Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86261/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/luluxa/727205281155645440?source=share

No siitä!!

Onko tämä tapahtunut siellä Thaimaan auringon alla?

Vierailija
86262/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, M ja P!! Mitä nämä vapaapäivä- ja lomatoiveet ovat? Meillä on syyskausi vuoden kiireisintä aikaa. Nyt loppu se Kääriän perässä juokseminen ja kuollaaminen. Minä teille kaapit näytän!

T. Pomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86263/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kiertää mukana vain Suomessa

Miksi kiertäisi mukana JOn Suomen keikoilla?

Siis mitä? Onko joltain mennyt ohi tämä :D

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271612094347332896

Ei tuosta linkistä tullut mitään vastausta kysymykseeni.

Vierailija
86264/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.

Eikö kellekään muulle ole tullut mieleen tuosta K:n ja JO:n muutaman päivän tauosta Tampereen jälkeen, että K lentäisi Jokrujen kanssa Helsingistä Sloveniaan? Kyllä se osaisi paluumatkan tehdä itsekseenkin.

Ehkä kaukaa haettua ja toiveajattelua, mutta olisko tää seuraavan manifestoinnin aihe?

Vähemmän säätöä on, jos Jokrut/yksi heistä vaan jäisi Suomeen tän jälkeen.

Mä manifestoin sellaista että JO ja Käärijä Crew jää viettämään yhteistä mökkireissua, pääsevät slovenian pojat vihdoin ihan nakkena saunaan 😊

Siinähän voi samalla vaikka tehdä vähän yhteistä musiikkiakin

Mä voin mennä mukaan. Ei ne kaljaa juotuaan huomaa, jos siellä on yksi ylimääräinen mies mukana.

Vierailija
86265/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitä nahka ahteriaan saa sinne Sloveniaan tänä vuonna. Prkl cockteaseri kuinka kauan tässä pitää odottaa.

Eikö kellekään muulle ole tullut mieleen tuosta K:n ja JO:n muutaman päivän tauosta Tampereen jälkeen, että K lentäisi Jokrujen kanssa Helsingistä Sloveniaan? Kyllä se osaisi paluumatkan tehdä itsekseenkin.

Ehkä kaukaa haettua ja toiveajattelua, mutta olisko tää seuraavan manifestoinnin aihe?

Mä manifestoin sellaista että JO ja Käärijä Crew jää viettämään yhteistä mökkireissua, pääsevät slovenian pojat vihdoin ihan nakkena saunaan 😊

Mä voin mennä mukaan. Ei ne kaljaa juotuaan huomaa, jos siellä on yksi ylimääräinen mies mukana.

Paitsi ehkä aamuyöstä, jos yrität tunkea jonkun viereen nukkumaan.

Vierailija
86266/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Onko joltain mennyt ohi tämä :D

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271612094347332896

Ei tuosta linkistä tullut mitään vastausta kysymykseeni.

Koska Bojan.

T. Kärde

Vierailija
86267/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJtnCC4U

Kärde 💚

Lempivärinsä edelleen keltainen 💛

Enrikue igleas 😅

Ja siis mitä hvettiä se vastaa tohon viimeseen kysymykseen? Luulin osaavani suomea ennen tän pätkän katselua mutta nyt epäilen vakavasti taitojeni tasoa 😂 tarvii tekstitykset!

Vierailija
86268/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli keskustelua siitä, miten trollauksen saisi lopetettava kokonaan tältä palstalta. Tänään aamupäivällä trolli / trollit olivat vauhdissaan. Nyt on ollut vähän rauhallisempaa. Esillä ollut se, jos ryhmässä olisi kaikilla nimimerkki ja oliko niin, että epäillyt trollit voisi poistaa joku mode?, joka saisi noiden ip-osoitteet selville.

Minulla oli alunperin numero-nimimerkki, kun luulin nm olevan pakollinen. Trolli käyttäytyi todella inhottavasti ja kuten olen kertonut rupesi hän pian vainoamaan minua, Hän rupesi seuraamaan minua, sai välittömästi tiedon kommentistani ja iski siihen välittömästi. Ei ollut mitään väliä sillä, mitä kommentoin. Trolli purki silmitöntä vihaansa.

Nyt olen ollut jo useita viikkoja ilman nimimerkkiä, kiitos sille, joka neuvoi miten pääsin nm:stä eroon. Tällä ajalla on ryhmässä olo ja kommentointi ollut helppoa, mukavaa. On saanut osallistua keskusteluihin ihan rauhassa. Trolli ei ole hyökännyt yhteenkään kommenttiini. Tämä minua vainonnut trolli on Aito. Saattaa olla, että joku muukin trolli osallistui.

Ryhmässä on joitakin sellaisia, jotka kirjoittavat sekä nimimerkillä että ilman. Sitten on niitä, jotka kirjoittavat aina nimimerkillä. Oma kokemukseni ilman nimimerkkiä olosta on helpotus, kun tuo vainoaminen oli jo sellaista tahtia.

Olisin kyllä valmis siihenkin, että kaikilla olisi nimimerkit, kun silloin ollaan kuitenkin nm suojassa. Olisin siksi valmis, jos sillä trollaus saataisiin kitkettyä kokonaan pois. On se niin epämiellyttävää, inhottavaa ja alkaa nopeasti vaikuttamaan palstan ilmapiiriin. En osaa "pelätä" nimimerkillä kirjoittamista, se on kuitenkin vain nm.

Eihän täällä minkään ip:n varassa roikuta. Sehän generoituu uudeksi, jos nettiyhteyden hetkeksi katkaisee. Jos käytössä vielä on vpn, mode ei taida nähdä paljon mitään muutakaan yksilöivää. Esim. laitetta, jolla selailee jne.

Ahaa, no tuo ei siis ratkaisisi trollien poistamista. En ymmärrä noista tietoteknisistä jutuista mitään, mutta jotain tuollaista oli siis eilisessä keskustelussa.

Vierailija
86269/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Ja siis mitä hvettiä se vastaa tohon viimeseen kysymykseen? Luulin osaavani suomea ennen tän pätkän katselua mutta nyt epäilen vakavasti taitojeni tasoa 😂 tarvii tekstitykset!

Ihana Kärtsäri 😍

Vierailija
86270/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että boitsut ehtisivät tutustumaan Suomeen lähemmin <3

Vierailija
86271/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Hiiden Talent? Paineiden alla selviytyjä.

Vierailija
86272/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Siis eihän siinä ole mitään epäselvää. Hyvä sietämään paineita.

Vierailija
86273/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauaa. Parin viikon päästä tapaavat, vaikka eivät Sloveniassa.

Muutama tunti lavalla. Ei siinä paljon ehdi harmi.

Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.

"Syyskuun kiertue - eiku onks mulla sellasta."

Justhan se julkas oman syksyn kiertueen, eli on sillä.

Juu, mutta puhui syyskuun kiertueesta. Ei syksyn.

Hmm. Tulikohan lipsahdus? 🤔😅😂

Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa

Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃

Vierailija
86274/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Täh? Ihan selkeesti sano että on hyvä työskentelemään boja- eiku paineen alla.

Vierailija
86275/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ehdi lavan ulkopuolella, kun oletan, että on kiertämässä Suomen kaupungit ainakin.

Kärtsä on lörpöttäjä ,sehän meinasi ulkomaankiertueensakin paljastaa jo Altaan keikalla ,en muista minkämaslaisen kanssa siinä höpötti ja kerkisi jo aloittaa ,että Olen muuten ...eiku en saa sanoa vielä....😅,ei mennyt kauan ,kun sitten sai paljastaa kiertueensa

Minä en usko enää mihinkään muihin tapaamisiin, kuin pikaisesti keikan yhteydessä. Aina järjestyy jostain este. Oman mielenterveyteni. pelastamiseksi, odottaminen loppui nyt. Yhdellä keikalla K on mukana ja se on Tavastia. Uskokaa muut mitä haluatte.🙃

Heti meni pieleen, Tavastialla on kaksi keikkaa.

Vierailija
86276/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Hiiden Talent? Paineiden alla selviytyjä.

Siis joo nyt oli mun päässä vika 😁 hyvä että selvisi minullekin. Koska musta sieltä tuli jotain jonkun alla painia ja selviytyjät 😂 siis se tosi-tv ohjelma. Selvästi olen palstaillut nyt tän päivän osalta riittävästi, taidan lähteä vaikka pienelle raittiin ilman kävelylle. Ei ehkä auta enää happi shippibrainiin mutta ainahan voi yrittää 😅

Vierailija
86277/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tämä on jo tuotu ilmi aivan selkein sanoin, että ainakin jollain Suomen keikoilla on. Ja siksi, koska Jokerit ovat hänet sinne halunneet.

Niin, tuo on tiedossa ja voinee tarkoittaa, että yhdellä JOn keikalla. Se on ihan eri juttu kuin että kiertäisi JO mukana useammalla tai kaikilla keikoilla. Siis samalla kiertueeseen osallistumalla K väsyttäisi silloin itsensä. Omat keikat jatkuvat syyskuun lopussa.

Vierailija
86278/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Voi olla että tapaavat viimeistä kertaa nyt ja yhteydenpito hiipuu muutenkin.

Liikaa erottavia tekijöitä.

Vierailija
86279/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde 💚

Enrikue igleas 😅

Siis eihän siinä ole mitään epäselvää. Hyvä sietämään paineita.

Sitä taitoa tarvitaankin etäsuhteessa 😉

Vierailija
86280/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo teidän pajupillinpuhaltelijat pysy Kärden leveleillä eikä Kärdellä riitä nyt aika eikä energia vieraanvaraiseen himmailuun..

Ketju on lukittu.