Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
8401/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko toi se tyttis toi sinipinkkijakkuinen saunarekan stooreissa?

Voisitteko nyt ihan oikeesti olla jankuttamatra siitä tyttiksestä, tehkää sille vaikka oma ketju! Tää poistuu varmaan kohta näiden kommenttien takia.

Älä nyt höpötä omias taas. Normaalia keskustelua käydään.

Vierailija
8402/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kiertuemanagerin ja tyttiksen kimppuun hyökkäämisestä huokuu selkee kateus ja misogynia. Kaikki nuoret naiset, jotka Käärijän lähipiiriin on päässy, saa vihaa päällensä vaan sen takia et on nuoria ja viehättäviä naisia Käärijän lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne tsekkaamaan illan K&B-uutiset ja täällä on pelkkää jankutusta jostain Käärijän tyttöystävän ig-tilistä. Antakaa jo olla ja keskittykää olennaiseen!

Vierailija
8404/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....

Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.

Vierailija
8405/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ees jättää tyttikset ja managerit pois tästä keskustelusta? Kumpikaan ei oo mikään julkisuuden henkilö, joten niistä jauhaminen täällä on todella turhaa, epäkunnioittavaa heitä kohtaan ja vielä todella itsekästä teiltä.

Manageri on julkinen, haloo!

Joker outin manageri on, mutta ei Käärijän. Käärijän tyttöystävä kavereineen ei kuulu tähän ketjuun. Eikä ainakaan tarvitse niin ilkeään sävyyn kirjoitella hänestä. Jere on hänet valinnut ja siihen ei ole muilla nokan koputtamista.

Lisäisin tähän, että ei Joker Outin managerikaan mikään varsinainen julkkis ole, mutta hänestä ei olekaan puhuttu täällä varmaan kertaakaan siten että olisi kommentoitu hänen ulkonäköään, luonnettaan, harrastuksiaan tms. Rekon osalta on keskitytty vain hänen jakamiinsa bändiin liittyviin postauksiin (eli käytännössä markkinointipostauksiin). Se on asiallinen taso.

Vierailija
8406/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.

Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!

Vierailija
8407/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne tsekkaamaan illan K&B-uutiset ja täällä on pelkkää jankutusta jostain Käärijän tyttöystävän ig-tilistä. Antakaa jo olla ja keskittykää olennaiseen!

Olet ollut täällä kokoajan. Olet se sama jankuttaja. Ei saa mainita tyttistä! Ketju poistetaan! Lopettakaa! Yksityishenkilöt! Kateelliset!

Vierailija
8408/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kiertuemanagerin ja tyttiksen kimppuun hyökkäämisestä huokuu selkee kateus ja misogynia. Kaikki nuoret naiset, jotka Käärijän lähipiiriin on päässy, saa vihaa päällensä vaan sen takia et on nuoria ja viehättäviä naisia Käärijän lähipiirissä.

Tän takia olisi kyllä hyvä jos täälläkin voisi tehdä k18 ketjuja jollain tavalla, koska olen melko varma että noi kateelliset tyttiksestä jankuttajat on todella nuoria

Vierailija
8409/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää yks ja sama kirjoittaa kokoajan samalla tavalla miten Jere "valinnut" tän tyttiksen jne. Hirveä haloo ja hätä kaikesta mitä sanotaan, jotenkin haiskahtaa vähän ....

Onhan täällä mainittu Jeren velikin. Ja kaverit. Ja sitä sun tätä. Kuka nyt on mitäkin. Kaikki liittyy kaikkeen.

No, onhan Jere VALINNUT VALINNUT VALINNUT VALINNUT tyttöystävänsä, mitä ihmettä siinä on, RAKASTAVAISIA kun ovat. Juu, ja en ole tyttöystävä tai manageri, enkä edes haluaisi olla.

Vierailija
8410/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla itse manageri täällä ruoskimassa. Ja luultavasti molemmat jos ovat flikat kavereita keskenään, kuten joku sano.

Juu juu, onko sun vaikea tajuta, ettei kaikki ole samanlaisia kohkaajia kuin sinä? Varmaan joku manageri ja tyttöystävä käyvät täällä lukemassa ja kommentoimassa, haha hah!

No, ei sekään kaukaa haettua olisi, hedelmällisen ikäisiä naisia joilla saattaa olla vauvahaaveita, mä ainakin kövin täällä monta vuotta ennen lapsia.

Vierailija
8411/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis-hullu taas vauhdissa. Puutarhurit olivat sentään säyseää ja fiksua väkeä, toisin kuin nämä eräät.

Vierailija
8412/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan jere pikkuisen paha poika ,joka voi iskee bojanin charmiiin

Vierailija
8413/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D

Vierailija
8414/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerien manageri taas muistanut meijän Jereä.

Gregor on kyllä päättäny että tästä ei niin vaan luovuta

Ehdottomasti palstan top kolmeen yltänyt hahmo, onnitteluni.

Vierailija
8415/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerien manageri taas muistanut meijän Jereä.

Tottakai. Jere on hänen kuudes poikansa.

Vierailija
8416/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on laittanut 18 viikkoa sitten postauksen että on valmistunut "bachelor of sociology". Onko tuo sitten yliopistotutkinto? Itse en tiedä, olen vain amkilainen vuodelta miekka ja kirves. :D

Kyllä, kanditason tutkinto.

Vierailija
8417/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kohkaajia? Puhutko nyt itsestäsi ja vainoharhaisuudestasi? Mikä Käärijän henkivartija kuvittelet olevasi? Tai paremminkin hänen tyttöystävänsä suojelija? Miten nämä kommentit liittyvät sinuun?

Vierailija
8418/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko välillä Portion boyseista? Gregor sopisi kyllä hyvin tämän bändin jäseneksi.

Vierailija
8419/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on eka kerta ku ite oon tänne kirjottanu ja en todellakaan oo ainut, jota häiritsee se miten täällä haukutaan yksityishenkilöitä. Terveisii jodelista

Vierailija
8420/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin satavarmasti kävisin lukemassa mitä seurustelukumppanista kirjoitetaan jos hän olisi julkkis. 😀

Ketju on lukittu.