Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
82421/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tästä Lukuxan uudesta kuvasta voitu tehdä Vantaalle muraalia?

Illan paras!

T. Päivän paras-jankkaaja

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
82422/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo arvelut logomon tilojen suurentelusta on siinä mielessä vähän virheellisiä, koska lippu.fi rai logomo ei kumpikaan päätä sitä asiaa. Bändi ihan itse on varannut jonkun tilan, ihan sen mukaan mitä on valmis kyseisestä tilasta maksamaan. Ja jokerit on kyllä jokaisen suurennoksen auliisti kertonut instassa, tietenkin koska sehän on myyntityötä. Yhtään lippua ei taatusti ole tarkoitus piilotella ja vapauttaa jotenkin vähitellen, koska heille on eduksi saada mahdollisimman moni keikka myytyä loppuun, mielellään nopeasti. Se on sekä rahallista voittoa, mutta myös imagon kannalta olennaista, koska seuraava kiertue tietysti on sitä varmempi ja keikkapaikat sitä halukkaampia heidät ottamaan, jos heillä on näyttöä lippujen nopeasta menekistä. He vaihtoivat jo kertaalleen suurempaan, eli todennäköisesti juuri siihen S-kokoon, joka vetää noin kaksinkertaisesti sen mitä teatro. Jos siellä olisi vielä tehty jotain vaihdoksia, olisivat he todellakin sitä rummuttaneet joka somessa.

Heillä ei tuo tiedotus ole toiminut kovin hyvin G lähdön jälkeen.

G oli suunnilleen heinäkuun loppuun ja isompaan saliin siirryttiin ennen juhannusta. Kai se ois innolla päivittänyt tilannetta nordic tourin suurimman keikan myynnistä, jos tavoite tosiaan oisi ollut useampi tuhat katsojaa. G nimenomaan tiedusteli ahkerasti joka maasta niitä noin 500 hengen keikkapaikkoja. Tuollainen muutos olisi ollut ihan älyttömän iso mullistus bändille.

No varmistakaa Lippu.fistä paljonko lippuja on myyty, jos Logomon vastaus ei riitä.

Sinne on kallis soittaa 2e/min. Muuten olisin tarkistanut.

T: Se joka eilen soitti Logomoon 

Kertooko ne, mietin vaan, kun voisin soittaa.

Kysäise noin määrää. Kyllä ne sen voi sanoa minkä kokoinen keikka on kyseessä.

Soitin nyt, mutta ei ne ainakaan mulle mitään lukuja kertoneet. Ensinnäkin hän sanoi, että hänellä ei siinä ole niitä lukuja ja vaikka olisikin, niitä ei saa kertoa. Harmi.

Näin arvelinkin. Tuo ei oikein kuulu aspan toimialaan.

No vähän riippuu mitä on kysytty. Jos on kysytty myytyjen lippujen täsmällistä määrää niin ymmärrän ettei kerrota (vaikka sen voi toki päätellä jos on loppuunmyyty) mut jos kysytään minkä kokoisessa salissa keikka järjestetään niin en ymmärrä mikä siinä on salaista.

Joo, mä kysyin lippujen määrää, muotoilin kyllä niin, että edes suunnilleen kertoisi sen määrän.Haluaako joku kysyä vielä salin kokoa. Mä en taida kehdata, kun just soitin. Aspa on auki klo 21 asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82423/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä JO lippu/aitio puheesta saisi olla oma ketju..

No parin päivän päästä väännetään taas uudesta aiheesta täällä, niin se on aina mennyt.

Vierailija
82424/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82425/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki69 etsii morsianta, häät olisi ensi kesänä. Onkohan Aito sinkku?

Mitä pahaa Jyrki on sulle tehnyt?

Voihan siitä Aidostakin kuoriutua ihan kelpo emäntä jollekin, jos saa nostettua miestä seinälle tai päinvastoin. Purkaa vähän paineita.

Vierailija
82426/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tästä Lukuxan uudesta kuvasta voitu tehdä Vantaalle muraalia?

Illan paras!

T. Päivän paras-jankkaaja

Kiitos ja anteeksi.

Ihanaa, mun kommentti voitti eilenkin illalla tämän palkinnon.🤣

Vierailija
82427/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Logomon salin koko/lippujen määrä jankkaus on kyl suht hajottavaa 😅

Vierailija
82428/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei se vastannut, että on L-koossa, niin se ei tiennyt, miten asia on! Sama, kuin ne Nelosen aspat striimauskysymyksen kanssa.

Ainakin lippu.fin sivulla on ihan selkeästi toi S-koon sali mallina.

No minä en oo Logomon tekninen asiantuntija, kuten et varmaan sinäkään. Mitä väliä sillä lopulta on, että mikä pohjakartta on? Lippuja on kuitenkin myyty useampi tuhat. Vai epäiletkö siis sitäkin?

Vierailija
82429/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo arvelut logomon tilojen suurentelusta on siinä mielessä vähän virheellisiä, koska lippu.fi rai logomo ei kumpikaan päätä sitä asiaa. Bändi ihan itse on varannut jonkun tilan, ihan sen mukaan mitä on valmis kyseisestä tilasta maksamaan. Ja jokerit on kyllä jokaisen suurennoksen auliisti kertonut instassa, tietenkin koska sehän on myyntityötä. Yhtään lippua ei taatusti ole tarkoitus piilotella ja vapauttaa jotenkin vähitellen, koska heille on eduksi saada mahdollisimman moni keikka myytyä loppuun, mielellään nopeasti. Se on sekä rahallista voittoa, mutta myös imagon kannalta olennaista, koska seuraava kiertue tietysti on sitä varmempi ja keikkapaikat sitä halukkaampia heidät ottamaan, jos heillä on näyttöä lippujen nopeasta menekistä. He vaihtoivat jo kertaalleen suurempaan, eli todennäköisesti juuri siihen S-kokoon, joka vetää noin kaksinkertaisesti sen mitä teatro. Jos siellä olisi vielä tehty jotain vaihdoksia, olisivat he todellakin sitä rummuttaneet joka somessa.

G oli suunnilleen heinäkuun loppuun ja isompaan saliin siirryttiin ennen juhannusta. Kai se ois innolla päivittänyt tilannetta nordic tourin suurimman keikan myynnistä, jos tavoite tosiaan oisi ollut useampi tuhat katsojaa. G nimenomaan tiedusteli ahkerasti joka maasta niitä noin 500 hengen keikkapaikkoja. Tuollainen muutos olisi ollut ihan älyttömän iso mullistus bändille.

No varmistakaa Lippu.fistä paljonko lippuja on myyty, jos Logomon vastaus ei riitä.

Soitin nyt, mutta ei ne ainakaan mulle mitään lukuja kertoneet. Ensinnäkin hän sanoi, että hänellä ei siinä ole niitä lukuja ja vaikka olisikin, niitä ei saa kertoa. Harmi.

Mitä ihmettä? 😀

Sain muuten liputtomasta soiton jälkeen ilmoituksen Tavastian lipusta. En taaskaan ehtinyt saada lippua, vaikka puhelin oli valmiiksi kädessä ja varmaan pari sekuntia meni, kun yritin valita lippua, niin ilmoitti jo, että lippuja ei ole.

Sori, mä taisin viedä sen😅 Sattu olemaan kone auki ja automaattinen sivun päivitys käynnissä, lippuvahdilla meni melkein 3min ennenkuin sen ilmoitus kilahti puhelimeen. Viikon oon jo pitänyt tota sivua auki jokaisen vapaan hetken, vihdoin palkittiin vaikka meinasin alkaa tärisemään niin pahasti että hyvä kun sain maksettua kun tajusin että se lippu oli oikeasti ostoskorissa

Onnea 🥰 kiva että joku palstalainen sai sen.

T. Eri

Vierailija
82430/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://logomo.fi/salit-2/logomo-sali

Tuosta voi katsoa miten se sali muuntuu eri kokoluokkiin. Lavaa lukuunottamatta muu osa on katsomoa ihan siitä riippumatta onko siellä istuma- vai seisomapaikkoja. Lattiapinta-ala siis suurenee tai pienenee, kun tuota kiinteää katsomo-osaa liikutetaan. Kun se on L-koossa, käytössä on koko lattia, olipa siinä sitten tuoleja tai ei.

Sitten aitio 22 olisi varmempi ratkaisu, koska ei tule selvyyttä permannon koosta.

Vierailija
82431/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se onkin Jyrki69, joka laittaa Aidon seinälle?!

Vierailija
82432/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin arvelinkin. Tuo ei oikein kuulu aspan toimialaan.

No vähän riippuu mitä on kysytty. Jos on kysytty myytyjen lippujen täsmällistä määrää niin ymmärrän ettei kerrota (vaikka sen voi toki päätellä jos on loppuunmyyty) mut jos kysytään minkä kokoisessa salissa keikka järjestetään niin en ymmärrä mikä siinä on salaista.

Varmaan ihan sopimusteknisiä seikkoja ettei kolmansille osapuolille kerrota. Ei siis varmasti mikään salaisuus sinänsä, mutta on kuitenkin tilaisuuksia joista halutaan antaa julkisuuteen mahdollisimman massiivinen kuva eikä ole eduksi jos kuka tahansa naapurin maiju voi kylillä kertoa että ei niillä oikeesti ollut varaa kuin pienimpään.

Vierailija
82433/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Logomon salin koko/lippujen määrä jankkaus on kyl suht hajottavaa 😅

Mä lupaan lopettaa nyt. 😂 Anteeksi! Tuli vaan yllätyksenä, et tosiaan joka asiasta voi saada väittelyn aikaseks.

t. Ex-Logomo-jankkaaja

Vierailija
82434/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Janista ja Nacesta tuollaisen maalauksen.

Minäkin!

Vierailija
82435/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? 😀

Sain muuten liputtomasta soiton jälkeen ilmoituksen Tavastian lipusta. En taaskaan ehtinyt saada lippua, vaikka puhelin oli valmiiksi kädessä ja varmaan pari sekuntia meni, kun yritin valita lippua, niin ilmoitti jo, että lippuja ei ole.

Sori, mä taisin viedä sen😅 Sattu olemaan kone auki ja automaattinen sivun päivitys käynnissä, lippuvahdilla meni melkein 3min ennenkuin sen ilmoitus kilahti puhelimeen. Viikon oon jo pitänyt tota sivua auki jokaisen vapaan hetken, vihdoin palkittiin vaikka meinasin alkaa tärisemään niin pahasti että hyvä kun sain maksettua kun tajusin että se lippu oli oikeasti ostoskorissa

Siis se teoria pitää paikkansa, että lipun voi saada vain jos on Liputtoman sivulla. Vahti on liian hidas. Mäkin olen päivystänyt koneella aina kun olen voinut. Nyt olin just soittelemassa myytyjen lippujen määristä, enkä ollut koneella🙂

Vierailija
82436/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua muuten mietityttää että onko Aito yksi meistä heteronaisista, joka haluaa olla homomies? Voi joutua Jyrki seinälle.

Vierailija
82437/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei se vastannut, että on L-koossa, niin se ei tiennyt, miten asia on! Sama, kuin ne Nelosen aspat striimauskysymyksen kanssa.

Ainakin lippu.fin sivulla on ihan selkeästi toi S-koon sali mallina.

No minä en oo Logomon tekninen asiantuntija, kuten et varmaan sinäkään. Mitä väliä sillä lopulta on, että mikä pohjakartta on? Lippuja on kuitenkin myyty useampi tuhat. Vai epäiletkö siis sitäkin?

Olen ehdottomasti varma siitä että logomoon ei ole myyty useita tuhansia lippuja.

Vierailija
82438/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua muuten mietityttää että onko Aito yksi meistä heteronaisista, joka haluaa olla homomies? Voi joutua Jyrki seinälle.

Aidolla on kotona valmiina jo monta dildovyötä. Voi Jyrki boy.

Vierailija
82439/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppia Aidon innoittamana.

Oletko heteronainen, joka haluaisi olla homomies?

Peukku ylös, kyllä,

Peukku alas, en.

Eka yläpeukku on sitten minulta itseltäni.

Vierailija
82440/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logomo jankkaaja haluaa varmaan naimisiin Logomo salin kanssa. Sen verran kiihkeää keskustelua sen koosta.

Ketju on lukittu.