Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
84401/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille. Oli kyllä helvetillinen viikko. Ei ollutkaan vain morgania, vaan sain jonkun prkl stomach bugin sieltä Ibizalta ja olin tiputuksessa muutaman päivän. Sitten loppuviikon yrittänyt kiriä töitä kiinni. Nyt pidän vapaata.

Siitä tallenteesta sen verran, että se on toimitettu, siitä on ilahduttu ja kiitetty. Enempää en yksityisviestejä avaa, koska tiedän että minunkin yksityisyyttåni kunnioitetaan.

Olen niin onnellinen ja ylpeä Kärtsän puolesta. Huippua nuo palkinnot ja nuo tiktokit ja uuden biisin mainostus ihan täys kymppi. Näytin miehellekin tiktokit ja hän nauroi ja sanoi, niin sitä pitää, että älä anna alan suitsia itseäsi ikinä vaan pysy tuollaisena.

On kyllä hienoa, että hänellä on ympärillään upea työryhmä ja levy-yhtiö joka antaa hänen toteuttaa itseään. Warnerille kyllä isot propsit tästä, kröhöm onhan mulla oma sonnikin tässä yhtiössä 🤣

On kyllä mielenkiintoista seurata mihin suuntaan tästä mennään. Ainutlaatuinenhan tuo meidän K on genressään. Alternative rappia kai? Raikas tuulahdus ainaisiin naiset, raha, seksi, t issit, perse aiheisiin.

Minun yksi suosikki Espanjalainen laulaja Pablo Alborán julkaisi muutama päivä sitten collabin Marc Segui nimisen artistin kanssa.

Hyvin epätodennäköinen kaksikko samassa biisissä. Tuli vain mieleen, kun täällä on joskus sanottu, että K ja B musiikki on niin erilaista että hankala olisi yhteistyötä tehdä. Kaikki on mahdollista. Käykää tsekkaan toi biisi jos kiinnostaa Marc Segui, Pablo Alborán - Mariposas.

Lasse otappa tästä koppia kun palstalla luuraat 😉

Ja ihana Tommy mekossa, tuli niin Harry mekossa lavalla mieleen. Tommy on upea yhteistyökumppani.

Tuo uusin stoori taas ja siellä meidän B. Miten tässä jaksaa odottaa vielä muutaman viikon?

Kivaa viikonloppua kaikille.

💚🌹🌹

Kivaa viikonloppua RR <3 Tuli tuosta K ja B yhteistyöstä mieleen, että kuulitko sen RockRock Demonin, jonka joku fani oli työstänyt. Oli tosi hyvä!

Kiitos 💚 Ja en ole kuullut. On jäänyt paljon välistä ja harmittaa kun ei pysy kärryillä.

Kaiken maailman irl asiat vaikeuttaa tärkeämpiä asioita pöh 🤣

Jos saisin linkkiä tähän mainittuun?

💚🌹🌹

https://www.tumblr.com/nemovanilla/726919164494774272

Kiitos. Tästä nyt Lasse koppia! Nyt alkoi kyllä kiinnostaa testailla muitakin biisejä samalla lailla.

💚🌹🌹

Vierailija
84402/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei menkääs nyt vaikka kattoon se Kn aiempi kesäkooste IGstä ja jatketaan keskustelua jälleen siitä, ei lähetä tuon jankkarin ansaan ja anneta taas jodlaajille päivittelyn aihetta kun sitähän tällä taas haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84403/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oonko mä ainoa jonka mielestä ois paljon kiinnostavampaa pohtia sitä miks jollain superfanilla on materiaalia poikien vapaa-ajan illanvietosta kuin sitä voisko jonkun fanipiirroksen lapsi olla Jeren kun sillä on vaaleat hiukset?

Mä oon pohtinut tässä sitä, että K halusi tuutata julki koko maailmalle tuollaisen ennennäkemättömän, hellyyttäviä eleitä sisältävän pätkän vapaa-ajaltaan, vaikka B:stä (ja vaikka koko JO:sta) olisi varmasti löytynyt muutakin materiaalia videoon lisättäväksi. Kuten jotain sellaista, jossa ei ole polvistuneena eteen käsi suunnilleen toisen sydämen päällä.

Se pätkä kestää ehkä 2 sekunttia, joten varmaan Jere ei ajatellut sen olevan niin erityisen ihmeellinen etteikö sitä olisi voinut julkaista. Varmaan se on hänelle tärkeä ja kiva muisto ja halusi jakaa siitä pienen osan videossa, joka sisältää hänelle muitakin kohokohtia kesältä. 

Mä en oikein ymmärrä minkä takia tuollaisista lyhyistä hetkistä edes enää mennään niin sekaisin. Molemmilla on varmasti ollut satoja tuollaisia hetkiä muiden kanssa, jossa kosketetaan ja hymyillään. Molemmat on kuitenkin sosiaalisia ja kovia koskettelemaan toisia. Niitä hetkiä ei vain välttämättä ole kuvattu eikä niitä tulkita ruusunpunaisten shippilasien läpi.

Niin no, minäkin menin sekaisin 5 sekuntia kestävästä hidastetusta videosta, jossa mies syöttää toiselle miehelle kakkua. Miesten nimiä tuskin tarvitsee mainita.😂 Pointti on se, että sekaisin voi mennä niin pienistä asioista ja ei siihen onnellisuuteen oikeastaan aina paljoa tarvita.

Vierailija
84404/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Bojan ei tartu Jeren käsivarteen kiinni (siihen, millä Jere koskee Bojania) tai edes kosketa, vie vaan kättensä nyrkissä ohi ja höröttää tuota tylsää kestovirnettään.

https://www.instagram.com/reel/CwsnaVMtVOF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
84406/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan sivujen hyppimistä....

Vierailija
84407/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Bojan ei tartu Jeren käsivarteen kiinni (siihen, millä Jere koskee Bojania) tai edes kosketa, vie vaan kättensä nyrkissä ohi ja höröttää tuota tylsää kestovirnettään.

https://www.instagram.com/reel/CwsnaVMtVOF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tylsää kestovirnettä nähnykään. Koittaa laulaa, mut sit repee totaalisesti ku Jere rupee hipelöimään. Ja lopussa sormet koskettaa Jeren kättä: https://www.tumblr.com/submariini/727373746340593664/paidatonriehuja-tt…

Vierailija
84408/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihana piirros K:sta tuon kahden sekunnin klipin aikana:

https://www.tumblr.com/jermeows/727379597661978624/already-broke-my-dra…

Vierailija
84409/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellaan sivujen hyppimistä....

Tuokin lause kuuluu listalle.😂

Vierailija
84410/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its tea time. T: Kärtsä

Vierailija
84411/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84412/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84413/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, rauhoitutaanpas tämän äärellä: The Jan hair flip! 😍 https://www.tumblr.com/jokaarija/727274644861829120

Vierailija
84414/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille. Oli kyllä helvetillinen viikko. Ei ollutkaan vain morgania, vaan sain jonkun prkl stomach bugin sieltä Ibizalta ja olin tiputuksessa muutaman päivän. Sitten loppuviikon yrittänyt kiriä töitä kiinni. Nyt pidän vapaata.

Siitä tallenteesta sen verran, että se on toimitettu, siitä on ilahduttu ja kiitetty. Enempää en yksityisviestejä avaa, koska tiedän että minunkin yksityisyyttåni kunnioitetaan.

Olen niin onnellinen ja ylpeä Kärtsän puolesta. Huippua nuo palkinnot ja nuo tiktokit ja uuden biisin mainostus ihan täys kymppi. Näytin miehellekin tiktokit ja hän nauroi ja sanoi, niin sitä pitää, että älä anna alan suitsia itseäsi ikinä vaan pysy tuollaisena.

On kyllä hienoa, että hänellä on ympärillään upea työryhmä ja levy-yhtiö joka antaa hänen toteuttaa itseään. Warnerille kyllä isot propsit tästä, kröhöm onhan mulla oma sonnikin tässä yhtiössä 🤣

On kyllä mielenkiintoista seurata mihin suuntaan tästä mennään. Ainutlaatuinenhan tuo meidän K on genressään. Alternative rappia kai? Raikas tuulahdus ainaisiin naiset, raha, seksi, t issit, perse aiheisiin.

Minun yksi suosikki Espanjalainen laulaja Pablo Alborán julkaisi muutama päivä sitten collabin Marc Segui nimisen artistin kanssa.

Hyvin epätodennäköinen kaksikko samassa biisissä. Tuli vain mieleen, kun täällä on joskus sanottu, että K ja B musiikki on niin erilaista että hankala olisi yhteistyötä tehdä. Kaikki on mahdollista. Käykää tsekkaan toi biisi jos kiinnostaa Marc Segui, Pablo Alborán - Mariposas.

Lasse otappa tästä koppia kun palstalla luuraat 😉

Ja ihana Tommy mekossa, tuli niin Harry mekossa lavalla mieleen. Tommy on upea yhteistyökumppani.

Tuo uusin stoori taas ja siellä meidän B. Miten tässä jaksaa odottaa vielä muutaman viikon?

Kivaa viikonloppua kaikille.

💚🌹🌹

Ihana nähdä sinua. Minusta on hienoa, että joku uskaltautuu kertomaan täällä hiukan elämästään. Se tuo omanlaistaan tunnelmaa tähän ketjuun ja jotenkin tuntuu siltä, niinkuin olisi kosketuksissa toisen kanssa (tai ainakin tuntuu kivemmalta, kun tietää, että kenen kanssa keskustelee). No oikeastaan syy, miksi vastaan sinulle on se, että mainitsit Pablon, joka on yksi minun ns. ihastukseni kohteista. Siinä miehessä kaikki on ihanaa. Sitä en tiedä, että meneekö hän Jokereiden ja Käärijän ohi. Voiko joku edes mennä?😉🤷 Noh, kaikki omanlaisiaan. T: se eräs, jonka kanssa kilpailet Janin huomiosta😂

Kiitos sinulle ja kiva että tykkäät. Olen luonteeltani tämmöinen räpätäti ja varmasti jaan ehkä liikaakin elämästäni, mutta koskaan en sano mitään mitä en myös kasvotusten voisi sanoa. Olen sanonut ennenkin, että tämä palsta on ainoita paikkoja missä voin puhua vaikka päivittäin suomea ja se on tärkeää. Vaikka puoleksi Suomalainen olenkin, minulla on nykyään aika vähän siteitä Suomeen ja se harmittaa.

Pablo on kyllä upea. Tuosta uudesta collabista tekee hienon se, että Marc on ns. paha poika, joka vuosia sitten julkaisi homofobisia kommentteja somessa. On katunut ja pyytänyt niitä anteeksi ja osoittanut todella muuttuneensa. Siksi tuo collab Pablon kanssa on hienoa. Lisää tällaista anteeksiantoa ja hyvyyttä. Ja kyllä minä sen Janin mielellään jaan. En ole itsekäs 🤭

Nyt hyvää yötä kaikille ja jatketaan huomenna.

💚🌹🌹

Vierailija
84415/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta!

Tiian ekoja kuvia Harjavallasta 💚

https://www.tumblr.com/musicalislife/727395728733896704/he-truly-deserv…

Vierailija
84416/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Aamukahville. Teetäkin tarjolla heille, jotka eivät kahvia juo. T: Kärtsä

Vierailija
84417/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Tiian ekoja kuvia Harjavallasta 💚

https://www.tumblr.com/musicalislife/727395728733896704/he-truly-deserv…

Uuh Jesse. Ihana Häärijäkin paikalla.

Vierailija
84418/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Aamukahville. Teetäkin tarjolla heille, jotka eivät kahvia juo. T: Kärtsä

Tulossa ollaan.

Ketju on lukittu.