Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88401/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että K ois siksi myös olisi kyllä Norjassa ja Ruotsissa, että niillä on yhteisbiisi, jota pitää harjoitusesittää muualla kuin Suomessa. Silleen vähän ontuva toive joo, että kuuluushan ensiesityksen toki olla Suomessa ennemmin kuin Norjassa tai Ruotsissa :)

Mutta jos ei ole toi syy niin sitten se, että B viittasi siinä haastattelussa vain Nordic Touriin, ei vain Suomeen ja että näkevät K:n lavalla.

Kolmas syyni on se, että näin saavat olla mahdollisimman pitkään yhdessä ja toki haluavat juuri sitä :)

Lisäksi B on vaatinut, että ollaan Nordic Tourilla tasapuolisia kaikille estradeille ja Kärtsä on tähän Prinssinsä vaatimukseen tietysti sitten taipunut 💙

Olisi kyllä mahtavaa jos K olisi mukana muuallakin kuin Suomessa, mutta itse en kyllä löydä sille perusteluja. Romanttiset motiivit taitaa olla vaan toiveajattelua, en usko että on enää ajankohtainen tilanne. B taisi sanoa vaan, että K nähdään jokereitten kanssa lavalla, yhteisten keikkojen lukumäärästä tuo ei kerro mitään.

Tuota K mukanaoloa on lähinnä spekuloitu vaan täällä. Niin kuin paljon muutakin 🤣 Mutta sen sanon, etten ylläty enää mistään K ollessa kyseessä 💚

Vierailija
88402/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yhä vähän huolissani Juresta et mitä se tekee Novi Valin aikana. Onko tiedossa sääntö-Suomen kaikki säännöt ja väännöt. Olisihan se meinaa aika noloa jos se pistäs tupakaks ja sit tulis kauhee hässäkkä....

Ehkä se jauhaa coolisti nikotiinipurkkaa 😄

Kamalaa, jos juren rööki aiheuttaa palohälytyksen ja koko keikka keskeytyy. 🔥🔥

Eihän se polta sisällä edes Sloveniassa, ulkokeikkoja ne, missä pistänyt lavalla tupakaksi.

No on polttanut sisälläkin.

En usko niin. Onko sinulla videota?

Onhan tuosta useita videoita ja ehkä kuviakin. Niin paljon, että Jokereista melko tietämätönkin on usein niitä palstalla nähnyt. Kyllä se suomalaisen huomion kiinnittää. Sloveniassa eri säännöt.

Ole hyvä ja jaa YKSI kuva tai video Juren tupakoinnista SISÄLLÄ.

Ja ei, säännöt eivät ole erilaisia Sloveniassa. Tupakointi on ollut kiellettyä sisätiloissa jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88403/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi K:n ig-stoori! Näyttää olevan hauskaa 💚😂

No nimenomaan.

Just eilen joku englannin kielellä kirjoittavista epäili Jn laihtuneen. Tuo vatsan pullistaminen juuri noiden laulun sanojen yhteydessä. K hallitsee huumorin, itseironian. Ja voisihan tuo olla jonkinlainen näpäytyskin tietyllä tavalla meuhkanneille.

Se K:ssa onkin viehättää.. hän ei välitä mitä hänen ulkonäöstään ajatellaan. Tuollainen itsevarmuus hehkuu, ja vetää katseita puoleensa. Minulle K on viehöttävämpi kuin 190 senttinen "alfa-gymbro" sixpäkillä.

K ei välitä, mutta Jere on itseasiassa sanonut ainoan häntä kirpaisseen kommentin liittyneen ulkonäköön.

Ja K on kyllä jonkin verran ottanut asiaa esille keikkojen välispiikeissäkin. J on herkkä kuten on itse sanonut. Epäilen kyllä, että J myös Kna ei ole täysin immuuni noille niin iholle tuleville kommenteille. Mutta varmaan nahkansa on paksuuntunut. Kertoi jossain haastiksessa itsellään uhon aikanaan nousseen, kun häntä ei enää lyhyytensä vuoksi kelpuutettu jatkamaan jääkiekossa. Meidän onneksi hän ei nykyisin pelaa ammatikseen jääkiekkoa.

Minunkin mielestäni Jere / Kääriä on juuri sellaisena kun hän on juuri hyvä, täydellinen 💜

Vierailija
88404/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jippijaijee, minäkin sain lipun sinne Apolloon. Nyt vain pitää matkat sumplia mutta onneksi täältä peräjeerasta pääsee sentään sinne Helsinkiin ja takaisin suht helpolla. 😅

Mihis aikaan se keikka loppuu about? Mulla sama homma 😅

Vierailija
88405/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippijaijee, minäkin sain lipun sinne Apolloon. Nyt vain pitää matkat sumplia mutta onneksi täältä peräjeerasta pääsee sentään sinne Helsinkiin ja takaisin suht helpolla. 😅

Veikkaisin Apollon tuntien, että noin kello 2.

Vierailija
88406/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, että menee kyllä myöhäseks ja vielä keskellä viikkoa. No mitäpä sitä ei Kärpyn eteen tekisi..

-eri

Vierailija
88407/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shiiiiit! Lukeeko se K kuitenkin tätä palstaa vai antaako H vaan tietoja täältä? 😅 Viittaan siis K uusimman storyn biisivalintaan.

T. Se joka toivoi että K ja B esittäisivät Im sexy and I know it -biisin Suomen kiertueella 🙈

Hauska!!

Vierailija
88408/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yhä vähän huolissani Juresta et mitä se tekee Novi Valin aikana. Onko tiedossa sääntö-Suomen kaikki säännöt ja väännöt. Olisihan se meinaa aika noloa jos se pistäs tupakaks ja sit tulis kauhee hässäkkä....

Eihän se polta sisällä edes Sloveniassa, ulkokeikkoja ne, missä pistänyt lavalla tupakaksi.

Onhan tuosta useita videoita ja ehkä kuviakin. Niin paljon, että Jokereista melko tietämätönkin on usein niitä palstalla nähnyt. Kyllä se suomalaisen huomion kiinnittää. Sloveniassa eri säännöt.

Ja ei, säännöt eivät ole erilaisia Sloveniassa. Tupakointi on ollut kiellettyä sisätiloissa jo vuosia.

Ihanko totta, että Sloveniassa on kiellettyä polttaa sisätiloissa.

Minä en jaa tuosta kuvaa. En ole JO-fani, en tunne (vielä) heidän musiikkiaan CD lukuunottamatta. Fiilistelen K & B ja siinä sivussa näen jotain JOsta.

Jos ei kukaan halua nähdä vaivaa sinun pyynnöstäsi, niin löydät varmaan noita kuvia Jokereiden tileiltä.

Vierailija
88409/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikka varmaan auki kuiten neljään?

Vierailija
88410/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina on.

Vierailija
88411/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan.

Just eilen joku englannin kielellä kirjoittavista epäili Jn laihtuneen. Tuo vatsan pullistaminen juuri noiden laulun sanojen yhteydessä. K hallitsee huumorin, itseironian. Ja voisihan tuo olla jonkinlainen näpäytyskin tietyllä tavalla meuhkanneille.

Se K:ssa onkin viehättää.. hän ei välitä mitä hänen ulkonäöstään ajatellaan. Tuollainen itsevarmuus hehkuu, ja vetää katseita puoleensa. Minulle K on viehöttävämpi kuin 190 senttinen "alfa-gymbro" sixpäkillä.

Karisma! Sitä joko on tai ei ole, ja hänellä on!

Vierailija
88412/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina on.

Jees hyvä. Junia ja busseja kun alkaa vasta vähän enemmän aamusta lähtä niin pitänee (voi harmi) olla pilkkuun asti. 😂

Vierailija
88413/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jännittääköhän noita joksuja yhtään tulla tänne esiintymään? Kun itseä jo niin paljon jännittää niiden Suomen keikat 😅

Vierailija
88414/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shiiiiit! Lukeeko se K kuitenkin tätä palstaa vai antaako H vaan tietoja täältä? 😅 Viittaan siis K uusimman storyn biisivalintaan.

T. Se joka toivoi että K ja B esittäisivät Im sexy and I know it -biisin Suomen kiertueella 🙈

Olipa niin tai näin niin kiitosta vaan stoorista!

Vierailija
88415/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvis Costello esiintyy muuten lauantaina Kulttuuritalolla, näyttää olevan vielä paljon lippuja jäljellä. Liekö esittää siellä New Wave tai Indecent notionsin.

On mulla harkinnassa ollut jonkin aikaa, liput vaan on aika kalliit mulle. Little bigin keikkaan lokakuussa ostin jo. Saattaa olla aika venäläisvoittoinen yleisö. Oli muuten mun mielestä vähän outo se lipunostosysteemi little bigiin, epäilin jo, oliko oikea myyntikanava vai joku huijaus. Lipun kuitenkin sain.

Vierailija
88416/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaa tuosta kuvaa. En ole JO-fani, en tunne (vielä) heidän musiikkiaan CD lukuunottamatta. Fiilistelen K & B ja siinä sivussa näen jotain JOsta.

Jos ei kukaan halua nähdä vaivaa sinun pyynnöstäsi, niin löydät varmaan noita kuvia Jokereiden tileiltä.

Sisätiloillahan tässä tarkoitetaan sitten yleisiä tiloja jne. Jos on oma talo ja haluat polttaa sisällä niin sitä ei kiellä mikään. Voi olla kuvia Juresta poltamassa sisätiloissa mutta en löytänyt pikaisesti yhtään kuvaa jossa polttaisi keikalla sisätiloissa.

Vierailija
88417/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes, it has been forbidden for many years.

Vierailija
88418/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salenan uusi single bye bye bye on muuten hyvä! K oli myös kommentoinut IG:ssä 💚

Eikö Salenan ja Teyan pitänyt olla vaan viisuja varten kyhätty duo? Näin muistan että jossain virallisimmassa jutussa tai Viisukuplassa sanottiin. Näköjään on yhteistyö sujunut ja uutta tulee. 

Vierailija
88419/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

[ quote=Vierailija]I'm still a bit worried about Jure and what it will do during Novi Val.

Do you know the rules - all the rules and twists of Finland. It would be quite embarrassing if you smoked it and it would be a terrible hassle...

Maybe it grinds a cool nicotine can 😄
It's terrible if the snoring causes a fire alarm and the whole gig is interrupted. 🔥🔥

You don't even smoke indoors in Slovenia, the outdoor gigs where you smoked on stage.
Well, he smoked inside as well.

I do not think so. Do you have a video?

After all, there are several videos and maybe even pictures of that. So much so that even someone quite ignorant of Jokers has often seen them on the site. Yes, it will attract Finns' attention. Different rules in Slovenia.

Please share ONE picture or video of Jure smoking INSIDE.

And no, the rules are not different in Slovenia. Smoking has been banned indoors for years.

Is it true that it is forbidden to smoke indoors in Slovenia?
I'm not sharing that picture. I'm not a JO fan, I don't (yet) know their music except for the CD. I feel K & B and on that page I see something from JO.
If no one wants to go to the trouble of your request, you can probably find those pictures on Joker's accounts.

After all, indoor spaces here mean public spaces, etc. If you have your own house and you want to smoke inside, nothing forbids it. There may be pictures of Jure smoking indoors, but I couldn't quickly find any pictures of him smoking indoors at a gig.

Kyllä, voi tietysti olla kuva hänestä tupakoimassa yksityisjuhlissa, asunnossaan jne. Mutta ei sisäkonsertissa, baarissa tai missään julkisessa paikassa.

Vierailija
88420/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salenan uusi single bye bye bye on muuten hyvä! K oli myös kommentoinut IG:ssä 💚

Eikö Salenan ja Teyan pitänyt olla vaan viisuja varten kyhätty duo? Näin muistan että jossain virallisimmassa jutussa tai Viisukuplassa sanottiin. Näköjään on yhteistyö sujunut ja uutta tulee. 

Heillä on hassusti enemmän kuuntelijoita Spotifyssa kuin JO:lla 😅 varmaan kannattaa jatkaa duona.. heidän viisubiisi on todella hyvin menestynyt

Ketju on lukittu.