Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....
Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.
No, onhan Jere VALINNUT VALINNUT VALINNUT VALINNUT tyttöystävänsä, mitä ihmettä siinä on, RAKASTAVAISIA kun ovat. Juu, ja en ole tyttöystävä tai manageri, enkä edes haluaisi olla.
No tottakai se on valinnut valinnut valinnut sen itse, kyse on siitä että täällä on yks ja sama jankuttamassa kuin vähä-älysille selvää asiaa. Ottaa turhan hlökohtaisesti Jeren asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ewwee?
Häärijän tour manager/artist manager trainee (Warner) on Instanimeltään "ewwee" Nuori plikka, 25v ilmeisesti pätevä sitten....
5 viikkoa sitten ollut näköjään vielä baarityöntekijänä, ja siitä sit vaan tour manageriksi 🙄
Luulen et Kärtsällä on homma hallussa ja tää on enemmän avustaja typy. Varmaan ollut edullisempi palkata kuin ammattilainen. Tästähän jauhettiin jo eilen. Ja silleen kätevää et on myrtsin kaveri, niin vahtii Kärtsää kun myrtti ei oo ohjaimissa 🧐
Ps. Nää on kovin Bojanin vastakohtia olemukseltaan, tällaisia kovis tätejä. Ehkä siksikin B on aikaa sweet spot kärtsärille, jotain ihan muuta 🌺
Kyllä, ja akateemisen sivistyksen tuulahdusta näille tatska koviksille..🤭 Ettei vaan tulisi kulttuurien yhteentörmäys tytsille.
Jertsulla ja Boijtsullahan on tämä "kastirajat" ylittävä sielujen sympatia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.
Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!
Samanlaisia kohkaajia? Puhutko nyt itsestäsi ja vainoharhaisuudestasi? Mikä Käärijän henkivartija kuvittelet olevasi? Tai paremminkin hänen tyttöystävänsä suojelija? Miten nämä kommentit liittyvät sinuun?
Aapo on seksikäs. Mielelläni katselen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.
Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!
Samanlaisia kohkaajia? Puhutko nyt itsestäsi ja vainoharhaisuudestasi? Mikä Käärijän henkivartija kuvittelet olevasi? Tai paremminkin hänen tyttöystävänsä suojelija? Miten nämä kommentit liittyvät sinuun?
Kommentit liittyvät minuun niin, etten voi sietää noin tyhmiä kommentteja, joita täällä kirjoittelet. Mikäs sinä olet leimaamaan ihmisten kommentit managerin tai "tyttiksen" kommenteiksi? Oletko joku palstapoliisi? Käypä lukemassa palstan säännöt. Käärijä ei varmaan tarvitse henkivartijaa, koska on aikuinen järkevä mies, toisin kuin sinä kipeissä fantasioissasi kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Fan Art
Nyt on kyllä harvinaisen ruma kuva.
Tää ei ole Portion boys -ketju!
Haluaisin tietää mistä aiheesta Bojan on tehny sosiologian kandidaatintutkielman 😌 Opiskeleekohan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fan Art
Nyt on kyllä harvinaisen ruma kuva.
Jep. Pitikö sen muka olla taidetta? Päiväkodissakin piirretään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D
Sosionomi amk.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ole Portion boys -ketju!
Portion boys liittyy tähän ketjuun ihan yhtä paljon kuin joku tyttis. Joten anna kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D
Sosionomi amk.
Eiköhän tuo lie suomalaisittain valtiotieteiden kandidaatti pääaineena sosiologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ees jättää tyttikset ja managerit pois tästä keskustelusta? Kumpikaan ei oo mikään julkisuuden henkilö, joten niistä jauhaminen täällä on todella turhaa, epäkunnioittavaa heitä kohtaan ja vielä todella itsekästä teiltä.
Manageri on julkinen, haloo!
Joker outin manageri on, mutta ei Käärijän. Käärijän tyttöystävä kavereineen ei kuulu tähän ketjuun. Eikä ainakaan tarvitse niin ilkeään sävyyn kirjoitella hänestä. Jere on hänet valinnut ja siihen ei ole muilla nokan koputtamista.
Lisäisin tähän, että ei Joker Outin managerikaan mikään varsinainen julkkis ole, mutta hänestä ei olekaan puhuttu täällä varmaan kertaakaan siten että olisi kommentoitu hänen ulkonäköään, luonnettaan, harrastuksiaan tms. Rekon osalta on keskitytty vain hänen jakamiinsa bändiin liittyviin postauksiin (eli käytännössä markkinointipostauksiin). Se on asiallinen taso.
Hulluksi manageriksi on kyllä sanottu. Tai näin itse ymmärsin.
Myös Robin on hot ja Benjamin.
Seko Reko hämmentää 💕 Kyselee onko Bojan play boy or game boy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi amk.
Sosionomi on bachelor of Social Services. Kyllä Bojan on opiskellu yliopistossa kandiksi.
"Baby"
This comment made my day 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....
Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.
Tää on eka kerta ku ite oon tänne kirjottanu ja en todellakaan oo ainut, jota häiritsee se miten täällä haukutaan yksityishenkilöitä. Terveisii jodelista
Mee takas sinne!
Itseasiassa ei mikään hullumpi ehdotus.😂