Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Näistä kiertuemanagerin ja tyttiksen kimppuun hyökkäämisestä huokuu selkee kateus ja misogynia. Kaikki nuoret naiset, jotka Käärijän lähipiiriin on päässy, saa vihaa päällensä vaan sen takia et on nuoria ja viehättäviä naisia Käärijän lähipiirissä.
Tulin tänne tsekkaamaan illan K&B-uutiset ja täällä on pelkkää jankutusta jostain Käärijän tyttöystävän ig-tilistä. Antakaa jo olla ja keskittykää olennaiseen!
Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....
Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ees jättää tyttikset ja managerit pois tästä keskustelusta? Kumpikaan ei oo mikään julkisuuden henkilö, joten niistä jauhaminen täällä on todella turhaa, epäkunnioittavaa heitä kohtaan ja vielä todella itsekästä teiltä.
Manageri on julkinen, haloo!
Joker outin manageri on, mutta ei Käärijän. Käärijän tyttöystävä kavereineen ei kuulu tähän ketjuun. Eikä ainakaan tarvitse niin ilkeään sävyyn kirjoitella hänestä. Jere on hänet valinnut ja siihen ei ole muilla nokan koputtamista.
Lisäisin tähän, että ei Joker Outin managerikaan mikään varsinainen julkkis ole, mutta hänestä ei olekaan puhuttu täällä varmaan kertaakaan siten että olisi kommentoitu hänen ulkonäköään, luonnettaan, harrastuksiaan tms. Rekon osalta on keskitytty vain hänen jakamiinsa bändiin liittyviin postauksiin (eli käytännössä markkinointipostauksiin). Se on asiallinen taso.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.
Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne tsekkaamaan illan K&B-uutiset ja täällä on pelkkää jankutusta jostain Käärijän tyttöystävän ig-tilistä. Antakaa jo olla ja keskittykää olennaiseen!
Olet ollut täällä kokoajan. Olet se sama jankuttaja. Ei saa mainita tyttistä! Ketju poistetaan! Lopettakaa! Yksityishenkilöt! Kateelliset!
Vierailija kirjoitti:
Näistä kiertuemanagerin ja tyttiksen kimppuun hyökkäämisestä huokuu selkee kateus ja misogynia. Kaikki nuoret naiset, jotka Käärijän lähipiiriin on päässy, saa vihaa päällensä vaan sen takia et on nuoria ja viehättäviä naisia Käärijän lähipiirissä.
Tän takia olisi kyllä hyvä jos täälläkin voisi tehdä k18 ketjuja jollain tavalla, koska olen melko varma että noi kateelliset tyttiksestä jankuttajat on todella nuoria
Vierailija kirjoitti:
Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....
Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.
No, onhan Jere VALINNUT VALINNUT VALINNUT VALINNUT tyttöystävänsä, mitä ihmettä siinä on, RAKASTAVAISIA kun ovat. Juu, ja en ole tyttöystävä tai manageri, enkä edes haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.
Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!
No, ei sekään kaukaa haettua olisi, hedelmällisen ikäisiä naisia joilla saattaa olla vauvahaaveita, mä ainakin kövin täällä monta vuotta ennen lapsia.
Tyttis-hullu taas vauhdissa. Puutarhurit olivat sentään säyseää ja fiksua väkeä, toisin kuin nämä eräät.
onhan jere pikkuisen paha poika ,joka voi iskee bojanin charmiiin
Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerien manageri taas muistanut meijän Jereä.
Gregor on kyllä päättäny että tästä ei niin vaan luovuta
Ehdottomasti palstan top kolmeen yltänyt hahmo, onnitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Jokerien manageri taas muistanut meijän Jereä.
Tottakai. Jere on hänen kuudes poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D
Kyllä, kanditason tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia kohkaajia? Puhutko nyt itsestäsi ja vainoharhaisuudestasi? Mikä Käärijän henkivartija kuvittelet olevasi? Tai paremminkin hänen tyttöystävänsä suojelija? Miten nämä kommentit liittyvät sinuun?
Puhutaanko välillä Portion boyseista? Gregor sopisi kyllä hyvin tämän bändin jäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on eka kerta ku ite oon tänne kirjottanu ja en todellakaan oo ainut, jota häiritsee se miten täällä haukutaan yksityishenkilöitä. Terveisii jodelista
Mä ainakin satavarmasti kävisin lukemassa mitä seurustelukumppanista kirjoitetaan jos hän olisi julkkis. 😀
Älä nyt höpötä omias taas. Normaalia keskustelua käydään.