymisasuja.
Joo eilinen live oli kauhea, ei siitä voi oikein mitään hyvää sanoa. Pari kertaa naurahdin kyllä. Mut aluksi oli n.6000 mukana, ja katsojamäärä käväisi alle 3000:ssa, mut siis aika nopeasti putosi puolet ihmisistä pois. Kärtsän enkku oli hirveetä. Eikä ollut mitään puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun musavideoon on muuten panostettu paljon, niin oisin toivonut, että K:lla olisi ollut uudet vaatteet. Varsinkin kun viisu-Käärijä murtautuu laatikostaan, olisi hyvin sopinut siihen. Samoin ois kiva jossain uusissa kuteissa kiertää nyt näissä haastatteluissa. Ehkä tämmöisissä asioissa välillä näkyy ammattimaisemman manageroinnin puute - jos mies ei itse (ymmärrettävästi!) ehdi miettiä asujuttuja, niin jonkun muun pitäisi tehdä se.
Mulle on ihan se ja sama.
Kummatkin B ja K eivät osaa lopettaa puhumista toisistaan
Huomasiko kukaan muu, että K sanoi eilen omassa livessään, lipsautti yks kaks, seuraajamäärästä livessä, että *on se enemmän, kuin eilen*? Vaikka eihän sillä ollut silloin mitään liveä! :D
Mutta Bojanilla oli! Vai oliko se Jokereiden live 13.9.? Eihän se ollut jo 12.9.? Vanha pää sekoilee tässä! Tosin vois kai se K:kin seota päivistä :D
Mun mielestä ihan selkeästi viittasi Boitsun liveen. Pitää poikaystävänsä livejä jo miltei ominaan 🥰
Sit se vielä rupes perään laulamaan jotain, mun mielestä viedäkseen kaikilta heti huomion muualle, ettei vain kukaan kysy, että ai missä livessä eilen? 😂 (Se eka osuus eiliseltä, missä vähän lauleli, lauloi se toisessakin kohtaa myöhemmin. Aika kivasti osaa lyhyen aikaa laulaa, jos ottais laulutunteja niin sehän vois todellakin vetää muunkin kuin räppidueton Bojan kanssa.)
https://instagram.com/varjonoora?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Hän on se meikkaajanainen tässä projektissa
Ja tässä videon käsikirjoittaja ja ohjaaja. (Hyviä klippejä)
https://www.instagram.com/p/CxM2PPatjA_/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vielä ole aika uusille kuteille, ei se ole siinä nahkatakissa vielä edes puolen vuoden kiertuetta vielä vetänyt. Kyllä muusikot yleensä vähintään vuoden keikat pitää samat asusteet. Sulle vaan ehkä tuntuu että ne on ollut pidempään jos olet katsonut klippejä joka ikiseltä keikalta, mutta normifani on nähnyt ne mustat kuteet tyyliin muutaman kerran.
Tykkäsin videosta tosi paljon! Hyvä ettei menty pitemmälle eroottisuuteen. Hyvän maun rajoissa mentiin. Hauska kekseliäs. Häärijän nouseminen haudasta oli varmasti vain ihan random, ei merkitystä tarinan kannalta. Häärijän touhuthan on muutenkin erikoisia joten sopi tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin B ja K eivät osaa lopettaa puhumista toisistaan
Kissan viikset. HC-fanithan ne eivät osaa lopettaa puhumista noista kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan muu, että K sanoi eilen omassa livessään, lipsautti yks kaks, seuraajamäärästä livessä, että *on se enemmän, kuin eilen*? Vaikka eihän sillä ollut silloin mitään liveä! :D
Mutta Bojanilla oli! Vai oliko se Jokereiden live 13.9.? Eihän se ollut jo 12.9.? Vanha pää sekoilee tässä! Tosin vois kai se K:kin seota päivistä :D
Mun mielestä ihan selkeästi viittasi Boitsun liveen. Pitää poikaystävänsä livejä jo miltei ominaan 🥰
Sit se vielä rupes perään laulamaan jotain, mun mielestä viedäkseen kaikilta heti huomion muualle, ettei vain kukaan kysy, että ai missä livessä eilen? 😂 (Se eka osuus eiliseltä, missä vähän lauleli, lauloi se toisessakin kohtaa myöhemmin. Aika kivasti osaa lyhyen aikaa laulaa, jos ottais laulutunteja niin sehän vois todellakin vetää muunkin kuin räppidueton Bojan kanssa.)
Se sanoi et "on se enemmän kuin eilen, kun eilen ei ollut liveä"
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin videosta tosi paljon! Hyvä ettei menty pitemmälle eroottisuuteen. Hyvän maun rajoissa mentiin. Hauska kekseliäs. Häärijän nouseminen haudasta oli varmasti vain ihan random, ei merkitystä tarinan kannalta. Häärijän touhuthan on muutenkin erikoisia joten sopi tyyliin.
Hyvä että Häärijäkin oli mukana, niin saa satunnaisfanit jotka eivät ole yhtään seuranneet keikkamatskua ja muuta "oheismateriaalia" jonkinlaisen ensikosketuksen Härtsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kumminkin hieman huojentunut että K ei mennyt suoraan sataatuhatta täysin mainstreamin ulkopuolelle tän projektin kanssa, vaan että pysyi hyvän maun raameissa. Vähän jännitti että sieltä vois tulla ihan mitä vaan, jopa jotain mautonta jota kukaan ei ikinä kehtaisi myöntää katsoneensa, tai suositella kenellekään. Tietty oisin jatkanut Kn fanina vaikka ois tullut ihan murhaajapokea, mutta Kn uran kannalta tämä on paljon parempi. Jos se tulevaisuudessa haluaa hiljalleen mennä pidemmälle johonkin suuntaan niin se voi, eikä se ole niin iso järkytys sitten. Mutta nyt sen pitää vaan keskittyä siirtymään viisukäärijän roolista pois
Samaa mieltä, ainoa vaan, että hypetystä seuranneena nyt lopputulos tuntui vähän laimealta 😄
Niin se käy aina näiden eskaloituvien sisäpiirihypetysten kanssa, oli kyseessä elokuva, musiikki tai videopeli. Iloisimmat on ne fanit jotka odottavat julkaisua vain virallista matskua seuraillen muun elämänsä ohella eivätkä mene viikkotolkuiksi netin faniluoliin spekuloimaan yhä villimpiä asioita keskenään.
Usean fanihypekierteen läpi käyneenä olen oppinut ettei mistään koskaan tule sitä mitä hyperfanit spekuloivat, ja se mitä hyperfanit spekuloivat ei myöskään yleensä ole se mistä tavalliset fanit tykkäisivät, koska se tuppaa eskaloitua liian sisäpiirijuttuihin ja äärimmäisyyksiin. Ne hiton miesraskausjututkin josta täällä spekuloitiin viikon päivät... Vou kauhea, en ois kyllä kestänyt.
Komppaan tätä. Oli melkein sietämätöntä katsella keskustelua fanipiireissä (lue: tumblr), kun siellä luotiin kokonaisia tarinoita yksittäisten asioiden pohjalta. Bolero haudataan, Käärijä tappaa viisu-Käärijän, Häärijän yli ajetaan, Häärijä tapetaan, K ja T nyt vähintäänkin panevat metsässä, alpha/omega -asetelmat, K on selvästi T:lle raskaana... Yksi pohtii jotain, toinen tarttuu ideaan, ja sitten lähtee laukalle koko homma. Monelta tuntui unohtuvan se, että kyseessä on kuitenkin kolmen minuutin musavideo partybiisille, ja rajallinen määrä kuvauspäiviä ja budjettia. Ja musavideo nyt kuitenkin on suunnattu laajalle yleisölle, niin tuskin sinne oli koskaan suunnitteillakaan mitään todella äärimmäistä.
Olen tykännyt biisistä siitä lähtien kun kuulin sen stadikalla ensimmäisen kerran. Tuosta videosta ei vaan oikein jaksa innostua, esimerkiksi Tommy jonkinlaisena naisia jahtaavana massamurhaajana ei nyt nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Häärijäkin oli mukana, niin saa satunnaisfanit jotka eivät ole yhtään seuranneet keikkamatskua ja muuta "oheismateriaalia" jonkinlaisen ensikosketuksen Härtsään.
Tuo Häärijä on niin turha hengaaja. Kyllästyin eilen lopullisesti livessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt biisistä siitä lähtien kun kuulin sen stadikalla ensimmäisen kerran. Tuosta videosta ei vaan oikein jaksa innostua, esimerkiksi Tommy jonkinlaisena naisia jahtaavana massamurhaajana ei nyt nappaa.
Sama, aika tunkkaista ja nähtyä väkivaltakuvastoa
Vierailija kirjoitti:
Jertsulla tässä sama seksinaama kuin nyrkkeilykehävideossa 😋
https://www.tumblr.com/wednesdayday/728504574068113408/okay-bye-kaverik…
Nam!! (Mielikuvitus seis.....)
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä MTV3 haastattelu ja väsymyksestä ei tietoakaan. Ihme sälli!
Oli myös hyvä haastattelija
Minusta haastattelija oli kohtalainen. Ei uskaltanut sanoa mv-klipistä mitään, muuta kuin totesi jotenkin, että siinä tuttua Käärijää. Ei toki välttämättä haastattelijan tarvitse itse sanoa mitään, periaatteessa riittää kun kysyy. Haastattelija ei selvästikään tunne Kn muuta tuotantoa kuin Ccc:n.
Käärijä pärjäsi hyvin, jutteli sujuvasti, olemus rentoutunut ja tosiaan yllättävän freesi huolimatta pitkän paluulennon ja eilisen myöhään valvomisen väsymyksestä.
Viisaita sanoja sinulla, joka puhuit liiallisuuksiin menevästä fanihypestä! Itse pidin videosta ja biisi myös tosi hyvä, sopivasti samoja elementtejä kuin ccc:ssa, mutta kuitenkin aivan oma ja itsenäinen teoksensa (ja mikä korvamato!!).
MUTTA that being said (en siis ole pettynyt), muutama huomio videosta:
- yllättävän kesy, hienosti tehty mutta ei mitään kovin pelottavaa eikä ylieroottista (suihkukuvat ymmärsin toki vain ennakkomarkkinoinniksi)
No ei tullutkaan kuin yksi ranskalainen viiva, koska seuraava pohdinta vaatii useampia lauseita. Eli Tommy Cash. En tiennyt hänestä aiemmin mitään, mutta K:n kautta tutustuin miehen instagramiin ja musavideoihin ja onhan hän aika omaperäinen ja kiehtova Taiteilija. Kehoitan tsekkaamaan etenkin tyypin musavideoita, jotka on omituisuudessaan ja taituruudessaan todellakin suoraan jostain suuresta maailmasta, ja onhan hänellä käsittääkseni ollut kv. ura jo kauan.
Mutta siis: tätä taustaa vasten ihmettelen, että miksi T halusi yhteistyöhön K:n kanssa, mitä hän siitä saa ja hyötyy? Vai fanittaako vaan meidän K:ta niin paljon? Tämä on siis vaan puhdasta ihmettelyä, en halua dissata ketään. Mun mielestä ICIP on Cashin universumissa suorastaan "laimeaa mainstreamia", mutta ehkä hän haluaa mennä urallaan siihen suuntaan. Tai sitten en kuitenkaan tunne tuota Cashin universumia tarpeeksi, vaan oletan jotain omien ennakkokäsitysteni perusteella... Se on jotekin helpompi nähdä, että K hyötyy Cashin kanssa tehdystä yhteistyöstä.
Ja sitten vielä lopuksi: kuunneltu ja katseltu sekä Huomenta Suomi ja YLEX. Hassua että suomalainen media ei tartu ollenkaan Bojaniin ja JO:n tulevaan Nordic Touriin, mutta toisaalta ehkä parempi niin! K oli kyllä oikein hyvä ja symppis molemmissa haastatteluissa!!
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Häärijän nousemisella oli merkitystä? Mä jotenkin ajattelin niin, että vaikka Käärijä haluaisi päästä menneisyydessä tapahtuneista asioista eroon, niin se menneisyys eli oma historia seuraa häntä aina perässä. Ei siitä koskaan pääse eroon. Häärijä on aina osa häntä. Toisaalta tämä loppu oli hyvin viihdyttävä ja Häärijän nouseminen oli sellainen sopiva loppukevennys, oli sillä sitten psykologista merkitystä tai ei.