Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Osaisko joku sanoa kuinka monta kerää tarvitaan kaulaliinaan, jos langanvahvuus on tyyliin seitsemän veljestä?
Nämä, jotka eivät siedä K yhteistyötä T kanssa ja pelkäävät sen vievän jotain pois Bojanilta. Ettekö te luota Bojaniin, ei häntä kukaan ylitä K mielessä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJthK5Gc/
Mitäs helvettiä tämä on 🤣 Bojan hei, ei kaikkeen tartte lähteä mukaan!Nautin tästäkin kyl, pakko myöntää.
No en kyllä tällaista odottanut kun linkkiä painoin :D Mutta tämähän osoittaa vain, kuinka moneen tyyliin B pystyy venymään! Hyvä ääni oli tuossakin :)
Oon tässä pyrkinyt keskittymään keikkavideoilla välillä muuhunkin kuin kasuaalin nöpötyksen seurantaan ja aina kun siinä onnistun, oon joka kerta aivan äimänä siitä miten vaivattomasti laulu bojanilta tulee. Se pystyy laulamaan selällään maatenkin aivan kevyesti eikä ylipäänsä tunnu tarvitsevan juuri mitään kehollisia konsteja äänenmuodostukseen. Ääni on aina vahva, ja sen lisäksi se laulaa tosi puhtaasti. Harrastan itse laulua ja tosi paljon lauluopet pystyy opastamaan tällasia tavallisia kuolevaisia pääsemään eri korkeuksiin ja hengittämään oikein, ja ne on tosi usein ihan vaikka tietynlaisia suun tai kielen asentoja, pään pieniä liikautuksia, koko kehon aktivointia tms. Näitä pieniä keinoja siis treenataan varsinkin sellaisiin esityksiin, jossa ei isommat liikesarjat ole toivottavia, mutta totta kai nimenomaan bändien laulajat pystyy hyödyntämään lavalla liikkumista sen laulunsa tuottamiseen. Monelle ne yleisön silmiin parhaalta näyttävät vääntelemiset ja heilumiset on varmaan ihan välttämättömiä sen laulamisen takia, vaikka niistä tietty pystyy luomaan sitä omaa esiintymistä. Bojan vääntelehtii, heiluu, ketkuttaa peräänsä ja vatkaa vasenta kättään ihan omaksi ja yleisön iloksi, sen laulu kulkee ihan ilman niitä.
Olen itsekin laulua harrastanut muutaman vuoden ja on siis jotain teoriaa tekniikasta sun muusta tarttunut vähän päähän. Tätä tietoa vasten se silti joka kerta jaksaa silti yllättää, miten pirun hyvä ääni ja äänenhallinta Bojanilla on. Hän selkeästi tuntee "instrumenttinsa" ja osaa hyödyntää sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla, eikä edes yritä puskea sellaiselle äänialueelle, joka ei hänelle toimi. Ehkä paras esimerkki on mun mielestä tämä paniikkikohtauksen vallassa suoritettu esitys, josta kyllä paistaa hermostuneisuus. Aika paljon hän silloin makoili lavalla eikä aina ottanut kontaktia yleisöön, mutta ääni ei temppuillut silti yhtään. Nostan hattua tuollaiselle suoritukselle! Itse kun menen lavalle ja vähän jännittää, niin sieltä kuuluu vain pihinää, ja sekä yleisöä että minua nolottaa.
Se keikka oli laulun kannalta kyllä ihan ylimaallinen suoritus!
Uskoisin että b on kyllä käynyt laulutunneilla, mutta koska sillä tuntui olevan vahva ja vakaa ääni jo joskus 16-vuotiaana, niin siellä on varmaan lähinnä hiottu jo valmiiksi loistavaa timanttia. Eikös sen isoisoisä tms ollut oopperalaulaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Tänään K on alkoholisti ja T on huumeidenkäyttäjä. Kyllähän sitä B tä on myös täällä alkoholistiksi sanottu. Kummallista meininkiä.
Todella moni artisti juo ennen keikkaa, sen jälkeen tai jopa sen aikana. Olihan Bkin lavalla tuoppi kädessä useastikin esim. Dublinissa (ja myös muilla keikoilla ennen tätä) sitä ei oltu vain vielä alettu kauhistella silloin. Ehkä olennainen osa kuitenkin on määrä - ei pari drinksua kenestäkään alkoholistia tee.
Juuri niin, eikä B niitä juomia ole mitenkään jatkuvasti ollut keikan aikana ryystämässä, hörpännyt pari kertaa ja jatkanut settiä. Tässä ei mitään ihmeellistä.
Kai sekä Bn että Kn alkoholinkäyttö on jo aikoja sitten passitettu listalle? 😅
Jos ei ole, niin Listagay nyt sitten äkkiä viikonloppuhommiin! 😂🍻
Voi JO-live olis parasta tänään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs helvettiä tämä on 🤣 Bojan hei, ei kaikkeen tartte lähteä mukaan!Nautin tästäkin kyl, pakko myöntää.
No en kyllä tällaista odottanut kun linkkiä painoin :D Mutta tämähän osoittaa vain, kuinka moneen tyyliin B pystyy venymään! Hyvä ääni oli tuossakin :)
Oon tässä pyrkinyt keskittymään keikkavideoilla välillä muuhunkin kuin kasuaalin nöpötyksen seurantaan ja aina kun siinä onnistun, oon joka kerta aivan äimänä siitä miten vaivattomasti laulu bojanilta tulee. Se pystyy laulamaan selällään maatenkin aivan kevyesti eikä ylipäänsä tunnu tarvitsevan juuri mitään kehollisia konsteja äänenmuodostukseen. Ääni on aina vahva, ja sen lisäksi se laulaa tosi puhtaasti. Harrastan itse laulua ja tosi paljon lauluopet pystyy opastamaan tällasia tavallisia kuolevaisia pääsemään eri korkeuksiin ja hengittämään oikein, ja ne on tosi usein ihan vaikka tietynlaisia suun tai kielen asentoja, pään pieniä liikautuksia, koko kehon aktivointia tms. Näitä pieniä keinoja siis treenataan varsinkin sellaisiin esityksiin, jossa ei isommat liikesarjat ole toivottavia, mutta totta kai nimenomaan bändien laulajat pystyy hyödyntämään lavalla liikkumista sen laulunsa tuottamiseen. Monelle ne yleisön silmiin parhaalta näyttävät vääntelemiset ja heilumiset on varmaan ihan välttämättömiä sen laulamisen takia, vaikka niistä tietty pystyy luomaan sitä omaa esiintymistä. Bojan vääntelehtii, heiluu, ketkuttaa peräänsä ja vatkaa vasenta kättään ihan omaksi ja yleisön iloksi, sen laulu kulkee ihan ilman niitä.
Olen itsekin laulua harrastanut muutaman vuoden ja on siis jotain teoriaa tekniikasta sun muusta tarttunut vähän päähän. Tätä tietoa vasten se silti joka kerta jaksaa silti yllättää, miten pirun hyvä ääni ja äänenhallinta Bojanilla on. Hän selkeästi tuntee "instrumenttinsa" ja osaa hyödyntää sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla, eikä edes yritä puskea sellaiselle äänialueelle, joka ei hänelle toimi. Ehkä paras esimerkki on mun mielestä tämä paniikkikohtauksen vallassa suoritettu esitys, josta kyllä paistaa hermostuneisuus. Aika paljon hän silloin makoili lavalla eikä aina ottanut kontaktia yleisöön, mutta ääni ei temppuillut silti yhtään. Nostan hattua tuollaiselle suoritukselle! Itse kun menen lavalle ja vähän jännittää, niin sieltä kuuluu vain pihinää, ja sekä yleisöä että minua nolottaa.
Uskoisin että b on kyllä käynyt laulutunneilla, mutta koska sillä tuntui olevan vahva ja vakaa ääni jo joskus 16-vuotiaana, niin siellä on varmaan lähinnä hiottu jo valmiiksi loistavaa timanttia. Eikös sen isoisoisä tms ollut oopperalaulaja?
Mitä, apua, mistä tällainen tieto??? En ole kuullutkaan että hänellä on suvussa muitakin musiikin ammattilaisia! Krisin isän musiikkiurasta varmaan kaikki tietävät, mutta että oopperalaulaja Bojanin isoisänä?? :D
Minä ymmärrän asukkaiden hermostumisen Käärijä-muraalista. Tykkään Käärijästä ja tässä laivassakin vedin melkoisen kierroksen, mutta en silti haluaisi katsella ikkunoistani ja parvekkeeltani tuota muraalia päivästä toiseen. Erikoinen paikkavalinta minusta, etenkin jos edes naapurikuulemista ei ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Osaisko joku sanoa kuinka monta kerää tarvitaan kaulaliinaan, jos langanvahvuus on tyyliin seitsemän veljestä?
https://www.novitaknits.com/fi/suomi-100-raidallinen-kaulahuivi-novita-…
Esim tuollasen ku tekee menee yht 250g joka on 2 ja puoli normikerää (100g). Vanhoja keriä jos on pärjää kahdella (ne on 150g).
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän asukkaiden hermostumisen Käärijä-muraalista. Tykkään Käärijästä ja tässä laivassakin vedin melkoisen kierroksen, mutta en silti haluaisi katsella ikkunoistani ja parvekkeeltani tuota muraalia päivästä toiseen. Erikoinen paikkavalinta minusta, etenkin jos edes naapurikuulemista ei ole tehty.
Joo, en mäkään. Kyllä ottaa päähän väärän väriset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaiden hermostuminen ei liittynyt itse muraaliin ja sen näkymiseen omalta parvekkeelta, vaan siihen, että Vantaan kaupunki oli heidän mielestään toiminut nopeammin muraaliasiassa kuin heidän parvekkeidensa korjaamisessa, jotka ovat nyt käyttökiellossa. Ilmeisesti tuo muraalia vastapäätä oleva talo on se, jonka parvekkeelta putosi joku nainen parvekelasin hajottua.
Nyt on kyllä jollain ollut ihan paras paikka
https://twitter.com/silvercolouredd/status/1697740549216731225?s=20
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä riippuu niin paljon kaulaliinan leveydestä, omasta käsialasta, onko sileää vai jotain pintaneuletta, palmikoita, resoria, pitsiä tms. Tylsää mutta kyllä se selviää vaan koetilkulla. Mutta oisko joku 300-400 grammaa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hunters-angel/725900998884950016/they-are-just-t…
Boys, boys ...
Jure on kyllä ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan tosissaan toivo, että K lähtee ansaitulla lomallaan katsomaan Viroon jonkun toisen nark kaamista? On meinaan todella raskasta katsella sivusta ja varmasti varsinkin haastavan tyypin kanssa. Siitä on loma kaukana.
Miten niin narkkaamista? Tietoa on, että T:llä on ollut ongelmia päihteiden/ huumeiden kanssa. On kait niistä julkusuudessakin puhunut. Käsittääkseni on selättänyt nuo jo pitkän aikaa sitten. Tsta on mainintoja haastavana tyyppinä (ehkä sekin, että on rohkeasti oman tiensä kulkija ). K ja T näyttivät tulleen hyvin toimeen yhteistyökumppaneina, ystävystyivät varmaankin.
Toki toivon, että K viettää rentouttavan loman mieluiten Bn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
K:ta Varkaudesta! Nämä avaa kyllä silmät tänä aamuna 🔥🔥🔥
https://twitter.com/silvercolouredd/status/1697740549216731225
https://twitter.com/ootanund/status/1697739101636530378
Täällä paljon videoita
https://twitter.com/ootanund
Kiitos näistä! Tuo eka kuva on kuuma ja upeita videoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että b on kyllä käynyt laulutunneilla, mutta koska sillä tuntui olevan vahva ja vakaa ääni jo joskus 16-vuotiaana, niin siellä on varmaan lähinnä hiottu jo valmiiksi loistavaa timanttia. Eikös sen isoisoisä tms ollut oopperalaulaja?Mitä, apua, mistä tällainen tieto??? En ole kuullutkaan että hänellä on suvussa muitakin musiikin ammattilaisia! Krisin isän musiikkiurasta varmaan kaikki tietävät, mutta että oopperalaulaja Bojanin isoisänä?? :D
Ei kun se taisi olla isoisoisä, mutta isä ja isoisäkin taisi laulaa ainakin harrastuksena. Tää oli ihan vähän aikaa sitten jossain, ehkä jossain jokeroutsubsin kääntämässä jutussa. Ei mikään videoitu haastattelu mielestäni. Yritän kaivella linkin!
CCC:n vesipullo ja Häärijä tuolla takana 😂
Hitto toi madmaria86 videopätkä mikä julkaistu K:n stooreissa, h y v ä l u o j a. 🔥💥💯