Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79321/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.

En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?

Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.

Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅

Bojan ottaa lavalla Kärtsän. Minä otan Nacen.

T. Listan pitäjä

Miettikääpä mikä tungos suljetuilla osastoilla sen jälkeen 🤣

Vierailija
79322/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?

https://twitter.com/koppitules/status/1695454029906591931

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79323/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.

En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?

Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.

Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅

T. Listan pitäjä

Ja Viisu ottaa Janin siellä onkin tosi k-18 menoa 🤣

Vierailija
79324/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Joo mä olin jo varautunut, ettei Kärppy esiinny siellä ja asiaan ihan tyytyväinen, mut ehkä tuosta K&B tapaamisesta innostui niin paljon siksi, että shippirintamalla ollut muuten hiljaista eikä K:n Slovenian reissukaan ilmeisesti järjestynyt tänä kesänä.

Vierailija
79325/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Mä ainakin ostin lippuni JO takia. En edes haluaisi K paikalle.

Vierailija
79326/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti lopettakaa jo. Täällä on kuukausi tolkulla puhuttu K ja B jutuista ja shipattu heitä. Kaatuuko laiva nyt Tommyyn? Jos kaatuu niin sitten ei ole ollut shippi vahvalla pohjalla.

V ***u että sylettää se yks stanan k usipää joka trollasi porukan kahtia.

Hyvin sanottu siellä.👍 Jos usko Bojanin ja Kärtsän juttuun on tarpeeksi vahvaa, niin ei silloin laivan pitäisi keinua näin paljon Tommyn takia.

Mulla ei kyllä keinukaan. Vakaasti seilaa K & B laiva eteenpäin. 

Vierailija
79327/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?

Kuulostaa tämän ketjun viestien poistajalta.

Vierailija
79328/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin silloinkin tarkoitin sitä että en osta jokereitten lippua siksi että käärijällä on yhteys bojaniin. Tykkään niitten musasta tosi paljon! Nyt pari kuukautta myöhemmin tää on vain vahvistunut, mutta on se silti tosi hienoa jos k tulee vierailemaan niitten keikalla. Olen siis metsästänyt itselleni kahdelle keikalle liput ihan jokereitten itsensä takia, vaikka jäin silloin aluksi kokonaan ilman lippuja, eli koko kesän olen väijynyt liputon.fi ja muita myyntipaikkoja. Olin aika varma ettei k tulisi keikoille kuin korkeintaan tavastialle ja sinnekin katsomaan, mutta nyt tuon haastattelun perusteella vaikuttaa ihan muulta. Ja olen siitä kyllä tosi innoissani!

Vierailija
79329/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa seotaan, onhan se nyt melkoinen yllätysbonus jos nähdään tyypit taas yhdessä lavalla sekoilemassa. 😍

Vierailija
79330/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hekään voi joka ikinen kerta omia eturiviä itselleen, ihan kiva että muutkin pääsee välillä.

Vierailija
79331/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä T-saaga on muuttanut myös Tumblr-fandomia radikaalisti xD

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726651097035456512/i-fell-off-my-je…

Hmmmm mulle kyllä B on aina ollut top K kanssa.

Vierailija
79332/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tämän ketjun viestien poistajalta.

Näyttääkö hän Hyacinth Bucketilta isoine hattuineen?

Vierailija
79333/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy ja Bojan on molemmat spirituaalisia ihmisiä, uskovat kummituksiin ja sen sellaisiin.

He molemmat ovat itäisestä Euroopasta.

Molemmat puhuvat useita kieliä.

Molemmat ovat sulaa vahaa Käärijän kanssa.

Toivottavasti tapaavat syksyllä!

Mutta kumpi on number one?

ME!!

T:BOJAN

Yes baby, you are number 1.

T: Kärtsä

You are allways number one. Eihän tuollaista oikeastaan edes voi luvata.

Vierailija
79334/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Listan pitäjä

Ei käy. Tarvittaessa vaikka laitan sut seinälle. T: Nacen tuleva vaimo

No nyt tuli ongelma. Jos pakko voidaan olla kolmen kimppaa mutta mä olen kyllä umpihomo.

T. Listan pitäjä

Vierailija
79335/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalla on isompi tanassa?

Ylös - Kärtsällä

Alas - Bojanilla

Kahta asiaa ei voi päätellä päältäpäin

1. Kävikö Louis Armstrong kuussa sen kuukävelykuvan perusteella

Kyllä, ja lauleli " what a wonderful world! 😂Neilistä en tiedä!

2. Miehen tanan koko lepoasennon perusteella

Vierailija
79336/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hekään voi joka ikinen kerta omia eturiviä itselleen, ihan kiva että muutkin pääsee välillä.

Sain siis sen käsityksen kommenteista että kaikki ovat eturivissä mutta nämä jotkut on ängenneet siihen väliin hajottaen tämän twitterporukan kahtia. Cut in line=etuilla jonossa, eli jotkut olisivat etuilleet.

Vierailija
79337/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Listan pitäjä

No nyt tuli ongelma. Jos pakko voidaan olla kolmen kimppaa mutta mä olen kyllä umpihomo.

T. Listan pitäjä

Eikös se ollut semmoinen asia että se voi muuttua jos oikea osuu kohdalle? Ehkä se on tämä Nacen morsian joka on poikkeus sääntöön? 

Vierailija
79338/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tommy vihaaja ei kestä minkäänlaisia kommentteja Tommyyn ja Kärtsään liittyen. Kaikkien muiden mielipiteet poistetaan, mutta omat jätetään. Näinkö sinusta demokratia toimii?

Hän ei kestä mitään, mikä ei miellytä häntä. Muiden mielipiteillä ei ole hänelle väliä.

Onko poistelija siis itse Tommy?

No kuinkas niin? Ei se nyt mikään s aatanan täysi kuspo ole, vaikka sillä olisi temperamentti ja myös kyky osoittaa se tai provosoida.

No ainakin mitä hänen entiset työntekijät on kertoneet, niin suht kus*ipäinen kuva hänestä tulee irl. Ja varastaa toisten ideat.

Jos Tommy varastaa muiden ideat, niin onko vaarana, että varastaa myös Bojanin?

Ottaa mitä haluaa.

Tosta irl kusipä isyydestä tuli mieleen se toisessa ketjussa esiin nostettu tilanne, jossa järkkärit oli yrittäneet kävellä Tommyn kanssa pois jostain tilanteesta, mutta joku fani oli huutanut Tommya. Ei ollu järkkärit voineet mitään, kun hän oli heidän välistä lähtenyt ja kiivennyt jonkun pöydän yli tapaamaan tätä fania. Ei se ihan pelkkä K uspo ole. Järkkärit on varmaan eri mieltä työpäivän jälkeen kylläkin.

No onhan meidän Salekin karannut ainakin pari kertaa turvamiehiltä. On kertonut tästä ihan itse. Kerran Sale oli lähtenyt soutamaan ja kohta oli turvamiehet tulleet paikalle ja huutaneet kovaääniseen, että herra presidentti, teidän pitää kääntyä takaisin oman turvallisuutenne takia.

Vierailija
79339/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Listan pitäjä

T. Listan pitäjä

Eikös se ollut semmoinen asia että se voi muuttua jos oikea osuu kohdalle? Ehkä se on tämä Nacen morsian joka on poikkeus sääntöön? 

Ai helkutti sentään.🤣 Ehkä mun tuleva aviomies onkin the listan pitäjä eikä Nace.

Vierailija
79340/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti on kuitenkin vapaata silloin. Mutta ei tuosta B haastattelusta nyt mitenkään varmana voi sanoa että tarkoitti että K olisi kaikilla Suomen keikoilla mukana.

Jos Logomo ois tärkee, kun oli se umk! 🏆

Ketju on lukittu.