Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
80681/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi ahdistaa kun selailin kuvia täpötäydestä Logomosta 😱😭 Sanokaa nyt joku ettei sinne ole tulossa 3500 ihmistä!

Jos oikein ymmärsimme, ainakaan istumapaikkoja ei ole ollut myynnissä.. ja tuskin olisivat kasvattaneet salia 150 yli 3000 kerralla 😬

Vierailija
80682/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisoliput on myös permannolle, ja vaikka kartta näyttää sallitun alueen vasempaan reunaan, lukee alla että sen sijoittelu riippuu tapahtumasta. Istumapaikkoja ei ole ollut myynnissä alkuperäisessä myynnissä, silloin kun vaihdettiin logomo-saliin eikä ikinä sen jälkeen kun olen katsonut tilannetta. Tuskin siis on myyty yhtäkään istumapaikkaa.

No toivottavasti kukaan ei tule noille pyörätuolipaikoille. Tyylin 15 riviä tyhjää välissä on aika kurja keikkakokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80683/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon ne logomon alaikäisten liput loppui? Twitterstalkkerin päivitys viikon takaa tuli just vastaan ja se oli silloin ostanut lipun, mutta eikö se ole alaikäinen? Ostin itse pari päivää myöhemmin ja sillon ei ollut enää kuin aikuisten paikkoja.

Mietin että joutuuko tässä tappelemaan niitten kanssa eturivin paikoista mutta oliko siellä siis niitä istumapaikkoja varattu lapsille?

Mä luulen, että ajoissa on oltava jos aikoo eturiviin, vaikka osa heistä menisikin alaikäisten "karsinaan". Monet näistä eturivivakkareista kuitenkin jo kaksikymppisiä.

Me tullaan kaukaa ja majapaikkaan päästäisiin vasta neljältä. Pitääköhän sitä suosiolla laittautua valmiiksi jo aamulla, skipata majoittuminen ja painella suoraan jonoon? En osaa yhtään arvioida onko kolme tunnin jonotus liioittelua vai ei.

Jos olette Omena-hotellissa niin kympin lisämaksulla saa huoneen jo klo 14. Itse teen noin ettei tule kiire.

Oikeesti?! En ole tiennyt tällaisesta ikinä! Onko tää jotenkin lisäpalveluna ostettavissa suoraan vai pitääkö olla yhteydessä hotelliin?

Ainakin Ompun nettisivulla tarjosi automaattisesti tuota mahdollisuutta 🙂

Vierailija
80684/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin saa sen 7 lippua, tuo voi olla määritetty tämän hetkiseksi maksimiksi.

Vierailija
80685/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi ahdistaa kun selailin kuvia täpötäydestä Logomosta 😱😭 Sanokaa nyt joku ettei sinne ole tulossa 3500 ihmistä!

Tarkempaa tietoa siitä, kuinka isoksi sali avataan ei oo julkistettu, mutta täällä veikkailtu ettei toi koko kapasiteetti, eli 3500 henkeä, olis käytössä, vaan joku pienempi ratkaisu.

Vierailija
80686/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole :D Oliskohan just se 750 joka S-salin maksimi.

Tää kuulostais järkevältä määrältä. Minäkin katsoin noita muita keikkoja ja niitten lippukartat on tosiaan erinäköiset. Kaikissa on vissiin istumapaikkoja näkyvillä vaikka olisi minkä kokoinen salivaihtoehto. Toivottavasti kukaan ei ole ostanut vahingossa istumapaikkaa, kun on kiireessä klikkaillut lippuja suoraan ostoskoriin. En tiedä mitä se automaattinen paikanvalitsija tarjoaa, jos on monenlaisia vaihtoehtoja tarjolla.

Vierailija
80687/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostais järkevältä määrältä. Minäkin katsoin noita muita keikkoja ja niitten lippukartat on tosiaan erinäköiset. Kaikissa on vissiin istumapaikkoja näkyvillä vaikka olisi minkä kokoinen salivaihtoehto. Toivottavasti kukaan ei ole ostanut vahingossa istumapaikkaa, kun on kiireessä klikkaillut lippuja suoraan ostoskoriin. En tiedä mitä se automaattinen paikanvalitsija tarjoaa, jos on monenlaisia vaihtoehtoja tarjolla.

En ole varma mitä se ensimmäisenä tarjoaa, mutta lopussa lukisi tarkka istumapaikkaa, jos sellaisen on ostanut. Seisomapaikoille ei ole mitään tarkkaa paikkaa

Vierailija
80688/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyellä ihmisellä kovin pitkiä jalkoja voi olla. K:n jalat on täysin sopusuhtaiset kroppaansa nähden.[/quote]

Mä kahlaan nyt viestejä pahasti jäljessä, mutta kyllähän lyhyemmälläkin ihmisellä voi pitkät jalat olla. Ne on vaan syvemmällä per... pyllyssä. Mulla ainakin.

Vierailija
80689/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille 🙏

Vierailija
80690/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n uusi TikTok! 😭😂

Vierailija
80691/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei ole tullut aika kuunnella ko. Kääriän kappaletta. Voiko noin suuri määrä ihmisiä olla väärässä,no voi vrt.saksalaiset 30-luvulla.

Eihän siinä ole mitään oikeaa tai väärää. Kukin tykkää siitä musiikista mistä tykkää, ei kenenkään mieltymykset ole sen parempia kuin toisenkaan.

Vierailija
80692/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näkyy myös ig stooreissa. Kärppy viemässä pulloja kauppaan, kun on niin pienet keikkapalkkiot. 😄

Vierailija
80693/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on paras 😂😭 Rakastan!

Vierailija
80694/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyellä ihmisellä kovin pitkiä jalkoja voi olla. K:n jalat on täysin sopusuhtaiset kroppaansa nähden.

Mä kahlaan nyt viestejä pahasti jäljessä, mutta kyllähän lyhyemmälläkin ihmisellä voi pitkät jalat olla. Ne on vaan syvemmällä per... pyllyssä. Mulla ainakin.

Heh repesin tälle kommentille, kun oli vaan suht random kaikkien keikkapohdintojen keskellä. :D

Vierailija
80695/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadepäivän harrastus, Logomon lipputilanteen seuranta.😂

Mulla on kaksi lippua Logomolle. Kaveri perui lähtönsä. Uusi lipun käyttäjä etsinnässä. Yksin meneminen arveluttaa, eihän Turkuun asti mene junatkaan tällä hetkellä, jos Helsingistä päin tulee. Näen jo itseni eksyneenä tarpomassa jossakin Kupittaan ja Turun välillä. Kaikki hotellit lisäksi näyttää olevan eri puolella rataa kuin Logomo. Eikös joku iäkkäämpien ladyjen kokoontuminen ollut suunnitteilla ennen ovien avautumista?

Älä huoli, Turku on yllättävän pieni kaupunki ja välimatkat lyhyitä. Varmasti pärjäät 🙂👍

Kiitos kannustuksesta. Tutkin eilen kartalta reittiä Kupittaalta Turun keskustaan. Kokemuksesta tiedän, että kartta ei kerro kaikkea. Kartalla lyhyt matka voi todellisuudessa olla mahdoton osuus. Välissä voi olla moottoritie, yksityisalue (ei henkilö), tietyömaa tai joku muu iso monttu. Ja mulla kannettavana kaiken muun lisäksi kassillinen jokereitten neulomuksia. Ja varmasti sataa, vettä vähintään.

https://reittiopas.foli.fi/reitti/Kupittaan%20asema%2C%20Joukahaisenkat…

Vierailija
80696/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän uuden Turun lipun mysteeri on ratkaistu - ovat pyörätuolipaikkoja. Aiemmin näytti ei saatavilla, nyt antaisi varata niitä neljä. Jolloin permantopaikkoja olisi edelleen jäljellä se kolme. Eri kysymys on miksi yhtäkkiä ilmestyi neljä uutta pyörätuolipaikkaa.

Vierailija
80697/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadepäivän harrastus, Logomon lipputilanteen seuranta.😂

Mulla on kaksi lippua Logomolle. Kaveri perui lähtönsä. Uusi lipun käyttäjä etsinnässä. Yksin meneminen arveluttaa, eihän Turkuun asti mene junatkaan tällä hetkellä, jos Helsingistä päin tulee. Näen jo itseni eksyneenä tarpomassa jossakin Kupittaan ja Turun välillä. Kaikki hotellit lisäksi näyttää olevan eri puolella rataa kuin Logomo. Eikös joku iäkkäämpien ladyjen kokoontuminen ollut suunnitteilla ennen ovien avautumista?

Se on tosi kurja, kun junat jää kupittaalle. Rautatieasemalta olisi ollut paljon lyhkäisempi matka Logomoon, keskustaan jne. Kaks plussalla on helpompi sopia näistä asioista.

Miten mahtaa bussit tulla Helsingistä Turkuun. Oliskohan yhtään helpompaa.

Opiskeluaikoina (Turussa opiskellut) kuljin paljon Helsingissä ja aina bussilla. Linja-autoasemalta pääsee ilman bussivaihtoa Logomoon.

https://reittiopas.foli.fi/reitti/Turun%20linja-autoasema%2C%20Aninkais…

Vierailija
80698/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän uuden Turun lipun mysteeri on ratkaistu - ovat pyörätuolipaikkoja. Aiemmin näytti ei saatavilla, nyt antaisi varata niitä neljä. Jolloin permantopaikkoja olisi edelleen jäljellä se kolme. Eri kysymys on miksi yhtäkkiä ilmestyi neljä uutta pyörätuolipaikkaa.

Myytiinkö aiemmat pyörätuolipaikat loppuun? Ehkä lisäsivät niitä, kun tilaa varmaan on.. jos siis ketään muita ei ole istumayleisössä..

Vierailija
80699/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80700/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää are you-ranneke uudessa tiktokissa.. varmaan tykkää vaihdella fanien antamia koruja 💚

Ketju on lukittu.