Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
83001/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärde tarjoilee ja mehän syödään!

Vierailija
83002/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, olen pääsemässä kolmelle JO keikalle vaikka kesäkuun lippukahakoissa jäin nuolemaan näppejäni! Ihan ekaksi sain ostettua tampereelle lipun, tän viikon alussa päätin panna elämän risaiseksi ja ostin lipun myös turkuun, ja tänään sain tietää että pääsen siskoni aikuisen lapsen mukana myös tavastialle!!! En voi käsittää tätä!

Tiedän että tällainen brassailu on toisille tietysti suolaa haavoihin, mutta mulla ei ole ketään oikean elämän kaveria jonka kanssa voisin jakaa tämän onnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83003/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärde tarjoilee ja mehän syödään!

Kyllä. Suoraan kädestä.

Vierailija
83004/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun yksi Suomen eturivin artisteista tuuttaa somen täyteen tämän tason kamaa ja media miettii vain kärsiviä koiraparkoja lavalla. :D

Mitä ilmeisimmin lehdet (ip-lehdet ja Seiska) eivät ole - onneksi - keksineet ruveta seuraamaan Kn instaa. En kyllä toivo Ksta mitään kohujuttuja noihin lehtiin.

Kumma kyllä ei Klta/Hlta pyydetty lehteen kommenttia koira-casesta.

Kyllä nuo lehdet olisivatkin aika ulapalla Kn julkaisujen suhteen.

Esim. ex pääministerin ex-puolison instaa Seiska seuraa todella tiiviisti, seuraa vaikka hän ei ole edes julkisuuden henkilö (se, että osallistui Linnan juhliin puolison kanssa ei tee hänestä julkisuuden henkilöä). Seuraa ja tekee hyvin tökeröitä juttuja.

No, kyllä aivan varmasti seuraavat K:n Instaa. Ja yksittäiset toimittajat vielä siinä sivussa. 

Sinä ilmeisesti tiedät. Minä vaan luulen. Hämärästi muistan toisen ip-lehdistä yksittäisen jutun jostain Kn instasta napanneen. Niin epävarma mielikuva etten edes muista minkä. Storyjen seuraaminen on heille vaikeampaa. Minä luulen, että nuo lehdet olisivat Kn julkaisuihin tarttuneet, jos seuraisivat.

On noilla lehdillä nykyään ankeaa, kun joutuvat stalkkaamaan julkkisten instoja, twittereitä ja faceja. Joutuvat tekemään juttunsa niiden perusteella. Sitten maininta, ettei henkilöä saatu kommentoimaan.

Vierailija
83005/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...

https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…

En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.

Soitettu LOGOMOON klo15.00 (aitioasiaa):

Myyjän kanssa keskusteltu siitä, että miten vanha lippu voitaisiin päivittää uuteen tilaan.Hän lupasi olla asiasta yhteydessä tuonne lippu.fi ja informoi minulle asiasta s.postiini

Hän suositteli aitio 22:ta, koska sieltä on paras näkymä lavalle. Aitiosta löytyy kaksi wc:tä ja oma narikka.(Siis vain aitiolaisten käyttöön).

Ja nyt sitten ehkä se suurin haaste. Aitiosta tulee lasku yhdelle ja se pitäisi maksaa tiettyyn päivämäärään mennessä.Joten mitenkäs tämä nyt olisi järkevää hoitaa? Ei tässä nyt ihan anonyymisti voi tätä hoitaa.

Luot anonyymin sähköpostiosoitteen, jonka laitat tänne (mahtaako pysyä). Sinne lähettää viestin jokainen, joka haluaa aitioon. Sen jälkeen lähettelet saamiisi meiliosoitteisiin tietoja laskun suuruudesta ja porukat maksaa sulle joko perinteisesti tai mobile payn kautta. 

Siinä näkisi myös onko tulijoita tarpeeksi, jos osallistujamäärä jää alle 10, niin ei liene kannattavaa?

-Metulji

Kannatan.

-Gamma

No niin, nyt löytyy sitten osoite minne voi kiinnostuneet ilmottautua.

Seuraan silmä tarkkana ja informoin postin välityksellä.Tehdään nyt sitten tilannekartoitus.

P.S.Toivon vain tietoja oikeasti aitiosta kiinnostuneilta.

logomon.aitioon@gmail.com

Miten loit osoitteen anonyymiksi?

Siis keksit itsellesi osoitteen ja nimeksi laitat vaikka taavi taavitsainen. Kannattaa laittaa jokin varmennuskeino kuitenkin (esim. oma oikea sähköpostiosoite) millä gmail välillä haluaa varmentaa että olet juuri sinä. Puhelinnumero saattoi olla myös yksi keinoista. 

t. eri

Vierailija
83006/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on B unohdettu lopullisesti. Ei muuta kuin K ja T laivaan kaikki.

Never! Minä uppoan tämän laivan mukana.

Lillun vaikka pelastusrenkaassa uponneen paatin kohdalla, täältä en hemmetti lähde.

Mulla tulee muutenkin täysin eri vibat näistä K/T-videoista kuin K/B-videoista. Totta kai ero on ilmiselvä, koska nää K/T-videot on tarkasti suunniteltuja markkinointia varten, ja niistä on nyt päätetty tehdä poikarakkausteemaisia, kun se teema on todistettavasti ennenkin tuonut näkyvyyttä K:lle (ja T:lle). Aiheuttavat itselle lähinnä hymähtelyä, ja ihan kivasti on keksitty kuvattavaa, niin sitä estetiikkaa voi arvostaa.

Sen sijaan K/B-materiaali on ennemmin kuvattu sieltä kulissien takaa - melkein sellaisia tilanteita, joita meidän ei olisi pitänyt päästä katsomaan (dinner date vaikka). Niissä näkyy riipaisevasti kahden oikean ihmisen välille syntyvä yhteys, ei mikään masinoitu yhteistyö. Ja nekin videot, jotka on tarkoitukselle ja kuvattu ja jotain ajamaan, kuten vaikka kutsumaan ihmisiä äänestämään semifinaalissa Joker Outia ja jossa Bojan pitelee K:tä käsistä, näyttävät kahden toisiinsa (vaikka sitten kavereina) ihastuneen ihmisen kohellukselta. Ja sekin video, missä K ja B teeskentelevät pussailevansa lipun takana piilossa... hömpät, joilla on yhteinen aivosolu sillä hetkellä.

Molempia voi arvostaa, mutta tuli nyt tällainen ajatusten vuodatus siitä, miksi en tästä paatista lähde kulumallakaan. :) Tykkään tämän paatin buffetista enemmän, kiitos vain.

Mulla on pää pyörällä kaikista käänteistä. K/T en osaa vielä ajatella minkäänlaisena suhteena. On sitten mitkä kirjainyhdistelmät tahansa, niin Bojanin puolella aina ja ikuisesti.

Vierailija
83007/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta, olen pääsemässä kolmelle JO keikalle vaikka kesäkuun lippukahakoissa jäin nuolemaan näppejäni! Ihan ekaksi sain ostettua tampereelle lipun, tän viikon alussa päätin panna elämän risaiseksi ja ostin lipun myös turkuun, ja tänään sain tietää että pääsen siskoni aikuisen lapsen mukana myös tavastialle!!! En voi käsittää tätä!

Tiedän että tällainen brassailu on toisille tietysti suolaa haavoihin, mutta mulla ei ole ketään oikean elämän kaveria jonka kanssa voisin jakaa tämän onnen.

Pidä hauskaa! Ei sun ilo ole meiltä liputtomilta pois. Elän toiveessa että siellä on sellainen vastaanotto että saadaan pojat tänne myöhemminkin, ja ehkä minäkin pääsen silloin mukaan. :)

Vierailija
83008/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta, olen pääse8mässä kolmelle JO keikalle vaikka kesäkuun lippukahakoissa jäin nuolemaan näppejäni! Ihan ekaksi sain ostettua tampereelle lipun, tän viikon alussa päätin panna elämän risaiseksi ja ostin lipun myös turkuun, ja tänään sain tietää että pääsen siskoni aikuisen lapsen mukana myös tavastialle!!! En voi käsittää tätä!

Selfish much?

Vierailija
83009/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta te kaikki onnnelliset keikalle pääsijät olette meille velkaa hyvät raportit keikoilta, muistakaa se!

Vierailija
83010/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin selvittää, milloin ensimmäisen kerran joku povasi karmit kaulassa -juttua. Tämä on postattu tähän ketjuun 22.7., mutta kauan sitä ennen oli kyllä jo joku minusta alun perin ennustanut.

"Täällä ollaan niin jäniksen selässä.Eilenhän joku sanoi,että Kääryle on tulossa karmit kaulassa kaapista.Malttia nyt 😁"

Ja itse olen näemmä vastannut siihen, tunnistan oman tyylini: "Olisi kyllä huvittavaa, jos K oikeasti tulisi kaapista nyt. En usko, että mitään tällaista on käymässä, mutta ajatus naurattaa, kuinka "antiklimaattista" olisi, jos nyt ilmoittaisi pitävänsä miehistä kaiken lääppimisen, klähmimisen ja muun jälkeen. :)"

Siis tässä puhutaan K kaapista tulemisesta, eikä Jeren ?

Vierailija
83011/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Ainat ja Aidot peukut valmiiksi nuoli alaspäin kohtaan! Seuraa mielipide, joka ei ole sallittu.

Miksi minulla on sellainen etiäinen, että K&T (etenkin K) tekee mv:n julkaisupäivään asti tämän tyyppistä markkinointikampanjaa ihan faniensa kiusaksi, mutta lopulta mv olisikin ihan eri tyyliä. Tämän päiväisessä klipissä oli viittausta Lil Nas X:n yhteen videoon. Ei kai K haluaa samaa kopioida omalla videollansa?

Saatat olla jäljillä.

Se olis kyllä just niin Kärtsää, että noi pätkät olisi sisällöltään ihan eri mitä itse video. On sanonut itsekin joskus että häneltä ei kannata odottaa mitään, kun tekee just päinvastoin mitä odotetaan.

Vierailija
83012/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä hauskaa! Ei sun ilo ole meiltä liputtomilta pois. Elän toiveessa että siellä on sellainen vastaanotto että saadaan pojat tänne myöhemminkin, ja ehkä minäkin pääsen silloin mukaan. :)

Minä myös toivon toista kierrosta, jolloin toivottavasti pääsen mukaan.

Vierailija
83013/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että K ja B näkevät taas kohta

Vierailija
83014/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojansstories igsta löytyy kommentteja (Twitteristä?) et kaikki piirretyt nakukuvat, seksuaaliset fanficit ja twiitit JO:sta kiusaannuttavat ja vaivaannuttavat poikia. Siihen Juren blokkaamiseen liittynee. Hävettää melkein tuntemattomien ihmisten puolesta, kun tietää mitä noi sisällöt voi olla ... He on kuitenkin hyviä ystäviä keskenään ja sitten tulee nenän eteen jotain törkyä.

Vierailija
83015/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Ainat ja Aidot peukut valmiiksi nuoli alaspäin kohtaan! Seuraa mielipide, joka ei ole sallittu.

Miksi minulla on sellainen etiäinen, että K&T (etenkin K) tekee mv:n julkaisupäivään asti tämän tyyppistä markkinointikampanjaa ihan faniensa kiusaksi, mutta lopulta mv olisikin ihan eri tyyliä. Tämän päiväisessä klipissä oli viittausta Lil Nas X:n yhteen videoon. Ei kai K haluaa samaa kopioida omalla videollansa?

Mullakin itseasiassa kävi sama mielessä mutta toisaalta taas miksipä K ois kehottanut vanhempia katsomaan mv ensin ja päättää vasta sitten antaako lapsien katsoa...

Ehkä se ei olekaan mikään gay- mv,vaan horror,niinkuin aiemmat postaukset antoivat ymmärtää ,ei kauhuakasn lapset saa katsoa...

Joudumme odottamaan jännittyneinä tulevaa musiikkivideota. Minä en usko, että K (ja osin T) tekisi ja julkaisisi näitä videoita ja kuvia vaan meidän fanien kiusaksi. Luulen, että näistä materiaaleista mv tulee koostumaan. Toki voi olla, ettei kaikki materiaali mahdu mukaan. Reilun parin viikon päästä nähdään lopputulos.

Vierailija
83016/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta te kaikki onnnelliset keikalle pääsijät olette meille velkaa hyvät raportit keikoilta, muistakaa se!

Kyllä ja me luvataan olla sellainen yleisö, että JO muistaa suomalaiset hyvinä tyyppeinä <3 Ollaan Pohjolan paras keikkamaa ellei Euroopan ;)

Vierailija
83017/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojansstories igsta löytyy kommentteja (Twitteristä?) et kaikki piirretyt nakukuvat, seksuaaliset fanficit ja twiitit JO:sta kiusaannuttavat ja vaivaannuttavat poikia. Siihen Juren blokkaamiseen liittynee. Hävettää melkein tuntemattomien ihmisten puolesta, kun tietää mitä noi sisällöt voi olla ... He on kuitenkin hyviä ystäviä keskenään ja sitten tulee nenän eteen jotain törkyä.

Niinpä.. fanien pitää olla varuillaan.. n x j on nyt ollut tapetilla.. pitää vähän himmata

Vierailija
83018/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ruusurouvan Ibiza morgan on paranneltu? 😊 Kaipailen.

Vierailija
83019/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tossa suihkuverhoa eteen -videossa on Jere niin antautuneena, että huh hellettä. Toki verhon kiskaisussa oli poweria.

Vierailija
83020/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icip kertoo gaypartyorgioista. Veikkaan että videossa on kauhua, joka on verhottu hauskanpitoon.

Ketju on lukittu.