Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/727867333339660288/happy-international-…
Happy international friendship day💚💚
Tää on juuri se, jota kyselin aamulla. Ensin löysin tämän, mutta sitten kadotin. Mutta miksi en enää näe tätä? Aamulla näin, vaikka en ole rekkautunut.
Tää oli niin ihana, haluaisin nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt missä se keikka on🔥
LG laita se soutuvene valmiiksi nyt mennään.https://www.instagram.com/p/CwnM-IwN4_X/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Miksi oi miksi Tommy ole itse jakanut mitään infoa tuosta tapahtumasta?
Tommyn ei tarvitse jakaa itse kaikkea, kuten yksi palstalainen taannoin totesi, koska Se on Tommy Cash.
No toki on voinutkin jakaa esim. stoorissaan. Vai oletko jo minkä sikaa seurannut häntä.
Ei ole Tommy jakanut tästä stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku sinne K:n klubikeikalle liput? :D
Edelleen näyttäs olevan saatavilla lippuja.
Just ostin lipun Apolloon, oli vielä.
Mäkin ostin, vaikka en ole yhtään varma, kiinnostaako silloin mennä. Mutta 25€ sinne tänne, ihan sama. Se vaan, että ikinä ei tiedä, onko silloin päällä just joku hype tai K&B tai jossain muussa suunnassa tapahtunut just jotain mieletöntä, jota ei halua missata.
Mutta jos ei oo ja K vaan ällöttää, niin sitten ei tartte mennä.
Miksi pitää ostaa lippu, jos ei ole varma, kiinnostaako koko artisti ja on mahdollista, että hän ällöttää silloin? Näitä ei voi myydä liputtomassa edes eteenpäin ja moni oikeasti haluaisi lipun tuonne. En vaan ymmärrä.
No koska ne ei oo tyyliin 49€.
Ja koska en halua sitten itkeä, ettei mulla olekaan lippua, jos haluan mennä.Siis hetkinen, sinua siis kiinnostaa K vain silloin jos on joku K/B hype meneillään, mutta muuten K on sinulle ällöttävä? Se on oikeesti siis vaan joku nukkehahmo sun shippileikeissä, jota inhoat kun se ei käyttäydy leikkisi mukaisesti? No jo on.
Joo, K on mulle liian rahvas ja yksinkertainen artisti digattavaksi ilman shippiä tms.
Hyvä ja osuva sananvalinta; liian rahvas ja yksinkertainen artisti. Juuri noin hänet itsekin koen.
Miten joku voi nähdä yksinkertaisena artistin, joka käytännössä tekee historiaa suomen räp skenessä rikkomalla sen vuosia hallinneet säännöt ja normit kerta kerran jälkeen?
Kaikki, jotka katsovat ja kuuntelevat häntä eivät ole samaa mieltä kanssasi. Kerta riittää, ja sitten voi todeta että tää on nähty. Ei mitään koukuttavaa, ennennäkemätöntä, eikä hyvää fiilistä tuovaa. Ei niin mitään.
Et ole kuitenkaan vielä poistunut palstalta. Vai Btäkö ja / tai Jokereita fiilistelet? Vai trolliko peräti olet?
Kärtsä esiintyy lokakuussa ainakin Englannissa ja Irlannissa. Onko tietoa esiintyykö Sloveniassa? Mä olen niin ylpeä meidän karismaattisesta Käärijästä. Vieläkin hiukan vihloo kun ei voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt missä se keikka on🔥
LG laita se soutuvene valmiiksi nyt mennään.https://www.instagram.com/p/CwnM-IwN4_X/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Miksi oi miksi Tommy ole itse jakanut mitään infoa tuosta tapahtumasta?
Tommyn ei tarvitse jakaa itse kaikkea, kuten yksi palstalainen taannoin totesi, koska Se on Tommy Cash.
No toki on voinutkin jakaa esim. stoorissaan. Vai oletko jo minkä sikaa seurannut häntä.Ei ole Tommy jakanut tästä stooreissa.
No siis just koska: Se on Tommy Cash. Mainostaminen hoituu omaa kauttansa hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai herran pieksut tuo ukko on kuuuuuma tossa aurinkotuolissa vaikka sataakin. 🔥
Mä oon ainakin valmis menee peitoks tohon aurinkotuoliin ja heti!!! 🔥😳😳🤤🤤🤤😛😛😛
https://www.instagram.com/reel/Cw7fo8qt18f/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
HOT!!!
Vierailija kirjoitti:
Kris näyttää ihan huippumallille näissä. Kaikki söpöjä 🔥 vanha kuva Euroviisuista Turquoise carpet
https://www.instagram.com/p/Cr_4iRitcvm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kris sais mun mielestä enemmän laulaa B kanssa ja olla muutenkin enemmän esillä lavaesiintymisissä. Laulaa myös tosi hyvin ja on upea. Nyt on viime aikoina ollut vähän varjossa verrattuna vanhempiin klippeihin vai onko vaan mun kuvitelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ostin, vaikka en ole yhtään varma, kiinnostaako silloin mennä. Mutta 25€ sinne tänne, ihan sama. Se vaan, että ikinä ei tiedä, onko silloin päällä just joku hype tai K&B tai jossain muussa suunnassa tapahtunut just jotain mieletöntä, jota ei halua missata.
Miksi pitää ostaa lippu, jos ei ole varma, kiinnostaako koko artisti ja on mahdollista, että hän ällöttää silloin? Näitä ei voi myydä liputtomassa edes eteenpäin ja moni oikeasti haluaisi lipun tuonne. En vaan ymmärrä.
Ja koska en halua sitten itkeä, ettei mulla olekaan lippua, jos haluan mennä.Siis hetkinen, sinua siis kiinnostaa K vain silloin jos on joku K/B hype meneillään, mutta muuten K on sinulle ällöttävä? Se on oikeesti siis vaan joku nukkehahmo sun shippileikeissä, jota inhoat kun se ei käyttäydy leikkisi mukaisesti? No jo on.
Tarkennan tähän vielä, että kyseessä on keikalle meneminen. Se on vähän eri asia, kuin shipata netissä. Jos oikeasti en piittaisi yhtään, en olisi menossa keikallekaan.
Mitta siis en varmasti kävisi K:n keikoilla, jos ei ois tätä shippiä,. En siis Euroviisuosallistuja-Käärijän keikoilla. Enkä ois kiinnostunut muista kappaleista, kuin laimeasti Ccc:stä.
Sama Jokereiden kohdalla, etten ois takuulla tutkinut heidän musiikkiaan ilman shippiä. Jjoskin nyt kun tiedän Boitsun, menisin mielellään heidän keikalle esim ensikin vuonna, tulee K tai ei :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, K on mulle liian rahvas ja yksinkertainen artisti digattavaksi ilman shippiä tms.
Mitä shippimateriaalia oletat tulevan K omalta keikalta? Aika vähän on keikoilta enää asiaan kuulunut mitään ja somen nyt näkee kotoakin.
Hyvä kuitenkin että tuet yksinkertaista artistia lipun ostamalla. Eiköhän joka keikalta jää joku lippu käyttämättä syystä tai toisesta niin siitäkään näkökulmasta ei niin väliä.
Youll never know :)
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Znanstvena fantastika -jankkaaja tässä👏. Meitä oli aiemmin jokunen, joka kamppaili tämän kanssa. Luulin löytäneeni rytmin, josta jotkut saivat apuakin. Toinen tavu ei kyllä olekaan pidempi kuin muut. Kaikki meneekin tiuhempaan tahtiin pötköön, jossa tavut 2ja3 sekä 5ja6 yhdistyy. Näin oletan. Ettei mene ilta pilaalle 😃!
*Znan* stvena fan *tasti* ka. 🌞Sounds like you're doing well! :)
Thanks'🙏
Tuli mieleen tuo Facen KÄÄRIJÄ ! ryhmä ja tarkastin. Siinä on 4 5 t jäsentä. Sieltäkin eril ainen tieto tapahtumista jne löytyy varmaan yhtä nopeasti kuin täältä palstalta. On hyvän mielen ryhmä, jossa jäsenet kokevat yhteen kuuluvaisuutta. Jäsenistö taitaa olla melko naisvaltainen. Paljolti keskustelua käyvät näköjään englanniksi, kun ryhmässä on ulkkiksiakin. Siellä ollaan tietysti omalla nimellä tai jos fb tili on joku muu niin sillä sitten. Ei siellä tietenkään näin vilkasta ja rönsyilevää keskustelua käydä kuin täällä.
Ihan tiedoksi tämä, jos joku alkaa kypsyä trolleihin ja / tai tämä palsta vie liikaa ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä esiintyy lokakuussa ainakin Englannissa ja Irlannissa. Onko tietoa esiintyykö Sloveniassa? Mä olen niin ylpeä meidän karismaattisesta Käärijästä. Vieläkin hiukan vihloo kun ei voittanut.
Ei esiinny Sloveniassa, ainakaan tänä vuonna. Saa nähdä mitä ens vuonna suunnittelee tiimeineen, haluavatko jatkaa keikkailua muuallakin euroopassa vai pysyä kotokamaralla.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuo Facen KÄÄRIJÄ ! ryhmä ja tarkastin. Siinä on 4 5 t jäsentä. Sieltäkin eril ainen tieto tapahtumista jne löytyy varmaan yhtä nopeasti kuin täältä palstalta. On hyvän mielen ryhmä, jossa jäsenet kokevat yhteen kuuluvaisuutta. Jäsenistö taitaa olla melko naisvaltainen. Paljolti keskustelua käyvät näköjään englanniksi, kun ryhmässä on ulkkiksiakin. Siellä ollaan tietysti omalla nimellä tai jos fb tili on joku muu niin sillä sitten. Ei siellä tietenkään näin vilkasta ja rönsyilevää keskustelua käydä kuin täällä.
Ihan tiedoksi tämä, jos joku alkaa kypsyä trolleihin ja / tai tämä palsta vie liikaa ajasta.
Olen useamman kerran siellä pahoittanut mieleni, kuin täällä porukan vastatessa inhottavasti aivan ystävällisiin juttuihin. Mieluummin jatkossa täällä anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Kris näyttää ihan huippumallille näissä. Kaikki söpöjä 🔥 vanha kuva Euroviisuista Turquoise carpet
https://www.instagram.com/p/Cr_4iRitcvm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Sparklativea ja iiiisoja kenkiä!
Vierailija kirjoitti:
Miten Bojan voi osata lausua noin hyvin suomea? Onkohan slovenia jotenkin suomelle sukua? Kuuntelin vaan sen kun Bojan laulo cha cha chaa. Tosi hyvä.
Ei ole käsittääkseni slovenia suomenkielen sukulaiskieli. Vai miten on lingvistit? Mutta oliko niin, että slovenia lausutaan niin kuin kirjoitetaan. Mainittakoon että olen tänään hyppinut yli varmaan jotain ääntämiseen liittyviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Miten Bojan voi osata lausua noin hyvin suomea? Onkohan slovenia jotenkin suomelle sukua? Kuuntelin vaan sen kun Bojan laulo cha cha chaa. Tosi hyvä.
Koska hän on Bojan osaa mitä vaan Cvjeticanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei esiinny Sloveniassa, ainakaan tänä vuonna. Saa nähdä mitä ens vuonna suunnittelee tiimeineen, haluavatko jatkaa keikkailua muuallakin euroopassa vai pysyä kotokamaralla.
Voisin kuvitella, että ensi vuoden puolella tekisi jonkinlaisen Euroopan kiertue 2. Tietoh an on, että K keskittyy kyllä Suomeen ja jatkaa suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käsittääkseni slovenia suomenkielen sukulaiskieli. Vai miten on lingvistit? Mutta oliko niin, että slovenia lausutaan niin kuin kirjoitetaan. Mainittakoon että olen tänään hyppinut yli varmaan jotain ääntämiseen liittyviä kommentteja.
Ei ole sukua vaan lausutaan pääosin kuin kirjoitetaan kuten suomikin. Lukuunottamatta ne suhuäänteet ja v / l. Ihan sama juttu esim. kroatian kielessä. Kerrankin voi käyttää tätä lausetta pitkästä aikaa: ei mitään ihmeellistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on Bojan osaa mitä vaan Cvjeticanin.
Bojan Titanic 😍
T. Kärde
Näin sinut Lasse eilen Iltan instassa ja meinasi naurattaa 🤭