Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Muistakaa, että Jokerit on sanoneet pitävänsä isoista konserteista. B sanoi jossain haastattelussa, että pitää klubikeikkaa enemmän isoista konserteista, jos kyseessä on bändin oma konsertti eikä festari. Eli jos Turun keikka oikeasti yli 2000 hengen, niin tämä on varmasti todella iloinen asia Jokereille ja saatte energiset iloiset miehet lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin Logomosta, niin tämä työntekijä sanoi sen 3500 ja seisomapaikkoja. Tiedä sitten ihan tarkkaa määrää. Sanoi myös, että heidän pihansa on päivisin vilkas ja siellä on muuta toimintaa. He toivovat, ettei siellä jonotettaisi "turhaan" ja vasta ennen ovien aukaisemista jengi tulis paikalle.
No. Ei taida toteutua tuo :D
Pitäisikö sinne laittaa viestiä että parasta perua kaikki muu toiminta tuolta päivältä, ekat on kuitenkin jonossa aamulla klo 7 😅
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että Jokerit on sanoneet pitävänsä isoista konserteista. B sanoi jossain haastattelussa, että pitää klubikeikkaa enemmän isoista konserteista, jos kyseessä on bändin oma konsertti eikä festari. Eli jos Turun keikka oikeasti yli 2000 hengen, niin tämä on varmasti todella iloinen asia Jokereille ja saatte energiset iloiset miehet lavalle.
Noh, hyvä jos heillä on kivaa 😬
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut juuri päinvastoin että nimenomaan tykkäävät pienistä keikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, hyvä jos heillä on kivaa 😬
Vaihteeksi yleisö paniikkikohtauksen kourissa (anteeksi B)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta sanottiin, että 2500 on tulossa, ja että L-sali.. jos kumpikin pitävät paikkansa, niin lippuja pitäisi olla reilusti saatavilla
Paitsi jos niiden määrää on rajoitettu jostain syystä. Ehkä salia on rajattu tai kaikkia lippuja ei ole laitettu myyntiin.
Mitä ihmettä tää arvuuttelu nyt on? Jos salia on rajattu, se ei ole L-koko, vaan M, S tai XS. Ja miksi artisti varaisi maksaisi kalleimman salin, mutta ei haluaisi kaikkia lippuja myyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt useampi palstalainen ollut yhteydessä Logomoon vai onko kaikki info samalta henkilöltä?
Todennäköisesti kaksi. Minä kysyin äsken, koska halusin varmistaa onko todella näin.
Eli siis toinen sähköpostitse yhteydessä ja sinä puhelimitse (?).
Kyllä ! Minä soitin. Sanoi myös, etteivät haluaisi sinne etukäteisjonoja :D Olis pitänyt sanoa, että suurella osalla teltat jo hankittu ;D
Ja minä tosiaan aiemmin mailasin, ja sanoi mulle että isoin sali käytössä. Ehkä ei tarkistanut paljonko lippuja on myyty, mutta yli 2500 kuitenkin, jos sulle sanoi puhelimessa että myyty se 3500? Joka tapauksessa musta hieno juttu, vaikka itseäkin väkijoukot ahdistaa. Veikkaan, että Jokerit on kuitenkin tästä iloisia!
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis olevan Tommy hullu tämä jonka pitää Bojania haukkua. Hirveän aikuismaista toimintaa. Joko välitunti kohta loppuis?
Tommya käytetään tässä tasan sen vuoksi, että tietää sen jakavan ihmisiä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiasta sanottiin, että 2500 on tulossa, ja että L-sali.. jos kumpikin pitävät paikkansa, niin lippuja pitäisi olla reilusti saatavilla
Paitsi jos niiden määrää on rajoitettu jostain syystä. Ehkä salia on rajattu tai kaikkia lippuja ei ole laitettu myyntiin.
Mitä ihmettä tää arvuuttelu nyt on? Jos salia on rajattu, se ei ole L-koko, vaan M, S tai XS. Ja miksi artisti varaisi maksaisi kalleimman salin, mutta ei haluaisi kaikkia lippuja myyntiin?
Jostain syystä sähköpostissa ja puhelimessa oli annettu eri tietoa. Ilmeisesti siellä on kuitenkin se 3500, jos L sali oli varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ratsastaa
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3179859118218791647?utm_source…Niin satumaa😃 ja prinssi uljassaapuu ratsullaan😄!
Joku 13v tallityttö on noi vuokrakonit noille satuloinu.
Tommy sentään oikea heppamies!💓Ei ole sanottu missään noin.
Millainen suhde Tommylla siis on hevosiin??
Lue sen T:n ratsastuslinkin päivitysteksti niin vähän osviittaa
Luin ja siis ei toi kerro mulle tarpeeksi että mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu ratsastaa
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3179859118218791647?utm_source…Niin satumaa😃 ja prinssi uljassaapuu ratsullaan😄!
Ei toi _ihan_ tuore ole, Bojanilla on siinä se huppari, jonka hänen on sanottu antaneen pyörtyneelle fanille auttaessaan tätä.
Ihana, et tää joku on kuvannut Bojania(?) kun ratsastavat (vielä laukassa).
Hupparin saanut fani ei pyörtynyt vaan sai epilepsiakohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiva et Tavastian ja Olympian väliin tulee tollai isompi keikka. Yllätyin kyl lippumäärästä mitä Logomoon on myyty, mut kiva et porukkaa kiinnostaa. Ehkä saadaan pojat vielä uudestaankin Suomeen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt useampi palstalainen ollut yhteydessä Logomoon vai onko kaikki info samalta henkilöltä?
Todennäköisesti kaksi. Minä kysyin äsken, koska halusin varmistaa onko todella näin.
Kyllä! Minä soitin sinne äsken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiva et Tavastian ja Olympian väliin tulee tollai isompi keikka. Yllätyin kyl lippumäärästä mitä Logomoon on myyty, mut kiva et porukkaa kiinnostaa. Ehkä saadaan pojat vielä uudestaankin Suomeen :)
Kyllä saadaan. Muutan Kärsyn luo Vantaalle.
T. Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ! Minä soitin. Sanoi myös, etteivät haluaisi sinne etukäteisjonoja :D Olis pitänyt sanoa, että suurella osalla teltat jo hankittu ;D
Ja minä tosiaan aiemmin mailasin, ja sanoi mulle että isoin sali käytössä. Ehkä ei tarkistanut paljonko lippuja on myyty, mutta yli 2500 kuitenkin, jos sulle sanoi puhelimessa että myyty se 3500? Joka tapauksessa musta hieno juttu, vaikka itseäkin väkijoukot ahdistaa. Veikkaan, että Jokerit on kuitenkin tästä iloisia!
Siis hetkinen, onko nyt niin ettei kukaan kyselijä ole saanut tietoa myytyjen lippujen määrästä vaan isoimman salin max koosta, joka voi olla pienempi kuin myynnissä olevien lippujen määrä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin Logomosta, niin tämä työntekijä sanoi sen 3500 ja seisomapaikkoja. Tiedä sitten ihan tarkkaa määrää. Sanoi myös, että heidän pihansa on päivisin vilkas ja siellä on muuta toimintaa. He toivovat, ettei siellä jonotettaisi "turhaan" ja vasta ennen ovien aukaisemista jengi tulis paikalle.
Pitäisikö sinne laittaa viestiä että parasta perua kaikki muu toiminta tuolta päivältä, ekat on kuitenkin jonossa aamulla klo 7 😅
Siis oikeasti ihmettelin tuota, kun alkoi paasaamaan pihan ahtaudesta ja siitä, kuinka sinne ei päivisin mahdu. Että tulkaa illalla ennen ovien aukaisua. Sanooko ne esiintyjillekin, että jättäkää bussi tuonne kilsan päähän ja roudatkaa kamat sieltä, ei mahdu pihalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi yhden kesän huumaksi, mutta ehkä palaavat 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti ihmettelin tuota, kun alkoi paasaamaan pihan ahtaudesta ja siitä, kuinka sinne ei päivisin mahdu. Että tulkaa illalla ennen ovien aukaisua. Sanooko ne esiintyjillekin, että jättäkää bussi tuonne kilsan päähän ja roudatkaa kamat sieltä, ei mahdu pihalle :D
Aion noudattaa ohjeita.. ei ole aikaa seisoskella jonossa tunti kaupalla
Ia, mutta tämä ei ole koskaan estänyt minua käymässä isoillakin keikoilla.