Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/727368489595273216?source=share
"Hengataan, jos K:lla on aikaa" - JOIhan kuin ei tekisi aikaa vaikka väkisin, kun viimeksikin näyttänyt tuolta meno yhden heistä kanssa. Kyllä tää homma haiskahtaa Sloveniasta Suomeen asti.
Miksi ei vain voi yksinkertaisesti olla niin, että tilanteet ihmisten elämässä muuttuu, eikä K enää ole kiinnostunut. Aikaa kyllä löytyy, jos on kiinnostunut. Jospa vaikka T kuitenkin teki häneen suuren vaikutuksen, vaikka en siihen itsekään aluksi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä koko bändi niin vaikeaksi kaikista Suomi ja Käärijä kysymyksistä, että heidän vois melkein kuvitella jotain salaavan. 😅
Aivan ehdottomasti. Eivät edes osanneet teeskennellä muuta.
Mistä mahtaa olla kyse käärijän suhteen. Kummallista, jos K kuitenkin olisi Israelin keikan jättänyt pois jokereitten takia, se ei ehkä pitänyt paikkaansa. Luulisi, että olisivat ihan reilusti maininneet K mukana olosta.
Tuo koko K:n Israeliin meno-juttu on voinut olla ihan uutisankka.
Siitä oli vielä ihan vastikään juttua isossa israelilaisessa nettijulkaisussa. Ei siis jäänyt pelkästään kesän huhuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinne Discordiin sittenkin liittyä https://x.com/hiiiiilaura/status/1701669424502079721?s=61
No huhhuh 🥵🔥
Toi musiikki taustalla, takin poisotto ja hidas alahuulen puraisu, voi luoja 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ jos JO uudella biisillä onkin Kärtsä jollain lailla mukana ja siksi se esitetään vasta nordic tourilla eikä julkaista etukäteen. Kärde lähtee mukaan kaikille keikoille ja voivat sitten heittää uuden biisin yhdessä jokaisella keikalla.
Ja ylläri live tulee seuraavaan viiden päivän sisään sopivasti kun Kärtsä kotiutunut thaikkureissusta ja saanut icip n virallisesti julkaistua ja sitten voikin samaan höökiin julkaista tiedot JO n kanssa tehdystä yhteisbiisistä 😄
Jan sanoi että uusi single "is not in Finnish" eikä se meidän kultainen Kärppy muita kieliä osaa. (Älkää nyt ottako tätä liian tosissanne.)
Sanoko? Ihan kun oisin kuullu swedish, vai eti kohdassa,?
Eri kohdassa. Tämän jälkeen näytti vielä surullista naamaa ja piteli sydäntään.
Aaah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/727368489595273216?source=share
"Hengataan, jos K:lla on aikaa" - JOIhan kuin ei tekisi aikaa vaikka väkisin, kun viimeksikin näyttänyt tuolta meno yhden heistä kanssa. Kyllä tää homma haiskahtaa Sloveniasta Suomeen asti.
Miksi ei vain voi yksinkertaisesti olla niin, että tilanteet ihmisten elämässä muuttuu, eikä K enää ole kiinnostunut. Aikaa kyllä löytyy, jos on kiinnostunut. Jospa vaikka T kuitenkin teki häneen suuren vaikutuksen, vaikka en siihen itsekään aluksi uskonut.
K joka hilluu are you korun kanssa, hypettää heidän somen täyteen ja perui Israeliin lähdön ei ole yhtään kiinnostunut enää hengaamaan, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä varsinainen antikliimaksi tää live, ja Kärtsän suuntaan turhankin kylmä...just siksi epäilen minäkin ,että Tavastialla räjähtää...mutta itse live oli kyllä tylsä.Siis uusi tili oli suuri yllätys...?Vai jäikö toteutumatta jotain mitä piti toteutua? Kärtsän kone myöhässä, eikä ehtinyt tai jaksanut osallistua? Toivottavasti jotain tällaista, ja siksi uusi live tulossa ennalta mainitsemattomaan aikaan, joka ei ainakaan ole tiedetystä syystä perjantai...
Ja eikö liven alunperin pitänyt kestää tunnin ja kesti vaan 30min🤔ellen ihan väärin muista lukeneeni.
No jos näin oli niin luulen että jotain jäi toteuttamattaMuistaakseni tunti oli varattu alun perin tähän? Vaikutti muutenkin vähän koordinoidulta kaaokselta mun silmään tämä, ehkä ne ei vain olleet osanneet arvioida, miten kauan Discod-julistukseen ja uudesta singlestä puhumiseen menee. Mutta silti jäi vähän sama tunne, että jotain jäi pois... Ehkä se jätettiin tähän tulevaan yllätysliveen?
Menikö ne jatkamaan toiseksi puolituntiseksi sinne Discordiin?
Ei. Ei toi discord ole kun teinien huutoa ollut.
Siis ovatko he jatkaneet jossain. Missä on teinien huutoa ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sille mitään, mutta Bojan näyttää tuossa aivan nuorelta Ron Jeremylta.
Juu ei, ei näytä. Piti ihan googlata Ron Jeremy young, enkä usko että olin ainut joka teki niin. Hot, hotimpi, BOJAN!!!
Shippilasihuuhaaspeku: Boitsu kasvatti kalapuikot kun Jere jostain syystä tykkää. :D Tai Jere sanonut joskus läpällä ja Boitsu päätti varmuudeksi kokeilla. :)
Tuleeko nyt siis vielä 2 liveä, eka perjantaina ennen vlogia ja toinen salaisena ajankohtana?
K: Nice shorts babe..
B: I'll bring those to Finland.
K: Wear them at the hotel, please...
B: What if I do a striptease just for you.
K: Oh I can't wait.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä varsinainen antikliimaksi tää live, ja Kärtsän suuntaan turhankin kylmä...just siksi epäilen minäkin ,että Tavastialla räjähtää...mutta itse live oli kyllä tylsä.Siis uusi tili oli suuri yllätys...?Vai jäikö toteutumatta jotain mitä piti toteutua? Kärtsän kone myöhässä, eikä ehtinyt tai jaksanut osallistua? Toivottavasti jotain tällaista, ja siksi uusi live tulossa ennalta mainitsemattomaan aikaan, joka ei ainakaan ole tiedetystä syystä perjantai...
Ja eikö liven alunperin pitänyt kestää tunnin ja kesti vaan 30min🤔ellen ihan väärin muista lukeneeni.
No jos näin oli niin luulen että jotain jäi toteuttamattaMuistaakseni tunti oli varattu alun perin tähän? Vaikutti muutenkin vähän koordinoidulta kaaokselta mun silmään tämä, ehkä ne ei vain olleet osanneet arvioida, miten kauan Discod-julistukseen ja uudesta singlestä puhumiseen menee. Mutta silti jäi vähän sama tunne, että jotain jäi pois... Ehkä se jätettiin tähän tulevaan yllätysliveen?
Discordin voice chatissä kuulemma. Ei siis mitään järkevää ole Discordin puolella tapahtunut. Toisen käden tiedon mukaan on maanpäällinen helvetti lähinnä nyt.
Ei hitto. Vaikeeta on. Tuolla Discordissa. Sekavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut tuota Discord-juttua, kuulosti kovasti siltä, mitä noilla k-pop-faneilla on eli jonkinlainen suljettu yhteisö, jonne sitten bändi laittaa sisäpiirivideoita ja etukäteen kaikkea tietoa ja jossa ne superfanit sitten pomottavat ja kiusaavat hengiltä kaikki, jotka uskaltavat liikaa lähestyä bändiä. Ei kuulostanut yhtään hyvältä vaan enemmänkin just tuollaiselta pikkupiiriltä suosikkeineen.
No ei... eikä se, että kisataan jostain suosituimmasta fanivideosta... Vaikken sellaisia teekään.
Ei kuulosta kivalta fanien kilpailuttaminen keskenään. En olisi halunnut jokereiden menevän siihen suuntaan, mihin he nyt näyttävät menevän.
Ihan samaa ajattelin. Ei kuulostanut yhtään kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole jatkaneet. Discordissa on teinit irti ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nyt siis vielä 2 liveä, eka perjantaina ennen vlogia ja toinen salaisena ajankohtana?
Ymmärsin et vain yksi. Jotenkin epäselvästi ilmaistu.
Minä menen tuonne discordiin ja postaan sinne listan. Huutelen siellä nautoja ja gayta paikalle ja Lassen ja Olavinkin.
LG
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että B:n ja muiden joksujen suosio on tasoittumassa ainakin ydinfandomissa. J/N tuntuu olevan porukan ainoa kunnon ship, jolla on kannattajia :D myös Kris on henkilöitynyt suosituksi jäseneksi.. Jure on ehkä ainoa jolla ei ole niin paljon faneja. Eilen esim. tumblurissa jo, ja kaikki joksut paitsi B ja jure trendasivat illalla. Näen itse eniten janista ja nacesta kuvia tumpussa, jos on vain JO:sta kyse
Ei kyllä käy poikabändien (tai tyttöbändien) jäseniä kateeksi tämä miten julkisesti he joutuvat eri suosioasteikoille. Tuntuisi varmasti aika keljulta tietää että itse on se vähiten suosittu fanien keskuudessa. Ja sitä joutuisi kohtaamaan kaikissa fanitapaamisissa, someseuraajamäärissä, haastatteluissa... huh, sattuu ajatuskin.
En ymmärrä miksei voi olla tunnin liveä. Vastailis kysymyksiin jne.