Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mulle näkyi noi ja en oon tumblr, kiitos
Perun puheeni, ei näkyneetkään kaikki
Eikö toi olis aika surumielinen nimi?
Mä näin ekaa kertaa ton mustavalkokuvan jossa B näyttää keskaria yläosa paljaana. Joku klassikko joka pitää tietää? Hieno otos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle näkyi noi ja en oon tumblr, kiitos
Perun puheeni, ei näkyneetkään kaikki
Onneksi tilin tuonne pistää pystyyn aika nopeasti, on mun mielestä sen arvoista ihan jo näiden videoiden takia. :D
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni Jokereiden parhaat kappaleet ovat ehdottomasti niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkun nimi on Sam eli yksin ja Bojan palaa instaan.
- oraakkeliJos biisin nimi olisi tämä, olisi instaan paluu aika päinvastainen juttu.
Biisin nimi on tämä ja instalivessä B ilmoittaa sen olevan viimeinen hänen Jokereille kirjoittamansa biisi ennen soolouraa.
Poliittisista syistä tämä on vitsi. Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- oraakkeliJos biisin nimi olisi tämä, olisi instaan paluu aika päinvastainen juttu.
Biisin nimi on tämä ja instalivessä B ilmoittaa sen olevan viimeinen hänen Jokereille kirjoittamansa biisi ennen soolouraa.
Poliittisista syistä tämä on vitsi. Vai onko?
Ei saa vitsailla vakavilla asioilla. Saan vielä sydänkohtauksen ennen koko hemmetin liveä kun täällä ennustetaan milloin bändin hajoamista ja milloin La Zarraa sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisista syistä tämä on vitsi. Vai onko?Ei saa vitsailla vakavilla asioilla. Saan vielä sydänkohtauksen ennen koko hemmetin liveä kun täällä ennustetaan milloin bändin hajoamista ja milloin La Zarraa sohvalle.
Sohvalla on Pyhimys.
Sohvalla livessä on pikku lettipää. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse taas en oo päässy niihin oikein sisään esim. Novi Val, Padam
Pyhimyksen ja La Zarran duetto. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse taas en oo päässy niihin oikein sisään esim. Novi Val, Padam
Parasta on maata sängyssä yksin ja kuunnella näitä kuulokkeilla niin kovaa, kun lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisista syistä tämä on vitsi. Vai onko?Ei saa vitsailla vakavilla asioilla. Saan vielä sydänkohtauksen ennen koko hemmetin liveä kun täällä ennustetaan milloin bändin hajoamista ja milloin La Zarraa sohvalle.
Sohvalla on Pyhimys.
No ei helvetti niin on. Selvisi tämäkin.
Tai jotain, että maailma pännii ja muut vastustaa, päättää pärjätä yksin, kunnes huomaakin, että tarvitsee toisia.
Siinähän se olisi kesän tapahtumat yhdessä laulussa näin lyhyesti.
Ja todennäköisesti siinä livessä ei ole edes mitään helkkarin sohvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoi! Jos olette tumblrissa ja tarvitsette lisää K/B-kontenttia kertauksena päiviinne, korvessa on järjestänyt kaikki tekemänsä videot sun muut tänne: https://korvessa.tumblr.com/Stuff
Löytyy myös hyvin aikajanaa kaksikon tapaamisista. Videot eivät vain taida näkyä kirjautumattomille, varoituksena!
Jesjes näkyy tumputtomalle. Kiitos!💚💙
Kärden mustavalkopylly! 🖤
https://www.instagram.com/reel/CxFzflZtqUr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tuntuu pesivän Käärijän vihaaja/ia. Mikä_tahansa_ asia kelpaa, kunhan sillä saa Käärijää jotenkin mollattua ja mustamaalattua. Sama todella ilkeä suhtautuminen usein myös Bojaniin. Ehdotan, että vihaaja perustaa oman ketjun jonnekin, jossa voi häiriöttä purkaa vihaansa ja pahaa oloaan, josta kaikki tuo suoltamansa törky tietysti johtuu.
Enough is enough.
Ei täällä ole ollut ainuttakaan Käärijä vihaajaa niin kuin väität. On ollut henkilöitä, jotka eivät pidä Käärijästä ts. hän ei merkitse minulle mitään eikä herätä minkäänlaisia tunteita - eikä se tarkoita sitä että vihaan häntä. Ymmärrätkö eron?
Eri, mutta kommentoin:
Ymmärrän eron. Kirjoitatko tuossa itsestäsi, kun kirjoitat minä muodossa (... hän ei merkitse minulle mitään ...)?
Jos henkilö "ei pidä Käärijästä, K ei herätä henkilössä mitään tunteita", ei sellainen henkilö kirjoita tänne K dissaavia, vihaaviakin juttuja. Kun tuollaisia juttuja kirjoittaa, on K selvästi herättänyt kirjoittajassa varsin vahvoja tunteita.
Eikä tuollainen ole mitään mielipide-kirjoitteluakaan. Jos henkilö ei pidä K:sta tai esim B: stä voi hän pitää tietonsa itsellään, niin kuin valtaosa tässä ketjussa niistä, jotka seuraa lähinnä toista näisä (K, B).
Jesjes näkyy tumputtomalle. Kiitos!💚💙[/quote]
Sori, jumittui täysin, koska viesti ensin tarkistettiin. Siis tuo tum....sana...ilmeisimmin😂
STFU