Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.instagram.com/reel/Cw50meMtAHq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tota hullua, ihanaa energiaa 💚
Ja toi koko paketti on niin näppärän kompakti ja sopusuhtainen 😏🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂"
"Vanha sormus, joka ollut useimmiten keskisormessa. Ehkä sillä on nyt sormet turvoksissa."
"Jos ne on leikkineet kosintaa?"
Nyt nää vanhat kommentit kesäkuulta kyllä laittoi vähän mietityttämään kun nähtiin se K:n kesäkooste tiktok jossa oli se ennen näkemätön K&B pätkä :D
Nyt pitäisi katsoa, missä sormus on ollut Suomen reissun alussa, eli Tavastialla. Yritin etsiä, mutta en heti löytänyt sopivaa kuvaa, mistä olisi selkeästi näkynyt.
Oli nimettömässä jo ennen tavastiaa.
https://x.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46Miten käsikin voi olla noin💓?
No käsi just voi ollakin..😛
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituisia olikaan Jan ja Nace, 185 ja 187..? Oliko?
Ei tarvitse puhua asiasta enempää, mut aloin miettiä.
Mä en tiedä kuin sen, että Janin yksityishenkilö on 50cm pitkä. Näin kertoo urbaani legenda. En sitten tiedä onko mitattu casuaalinöpötyksessä vai taisteluvalmiina. Ja kuka on mitannut (olen kade!)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hunters-angel/726537843642712064?source=share
Baby girl 😘😂
Suloinen Aku Hirviniemi! Hän tuli juuri kolmannen kerran isäksi. Aku on niin söpö ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä muuten jo täällä? Söpöä taidetta Bojanista!
https://www.tumblr.com/vii-doodles/727883198341824512/angel-boy-aka-pus…
Ei voi kyllä söpöksi sanoa! Eikä tuo oo yhtään Bn näkönen!
Jaa. Musta tää on kyllä söpö ja taiteen idea on, että siinä näkyy taiteilijan kädenjälki.
- eri kuin kuvan laittanut[/quoteKyllä tässä minusta kuitenkin Bojan näkyy. Kiva tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jnkverran näkynyt Facen myyntipalstoilla Joker Out-keikoille lippuja.
Kerro joku palsta ,että osaan hakeutua sinne...
Oon itsekin niitä nähnyt, Myydään lippuja-palstalla Fb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä muuten jo täällä? Söpöä taidetta Bojanista!
https://www.tumblr.com/vii-doodles/727883198341824512/angel-boy-aka-pus…
Ei voi kyllä söpöksi sanoa! Eikä tuo oo yhtään Bn näkönen!
Jaa. Musta tää on kyllä söpö ja taiteen idea on, että siinä näkyy taiteilijan kädenjälki.
- eri kuin kuvan laittanut[/quoteKyllä tässä minusta kuitenkin Bojan näkyy. Kiva tyyli.
Aivan samaa mieltä. Jos et tuosta Bojania tunnista niin taitaa olla aika käväistä Specsaversilla.
Ihana
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂"
"Vanha sormus, joka ollut useimmiten keskisormessa. Ehkä sillä on nyt sormet turvoksissa."
Nyt nää vanhat kommentit kesäkuulta kyllä laittoi vähän mietityttämään kun nähtiin se K:n kesäkooste tiktok jossa oli se ennen näkemätön K&B pätkä :D
Nyt pitäisi katsoa, missä sormus on ollut Suomen reissun alussa, eli Tavastialla. Yritin etsiä, mutta en heti löytänyt sopivaa kuvaa, mistä olisi selkeästi näkynyt.
Doesnt he have 2? You can see them here in the video from Ireland.
https://vm.tiktok.com/ZGJnSByer/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on aivan liian nöösi ja kesy ja estoinen mimosankukka Kärdelle.
Kyllä Kärde "kesyttää" Bojanin rohkeammaksi ja turhat estot häviävät saman tien.
Patatylsä perus-pikkutakki -kauris se on. Veikeitä pikku homostelijoita vaan promokuvissa kun pitää myydä keikkaa
Ai sää pääsit jo töistä. Vissiin tuntia myöhemmin kuin eilen. Kannattaa levätä nyt. Noilla puheilla et pysty vaikuttamaan mihinkään. T:Bojanisti.💙
Kunhan sanoin valistuneen mielipiteeni. Kyllä mä nään tällä hetkellä ihan toiset huulet Kärden pahaa-aavistamattomassa niskassa 😋 Sen, jonka nimeä ei saa täällä mainita. Ps. Käyttää lettejä
Jännä juttu muuten. En pidä T erityisen viehättävänä noissa taidekuvissa esimerkiksi. Mutta, kun se on K lähellä ja säteilee niin on tosi puoleensavetävä. Stadikalla niiden esitys oli ensi askeleesta tosi hyvä ja kylmät väreet meni. Renkutin T osuutta varmaan sata kertaa :D Toki myös K shake it shake it tallentui ikuisiksi ajoiksi limbiseen järjestelmään :D
Kyllä se Kn ja Tn yhteisesitys Icip: stä oli todella hyvä. Hyvin meni heillä yksiin.
Tommy ei ole ensi tuntumalta puoleensa vetävä. Eikä hän varmaan yritä ollakaan esim. just omien taideprojektien kuvissa ja videoissa, kun ilmeisen tarkoituksellisesti naamataulunsa on vakava, peruslukemilla. Hänen viiksensä ovat myös erikoisen kapeat, mutta taitavat just sopia hänelle. Hän ei ole samalla tavalla kaunis mies kuin K ja B.
Mutta kun olen tutustunut Tommyyn paremmin (netin kautta tietysti), on hän tosi mielenkiintoinen persoona, ystävällinen, hymyilee kauniisti (tätä Suomessa otetuissa kuvissa ja videoissa), osaa arvostaa myös vanhempia ihmisiä, boomereita (joku haastis, jossa myös kiitteli erityisesti äitiään kasvatuksestaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kärde "kesyttää" Bojanin rohkeammaksi ja turhat estot häviävät saman tien.
Patatylsä perus-pikkutakki -kauris se on. Veikeitä pikku homostelijoita vaan promokuvissa kun pitää myydä keikkaa
Ai sää pääsit jo töistä. Vissiin tuntia myöhemmin kuin eilen. Kannattaa levätä nyt. Noilla puheilla et pysty vaikuttamaan mihinkään. T:Bojanisti.💙
Kunhan sanoin valistuneen mielipiteeni. Kyllä mä nään tällä hetkellä ihan toiset huulet Kärden pahaa-aavistamattomassa niskassa 😋 Sen, jonka nimeä ei saa täällä mainita. Ps. Käyttää lettejä
Jännä juttu muuten. En pidä T erityisen viehättävänä noissa taidekuvissa esimerkiksi. Mutta, kun se on K lähellä ja säteilee niin on tosi puoleensavetävä. Stadikalla niiden esitys oli ensi askeleesta tosi hyvä ja kylmät väreet meni. Renkutin T osuutta varmaan sata kertaa :D Toki myös K shake it shake it tallentui ikuisiksi ajoiksi limbiseen järjestelmään :D
Kyllä se Kn ja Tn yhteisesitys Icip: stä oli todella hyvä. Hyvin meni heillä yksiin.
Tommy ei ole ensi tuntumalta puoleensa vetävä. Eikä hän varmaan yritä ollakaan esim. just omien taideprojektien kuvissa ja videoissa, kun ilmeisen tarkoituksellisesti naamataulunsa on vakava, peruslukemilla. Hänen viiksensä ovat myös erikoisen kapeat, mutta taitavat just sopia hänelle. Hän ei ole samalla tavalla kaunis mies kuin K ja B.
Mutta kun olen tutustunut Tommyyn paremmin (netin kautta tietysti), on hän tosi mielenkiintoinen persoona, ystävällinen, hymyilee kauniisti (tätä Suomessa otetuissa kuvissa ja videoissa), osaa arvostaa myös vanhempia ihmisiä, boomereita (joku haastis, jossa myös kiitteli erityisesti äitiään kasvatuksestaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, että tuli toisen kerran. Luulin ettei eka lähtenyt. En osaa poistaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.. Se stadikan esitys oli tiukan aikataulun puitteissa vähällä harjoittelulla vedetty suoritus.. mieti millaisen shown he laittavat 13.9 Virossa! Nyt jonkun on päästävä sinne kuvaamaan meille! Luotetaan Viron kääryleisiin :D Sen promo materiaalin (luitko oikein?) ja musiikkivideon kuvaamisen jälkeen he voivat tehdä IHAN mitä vain lavalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kyllä sekottanut mun pään aivan totaalisesti tämän kevään ja kesän aikana. Myös minä, hillitty valtion viranomainen, ostin lipun tuonne Apolloon. Keikalle, joka on keskellä viikkoa keskellä yötä vieraassa kaupungissa. Mut hei, its crazy, its party eiks vaan.
Mä tässä vaan mietin että kuinhan rautatieasema on sitte 3.11. aamuyön tunteina täynnä hukassa olevan näköisiä muualta tulleita e-nautoja? T: Todennäköisesti yks niistä 😅
Mä otin majotuksen siitä läheltä, en pääsisi sieltä millään pois keskellä yötä😄 Mutta voin hyvin kuvitella tämän skenaarion😅
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doesnt he have 2? You can see them here in the video from Ireland.
https://vm.tiktok.com/ZGJnSByer/
Oh my good. Nyt jäi sormuksien tarkkailu, ihan muu vei huomion. Pitää vielä jatkaa...😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kyllä sekottanut mun pään aivan totaalisesti tämän kevään ja kesän aikana. Myös minä, hillitty valtion viranomainen, ostin lipun tuonne Apolloon. Keikalle, joka on keskellä viikkoa keskellä yötä vieraassa kaupungissa. Mut hei, its crazy, its party eiks vaan.
Mä tässä vaan mietin että kuinhan rautatieasema on sitte 3.11. aamuyön tunteina täynnä hukassa olevan näköisiä muualta tulleita e-nautoja? T: Todennäköisesti yks niistä 😅
Mä otin majotuksen siitä läheltä, en pääsisi sieltä millään pois keskellä yötä😄 Mutta voin hyvin kuvitella tämän skenaarion😅
Hei hyvä idea! Tämä vaihtoehto ei tullut mieleeni, kun keskityin siihen miten hitossa pääsen kotiin. Kiitos vinkistä :) Nyt pitäisi löytää hotelli mikä olisi suhteellisen huokean hintainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hyvä idea! Tämä vaihtoehto ei tullut mieleeni, kun keskityin siihen miten hitossa pääsen kotiin. Kiitos vinkistä :) Nyt pitäisi löytää hotelli mikä olisi suhteellisen huokean hintainen.
Menikö ne kaikki Apollon liput muuten jo? Paljonko sinne mahtuu porukkaa?
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7262435671128804641
Pari viikkoa vielä, kun kaksikko tapaa ja nähdään K&B&JO lavalla!
Kenen kanssa K on lomalla?
Jotenkin ihana toi K n uusi stoori.
Mun muistaakseni Jan on 186 cm. Sen verran kuumana olen käynyt häneen, joten oletan muistavani myös hänen pituuden oikein.😂🙈