Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
83961/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö myöhemmin syksyllä treenikämpiltä klippi, jossa suomalaisten kutomat villasukat, kaulaliinat ja pipot ovat korvanneet telineestä roikkuvat rintsikat 😀🙏

Vierailija
83962/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuinka monella käynyt sama (varmaan enimmäkseen muualla ovat kuin tällä palstalla) että ostanut Jokerihuumassa keikalle lipun, ja nyt se huuma on laantunut. Kyllä mä keikalle menen ja voihan siitä hauskaa tulla, mutta mietinpähän vain 😆

Mulle kävi päinvastoin. Olin hurmoksessa keväällä, mutta en edes yrittänyt saada lippuja keikoille. Nyt olen lämmennyt enemmän ja enemmän ja tunnen joka päivä lähestyvän ahdistuksen kun en pääse keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83964/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monet villasukat pojat on samassa? Niitä on heidän onneksi helppo antaa vaikka hyväntekeväisyyteen käytännöllisyytensä vuoksi.

Entä kuinka monta kaulaliinaa tai pipoa? Googlailin taas eilen B pukeutumista. Sinisävyisiä kaulaliinoja näytti olevan muutama, olisko varminta tehdä vielä yksi tummansininen vai ihan joku muu väri vai jättää kokonaan tekemättä, kun niitä varmaan on jo tulossa paljon. Kuinkahan iso osa neulomuksista on osoitettu B lle.

Mietin itsekin ensin pipoa mutta en selvästikään pysy perässä nuorisolaisten pipomuodista, kun kaikki mitkä mun silmään näyttää katu-uskottavilta onkin parikymppisten mielestä ilmeisesti niin last season. Eli pykään sukkia edelleen. Ehdottaisin kuitenkin kaulaliinojen ja pipojen tekijöitä miettimään lankalaatuja. Sukissa menee karheammatkin erinomaisesti, olipa langan paksuus mikä huvänsä, mutta kaulalla ja otsalla seiskaveikka (ja nalle tai venla) on monelle tosi kutiseva. Jos siis haluaa oikeasti tehdä käyttöön, tässä kohdassa kannattaa vähän hifistellä. En tarkoita nyt pelkästään niitä kalliita käsinvärjättyjä taideteoksia, vaan muutamalla eurolla löytyy lähimarketeistakin novitan tai dropsin merinoa ja alpakkaa, jotka on miellyttäviä käyttää ja sopii nimeomaan huiveihin ja pipoihin.

Sori taas tämä neulomisaiheen jaarittelu, mutta jotain kaulaliinaakin neuloo tosi pitkään ja tekijä näkee sen eteen hirveästi vaivaa, niin harmittaa jos lopputulos jää käyttämättä siksi, että materiaali ei olekaan siihen käyttöön otollisin. Nää neulomukset on kyllä aika ihania lahjoja! Käsityö on aina arvossaan, ja ihan tilastojenkin valossa neulominen on erityisen suomalainen harrastus, vaikka sitä toki ihan ympäri maailman tietysti tehdäänkin. Ja rintsikoitten, aurinkolasien ja rannekorujen lisäksi voi olla ihan kivaa vaihtelua saada jotain muuta.

Just tuota materiaalia kaulaliinassa olen miettinyt. Mulla on suunnitelmissa ollut suomalaisen lampaan villasta tehty lanka, oon alkanut oikein hifistellä. Esim tukuwoolissa on ihanat värit, mutta jotkut sanoo että se on karkeaa. Onko kokemusta tai tietoa. Sopiiko kaulaliinaan. Merino varmaan sopisi paremmin, meneekö suomalaisuuden tavoittelu mulla liian pitkälle.

Vierailija
83965/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan tosissaan toivo, että K lähtee ansaitulla lomallaan katsomaan Viroon jonkun toisen nark kaamista? On meinaan todella raskasta katsella sivusta ja varmasti varsinkin haastavan tyypin kanssa. Siitä on loma kaukana.

Olipahan taas. Jos sulla on tosiaan aikaa penkoa T n taustoja, voit varmaan penkoa vähän lisää ja todeta hänen päässeen irti huumehelv*tistä jo pari vuotta sitten.

Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kun kroppaa katsoo, niin on hyvin klassinen esimerkki huumeidenkäyttäjästä. Valitettavasti.

Lisäksi, kyynärtaipeet on edelleen reikäiset. Vai meinaatko, että se näkyy vielä vuosien jälkeen?

Turha on miinustaa, enkä edes yritä haukkua kyseistä ihmistä. Esimerkiksi K, T ja Häärijä kuvassa näkyy hyvin.

Vierailija
83966/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJthK5Gc/

Mitäs helvettiä tämä on 🤣 Bojan hei, ei kaikkeen tartte lähteä mukaan!

Nautin tästäkin kyl, pakko myöntää.

Kaikkea se on kerenny kokeilemaan 😁

Vierailija
83967/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan tosissaan toivo, että K lähtee ansaitulla lomallaan katsomaan Viroon jonkun toisen nark kaamista? On meinaan todella raskasta katsella sivusta ja varmasti varsinkin haastavan tyypin kanssa. Siitä on loma kaukana.

Olipahan taas. Jos sulla on tosiaan aikaa penkoa T n taustoja, voit varmaan penkoa vähän lisää ja todeta hänen päässeen irti huumehelv*tistä jo pari vuotta sitten.

Niinhän ne kaikki sanoo, mutta kun kroppaa katsoo, niin on hyvin klassinen esimerkki huumeidenkäyttäjästä. Valitettavasti.

Lisäksi, kyynärtaipeet on edelleen reikäiset. Vai meinaatko, että se näkyy vielä vuosien jälkeen?

Turha on miinustaa, enkä edes yritä haukkua kyseistä ihmistä. Esimerkiksi K, T ja Häärijä kuvassa näkyy hyvin.

Eiköhän jatketa. Huomaat varmaan, ettet saa nyt ketään tähän juttuusi mukaan.

Vierailija
83968/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Tänään K on alkoholisti ja T on huumeidenkäyttäjä. Kyllähän sitä B tä on myös täällä alkoholistiksi sanottu. Kummallista meininkiä.

Todella moni artisti juo ennen keikkaa, sen jälkeen tai jopa sen aikana. Olihan Bkin lavalla tuoppi kädessä useastikin esim. Dublinissa (ja myös muilla keikoilla ennen tätä) sitä ei oltu vain vielä alettu kauhistella silloin. Ehkä olennainen osa kuitenkin on määrä - ei pari drinksua kenestäkään alkoholistia tee.

Vierailija
83969/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Tänään K on alkoholisti ja T on huumeidenkäyttäjä. Kyllähän sitä B tä on myös täällä alkoholistiksi sanottu. Kummallista meininkiä.

Todella moni artisti juo ennen keikkaa, sen jälkeen tai jopa sen aikana. Olihan Bkin lavalla tuoppi kädessä useastikin esim. Dublinissa (ja myös muilla keikoilla ennen tätä) sitä ei oltu vain vielä alettu kauhistella silloin. Ehkä olennainen osa kuitenkin on määrä - ei pari drinksua kenestäkään alkoholistia tee.

Kyllä se voi tehdä.

Jos ei tekis, maailmassa ei olisi yhtäkään alcoa.

Vierailija
83970/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tällaista odottanut kun linkkiä painoin :D Mutta tämähän osoittaa vain, kuinka moneen tyyliin B pystyy venymään! Hyvä ääni oli tuossakin :)

Oon tässä pyrkinyt keskittymään keikkavideoilla välillä muuhunkin kuin kasuaalin nöpötyksen seurantaan ja aina kun siinä onnistun, oon joka kerta aivan äimänä siitä miten vaivattomasti laulu bojanilta tulee. Se pystyy laulamaan selällään maatenkin aivan kevyesti eikä ylipäänsä tunnu tarvitsevan juuri mitään kehollisia konsteja äänenmuodostukseen. Ääni on aina vahva, ja sen lisäksi se laulaa tosi puhtaasti. Harrastan itse laulua ja tosi paljon lauluopet pystyy opastamaan tällasia tavallisia kuolevaisia pääsemään eri korkeuksiin ja hengittämään oikein, ja ne on tosi usein ihan vaikka tietynlaisia suun tai kielen asentoja, pään pieniä liikautuksia, koko kehon aktivointia tms. Näitä pieniä keinoja siis treenataan varsinkin sellaisiin esityksiin, jossa ei isommat liikesarjat ole toivottavia, mutta totta kai nimenomaan bändien laulajat pystyy hyödyntämään lavalla liikkumista sen laulunsa tuottamiseen. Monelle ne yleisön silmiin parhaalta näyttävät vääntelemiset ja heilumiset on varmaan ihan välttämättömiä sen laulamisen takia, vaikka niistä tietty pystyy luomaan sitä omaa esiintymistä. Bojan vääntelehtii, heiluu, ketkuttaa peräänsä ja vatkaa vasenta kättään ihan omaksi ja yleisön iloksi, sen laulu kulkee ihan ilman niitä.

Vierailija
83971/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K treenas asentoa B:tä varten Varkaudessa 😂

https://twitter.com/silvercolouredd/status/1697887568191189209

Vierailija
83972/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö liputtoman tuorein lippu risteilyalukselle?!

Vierailija
83973/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkaraporttia Varkaudesta💚 Oli kyllä hullu keikka. Jere oli hyväntuulinen ja jotenkin vapautuneen oloinen, oli ehkä pienessä maistissa (ja se hänelle sallittakoon🏼). Sanoi taas, että on tehty klubeille ja otti paljon kontaktia yleisöön. Korosti sitä, miten ei ole lasten artisti. Settilistalta löytyi harvinaisemmista biiseistä Siitä viis, Morgan ja Menestynyt yksilö. ICIP sai huiman vastaanoton, kaikki tuntuivat joraavan täysillä. Kärtsä sanoi myös, kun kyykytti yleisön ennen CCC, että missään aiemmin ei olla menty niin nopeasti kyykkyyn, ei siis tarvinnut kahta kertaa käskeä🤣 Hänellä ei kuulemma ollut Varkauden keikasta suuria odotuksia (ehkä heikon ennakkolipunmyynnin takia), mutta odotukset ylittyivät moninkertaisesti ja lisäsi vielä, että koskaan ei saisi asettaa keikoilleen ennakko-odotuksia. Keikka taisi olla lopulta loppuunmyyty ja aivan hullu meno kaikinpuolin👌🏼

Kiitos keikkaraportista. Oikein hyvä biisivalikoimakin. Hauska muuten, kun Kn keikoista puhutaan toistuu usein hullu meno tms. Olihan teillä eilenkin Varkaudessa ollut tosiaan It's crazy, it's party 💚

En osaa arvostaa artistia, jokaa vetää keikan pienessä maistissa. Huono tapa. Eikö kestä selvinpäin vai missä vika? Se, että häppä maistuu näkyy kyllä hänen vatsanseudullaan. Kunnon jenkkakahvat.

Mulle ihan sama niin pitkään kunhan ei esiintymiseen vaikuta negatiivisesti.

Itse en edes juo ollenkaan mutta klubikeikalle on silti yritettävä päästä.

Vierailija
83974/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, eikä B niitä juomia ole mitenkään jatkuvasti ollut keikan aikana ryystämässä, hörpännyt pari kertaa ja jatkanut settiä. Tässä ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
83975/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuinka monella käynyt sama (varmaan enimmäkseen muualla ovat kuin tällä palstalla) että ostanut Jokerihuumassa keikalle lipun, ja nyt se huuma on laantunut. Kyllä mä keikalle menen ja voihan siitä hauskaa tulla, mutta mietinpähän vain 😆

Luulisin että se huuma kyllä palaa takaisin siellä keikalla! Eikä sinne siis tarvitse missään toukokuisessa shippihuumassa mennä, vaan ihan tavallinen musasta nauttiminen ja hyvän lavashown katseleminen ovat varsin hyviä syitä mennä keikalle.

Olet oikeassa.

Aivan pakko mainita, että edelleenkin olen sitä mieltä että shippaaminen on kaistapäisten hommaa.  Itse luulin olevani omituinen kun leikin barbeilla vielä 14-vuotiaana, mutta nää täällä laittaa kyllä paremmaksi!

Samaa mieltä kaistapäistä hommaa, ei järjen hiventäkään! Mutta täällä sitä vaan kumpikin meistä hengaillaan edelleen 😄

Mut hei, onhan se vähän eri jos käy täällä kerran viikossa kuin että pyhittää elämänsä 24/7 tälle palstalle.

Vierailija
83976/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ilmestyneessä jonkun storyssä, jossa K oli siinä jossain autoliikkeessä kysyttiin Klta (jälleen kerran), mikä oli parasta viisuissa.

"I got new friends". Tästä oli lyhyt pätkä Knkin storyssa, jossa tuo ei esillä, mutta se löytyy kokonaisenakin.

Eikö K vastannutkaan 'Bojan!🔥'

Vierailija
83977/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että se huuma kyllä palaa takaisin siellä keikalla! Eikä sinne siis tarvitse missään toukokuisessa shippihuumassa mennä, vaan ihan tavallinen musasta nauttiminen ja hyvän lavashown katseleminen ovat varsin hyviä syitä mennä keikalle.

Olet oikeassa.

Aivan pakko mainita, että edelleenkin olen sitä mieltä että shippaaminen on kaistapäisten hommaa.  Itse luulin olevani omituinen kun leikin barbeilla vielä 14-vuotiaana, mutta nää täällä laittaa kyllä paremmaksi!

Samaa mieltä kaistapäistä hommaa, ei järjen hiventäkään! Mutta täällä sitä vaan kumpikin meistä hengaillaan edelleen 😄

Mut hei, onhan se vähän eri jos käy täällä kerran viikossa kuin että pyhittää elämänsä 24/7 tälle palstalle.

On se. Täällä alkaa jo toivo olla mennyttä. Enkä edes vitsaile.

Vierailija
83978/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi tehdä.

Jos ei tekis, maailmassa ei olisi yhtäkään alcoa.

Anteeksi, ilmaisin asian epäselvästi. Tarkoitin, että jos joku muutaman drinkin ottaa, ei voi automaattisesti olettaa tämän henkilön olevan alkoholisti.

Vierailija
83979/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tällaista odottanut kun linkkiä painoin :D Mutta tämähän osoittaa vain, kuinka moneen tyyliin B pystyy venymään! Hyvä ääni oli tuossakin :)

Oon tässä pyrkinyt keskittymään keikkavideoilla välillä muuhunkin kuin kasuaalin nöpötyksen seurantaan ja aina kun siinä onnistun, oon joka kerta aivan äimänä siitä miten vaivattomasti laulu bojanilta tulee. Se pystyy laulamaan selällään maatenkin aivan kevyesti eikä ylipäänsä tunnu tarvitsevan juuri mitään kehollisia konsteja äänenmuodostukseen. Ääni on aina vahva, ja sen lisäksi se laulaa tosi puhtaasti. Harrastan itse laulua ja tosi paljon lauluopet pystyy opastamaan tällasia tavallisia kuolevaisia pääsemään eri korkeuksiin ja hengittämään oikein, ja ne on tosi usein ihan vaikka tietynlaisia suun tai kielen asentoja, pään pieniä liikautuksia, koko kehon aktivointia tms. Näitä pieniä keinoja siis treenataan varsinkin sellaisiin esityksiin, jossa ei isommat liikesarjat ole toivottavia, mutta totta kai nimenomaan bändien laulajat pystyy hyödyntämään lavalla liikkumista sen laulunsa tuottamiseen. Monelle ne yleisön silmiin parhaalta näyttävät vääntelemiset ja heilumiset on varmaan ihan välttämättömiä sen laulamisen takia, vaikka niistä tietty pystyy luomaan sitä omaa esiintymistä. Bojan vääntelehtii, heiluu, ketkuttaa peräänsä ja vatkaa vasenta kättään ihan omaksi ja yleisön iloksi, sen laulu kulkee ihan ilman niitä.

Todellakin! Ei kaikilla ns. hyvilläkään laulajilla ole tuota vaivattomuuden lahjaa. Muistan että lapsena pyörittelin silmiäni kun isäni kuunteli Roy Orbisonia ja ihasteli sen laulun vaivattomuutta. En nyt vieläkään orbisonia fanita, mutta tajuan mitä isä tarkoitti, ja tää vuosien takainen muisto pullahti mieleen tässä kesällä jonkun bojanin lauleskeluvideon kohdalla. En muista mikä video se oli mutta ei kuitenkaan keikka eikä mikään varsinainen esiintyminen, saattoi olla joku soundcheckin aikainen pelleilyhetki. Nimenomaan se että B ei selvästikään ollut tilanteessa kovin vakavissaan ja puuhasteli siinä jotain höhlää samalla, mutta laulu se vaan kulki ihan pyristelemättä!

Vierailija
83980/123801 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin laulua harrastanut muutaman vuoden ja on siis jotain teoriaa tekniikasta sun muusta tarttunut vähän päähän. Tätä tietoa vasten se silti joka kerta jaksaa silti yllättää, miten pirun hyvä ääni ja äänenhallinta Bojanilla on. Hän selkeästi tuntee "instrumenttinsa" ja osaa hyödyntää sitä parhaimmalla mahdollisella tavalla, eikä edes yritä puskea sellaiselle äänialueelle, joka ei hänelle toimi. Ehkä paras esimerkki on mun mielestä tämä paniikkikohtauksen vallassa suoritettu esitys, josta kyllä paistaa hermostuneisuus. Aika paljon hän silloin makoili lavalla eikä aina ottanut kontaktia yleisöön, mutta ääni ei temppuillut silti yhtään. Nostan hattua tuollaiselle suoritukselle! Itse kun menen lavalle ja vähän jännittää, niin sieltä kuuluu vain pihinää, ja sekä yleisöä että minua nolottaa.

Ketju on lukittu.