Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86441/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naudat, vapautan minuutin päästä ostoskoristani Tavastia-lipun (harmi kyllä illan ekalle keikalle). Go get it!

Vierailija
86442/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Saat anteeksi.

- Kukkis

No tottakai meidän Kukkis on myös skorpioni 🥰

Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.

Miksi musta tuntuu, että nämä levottomat jutut ovat osaksi myös heidän sormistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86443/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen skorpioni. Tunnistan vain tuon, että tavanomainen elämä ei kiinnosta. Mut en tykkää olla huomion keskipisteenä. Ennemmin tarkkailen ja isken sitten jos paikka tulee 🤣heh

Mun molemmat lapset on skorpioneja. Kuulostaa tutulta, heh.

Oletko ton aiemman äiti, joka sanoi itse ja siskonsa olevan skorppareita? 😁

En sentään! 🤣 Omani ovat sen verran nuoria ja oliko sanoja itse kumpi, mun  toinen on poika :) 

Vierailija
86444/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta ylemmästä Tavastian lipun vapauttamisesta mieleen, että alustavasti pohdin. Onko täällä kellään kiinnostusta lipulle K n Skotlannin keikalle? Mulla on satavarma este ja ihan ostohinnalla tuun sen siis jossain vaiheessa kauppaamaan.

Vierailija
86445/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen skorpioni. Tunnistan vain tuon, että tavanomainen elämä ei kiinnosta. Mut en tykkää olla huomion keskipisteenä. Ennemmin tarkkailen ja isken sitten jos paikka tulee 🤣heh

En sentään! 🤣 Omani ovat sen verran nuoria ja oliko sanoja itse kumpi, mun  toinen on poika :) 

Oletko Kukkiksen mutsi?

Vierailija
86446/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä käyttäjällä paljon ihanaa K ja JO fanitaidetta!

https://twitter.com/aRoxFan

Vierailija
86447/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ficci alko naurattaan 😂 Jotenkin kuvittelin kaikki silmieni eteen.

Vierailija
86448/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere in Slovenian media today! 🥰

https://www.tumblr.com/kurooscoffee/727636988428255232

Ja tuon twiitin valitsivat 🤣 Siellä se töröttää daddy Boitsun selässä.

Voi hele :D Jospa ne haastattelijoiden vanhanaikaiset kysymykset unelmienvävypojasta ja tytsyistä vähenee :D Tietääkö joku minkä tason lehti tämä Sloveniassa on? LadySlo?

Mitähän Boitsu tykkää valinnasta.🤔

Vierailija
86449/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Kukkiksen mutsi?

Ehdottomasti! Henkinen varamutsi!

Vierailija
86450/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.

Vierailija
86451/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pohtinut tuota K kommenttia halusta toteuttaa itseään.

Psykologiassa itseään toteuttavan henkilön ominaisuudet muistuttavat monin tavoin lapsen ominaisuuksia. Henkilö ikään kuin palaa itsenäiseen maailmanarviointiin, joka on ominaista lapselle ennen kuin hän suuntautuu uudelleen hyväksynnän saamisen ehtoihin. Eli ennenkuin ottaa vaikutteita ympäristöstä ym.

Ns. on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja.

Jos mv on homoeroottinen tai ihan mitä vain, se mielestäni kertoo myös paljon K:sta ja mitä siellä piilossa on. Mielenkiinnolla odotan.

Sitähän me ollaan täällä joukolla epäilty.

Ja täytyy tunnustaa että vähän hiljaa itsekseni repeilin tälle kohdalle:

on täysin paljas kaikelle ja toteuttaa ne halut ilman ympäristön ja muiden asettamia paineita ja normeja

T. Tuo ylempi horny jailiin pyrkivä jolla on jo kai iltahepulit käynnissä.

Tuohon voi hyvin liittää Jn itsensä (tänään olleessa videoklipissä) sanoma piilevä kykynsä: hyvä paineen sietokyky (noita paineita ja normeja ajatellen).

Vierailija
86452/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa fanitaidetta poikien karaoke-pätkästä 💙💚

https://twitter.com/yamonotto/status/1698042615059374587

Vierailija
86453/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten Jeren ja Bojanin horoskoopit sopivat yhteen? Kai täällä joku on selvittänyt heti sellaisen asian.😂

Vierailija
86454/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Saat anteeksi.

- Kukkis

Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.

Mä en halua ritariksi, mä haluan vain saada mun kirjoitukseni läpi.

Ja ihanko tosissaan kieltäydyit juuri Janin yksityishenkilöllä lyönnistä? 😱

En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?

Tekö tulette seuraksi aitioon?😄

Vierailija
86455/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.

Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.

Vierailija
86456/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maininnut 😁

Vierailija
86457/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä yliedustus skorppareista: Kukkis, Johannesjankkaaja ja Leila. Entäs ruusurouva tai Lady SLO? Aitojankkaaja on kyllä varmaan Rapu.

Vierailija
86458/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi.

- Kukkis

Mä en halua ritariksi, mä haluan vain saada mun kirjoitukseni läpi.

Ja ihanko tosissaan kieltäydyit juuri Janin yksityishenkilöllä lyönnistä? 😱

En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?

Tekö tulette seuraksi aitioon?😄

Taitaa tulla teille mielenkiintoinen keikkailta 😁 olen kyllä aika kateellinen

Vierailija
86459/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Nace on horoskoopiltaan ja luonteeltaan? Valmistaudun voittamaan sen tulevan vaimon.

LG

Vierailija
86460/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön. T: se laiskanpulskea

Ketju on lukittu.