Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/
Tästä voi päätellä, että yhteisbiisiä tuskin on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/Rakennetaan Bojanin kanssa omakotitalo. Ihana Kärsy.
Mutta inhottaa miten yleisöstä jankataan B:sitä.. kaikki tiedämme että K vitsailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt useampi palstalainen ollut yhteydessä Logomoon vai onko kaikki info samalta henkilöltä?
Todennäköisesti kaksi. Minä kysyin äsken, koska halusin varmistaa onko todella näin.
Eli siis toinen sähköpostitse yhteydessä ja sinä puhelimitse (?).
Kyllä ! Minä soitin. Sanoi myös, etteivät haluaisi sinne etukäteisjonoja :D Olis pitänyt sanoa, että suurella osalla teltat jo hankittu ;D
Ja minä tosiaan aiemmin mailasin, ja sanoi mulle että isoin sali käytössä. Ehkä ei tarkistanut paljonko lippuja on myyty, mutta yli 2500 kuitenkin, jos sulle sanoi puhelimessa että myyty se 3500? Joka tapauksessa musta hieno juttu, vaikka itseäkin väkijoukot ahdistaa. Veikkaan, että Jokerit on kuitenkin tästä iloisia!
Siis hetkinen, onko nyt niin ettei kukaan kyselijä ole saanut tietoa myytyjen lippujen määrästä vaan isoimman salin max koosta, joka voi olla pienempi kuin myynnissä olevien lippujen määrä???
Siltä vaikuttaa, jos nyt kukaan edes on oikeasti ollut yhteydessä sinne.
Kuka tahansa voi vertailla lippu.fissä logomon keikkojen paikkakarttoja. Joker outin keikalle ei todellakaan ole varattu eikä myynnissä suurinta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/Tästä voi päätellä, että yhteisbiisiä tuskin on tulossa.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt useampi palstalainen ollut yhteydessä Logomoon vai onko kaikki info samalta henkilöltä?
Todennäköisesti kaksi. Minä kysyin äsken, koska halusin varmistaa onko todella näin.
Eli siis toinen sähköpostitse yhteydessä ja sinä puhelimitse (?).
Kyllä ! Minä soitin. Sanoi myös, etteivät haluaisi sinne etukäteisjonoja :D Olis pitänyt sanoa, että suurella osalla teltat jo hankittu ;D
Ja minä tosiaan aiemmin mailasin, ja sanoi mulle että isoin sali käytössä. Ehkä ei tarkistanut paljonko lippuja on myyty, mutta yli 2500 kuitenkin, jos sulle sanoi puhelimessa että myyty se 3500? Joka tapauksessa musta hieno juttu, vaikka itseäkin väkijoukot ahdistaa. Veikkaan, että Jokerit on kuitenkin tästä iloisia!
Siis hetkinen, onko nyt niin ettei kukaan kyselijä ole saanut tietoa myytyjen lippujen määrästä vaan isoimman salin max koosta, joka voi olla pienempi kuin myynnissä olevien lippujen määrä???
Siltä vaikuttaa, jos nyt kukaan edes on oikeasti ollut yhteydessä sinne.
Kuka tahansa voi vertailla lippu.fissä logomon keikkojen paikkakarttoja. Joker outin keikalle ei todellakaan ole varattu eikä myynnissä suurinta vaihtoehtoa.
Mikä on L-salin konsertti, johon voi karttaa verrata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ratsastaa
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3179859118218791647?utm_source…Mistä se kaivaa näitä!?
Milloinkohan toi on ollut?
👅
Minusta Madam Cykalla on kivoja matskuja, mut osa näyttää ihan siltä kuin ne olisi kaivettu yksityistileiltä ja usein jakaa toisten matskuja ilman krediittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/Rakennetaan Bojanin kanssa omakotitalo. Ihana Kärsy.
Mutta inhottaa miten yleisöstä jankataan B:sitä.. kaikki tiedämme että K vitsailee
Miksi se sinua inhottaa? Ei näytä Kärdeä inhottavan. Tuskin vitsailisi noin sujuvasti jos inhottaisi. Ei ainakaan heittäisi bensaa liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
Miksi se sinua inhottaa? Ei näytä Kärdeä inhottavan. Tuskin vitsailisi noin sujuvasti jos inhottaisi. Ei ainakaan heittäisi bensaa liekkeihin.
Koska minulle tulee myötähäpeä.. B:n arvoko on vain olla K:n sidekick?
Tulin äsken takaisin ketjuun sen etusivun kautta. Ekaa kertaa vissiin sen jälkeen, kun toi tieto B&K jälleennäkemisestä keikalla tuli.
Niin aloin miettiä, että mikä helv...moinen matka tää on ollutkaan! Itselleni sieltä viisufinaalista, kun silloin imeydyin mukaan. Kaikki nää käänteet. Riidat keskusteluissa, ja AINA jokin juuri silloin pukkaava ihme-uutinen tai mahtava päivitys tms, joka katkaisee ne ja saa jengin sekoamaan :D
Bojanin mielialahuolet ja kriisit keikalla. Oma Kärtsän keikalle pääsyni.
Jokerien konserttilippujen metsästyssähellys !
Twitter.
Kaatokaupalla linkkejä ja hotteja kuvia niissä. Instan, Tmblrin ja Tiktokin haltuunotto monilla ekaa kertaa. Ficcien tihrustamista. Tunnusten odottelua.
Konserttipätkien perässä luuhaamista, valvomista pikkutunneille niiden kanssa... 🧡
Sanojen opettelua. Kielen opettelua. Slovenia-tuntemuksen laajentamista. Kärtsän lähipiirin instojen pläräystä. Ja ennen kaikkea, spekulointia, spekulointia, spekulointia ja hillitöntä nauramista ja hihitystä, välillä niin, ettei kasvolihaksissa ole enää voimaa.
Ihanat live-konserttitaltioinnit molemmista esiintyjistä á la Yle ja Jokrut.
...ja mitähän vielä :D
Muistatteko, kun etsi tiketti sivustolta käärijän nimeä sieltä tuli jokerit keikat esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
Höpö höpö tuo on vaan sinun omaa tulkintaa. Ei kannata loukkaantua muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun etsi tiketti sivustolta käärijän nimeä sieltä tuli jokerit keikat esille
Koska JO:n kuvauksessa/tägeissä mainitaan K. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
Höpö höpö tuo on vaan sinun omaa tulkintaa. Ei kannata loukkaantua muiden puolesta.
En loukkaantunut, en ole B:n fani. Mutta joka kerta kun B:ltä kysytään K:sta tai toisin päin, minut valtaa myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ratsastaa
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3179859118218791647?utm_source…Mistä se kaivaa näitä!?
Milloinkohan toi on ollut?
👅
Minusta Madam Cykalla on kivoja matskuja, mut osa näyttää ihan siltä kuin ne olisi kaivettu yksityistileiltä ja usein jakaa toisten matskuja ilman krediittejä.
Sama fiilis. en pidä siitä, kun tuntuu ryöstöviljelevän ihan kaikkien postaukset. Esim. joku sserena_rizzo otti Jokereiden Koperin keikalta ihan parhaat videot melkein kaikista biiseistä ja laittoi instaansa, niin monikohan jakaa niitä? Ja siis minusta se Madam cyka ei laita ikinä, että miltä tililtä video on, vaikka se ois selkeästi jonkun instasta. Tai Twitteristä.
Ne sserenan videot ovat hänen instassaan muuten edelleen, julkaisuna. Alussa on valokuvia, sitten alkavat livepätkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
Toi bensaa liekkeihin -fiilis latautuu kyllä ainoastaan sun omassa päässäsi.
Jokainen neutraalisti asiaan suhtautuva kuulee tossa läpi jo hieman kyllästyneen sävyn, jolla pannaan asia pois päiväjärjestyksestä taas kerran calmisti.
Jokainen voisi kuvitella ne jatkokysymykset "Ai miksi et, ai missä vaiheessa teidän välit meni poikki" , jos Käärijä vastaisi tonlaatuisiin kysymyksiin "Ei, mitään ei ole meiltä enää odotettavissa"
Vähän sitä kontekstin lukutaitoa please.
Tämä. Uskon, että K ja B ovat ystäviä mutta varmasti alkaa kyllästyttää, kun aina kysytään toisesta. Hyvä neutraali vastaus K:lta, ei jää kauheasti spekuloitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta sanottiin, että 2500 on tulossa, ja että L-sali.. jos kumpikin pitävät paikkansa, niin lippuja pitäisi olla reilusti saatavilla
Paitsi jos niiden määrää on rajoitettu jostain syystä. Ehkä salia on rajattu tai kaikkia lippuja ei ole laitettu myyntiin.
Mitä ihmettä tää arvuuttelu nyt on? Jos salia on rajattu, se ei ole L-koko, vaan M, S tai XS. Ja miksi artisti varaisi maksaisi kalleimman salin, mutta ei haluaisi kaikkia lippuja myyntiin?
Jostain syystä sähköpostissa ja puhelimessa oli annettu eri tietoa. Ilmeisesti siellä on kuitenkin se 3500, jos L sali oli varattu.
Kyllä puhelimessa sanoi mulle kyseessä olevan loppuunmyydystä 3500 keikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siellä saattaa olla se 3500 😭 jos on huono paikka tai ahdistaa, niin kai sieltä voi kesken lähteä? Harmi jos K tulee lopussa ja sen missaisi..
Ei nyt ihan aukea miksi 3500 ihmisen keikka olisi ahdistava? JO:n biisit ja yleisö on varmaan keskimäärin sellaista, että tunnelma on varmasti ihan rauhallinen eikä moshaavaa, riehuvaa yleisöä ole odotettavissa.
Ai että kun jokerikeikalla oliskin wall of death jossa olisi estronaudat vastaan vauvakarsinan väki! Voidaanhan me sellainen siellä masinoida 😂
Ei nykynuoriso kestä ysärillä oppinsa saaneiden moshpitiä. Taitais tulla äitiä ikävä 😅
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
https://vm.tiktok.com/ZGJGXYWnY/
Bojanin kanssa omakotitalo!!!!! 💜💜💜💙💙💙
Mä en kestä! Miks mulle tuli olo, että oon kuullut tätä vitsiä jossain jo aikaisemminkin..?
Ja hei, yhteisbiisiäää.... !
Jospa jo syyskuussa?! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q&a ssa B mainittu 😬
Toi bensaa liekkeihin -fiilis latautuu kyllä ainoastaan sun omassa päässäsi.
Jokainen neutraalisti asiaan suhtautuva kuulee tossa läpi jo hieman kyllästyneen sävyn, jolla pannaan asia pois päiväjärjestyksestä taas kerran calmisti.
Jokainen voisi kuvitella ne jatkokysymykset "Ai miksi et, ai missä vaiheessa teidän välit meni poikki" , jos Käärijä vastaisi tonlaatuisiin kysymyksiin "Ei, mitään ei ole meiltä enää odotettavissa"
Vähän sitä kontekstin lukutaitoa please.
Katsotaanpa sitten, kun Bojan tulee takas someen ja K on siellä kuolaamassa kommenteissa. Varmasti sen tekee ja tietää myös mitä siitä seuraa, samoin kuin niistä Bojan pullokuvista ja kielen liputteluista.
En tykkää yhtään minäkään niistä fanien Bojan kommenteista K instassa. Ne vois jättää kyllä pois varsinkin kuvista mitkä ei mitenkään liity Bojaniin.
Rakennetaan Bojanin kanssa omakotitalo. Ihana Kärsy.