Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös miettinyt, että miksi K on halunnut valita juuri tämän teeman mv:lle. Ei se ihan pelkkä päähänpisto voi olla, kun sen verran iso ja uran kannalta tärkeä asia. Ja jo muutenkin on kesän aikana jossain määrin tuonut samaa esiin.
Mä olen kans sitä mieltä että tota linjaa on mietitty jo pitempään ja siihen on tähdätty
Toisaalta ennen Euroviisuja ei ollut mitään tämän suuntaista. Jostain syystä Euroviisut ja viime kevät saanut homoeroottiset virtaukset liikkeelle...
Täällä joku postasi, että UMK aikaan (tai vähän ennen jo?) K olisi jollain keikalla flirttaillut aika kovastikin jollekin miehelle. Tästä ehkä olisi joku videokin jossain, mutta sitä ei tänne koskaan postattu enkä ole sitä nähnyt. Eli ei tämä nyt pelkästään viisuista ole alkanut.
Mä postasin tänne aikoja sitten Twitter-linkin videoon, jossa K sanoo yleisössä olevalle miehelle, että tämä on niin hyvännäköinen ettei K voi lopettaa hänen katsomista. Kehotti laittamaan pussin päähän tms. 😅 Ei ole enää linkkiä tallessa.
Olikos se Lappeenrannan keikalta :D Se oli hauska.
Kolmanteen kommenttiin:
Olihan siellä prepartyjen ja viisujen aikaiset tapahtumat eli ainutlaatuinen ystävystyminen Bojanin kanssa mahdollisesti vaikuttamassa homoeroottisten virtausten liikkeelle lähtemiseen 🧡💚Ei se Bojanista lähtenyt. Johan se koko viisuKäärijä tammikuusta lähtien videota myöten oli tehty tätä suuntaa silmälläpitäen. Varmaan kauempaakin jo funtsittu.
Olisikin aika helppo ajatella, että viisuKäärijää on viety tähän suuntaan Euroviisu-yleisön ja -suosion tavoittelemiseksi, koska siellä isoa osaa faneista varmasti "tämä suunta" kiinnosti. Mutta nythän vasta vie tätä puolta enemmän eteenpäin ihan nextille levelille.
Mut se voi olla että tämä nykyinen suunta olisi voinut keväällä olla liian raju suurelle yleisölle. Kärtsä ehti tulla isoksi nimeksi mitä varmasti haki ja nyt uskaltautuu "toteuttamaan itseään". Tässä tulee tippumaan niitä lapsiperheitä yms pois mutta toisaalta tulee uutta.
Joo näin varmaan onkin, olen samaa mieltä. Mutta tarkoitin tuolla edellisellä kommentilla myös sitä, että Euroviisu-esitykseen olisi voitu hakea tämän suuntaisia viboja ihan viisujen ison homoyleisön kosiskelemiseksi, mutta nyt kun viisut ovat ohi, niin siitä syystä tälle linjalle ei olisi enää tarvetta. Mutta sen sijaan, että siitä viisutyylistä olisi peräännytty takaisin perinteiseen rap-skeneen, ollaankin lähdetty täydellä vauhdille eteenpäin tuolle homoeroottiselle linjalle.
Sanoin jo aiemmin et Kärtsällä on kova bisnesvainu. Kyllä se tietää mistä naruista vetää. Ja toki verkostolla sen ympärillä. Näin saa rutkasti enemmän yleisöä kuin pelkästään "perus" räppärinä saisi. Menestys taattu, koska yhtäkkiä viisujen myötä kasvoi fanikunta monin kertaiseksi. Tällästa vastaavaa artistia ei kuitenkaan Suomessa vielä ole nähty edes.
"Fröbelin palikat"- linja olisi kyllä tuonut huomattavasti enemmän yleisöä vauvasta vaariin, joten en usko että tässä nyt varsinaisesti bisnes edellä mennään. Suomi on pieni maa, en usko että kovin raju homoeroottinen linja kosiskelee suurta yleisöä. Eri asia, jos suunnataan myös ulkomaille. Mutta sinnehän Kärtsä ei ollut kiinnostunut lähtemään, jos ei sitten ole mieli muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän epäilen tuota kovaa bisnesvainua. Varmasti sitäkin löytyy mutta ennemmin sanoisin että tekee mitä itse haluaa ja tykkää ja se sitten joko toimii tai ei.
Ja tästähän nämä tämän aamun pohdinnat juuri lähti. Että miksi nyt haluaa tehdä näin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta onko kukaan täällä menossa Little bigin keikalle lokakuussa Helsingissä. Ei muuten se suomalainen kirjailija, joka huomasi K 'kyseenalaiset' instaseurannat, noteerannut mitenkään sitä, että K instassa seuraa myös maanpakoon lähtenyttä Ilia Prusikinia.
Venäläinen bändi? Joo en oo menossa.
No, minä olen. Enkä koe tarvetta selitellä sitä kenellekkään. Se, että olet venäläinen, ei tarkoita, että olet syypää tapahtumiin.
Miksi venäläinen yhtye edes otetaan Suomeen esiintymään tässä maailmantilanteessa? Onhan venäläiset bannattu myös kaikista urheilukilpailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös miettinyt, että miksi K on halunnut valita juuri tämän teeman mv:lle. Ei se ihan pelkkä päähänpisto voi olla, kun sen verran iso ja uran kannalta tärkeä asia. Ja jo muutenkin on kesän aikana jossain määrin tuonut samaa esiin.
Mä olen kans sitä mieltä että tota linjaa on mietitty jo pitempään ja siihen on tähdätty
Toisaalta ennen Euroviisuja ei ollut mitään tämän suuntaista. Jostain syystä Euroviisut ja viime kevät saanut homoeroottiset virtaukset liikkeelle...
Täällä joku postasi, että UMK aikaan (tai vähän ennen jo?) K olisi jollain keikalla flirttaillut aika kovastikin jollekin miehelle. Tästä ehkä olisi joku videokin jossain, mutta sitä ei tänne koskaan postattu enkä ole sitä nähnyt. Eli ei tämä nyt pelkästään viisuista ole alkanut.
Mä postasin tänne aikoja sitten Twitter-linkin videoon, jossa K sanoo yleisössä olevalle miehelle, että tämä on niin hyvännäköinen ettei K voi lopettaa hänen katsomista. Kehotti laittamaan pussin päähän tms. 😅 Ei ole enää linkkiä tallessa.
Kolmanteen kommenttiin:
Olihan siellä prepartyjen ja viisujen aikaiset tapahtumat eli ainutlaatuinen ystävystyminen Bojanin kanssa mahdollisesti vaikuttamassa homoeroottisten virtausten liikkeelle lähtemiseen 🧡💚Ei se Bojanista lähtenyt. Johan se koko viisuKäärijä tammikuusta lähtien videota myöten oli tehty tätä suuntaa silmälläpitäen. Varmaan kauempaakin jo funtsittu.
Olisikin aika helppo ajatella, että viisuKäärijää on viety tähän suuntaan Euroviisu-yleisön ja -suosion tavoittelemiseksi, koska siellä isoa osaa faneista varmasti "tämä suunta" kiinnosti. Mutta nythän vasta vie tätä puolta enemmän eteenpäin ihan nextille levelille.
Mut se voi olla että tämä nykyinen suunta olisi voinut keväällä olla liian raju suurelle yleisölle. Kärtsä ehti tulla isoksi nimeksi mitä varmasti haki ja nyt uskaltautuu "toteuttamaan itseään". Tässä tulee tippumaan niitä lapsiperheitä yms pois mutta toisaalta tulee uutta.
Joo näin varmaan onkin, olen samaa mieltä. Mutta tarkoitin tuolla edellisellä kommentilla myös sitä, että Euroviisu-esitykseen olisi voitu hakea tämän suuntaisia viboja ihan viisujen ison homoyleisön kosiskelemiseksi, mutta nyt kun viisut ovat ohi, niin siitä syystä tälle linjalle ei olisi enää tarvetta. Mutta sen sijaan, että siitä viisutyylistä olisi peräännytty takaisin perinteiseen rap-skeneen, ollaankin lähdetty täydellä vauhdille eteenpäin tuolle homoeroottiselle linjalle.
Musta se Kärtsän ja Bojanin höpsöttely oli osaltaan juuri sitä homoyleisön kosiskelua mutta ennen kuin joku suuttuu tästä niin siinä oli kuitenkin aitouttakin paljon.
En suuttunut tuosta. Jos olikin homoyleisön kodiskelua, niin ei mielestäni tarkoituksellista. Joku homo voisi vastata, miten hän tuon koki.
Somesta päätellen K&B shipin vankkumattomat kannattajat on kyllä pääosin naisia 😅.
Naurattaa aina kun Suomen lehdissä on Jokerit-uutisia, esim. tänään "Jokerit keräsi jättipotin rahaa". Varmaan se tuhansien ihmisten Turun-keikka. :D
https://twitter.com/luluxa_lux
Fani teetättänyt muun muassa topin ja vihon Luluxan taidekuvista. Hienoja <3
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta onko kukaan täällä menossa Little bigin keikalle lokakuussa Helsingissä. Ei muuten se suomalainen kirjailija, joka huomasi K 'kyseenalaiset' instaseurannat, noteerannut mitenkään sitä, että K instassa seuraa myös maanpakoon lähtenyttä Ilia Prusikinia.
No olihan ne seurannat kyseenalaisia. Tuskin kukaan vahingossa seuraa Valta kuuluu kansalle-puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/luluxa_lux
Fani teetättänyt muun muassa topin ja vihon Luluxan taidekuvista. Hienoja <3
Ei ole teetättänyt, Luluxa itse myy näitä.
Onko musafiilistely ketju nyt poistettu, mikähän syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan ne seurannat kyseenalaisia. Tuskin kukaan vahingossa seuraa Valta kuuluu kansalle-puoluetta.
Aika moni on sitä seurannut läpällä, kuten monia muitakin kummallisia asioita instassa. Insta-seuraamisista ei voi tehdä yhtään mitään päätelmiä mihinkään suuntaan, luulis että tämä on kaikille selvää.
Vierailija kirjoitti:
On vissiin :O kauan se oli pystyssä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on sitä seurannut läpällä, kuten monia muitakin kummallisia asioita instassa. Insta-seuraamisista ei voi tehdä yhtään mitään päätelmiä mihinkään suuntaan, luulis että tämä on kaikille selvää.
Nimenomaan.. Tuokin seurattavien haravoiminen on osa cancel-kulttuuria. Minä en ikinä haluaisi olla julkkis... Minulla on ollut ig-tili yli kymmenen vuotta, ja seuraan satoja tilejä. Minulla ei ole hajuakaan ketä olen seurannut lukiolaisena, ja mistä syystä. Tai jos joku seurattava tilini on muuttunut vuosien varrella jonkin radikaalin aatteen seuraajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä aamulla etsin. Luulin, että sekosin nimissä. Onko nyt vauvalla 2 ja sit kaksplussassa 1?
Mielenkiintoinen artikkeli Guardianissa vuodelta 2017 Tommystä:
https://www.theguardian.com/music/2017/jun/19/tommy-cash-surreal-post-s…
“I like to make things I’ve never seen before"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, eilen illalla oli vielä käytössä. Ei ollut kyllä mitään syytä poistaa sitä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmanteen kommenttiin:
Musta se Kärtsän ja Bojanin höpsöttely oli osaltaan juuri sitä homoyleisön kosiskelua mutta ennen kuin joku suuttuu tästä niin siinä oli kuitenkin aitouttakin paljon.
En suuttunut tuosta. Jos olikin homoyleisön kodiskelua, niin ei mielestäni tarkoituksellista. Joku homo voisi vastata, miten hän tuon koki.
Somesta päätellen K&B shipin vankkumattomat kannattajat on kyllä pääosin naisia 😅.
Viisujen aikaan vähän eri juttu kun muualla Euroopassa on suuret gay-yleisöt jotka käy mm. prepartyissä ja menee viisuja seuraamaan. Joten viisuja ennen ja alla KB -markkinointi osui hyvään saumaan. Toki naisillekin. :)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina kun Suomen lehdissä on Jokerit-uutisia, esim. tänään "Jokerit keräsi jättipotin rahaa". Varmaan se tuhansien ihmisten Turun-keikka. :D
Mä näin uutisen jokerit-kausikortista. Joku aika sitten myös Jokereiden paluu Suomeen aiheutti jotain tunnereaktioita otsikoiden mukaan. No ihan varmasti. Alepan kassajonossa joku lätkäjätkä intoili, miten jokereiden liput myytiin hetkessä loppuun🙄
Not sure if the clip from this show was already posted.
B's reaction towards the end is 😂
https://www.tiktok.com/@negovorivavecotem_/video/7273465165339708704
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen sellainen ajatus että mitä jos K on ihan suunnitellusti tähdännyt homoerotiikkagenreen jo pidemmän aikaa ja B oli tavallaan välikappale siinä. Näinköhän B:stä on loputtomiin kiva tulla vedetyksi somessa mukaan jos Kärtsyn projektit jatkuu samanlaisina. Siellä on kuitenkin Balkanilla pääyleisö nuoria naisia jotka haaveilee Bojanista ja muistakin JO:n pojista. 🤔
Täällä roikun täytenä JO- ja Bojan-fanina, mutta ai että ärsyttää tämän tyyppiset viestit.
K saa toteuttaa itseään ihan millä tavalla haluaa ilman että täytyy ajatella, voiko joku fanilauma jossain yhdistää hänet johonkuhun tai vääntää asiasta jonkinlaista draamaa.
B on aikuinen mies, ei uhri, ei avuton, ei alaikäinen eikä hänen puolestaan tarvitse suuttua tai loukkaantua. Kyllä, hänellä on paniikkihäiriö, joka todennäköisesti on oireillut aiemminkin, kun on siihen suuntaan vihjaillut aiemmissa haastatteluissa, mutta ihan jokainen asia netissä ei varmasti siihen vaikuta. Ja vaikka vaikuttaisikin, on joidenkin asioiden kanssa vain opittava tulemaan toimeen, koska maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä typerine kommentteineen. Riittää, kun itse katsoo, ettei omilla toimillaan tee mitään loukkaavaa, mutta B:n puolesta ei tarvitse olla joka välissä loukkaantumassa ja miettimässä, voiko tämä asia häntä satuttaa vai ei. B tekee varmasti sellaisia ratkaisuja omassa elämässään, että nämä triggeröivät asiat eivät häneen vaikuta, ja hyvä niin. Fanien tehtävä on tukea, ei keksiä omia ratkaisuja ja vääntää jotain ylimääräistä draamaa joka asiasta.
Aamun paras!
Olen lukenut kommentteja jossa jopa epäillään että ihan kuin K haluaisi loukata B:tä, mielestäni törkeää miettiä tällaista ilman mitään konkreettisia todisteita, miksi K muka haluaisi ystäväänsä loukata? Ja se joillain toistuva teema että mennään B:n pään sisään ja loukkaannutaan hänen puolestaan kun ei ole mitään todisteita loukkaantumisesta ei ole kyllä normaalia ajattelua.
Juuri näin.
Ja onko puolesta loukkaantujille tai kellekään muullekaan tullut mieleen, että voihan se B olla vaikka ylpeä tai tyytyväinen tästä, mitä K on musavideon kanssa tekemässä?
Kun käsittääkseni JO on kyllä myös suvaitsevaisuuden puolesta puhunut ja toiminut, vaikka yhtä radikaali ilmaisu ei heidän tyyliinsä ja imagoonsa sovikaan.
No sitä saa mitä tilaa. Tai mitä manageri tilasi. Aika kovan nosteen bändi sai K+B-kuvion vuoksi, halusi sitä tai ei. Olis kannattanut miettiä ennenkuin alkaa leikkiä julkisuudella.