Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se yhdessä vaiheessa saanut vähän tarpeekseen tosta possujunasirkuksesta, siis Bojtsu? Kun joka suunnasta tuuttas pelkkää possujunaa ja hidastuksia. Ja Kärtsää ja boyfriendia. Eikä Bojania vakavasti otettavana muusikkona, tai omana itsenään.
Toivottavasti asia ok hänelle nyt, et taas se tuotiin esille.
Possujunaa JO:n keikkabussissa 😂
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7263412543085907233?_r=1&_…
Ei B kyllä koskaan tietääkseni ole sanonut (tai millään muulla tavalla ilmaissut), että possujuna- tai Kärtsä bf-jutut olisi häntä mitenkään vaivannut (tuskin olisi muuten tuota keikkabussi-possujunaakaan ikinä ollutkaan). Taitaa olla nämä tietoviisaat puolestaloukkaantujat täältä vain asialla...Täällä kun välillä jotkut vaikuttavat kuvittelevansa, että tietää Bojania paremmin miltä Bojanista asiat tuntuu.
Ihan samalla tavalla ne kuvittelee tietävänsä, jotka on aina sitä mieltä että Bojanista on kaikki ok.
Ei kuvittele. Mitä näihin K-juttuihin tulee, niin B on monta kertaa ihan itse maininnut Kn, jopa paikoissa, missä ei olisi ollut mitään aihetta, esim. "Your name is Käärijä"- juttu ja uk-kiertueen sohvahaastattelu, missä nyt vain nimen mainitsi ihan asianyhteyden ulkopuolella (en jaksa nyt kaivaa linkkejä, mutta täällä(kin) ne ovat, jos tarpeeksi monta sivua menee takaperin). Ainoa asia, mitä B on oikeasti asiaa koskien sanonut, on että häntä EI haittaa esim. shippijutut. Ja hän on kyllä ollut melko avoin asioista, joista ei ole pitänyt (esim. siitä huhu-vale-hässäkkään liittyen fani bäkkärillä-valheisiin sen erään konsertin jälkeen).
Se fanin käärijä-nimen kysyminen ei ollut mikään randomisti, yllättävästi K:n nimen mieleen tuleminen, vaan se nimi kuulosti ihan Käärijältä. Samoin Juren scary-ääntäminen.
Toki jälkimmäisessä sitä ei ois tarvinnut sanoa ääneen, mutta miten joku voi tuollaisen ottaa jonain vakavana merkkinä kaksikon hyvistä väleistä??? En siis epäile hyviä välejä, mutta ei tuo sitä *paljasta*.
Vierailija kirjoitti:
Hei mikäs sen Kikin oikea nimi onkaan?
Onks tietoo, joku Kristian?
Vierailija kirjoitti:
Oddlygood poistanut sen B videon?! Tais tulla palautetta runsaasti!
No kun ne säikähti et joutuu maksamaan miljoonakorvaukset Sloveniaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri huomautti, että vastaan nykyään kaikkeen yes yes. Ihmetteli, kun en ole ennen noin vastannut.
Mulla tää on yes yes veri good
Ja mulla se on Kyllä. (Onks denssii-intonaatiolla.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana jotenkin et koko jengi on Thaimaassa 😭 Varmasti on hauskaa.
Siis miksi täältä poistetaan viesti et Eve ja Jaakko on Thaikuissa. 😂😂 Ei ne ole mitään yksityishenkilöitä.
Taivas. Jotakuta kiukuttaa jos nämä täytyy poistaa?
Joidenki mielestä J ei sais olla siellä ku Bojanin kans ja totuus satuttaa.
Missähän Bojan on nyt ja kenen kanssa? Teorioita.
Etsimässä parhaimpia kostopitsejä ja harjottelemassa kuumia tanssilikkeitä nordic touria varten :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.
Peace out.
💚🌹🌹
Hyvä vaan, kun kerroit palstalla. Ihan järkyttävää. Kyseessä täytyy olla mieleltään pahoin sairas ihminen. Vihansa kuulostaa silmittömältä. Diagnoosin ja hoitoa tarvinnee. Eikö tuossa nuo sinuun kohdistunut häirintä ja läheistesi uhkailut huomioiden täyty jo rikoksen merkit. Hyvä kun et aio luovuttaa. Voimia sinulle 💚
Vierailija kirjoitti:
Jokerit hehkuttaa tulevaa areenakeikkaansa instassa! 🔥 Ja Bojan niin ihanana ja komeana!💕
Bojtsua pukee smart casual!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristjan Ercul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristjan Ercul
Sori Erculj
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän Berliinin keikka on upgreidattu isompaan paikkaan!
Tiedätkö tuon uuden paikan kapasiteettia?
No kuulkaas nyt hyvä nautalauma. Voitte pyhittää loppuelämänne sille helvetin kauramaidolle, mut mitä jos joku viittis lukea muitakin viestejä välillä ja vastata kysymyksiin jos osaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että olisi vain n. 100 isompi? Olisiko jokin tekninen/päällekkäinbuukkaus -case? Kun ei se merkittävästi isompi ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hei keskitytäänpä välillä muuhun kuin noista korvauksista puhumiseen.
Nämä viimeiset instastoryt Kärtsältä viittaa täysin Bojaniin. Ensin se yksinäinen polvi (vrt Malediivien loman 2 polvea, joista toinen oli Bojan), ja sit mr Lonelyä useampaan otteeseen joka on myös viittaus Bojaniin. Tällä ja näillä muilla viimeaikaisilla Bojan-viittauksilla ja vihjailuilla pohjustetaan seuraavaa:
Lottoan tässä nyt virallisesti, että K ja B räjäyttää pankin. Joko juuri ennen tai JO Nordic tourin aikana, julkistavat sen yhteisbiisin (joo tiedän että ICIP on myös tulossa, mutta jos yllätysarvo pitää saada mahdollisimman korkealle niin näinhän se onnistuu).
Biisi on joko pelkkä sinkku tai menee JO seuraavalle albumille, ei Kärden. K ei varsinaisesti "tarvitse" yhteistyön tuomaa lisähuomiota, mutta JO se on hyvä buusti. Näin ollen toisen biisin julkaisu (JO nimissä feat K) ei myöskään sotke liikaa ICIP markkinointia. Fanit kyllä pitää huolen että molempia kuunnellaan.
Bojan palaa instaan myös biisin julkaisun yhteydessä.Manifestoidaanko tämä todeksi, kun näköjään strange things happens viime aikoina muutenkin 😂
Muuten sama, mutta Bojan ei palaa instaan.
Samaa mieltä! Mä kans veikkaan, ettei B koe hyötyvän henkilökohtaisesta instasta mitään versus sen haittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se yhdessä vaiheessa saanut vähän tarpeekseen tosta possujunasirkuksesta, siis Bojtsu? Kun joka suunnasta tuuttas pelkkää possujunaa ja hidastuksia. Ja Kärtsää ja boyfriendia. Eikä Bojania vakavasti otettavana muusikkona, tai omana itsenään.
Toivottavasti asia ok hänelle nyt, et taas se tuotiin esille.
Possujunaa JO:n keikkabussissa 😂
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7263412543085907233?_r=1&_…
Ei B kyllä koskaan tietääkseni ole sanonut (tai millään muulla tavalla ilmaissut), että possujuna- tai Kärtsä bf-jutut olisi häntä mitenkään vaivannut (tuskin olisi muuten tuota keikkabussi-possujunaakaan ikinä ollutkaan). Taitaa olla nämä tietoviisaat puolestaloukkaantujat täältä vain asialla...Täällä kun välillä jotkut vaikuttavat kuvittelevansa, että tietää Bojania paremmin miltä Bojanista asiat tuntuu.
Ihan samalla tavalla ne kuvittelee tietävänsä, jotka on aina sitä mieltä että Bojanista on kaikki ok.
Ei kuvittele. Mitä näihin K-juttuihin tulee, niin B on monta kertaa ihan itse maininnut Kn, jopa paikoissa, missä ei olisi ollut mitään aihetta, esim. "Your name is Käärijä"- juttu ja uk-kiertueen sohvahaastattelu, missä nyt vain nimen mainitsi ihan asianyhteyden ulkopuolella (en jaksa nyt kaivaa linkkejä, mutta täällä(kin) ne ovat, jos tarpeeksi monta sivua menee takaperin). Ainoa asia, mitä B on oikeasti asiaa koskien sanonut, on että häntä EI haittaa esim. shippijutut. Ja hän on kyllä ollut melko avoin asioista, joista ei ole pitänyt (esim. siitä huhu-vale-hässäkkään liittyen fani bäkkärillä-valheisiin sen erään konsertin jälkeen).
Se fanin käärijä-nimen kysyminen ei ollut mikään randomisti, yllättävästi K:n nimen mieleen tuleminen, vaan se nimi kuulosti ihan Käärijältä. Samoin Juren scary-ääntäminen.
Toki jälkimmäisessä sitä ei ois tarvinnut sanoa ääneen, mutta miten joku voi tuollaisen ottaa jonain vakavana merkkinä kaksikon hyvistä väleistä??? En siis epäile hyviä välejä, mutta ei tuo sitä *paljasta*.
Ei tuossa mihinkään väleihin viitattukaan vaan siihen, että mikäli B kärsisi siitä, että hänet liitetään jatkuvasti Käärijään, niin hän ei välttämättä häntä joka välissä mainitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up to 1600
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aliarvioi nautojen holhoamisviettiä!
Mietityttää kuitenkin ... Täältä ei ole lähtenyt palautetta firmalle. Jostain muualta?
Nopeastihan tuo tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristjan Ercul
Sori Erculj
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että olisi vain n. 100 isompi? Olisiko jokin tekninen/päällekkäinbuukkaus -case? Kun ei se merkittävästi isompi ole
Kuulostaa sitten joltain säädöltä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.
Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.
Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.
Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.
Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.
Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...
They re-did the video in 2020, corona style.Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.
Apua, kuinka katkeraa sakkia täällä on! Tuo tunne on haitaksi ja taskaksi vaan sulle! Suosittelisin päästämään irti tuosta tunteesta, elämäkin alkaa maistua paremmalta! Molitvan laulaja tai Loreen viis veisaa teidän tunteista ja boikoteista.
Ja lisää katkeruutta löytyy alapeukuttajilta! Otan osaa pahaan oloonne!
Ois kiinnostavaa tutkia minkälaiset ihmiset shippaa. Jotenkin huonosti voivia, katkeria, jotka hakevat iloa elämäänsä kuvitteellisesta poikarakkaudesta.
Niin, tai ottaa tosissaan jotkut Euroviisut.