Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Soitettu LOGOMOON klo15.00 (aitioasiaa):
Myyjän kanssa keskusteltu siitä, että miten vanha lippu voitaisiin päivittää uuteen tilaan.Hän lupasi olla asiasta yhteydessä tuonne lippu.fi ja informoi minulle asiasta s.postiini
Hän suositteli aitio 22:ta, koska sieltä on paras näkymä lavalle. Aitiosta löytyy kaksi wc:tä ja oma narikka.(Siis vain aitiolaisten käyttöön).
Ja nyt sitten ehkä se suurin haaste. Aitiosta tulee lasku yhdelle ja se pitäisi maksaa tiettyyn päivämäärään mennessä.Joten mitenkäs tämä nyt olisi järkevää hoitaa? Ei tässä nyt ihan anonyymisti voi tätä hoitaa.
Luot anonyymin sähköpostiosoitteen, jonka laitat tänne (mahtaako pysyä). Sinne lähettää viestin jokainen, joka haluaa aitioon. Sen jälkeen lähettelet saamiisi meiliosoitteisiin tietoja laskun suuruudesta ja porukat maksaa sulle joko perinteisesti tai mobile payn kautta.
Siinä näkisi myös onko tulijoita tarpeeksi, jos osallistujamäärä jää alle 10, niin ei liene kannattavaa?
-Metulji
Kannatan.
-GammaNo niin, nyt löytyy sitten osoite minne voi kiinnostuneet ilmottautua.
Seuraan silmä tarkkana ja informoin postin välityksellä.Tehdään nyt sitten tilannekartoitus.
P.S.Toivon vain tietoja oikeasti aitiosta kiinnostuneilta.
Kaikille Logomon aitioon tulijoille tiedoksi, että tällä hetkellä on 9 paikkaa varattuna.
Hei täähän alkaa kohta näyttää siltä, että mammakarsina toteutuu!
Näin juuri, sillä nyt on ilmottautunut 12 osallistujaa ja alkaa näyttää tosi hyvältä.
Alkaisko kohta olla aika pistää ilmoittautuminen poikki, ettei tuu liian täyteen ja kaikki saa hyvän paikan?
Miten vain haluatte, jos kaikki ovat nyt samaa mieltä.Voitte pistää peukkuja, jos tilanne on näin hyvä ja kaikki sitoutuvat tähän.
Joo kuulostaa hyvältä, jos tuo 13. ilmoittautunut vielä ehtii mukaan. Sit ois varmaan porukka kasassa 😊
-Metulji
Vierailija kirjoitti:
Tommy-jankkaajat, teillä oli vissiin se omakin ketjunne.
Täällä onkin sitten seuraavat kaksi viikkoa mukavaa kun saa jankata vain JO:n keikasta, aitiosta ja villasukista
Onhan toi kova, 12 mammaa karsinassa! Vau oon iloinen teidän puolestanne, teette historiaa! Go vauva.fi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin sitten seuraavat kaksi viikkoa mukavaa kun saa jankata vain JO:n keikasta, aitiosta ja villasukista
Ei mua ainakaan haittaa. Vaikka en oo menossa keikoille. Hauskaa lukea fiiliksiä jne. Nää kaikki kuuluu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua toi K:n tiktok ja noi 500 kommenttia. Bojan, Bojan, Bojan.
Jospa K:lla olikin hyvä tarkoitus vähän jelpata B:tä? Samalla kun sai toteuttaa unelmaansa tekemällä yhteistyötä oman idolinsa kanssa, yritti kääntää mielenkiinnon B&K suhteesta K&T suhteeseen.
Perseelleensähän se sit kuitenkin meni.Kyllä fandom lopulta irrottautuu tästä B/K jutusta.. Jääköön pois ne, jotka haluavat nähdä vain B/K shippaukseen liittyvää.. K ei ole menossa siihen suuntaan
Justhan se postasi sen fanin videon, jossa käy kuumana Bojanin kanssa. Kyllä niillä taas 🔥 on kunhan saadaan JO Suomeen😎
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi kova, 12 mammaa karsinassa! Vau oon iloinen teidän puolestanne, teette historiaa! Go vauva.fi!
Mä oon niin onnellinen teidän puolesta! Jos vielä innostutte, perustakaa joku Käärijä shippaajat fanikerho. Ensimmäinen tapaaminen sitten joulukuussa K:n Baltic Princess-reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Myyjän kanssa keskusteltu siitä, että miten vanha lippu voitaisiin päivittää uuteen tilaan.Hän lupasi olla asiasta yhteydessä tuonne lippu.fi ja informoi minulle asiasta s.postiini
Hän suositteli aitio 22:ta, koska sieltä on paras näkymä lavalle. Aitiosta löytyy kaksi wc:tä ja oma narikka.(Siis vain aitiolaisten käyttöön).
Ja nyt sitten ehkä se suurin haaste. Aitiosta tulee lasku yhdelle ja se pitäisi maksaa tiettyyn päivämäärään mennessä.Joten mitenkäs tämä nyt olisi järkevää hoitaa? Ei tässä nyt ihan anonyymisti voi tätä hoitaa.
Luot anonyymin sähköpostiosoitteen, jonka laitat tänne (mahtaako pysyä). Sinne lähettää viestin jokainen, joka haluaa aitioon. Sen jälkeen lähettelet saamiisi meiliosoitteisiin tietoja laskun suuruudesta ja porukat maksaa sulle joko perinteisesti tai mobile payn kautta.
Siinä näkisi myös onko tulijoita tarpeeksi, jos osallistujamäärä jää alle 10, niin ei liene kannattavaa?
-Metulji
Kannatan.
Seuraan silmä tarkkana ja informoin postin välityksellä.Tehdään nyt sitten tilannekartoitus.
Kaikille Logomon aitioon tulijoille tiedoksi, että tällä hetkellä on 9 paikkaa varattuna.
Näin juuri, sillä nyt on ilmottautunut 12 osallistujaa ja alkaa näyttää tosi hyvältä.
Alkaisko kohta olla aika pistää ilmoittautuminen poikki, ettei tuu liian täyteen ja kaikki saa hyvän paikan?
Miten vain haluatte, jos kaikki ovat nyt samaa mieltä.Voitte pistää peukkuja, jos tilanne on näin hyvä ja kaikki sitoutuvat tähän.
Tai parempi ehkä, että lähetätte viestiä s.postiin, jos tämä järjestely ei sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pelottaa.
T. Aitiomamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin onnellinen teidän puolesta! Jos vielä innostutte, perustakaa joku Käärijä shippaajat fanikerho. Ensimmäinen tapaaminen sitten joulukuussa K:n Baltic Princess-reissulla.
Mua lähinnä kiinnostaa se, et näen kunnolla lavalle eikä tarvii tihrustaa takarivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua toi K:n tiktok ja noi 500 kommenttia. Bojan, Bojan, Bojan.
Jospa K:lla olikin hyvä tarkoitus vähän jelpata B:tä? Samalla kun sai toteuttaa unelmaansa tekemällä yhteistyötä oman idolinsa kanssa, yritti kääntää mielenkiinnon B&K suhteesta K&T suhteeseen.
Perseelleensähän se sit kuitenkin meni.
En usko, että Klla olisi ollut mitään tarkoitusta jelpata Btä tällä icip-projektillaan. Eihän tämä (sinkku ja mv) liity mitenkään Bhen. Eikä Kn tällä projektilla ollut tarkoitusta kääntää mielenkiintoa K&B suhteesta K&T väliseen suhteeseen. Minä näen K&T suhteen yhteistyösuhteena en sen enempää. Tllä on paljon kokemusta mv teosta, hän on hyvä yhteistyökumppani.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee varmaan sata alapeukkua, mutta sanon silti. B saa aika paljon sympatiaa osakseen faneilta tiktok kommenteissa. Tuntuu hölmöltä sanoa näin, mutta myös B ja sitä kautta JO saavat myös hyötyä tästä näkyvyyden ja markkinoinnin kannalta. Heillä on niin paljon samaa fanikuntaa, että jutut linkittyy aina toisiinsa. Se ei minusta haittaa, koska K ja JO on täysin erilainen musiikki eivätkä kilpaile keskenään.
No, tämän jälkeen luultavasti fanikunnat kyllä eriytyvät. Jos fiilis on sellainen JO fanien puolelta, että K on jotenkin "loukannut" B:tä tai jopa dumpannut koko ystävyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee varmaan sata alapeukkua, mutta sanon silti. B saa aika paljon sympatiaa osakseen faneilta tiktok kommenteissa. Tuntuu hölmöltä sanoa näin, mutta myös B ja sitä kautta JO saavat myös hyötyä tästä näkyvyyden ja markkinoinnin kannalta. Heillä on niin paljon samaa fanikuntaa, että jutut linkittyy aina toisiinsa. Se ei minusta haittaa, koska K ja JO on täysin erilainen musiikki eivätkä kilpaile keskenään.
No, tämän jälkeen luultavasti fanikunnat kyllä eriytyvät. Jos fiilis on sellainen JO fanien puolelta, että K on jotenkin "loukannut" B:tä tai jopa dumpannut koko ystävyyden.
Voi jestas, kaikki tekevät työtään.. ja K on tulossa JO:n keikalle... Ei kaikki hänen materiaalinsa voi olla JO:hon liittyvää.. Eiköhän tämä tästä kun fanit huomaa, että elämä liikkuu eteenpäin viisuajasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä kiinnostaa se, et näen kunnolla lavalle eikä tarvii tihrustaa takarivistä.
Sama juttu, nyt sitten vain fiilistelemään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Metulji
Kannatan.
Hei mä laitoin sulle viestin. Se 13. Älkää jättäkö :D
Athos
Jokereiden Tavastian K-18 keikalle näkyy olevan lippu myynnissä Huuto.netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän noiden fanikuntien ymmärtää että tuollainen ajattelu on lapsellista. Tietysti siellä on paljon nuoria mukana mutta ainakin aikuisten pitää ymmärtää että tuossa ei ole mistään loukkaamisesta kysymys vaan uran edistämisestä. Ei B:llä ja K:lla ole mitään sellaista suhdetta jota voi " loukata".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanien kannattaa edelleenkin yrittää sisäistää se, että me emme tiedä mitään K:n ja B:n väleistä tai ystävyyden tilasta. He itse sen tietävät, eivätkä ole meille mitään velkaa. Meidän tulkintamme ovat omiamme, eivätkä ne välttämättä vastaa todellisuutta. Eikä niiden tarvitsekaan, kunhan niitä ei yritä esittää totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit itse poistua täältä, jos Käärijään liittyvät asiat eivät kiinnosta sinua. Käärijä on julkaisemassa uuden biisin ja videon, joissa mukana on Tommy. Siitä tullaan keskustelemaan eri somen alustoilla, tykkäsit sinä asiasta tai et. Parempi vaan koittaa sunkin totuttautua siihen asiaan.
Tästä tulikin mieleen, että jatkaakohan Käärijä samalla linjalla myös tulevaisuudessa? Jännä nähdä kenen kanssa tekee Tommyn jälkeen yhteistyötä. Voidaanko saada enää tämän kuumempaa materiaalia Onkohan joku jenkki räppäri bongannut Kärtsän?😉
N: Bojan
B: huh
N: the phone
B: phone?
N: MY phone
B: oh
N: now
B: he is in shower
N: he who?
B: Jere
N: so what, shit, Bojan, i don't care, i need my phone back
B: yeah but SHOWER, Nace! Shower!
N: Bojan, did you finally lose your mind?
B: with that Tommy guy
N: hello, the phone?
B: and now he is calling him baby
N: PHONE!
B: but Nace, baby! My Jere! His fucking baby!
N: hand it over, now
B: i don't know what to do, Nace
N: me neither, Bojan, but soon i'll cut your hand to get my phone and believe me, you'll never see it again
B: Nace! God, you're rude, here's your fucking phone, i don't need it, it's only causing me trouble