Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?
No ei hekään voi joka ikinen kerta omia eturiviä itselleen, ihan kiva että muutkin pääsee välillä.
Sain siis sen käsityksen kommenteista että kaikki ovat eturivissä mutta nämä jotkut on ängenneet siihen väliin hajottaen tämän twitterporukan kahtia. Cut in line=etuilla jonossa, eli jotkut olisivat etuilleet.
Nyt ne onkin jo näköjään päässeet yhteen ja ovat suostuneet vaihtamaan paikkoja. Kaikki hyvin siellä siis.
Näkee kaikesta että Bojan the Avenger on todellakin kerännyt itsensä ja on itsevarmuutta uhkuen lähdössä pohjoiseen kostamaan. Mitä tästäkin vielä tulee. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.
En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?
Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.
Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅
Bojan ottaa lavalla Kärtsän. Minä otan Nacen.
T. Listan pitäjäEi käy. Tarvittaessa vaikka laitan sut seinälle. T: Nacen tuleva vaimo
No nyt tuli ongelma. Jos pakko voidaan olla kolmen kimppaa mutta mä olen kyllä umpihomo.
T. Listan pitäjäEikös se ollut semmoinen asia että se voi muuttua jos oikea osuu kohdalle? Ehkä se on tämä Nacen morsian joka on poikkeus sääntöön?
Totta. Meidän pitää se Tavalla testata ehdottomasti.
T. Listan pitäjä
Onkos kukaan menossa Töölöön huomenna kävelylle Pressan ja Kärtsän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
Täällä 32.
Jotenkin luulen että K kiertää kaikilla Suomen keikoilla ja ainakin toivon niin. Näkyvätköhän myös yöelämässä tai muuten vapaalla yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.
En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?
Ruotsissa tuskin Loreen? 😅
No tuskin 😁 vaikka itse asiassa loreen ja bojan toimisi laulajina tosi hyvin yhteen!
Loreenin keikka ei vissiin kovin vauhdikkaasti myy. Huomasin vaan tossa kun katselin jokereitten logomolippuja että aika kalliit liput loitsulla, 45e tais olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Ja mä 50!
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.
Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅
T. Listan pitäjäEi käy. Tarvittaessa vaikka laitan sut seinälle. T: Nacen tuleva vaimo
No nyt tuli ongelma. Jos pakko voidaan olla kolmen kimppaa mutta mä olen kyllä umpihomo.
T. Listan pitäjäEikös se ollut semmoinen asia että se voi muuttua jos oikea osuu kohdalle? Ehkä se on tämä Nacen morsian joka on poikkeus sääntöön?
T. Listan pitäjä
Laitatteko liveä tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Listan pitäjä
Mitäs jos päädytkin jatkoille Kukkisen tai Viisugayn kanssa tai molempien?
Vierailija kirjoitti:
Lause, jota en olisi vuoden alussa kuvitellut kuulevani
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulen että K kiertää kaikilla Suomen keikoilla ja ainakin toivon niin. Näkyvätköhän myös yöelämässä tai muuten vapaalla yhdessä?
Ei näy minua olen Kärtsän peiton alla koko ajan.
T. B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Ja mä 50!
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
38
Onpa teillä kaikilla aika iso kengän koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy minua olen Kärtsän peiton alla koko ajan.
T. B
Keikkabussissa oma loossi K&B.
Monelta se Kärsyn iltakeikka on vai joko se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Listan pitäjäMitäs jos päädytkin jatkoille Kukkisen tai Viisugayn kanssa tai molempien?
Toivottavasti saadaan oikeasti Käärijän ja Bojanin yhdistämä pari.💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt mutta keuhkoputken tulehdus.
Harmittaa.
T. Listan pitäjä
Siellä on sata muutakin vaatimassa Nacea itselleen.😂