Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
82961/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiktok lähetti minut jonnekin toiseen ulottuvuuteen.. Kiitos K!

https://www.tumblr.com/kylla-kylla/727178251573837824?source=share

Hyvä luoja

Vierailija
82962/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on B unohdettu lopullisesti. Ei muuta kuin K ja T laivaan kaikki.

Never! Minä uppoan tämän laivan mukana.

Sama täällä!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82963/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun tuo K:n uusin tiktok on täynnä Bojania että jos Boitsu ois vielä instassa niin millaisiahan viestejä saisikaan... Ja että tiesikö Boitsu jo hyvissä ajoin etukäteen millaista materiaalia K tulee tuottamaan kohta joten ehkä sekin ois voinut vaikuttaa instan deaktivoimiseen

Vierailija
82964/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan K! Tiktokissa Tommyn ja Salen videot on melko lähekkäin :D On S kanssa vähän sunnuntaikävelyä ja sitten T kanssa suihkussa miestä seinälle.  Mikä heittäytyjä K onkaan.

Vierailija
82965/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!!! 

Jep. Onpahan taas aikaa omalle elämälle.

Vierailija
82966/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa tuo Bojanin pakottaminen tuolla Kärtsän ja Tommyn videon alla. Ja alkaa rasittaa kaikki kostopaidoista puhuminenkin kun Kärtsällä on ihan oma erityinen projekti menossa Tommyn kanssa eikä sillä ole mitään tekemistä B:n kanssa. Vaikka vitsiksi nuo B:n itkemiset kommenteissa on tarkoitettu (onhan) niin tuskin itkee. On kyllä erikoinen suomalaiselle artistille tuo Kärtsän projekti. :D

Vierailija
82967/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassoo 😳 Nyt ei taida mitkään Boitsun kostopitsipaidat enää riittää.

https://twitter.com/gagasgreenday/status/1697246741521932680?t=A-I31BhX…

Oh my God! Totally unexpected! What will be in the video?

Vierailija
82968/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassoo 😳 Nyt ei taida mitkään Boitsun kostopitsipaidat enää riittää.

https://twitter.com/gagasgreenday/status/1697246741521932680?t=A-I31BhX…

Onko tämä sitä palstan homopakotusta?🤣 Mikä mahtaa olla Bojanin vastaus?

Ei ole minun mielestäni homopakotusta.

Vierailija
82969/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mä rakastan ton Kärtsän meininkiä! Ei jätä kylmäks. Paranee vaan.

Vierailija
82970/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen kun tuo K:n uusin tiktok on täynnä Bojania että jos Boitsu ois vielä instassa niin millaisiahan viestejä saisikaan... Ja että tiesikö Boitsu jo hyvissä ajoin etukäteen millaista materiaalia K tulee tuottamaan kohta joten ehkä sekin ois voinut vaikuttaa instan deaktivoimiseen

No höpö höpö nyt, kyllä siellä vaikutti vähän muut jutut.

Vierailija
82971/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82972/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin selvittää, milloin ensimmäisen kerran joku povasi karmit kaulassa -juttua. Tämä on postattu tähän ketjuun 22.7., mutta kauan sitä ennen oli kyllä jo joku minusta alun perin ennustanut.

"Täällä ollaan niin jäniksen selässä.Eilenhän joku sanoi,että Kääryle on tulossa karmit kaulassa kaapista.Malttia nyt 😁"

Ja itse olen näemmä vastannut siihen, tunnistan oman tyylini: "Olisi kyllä huvittavaa, jos K oikeasti tulisi kaapista nyt. En usko, että mitään tällaista on käymässä, mutta ajatus naurattaa, kuinka "antiklimaattista" olisi, jos nyt ilmoittaisi pitävänsä miehistä kaiken lääppimisen, klähmimisen ja muun jälkeen. :)"

Vierailija
82973/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/melsfanlife/status/1697253224104026250?s=20

tälläisiä olen huomannut

Taattua twitter kamaa.

Vierailija
82974/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut ennenkin et jos B olis täällä, tilanne ois ihan toinen. K:lla vaan sijaisrakastajia.

Vierailija
82975/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tiesi etukäteen. Ihan muut syyt poistua instasta. Ei välttämättä kyllä halua tulla kytketyksi tuohon Tommyprojektiin oman imagonsa kannalta.

Vierailija
82976/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lillun vaikka pelastusrenkaassa uponneen paatin kohdalla, täältä en hemmetti lähde.

Mulla tulee muutenkin täysin eri vibat näistä K/T-videoista kuin K/B-videoista. Totta kai ero on ilmiselvä, koska nää K/T-videot on tarkasti suunniteltuja markkinointia varten, ja niistä on nyt päätetty tehdä poikarakkausteemaisia, kun se teema on todistettavasti ennenkin tuonut näkyvyyttä K:lle (ja T:lle). Aiheuttavat itselle lähinnä hymähtelyä, ja ihan kivasti on keksitty kuvattavaa, niin sitä estetiikkaa voi arvostaa.

Sen sijaan K/B-materiaali on ennemmin kuvattu sieltä kulissien takaa - melkein sellaisia tilanteita, joita meidän ei olisi pitänyt päästä katsomaan (dinner date vaikka). Niissä näkyy riipaisevasti kahden oikean ihmisen välille syntyvä yhteys, ei mikään masinoitu yhteistyö. Ja nekin videot, jotka on tarkoitukselle ja kuvattu ja jotain ajamaan, kuten vaikka kutsumaan ihmisiä äänestämään semifinaalissa Joker Outia ja jossa Bojan pitelee K:tä käsistä, näyttävät kahden toisiinsa (vaikka sitten kavereina) ihastuneen ihmisen kohellukselta. Ja sekin video, missä K ja B teeskentelevät pussailevansa lipun takana piilossa... hömpät, joilla on yhteinen aivosolu sillä hetkellä.

Molempia voi arvostaa, mutta tuli nyt tällainen ajatusten vuodatus siitä, miksi en tästä paatista lähde kulumallakaan. :) Tykkään tämän paatin buffetista enemmän, kiitos vain.

Vierailija
82977/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että K ei maininnut mitään siitä, että hän tulee tavastialle

He had written "I'm coming" Or something like that on J.O.'s instagram.

Vierailija
82978/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on kuitenkin number one. Always. Ei unohdeta nyt sitä. Varmaan toistellut tätä B:lle viime aikoina. Kärtsis.

Vierailija
82979/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että K ei maininnut mitään siitä, että hän tulee tavastialle

He had written "I'm coming" Or something like that on J.O.'s instagram.

And now he is screaming the same thing at the shower.

Vierailija
82980/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lillun vaikka pelastusrenkaassa uponneen paatin kohdalla, täältä en hemmetti lähde.

Mulla tulee muutenkin täysin eri vibat näistä K/T-videoista kuin K/B-videoista. Totta kai ero on ilmiselvä, koska nää K/T-videot on tarkasti suunniteltuja markkinointia varten, ja niistä on nyt päätetty tehdä poikarakkausteemaisia, kun se teema on todistettavasti ennenkin tuonut näkyvyyttä K:lle (ja T:lle). Aiheuttavat itselle lähinnä hymähtelyä, ja ihan kivasti on keksitty kuvattavaa, niin sitä estetiikkaa voi arvostaa.

Sen sijaan K/B-materiaali on ennemmin kuvattu sieltä kulissien takaa - melkein sellaisia tilanteita, joita meidän ei olisi pitänyt päästä katsomaan (dinner date vaikka). Niissä näkyy riipaisevasti kahden oikean ihmisen välille syntyvä yhteys, ei mikään masinoitu yhteistyö. Ja nekin videot, jotka on tarkoitukselle ja kuvattu ja jotain ajamaan, kuten vaikka kutsumaan ihmisiä äänestämään semifinaalissa Joker Outia ja jossa Bojan pitelee K:tä käsistä, näyttävät kahden toisiinsa (vaikka sitten kavereina) ihastuneen ihmisen kohellukselta. Ja sekin video, missä K ja B teeskentelevät pussailevansa lipun takana piilossa... hömpät, joilla on yhteinen aivosolu sillä hetkellä.

Molempia voi arvostaa, mutta tuli nyt tällainen ajatusten vuodatus siitä, miksi en tästä paatista lähde kulumallakaan. :) Tykkään tämän paatin buffetista enemmän, kiitos vain.

Päivän paras! (Lainauksella talteen poistajan varalta)

T. Ei se päivän paras-jankkaaja

Ketju on lukittu.