Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86921/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun lukijakunta on todennäköisesti paaaaljon laajempi kuin peukuista voisi päätellä. Yksi työkavereistani on käyttänyt lyhyen ajan sisään puheessaan useampaa tästä ketjusta tuttua fraasia. Voihan se olla sattumaakin, mutta...

Ja on vieläpä just sellainen suht hillitty ja asiallinen, vaativaa asiantuntijatyötä tekevä (!) eikä todellakaan mistään tällaisista hömpötyksistä kiinnostunut tyyppi - just niinkuin minäkin 🤣

Toi on muuten paha! Itse teen kaikkeni, etten käytä mitään juttuja täältä, edes vahingossa lipsauta jotain casual nöpötystä tai sohvapersettä tai horny jaiia tai estronautaa ... , etten jää missään kiinni tästä pöllöilystä täällä 😂 Ja itse kans pohdin taannoin yhden oman työkaverin kohdalla et olisko hän yksi meistä! Tullut sellainen pieni kuumottava hetki kerran pari ... Se olis vaan jotenkin outoa! Pidän mieluusti myös itselläni jotain ihan omaa, pienen salaisen maailman...

Mut uskon myös et lukijoita on täällä paljon, paljon enemmän ku peukuttajia, saati kommentoijia.

Eilen oli lounaskeskustelu töissä, että mitenkäs kenenkin syksy, onko esim uusia harrastuksia. En voinut tunnustaa, että ööö mun aika menee aikalailla tuolla yhdellä keskustelupalstalla 😂

T. hillitty asiantuntija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86923/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun lukijakunta on todennäköisesti paaaaljon laajempi kuin peukuista voisi päätellä. Yksi työkavereistani on käyttänyt lyhyen ajan sisään puheessaan useampaa tästä ketjusta tuttua fraasia. Voihan se olla sattumaakin, mutta...

Ja on vieläpä just sellainen suht hillitty ja asiallinen, vaativaa asiantuntijatyötä tekevä (!) eikä todellakaan mistään tällaisista hömpötyksistä kiinnostunut tyyppi - just niinkuin minäkin 🤣

Toi on muuten paha! Itse teen kaikkeni, etten käytä mitään juttuja täältä, edes vahingossa lipsauta jotain casual nöpötystä tai sohvapersettä tai horny jaiia tai estronautaa ... , etten jää missään kiinni tästä pöllöilystä täällä 😂 Ja itse kans pohdin taannoin yhden oman työkaverin kohdalla et olisko hän yksi meistä! Tullut sellainen pieni kuumottava hetki kerran pari ... Se olis vaan jotenkin outoa! Pidän mieluusti myös itselläni jotain ihan omaa, pienen salaisen maailman...

Mut uskon myös et lukijoita on täällä paljon, paljon enemmän ku peukuttajia, saati kommentoijia.

Eilen oli lounaskeskustelu töissä, että mitenkäs kenenkin syksy, onko esim uusia harrastuksia. En voinut tunnustaa, että ööö mun aika menee aikalailla tuolla yhdellä keskustelupalstalla 😂

T. hillitty asiantuntija

Mä olen alkanut pelkäämään näitä "mitäs teit kesällä, mites syksy alkanut" -tyylisiä keskusteluja 😂

Että no mitäs tässä, aika sparklativee ollu ja koko kesän oon seilannu miten stana sattuu, paitsi silloin kun oon joutunu horny jailiin ja/tai listalle. Mites ittelläs?

t. toinen (ei tosin aina niin hillitty) asiantuntija

Vierailija
86924/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. hillitty asiantuntija

Multa kysyttiin mistä mun äkillinen neulontainnostus alkoi. Aina niihin kysymyksiin jotain pystyy säveltämään vastaukseksi.

Vierailija
86925/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu 🥰

https://twitter.com/bojancvj/status/1699119150184927503?t=PI71ezMczDZVG…

https://twitter.com/janpeteh/status/1699191196004856045?t=Hx3nMPlp28W6F…

Eka paita sopis suomifilmiin, ei ihan tukinuittoon, mut kivisen pellonraivaukseen. Toka paita ...hmm

Vierailija
86926/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllivaroitus!

Vierailija
86927/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko muka se Frankin (Bojanin) pumppaus oikeeseen mainokseen, ei kai nyt sentään?

Löytyy ihan OddlyGoodin TikTokista. Ei nyt traditionaalinen televisiossa pyörivä mainos, mutta mainos kuitenkin.

Kenen idea mahtaa olla. Onhan K lla paljon muitakin videoita. Eikä tämä minusta liity mainostettavaan tuotteeseen.

Onko tällä lopulta väliä? Hauska mainos ja varmasti on ok molemmille osapuolille.

Kaikki ei näe sitä hauskana. Minusta se tiktok-video Frank-aloituksella on typerä ja en kyllä usko, että lupia on kysytty tai korvauksia liikkunut mihinkään suuntaan. Sinänsä ihmetyttää, että näinkin iso firma tekee tuollaisen mokan, Oddlygood on Valion tuote.

Vierailija
86928/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu 🥰

https://twitter.com/bojancvj/status/1699119150184927503?t=PI71ezMczDZVG…

https://twitter.com/janpeteh/status/1699191196004856045?t=Hx3nMPlp28W6F…

Eka paita sopis suomifilmiin, ei ihan tukinuittoon, mut kivisen pellonraivaukseen. Toka paita ...hmm

Tuo kuva Martinin kanssa on vanha. Bojanilla tuossa paljon pidemmät hiukset ja näköjään aivan eri mallisetkin tuohon aikaan. Mutta hurjan kaunishan hän on aina.

Vierailija
86929/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin koira 😭 🐶

Kaikki silläkin menee päin hevonhelvettiä.

En tiedä pitäisikö näitä edes jakaa täällä, kun kuitenkin peräisin yksityiseltä tililtä ja jotkut voi alkaa ilkamoimaan toisen menetyksellä.

Jep joo iski itsellä katumus heti kun olin kirjoittanut ton kommentin tykkääjästä. No, ilmiannon jo itseni, toivotaan että poistuu.

Vierailija
86930/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko muka se Frankin (Bojanin) pumppaus oikeeseen mainokseen, ei kai nyt sentään?

Löytyy ihan OddlyGoodin TikTokista. Ei nyt traditionaalinen televisiossa pyörivä mainos, mutta mainos kuitenkin.

Kenen idea mahtaa olla. Onhan K lla paljon muitakin videoita. Eikä tämä minusta liity mainostettavaan tuotteeseen.

Onko tällä lopulta väliä? Hauska mainos ja varmasti on ok molemmille osapuolille.

Kaikki ei näe sitä hauskana. Minusta se tiktok-video Frank-aloituksella on typerä ja en kyllä usko, että lupia on kysytty tai korvauksia liikkunut mihinkään suuntaan. Sinänsä ihmetyttää, että näinkin iso firma tekee tuollaisen mokan, Oddlygood on Valion tuote.

Ja kun kyse on, kuten sanoit, isosta firmasta, ne luvat on varmasti kysytty.

Vierailija
86931/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä täällä tapahtuu😂😂 Tulin nopsaa lukemaan kommentteja ja piti muutaman kerran lukea uudestaan. Vauvapalsta ei petä.

Aaaand it gets even better: https://www.tumblr.com/kylla-kylla/727700928504971264/it-gets-worse-he-…

😂

Kärtsäri se ei petä odotuksia ikinä. Ihan hyvä varmaan et on Thaimaassa nyt. Melkosta menoa. Tuhansien tilanteiden mies.

Mr Worldwide 💚

Vierailija
86932/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei palstalta nyt löytyisi yhtään markkinointialan asiantuntijaa tai lakimiestä, joka voisi selittää, millaisia lupia ja sopimuksia tarvitaan ja mihin? Päteekö joihinkin somejulkasuihin edes samat säännöt kuin televisio- ja kadunvarsimainoksiin? Siinä oon kyllä yhtä mieltä että tuskin niin iso firma kuin Valio olisi mokannut tän suhteen.

Vierailija
86933/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo TikTok on kyllä saanut yli miljoona katsomiskertaa itsellään. Ei viraalien videoiden käyttöön varmaan sen enempää tarvita lupia kun se on K:n video ja B ei ole tunnistettavissa

Vierailija
86934/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä se Fankin pumppaus on tosi ontuva tuohon mainokseen.

Vierailija
86935/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris ja Bojan 🤗

https://twitter.com/serenarhemmings/status/1699105341567344826?t=-8Ryra…

Aah, ihanat 🥵🔥💕 Nuo kaks on niin kuumia yhdessä 🔥🔥🔥

Vierailija
86936/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Something tells me some of you will like this photo of B. :)

https://twitter.com/imaginethat92/status/1699333806472483052?t=lxZfEXse…

Miksi tulee tällaista kontenttia kuin (kaikki) tänään, kun mä olen töissä!? 😩 Enkä pysty kuin sneak peak tyyppisesti vähän kurkistamaan palstalle! 😫 🤭

Vierailija
86938/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla kiinnostava kommentti aiheesta, kannattaa käydä lukemassa. Ei välttämättä ole firma hoitanut asiaa ihan oikein.

Missä?

Ei ainakaan Kääriä ketjussa.

Vierailija
86939/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon näitä OddlyGoodin julkaisuja oikein on?

https://www.tumblr.com/mrgintsu/727713773828374528/i-will-simply-not-sa…

Vierailija
86940/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin koira 😭 🐶

Kaikki silläkin menee päin hevonhelvettiä.

En tiedä pitäisikö näitä edes jakaa täällä, kun kuitenkin peräisin yksityiseltä tililtä ja jotkut voi alkaa ilkamoimaan toisen menetyksellä.

Mietin kans vähän samaa, kun joku joskus sanoi, ettei mitään saa edes kertoa Rekon tililtä. Minähän tuon kerroin, aattelin, että voisi väkeä kiinnostaa. Aikamoista jos joku koiran kuolemalla ilkkuu, mutta onhan meitä moneksi. Olisiko syytä lopettaa kaikki tiedon siirto Rekon tililtä tänne.

Ketju on lukittu.