Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun shippauksessa on päädytty asetelmaan B on herkkä salaa ihastunut koiranpentu ja K on tunteilla leikittelevä dominoivampi osapuoli joka vetelee naruista :D Ja leikittelee toisen tunteilla vähän :(
En usko että tahallaan leikkii, se on vaan niin hönö luonnonlapsi ettei tajua
Ei se K niin nuori ole, ettei ymmärtäisi. Ei minusta sillä, että on luonnonlapsi, voi jatkuvasti puolustautua.
Mutta hönö on hönö vaikka voissa paistas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun shippauksessa on päädytty asetelmaan B on herkkä salaa ihastunut koiranpentu ja K on tunteilla leikittelevä dominoivampi osapuoli joka vetelee naruista :D Ja leikittelee toisen tunteilla vähän :(
Huomasin myös, että taas ollaan päädytty siihen, että k on se, joka määrää tahdin. No kenen aloitteesta b on nyt tulossa, siis ainakin julkisuudessa olleiden tietojen perusteella?
Niin, kutsu kävi ja baby Bojan juoksee paikalle samantien. Joten joo, täysin määrää Kärtsä tahdin.
Promoreissuhan tämä voi olla myös. Saavat palstatilaa mediassa ennen kiertueen myyntiä. Nyt siirrytään taas tähän opportunisti-B-asetelmaan 🤪 Toki kyse voi olla kummastakin, halusta virittää rak anteeksi ystävyyttä ja bisnesjutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin myös, että taas ollaan päädytty siihen, että k on se, joka määrää tahdin. No kenen aloitteesta b on nyt tulossa, siis ainakin julkisuudessa olleiden tietojen perusteella?
Niin, kutsu kävi ja baby Bojan juoksee paikalle samantien. Joten joo, täysin määrää Kärtsä tahdin.
Ai tämäkin kääntyi näin päin. Pointti oli, MIKSI k pyysi. Kiusatakseenko taas?Tai no, hänhän ei kiusaa, on vain luonnonlapsi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Serbian median haastattelu, jossa B kertoi tulostaan, ollut tyyliin alle viikon päästä viisuista? Eli kyllä melko pikaiseen on tapaaminen sovittu, varmaan heti Hesarin aneluvideon jälkeen😂
Jos joku tekisi minulle tollasen videon olisin jo lentokoneessa🛫😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% platoninen kaveri ei yksinkertaisesti välittäisi tollasesta heittelystä vaan olisi vitsissä mukana. Koska jos kerran ei olisi mitään kummallakaan meneillään niin miksi hemmetissä asiaa pitäisi vakuutella ties minne. Selittäjät selittelee.
J
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Bojanin aseettomuus ja emotionaalinen haavoittuvuus Käärijää kohtaan on älyttömän kiihottavaa?Mun enemmän vaan käy sääliksi poika parkaa ja toivon, että K oikeasti tajuaa millanen ote sillä on meidän herkkis prinssistä 😅
Mitähän käärijälle merkitsisi, jos Bojan ei enää kestäisi, jos siis oletetaan, että on heikoilla ja laittaisi yhteyden kokonaan poikki. Voihan tässä niinkin käydä, jos tilanne alkaa liian ahdistavaksi muuttua. Mitä mieltä mammat on tästä vaihtoehdosta?
No K on jo nyt aika pitkälle testannu B hermoja olemalla ensinnäkin varattu. Siihen lisänä kaikki leikki kosinnat, love you heitot sun muut. Ja silti se on ilmeisesti tänne tulossa ja K menossa sloveniaan elokuussa. Että joko B täytyy olla tosi pitkä pinna tai sitten se on niin in löve ettei osaa pysyä erossa kuitenkaan vaikka mieli tekisi.
Miten K ehtisi Sloveniaan elokuussa kun keikkaa saa painaa täällä hiki päässä ja pitäisi mennä Israeliinkin jos ei sitten Kokkolan pitsinnypläyskekkerit vie voittoa :D
Mä olen suunnitellut, että k voisi mennä vähän pitemmäksi aikaa huilailemaan Bojanin kotiseudulle, vaikka pariksi viikoksi. Kai joskus täytyy lomaakin taas pitää. Eikös Bojanilla ole runsaasti tilaa majoittaa.
Asuukohan Bojan vielä vanhempiensa luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Serbian median haastattelu, jossa B kertoi tulostaan, ollut tyyliin alle viikon päästä viisuista? Eli kyllä melko pikaiseen on tapaaminen sovittu, varmaan heti Hesarin aneluvideon jälkeen😂
Jos joku tekisi minulle tollasen videon olisin jo lentokoneessa🛫😉
No tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästään se että K on kanttia sanoa Bojania babyksi sanoo kuka vie ja kuka vikisee. Ei ole Bojanilla mitään saumaa sanoa Kärtsää babyksi, naurattaa koko ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi nopeasti tuli tieto vierailuista. Olin ihan äimän käkenä tästä vauhdista. Minäkin voisin tulkita tilannetta: k anelee Bojania Suomeen, Bojan säälii onnetonta ja lupaa tulla heti kun pääsee.
Mun mielikuvituksessa tähän shippaustarinaan ei kuulu tyttiksiä, vaan olisi maailman herttaisinta kun nämä olisi löytäneet toisensa oikeasti ja välittämättä kenenkään mielipiteistä jompikumpi uskaltautuisi murtamaan jään somen ulottumattomissa. Tajuaisi tunteensa jotka olisivat uusia ja ihmeellisiä😍 Todellisuus on vähän tylsempää valitettavasti, muttei shippauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa nyt nämä säännöt. Mamma ei saa fanittaa tai ihailla Käärijää tai Bojania, koska on silloin irstas ja ällöttävä. Jos ei haikaile yhteistä puutarhavajaa kummankaan kanssa vaan haluaa shippailla, sekään ei ole ok.
Entäs musiikki? Jokereita ei saa kuunnella, koska se näkyy nolosti Spotifyn tilastoissa. Käärijän keikoille ei saa mennä, koska pilaa ne. Lisäksi on luultavasti muutenkin vääränlainen ihminen, eikä artisti halua mamman kuuntelukerrasta 0,0003 sentin palkkiotaan. Kaikki on ihan hirveän noloa ja hävettävää koko ajan.
🎯
Näin se menee 😀
Ketjun parhautta nuo Säännöt Mammoille. Lisätään vielä että Käärijän keikoille ei saa mennä , koska mamma pilaa ne HUUTELEMALLA BOJANIA. Ehdottomasti kiellettyä.
Miksi Bojanik julkaisusta on poistunut Käärijän "Baby" kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% platoninen kaveri ei yksinkertaisesti välittäisi tollasesta heittelystä vaan olisi vitsissä mukana. Koska jos kerran ei olisi mitään kummallakaan meneillään niin miksi hemmetissä asiaa pitäisi vakuutella ties minne. Selittäjät selittelee.
J
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Bojanin aseettomuus ja emotionaalinen haavoittuvuus Käärijää kohtaan on älyttömän kiihottavaa?Mun enemmän vaan käy sääliksi poika parkaa ja toivon, että K oikeasti tajuaa millanen ote sillä on meidän herkkis prinssistä 😅
Mitähän käärijälle merkitsisi, jos Bojan ei enää kestäisi, jos siis oletetaan, että on heikoilla ja laittaisi yhteyden kokonaan poikki. Voihan tässä niinkin käydä, jos tilanne alkaa liian ahdistavaksi muuttua. Mitä mieltä mammat on tästä vaihtoehdosta?
No K on jo nyt aika pitkälle testannu B hermoja olemalla ensinnäkin varattu. Siihen lisänä kaikki leikki kosinnat, love you heitot sun muut. Ja silti se on ilmeisesti tänne tulossa ja K menossa sloveniaan elokuussa. Että joko B täytyy olla tosi pitkä pinna tai sitten se on niin in löve ettei osaa pysyä erossa kuitenkaan vaikka mieli tekisi.
Miten K ehtisi Sloveniaan elokuussa kun keikkaa saa painaa täällä hiki päässä ja pitäisi mennä Israeliinkin jos ei sitten Kokkolan pitsinnypläyskekkerit vie voittoa :D
Mä olen suunnitellut, että k voisi mennä vähän pitemmäksi aikaa huilailemaan Bojanin kotiseudulle, vaikka pariksi viikoksi. Kai joskus täytyy lomaakin taas pitää. Eikös Bojanilla ole runsaasti tilaa majoittaa.
Jossain Euroopan maissa moni asuu pitkäänkin vanhemmillaan, osa jopa kolmekymppiseksi. En kyllä ymmärrä miksi joku todennäköisesti ihan ok tienaava rokkari niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä ny rollaa mammojen herkillä tunteilla!
Vierailija kirjoitti:
Näkyy se edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
Yhdessä Bojan videossa on sellainen arvokkaan näköinen asunto. Se oli se sekoiluvideo, jossa B juoksentelee jonkun asunnon läpi. Ei näyttänyt Bojanin ikäisen asunnolta. Toisaalta voi olla mikä tahansa kämppä tuossa videossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole? Ainakin mulla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Ei oo poistunut.
Yhdessä videossa B oli mummonsa luona.
Ja hänen mummohan tosiaan voi olla hyvässä lykyssä vasta 6-kymppinen elämänsä parasta aikaa elävä nainen.