Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelia selatessani löysin ketjun, jossa keskustellaan tästä ketjusta. Väittävät, että täällä on katseltu jotain Bojanin nuoruuden kuvia kuolaten ja sitä on paheksuttu sitten. Onko muka niitä kuolattu? Eikö eilen keskusteltu, että Bojanilla oli samanlainen flamingo jossain nuoruuden kuvassa ja hänen kuvansa näytti samalta kuin Käärijän lomakuva ja siinä oli huvittava sattuma.
Eiköhän se Bojan ole nyt parhaimmillaan ulkonäöltään verrattuna niihin J.Bieber kuviin menneisyydestä. Että terkkui sinne Jodeliin :PTerveisii molempien lankojen lurkkaajalta! Eiköhän Bojan oo jo muutenkin ihan liian nuori kuolattava suurimmalle osalle tästä langasta. Jotenki huvittavaa et se et jos keski-ikänen mies kuolaa nuoren naisen perään, niin se nähdään sopimattomana, mut sit täällä mammat kuolaa nuoren miehen perään ihan porukalla.
Toivottavasti itsekin muistat sitten kun ikää tulee olla koskaan pitämättä ketään nuorempaa viehättävänä. Tässä ketjussa on myös Käärijästä enemmän pitäviä joka lähestyy kolmeakymppiä.
Muistan, muistan. Oon 25 ja en vois kuvitellakaan kuolaavani alle kakskymppisiä, koska se on jo aivan liian iso ikäero.
Noh, Käärijäkin kuolaa Noa Kireliä, joka tietääkseni 20-21samoin Alessandra.
Siinä on kuitenki ero et ku täälläki on mammoja, jotka sanonu et Bojan vois olla ikänsä puolesta heidän poikansa, ja seuraavassa lauseessa kuolannu perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelia selatessani löysin ketjun, jossa keskustellaan tästä ketjusta. Väittävät, että täällä on katseltu jotain Bojanin nuoruuden kuvia kuolaten ja sitä on paheksuttu sitten. Onko muka niitä kuolattu? Eikö eilen keskusteltu, että Bojanilla oli samanlainen flamingo jossain nuoruuden kuvassa ja hänen kuvansa näytti samalta kuin Käärijän lomakuva ja siinä oli huvittava sattuma.
Eiköhän se Bojan ole nyt parhaimmillaan ulkonäöltään verrattuna niihin J.Bieber kuviin menneisyydestä. Että terkkui sinne Jodeliin :PTerveisii molempien lankojen lurkkaajalta! Eiköhän Bojan oo jo muutenkin ihan liian nuori kuolattava suurimmalle osalle tästä langasta. Jotenki huvittavaa et se et jos keski-ikänen mies kuolaa nuoren naisen perään, niin se nähdään sopimattomana, mut sit täällä mammat kuolaa nuoren miehen perään ihan porukalla.
Kärtsällä ja Jokereilla on molemmilla faneja vauvasta vaariin. Ei se ikä estä kuuntelemasta musiikkia tai sitä ettei voisi ihastella jonkun persoonaa jne. Mun mielestä tuollainen viesti kertoo enemmän sen kirjoittajasta, kuin heistä, joita sillä on tarkoitus kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Mistä lähtien Bojan on joku hoito 😂 Sori, haluan kuulla enemmän tätä analyysiä tästä heidän julkisuuskuvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Siis Baby ja kolme sydäntä. Jostain syytä eivät näy.
Tarkoitti varmaan babyllä sitä kuvassa olevaa mäyräkoiraa, myös Bojanin vastauksesta päätellen 😄
Ihanaa että bromance elää ja voi hyvin. Niin parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.
Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.
Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.
Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.
Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.
Mitä sä oikein selität? Keikka oli siis loppuunmyyty UMK-finaalista eteenpäin? En ainakaan itse ollut siinä vaiheessa kuullutkaan käärijästä. Kiinnostusta ei herättänyt edes boleron tippumisuutinen, vaikka seurasinkin tapauksen läpi semihuvittuneena silloin ja ajattelin, että mahdollisesti symppis kaveri kyseessä.
Mistä ne, joille se shippaus on erityisen tärkeää, saa nyt lipun Tavalle???????
Miten se, mitä muut konserttiin tulijat sydämissään kokevat, heikentää sun keikkafiilistä???????
Vai onko tässä kyse siitä, että et enää kehtaa mennä keikalle, koska muut kaltaisesi urpot voivat kiusata sinua siitä? Ei kuule hätää, muiden mielipidehän onkin tässä se tärkeä. Mä voin ostaa sun lippusi.
No kyllä mulle tulee hemmetin kiusaantunu fiilis jos se meno menee siihen että KÄRTSÄN keikalla joka välissä teinit alkaa huutamaan Bojania, odottaen sitä lavalle. Se on keikka, ei mikään shippaus tapahtuma.
No se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi. Ehkä kannattaisi pohtia, miksi muiden tapa olla ja elää ärsyttää niin paljon. Eiköhän K ja B osaa ottaa huomioon kaikenikäiset ja erilaiset fanit, ymmärtävät varmasti myös teinien pään sisäisen maailman. Ei maailma voi lopettaa juhlintaa vain sen takia, että sinulle tulee siitä paha mieli.
Jos ottaisivat koko jutun noin rennosti kuin väität niin miksi Bojan nyt selkeästi ottaa etäisyyttä koko shippaus juttuun ja Kärtsään? Täällähän ollaan päivät pitkät spekuloitu sitä että miksi Bojan on niin outo yms yms.
Mä luulen, että ottaa etäisyyttä vain siihen homojuttuun. Toki se on sama, kuin ottaa etäisyyttä heidänväliseen hassutteluunsa, mutta mitä olen itse uudestaan ja uudestaan katsonut osaa noista videoita ja joitain vähemmän, niin alan koko ajan nähdä ne vain enemmän ja enemmän tosi hyvänä kaveruutena, en homosteluna.
Eli sikäli Bojanin reaktio on mielestäni tosi ymmärrettävä. Että ei ole "sillälailla" ihastunut ja tuskin on homokaan, vaan perushetero nykyaikaisin avarakatseisuuksin, eli ei homofoobinen, niin jos tulos sellaisesta on homona pitäminen, niin mielestäni se ei ole kivaa.
En tajua kuka hetero haluaisi muiden kuvittelevan itsellään olevan seksuaalisen kiinnostuksen olevan touhuiluun samaa sukupuolta olevan parissa!
Toivottavasti myös seko-Reko ymmärtää, millaista tuhoa on saanut aikaan Bojanin uralle postauksillaan🤔
Tuhoa? Enemmänkin keikkamahdollisuuksia ja näkyvyyttä sanon minä. Käärijäyhteys on auttanut heidän uraansa. Slovenia on pieni reilun 2 milj asukkaan maa ja jo nyt on saanut eniten kuuntelukertoja mitä kukaan muu slovenialainen artisti historiassa.
Toki jos jatkaisi shippausta niin se voisi jossain vaiheessa haitata jos tulisi leimattua vaan sen kautta.
Eikä tuosta Bojanin bisseleimasta jos sellainen tulisikin (mitä hän ei olisi kuitenkaan) ole mitään harmia uralle. Ei se ole ainakaan Harry Stylesia haitannut vaikka pitänyt mystisyyttä yllä seksuaalisuutensa suhteen ja on shipattu entiselle bändikaverille. Pikemminkin voi nostaa mielenkiintoa koska moni suosittu miesartisti on leikkinyt femininiisyydellä ja maskuliinisuudella ja ollut seksuaalisuudeltaan valtavirran ulkopuolelta Freddy Mercurystä alkaen.
ennen se ei meinannut varsinaisesti mitään jos joku muusikko oli bi tai homo jos oli vaan lahjakas. (Mercury ja Elton John hyvät esimerkit) mutta kun nykyään jos joku saa bi tai homo muusikon leiman otsaansa ni se meinaa sitä että henkilö liittyy tähän Sam Smith tyyliseen nykymaailman friikkisirkukseen. 😅
Siis miten tähän Sam Smithin tyyliseen friikkisirkukseen liitytään?
Meinaan vaan etten ihmettele jos Bojan ja Jokerit ei tän nykymaailman friikkisirkus menon takia halua liikaa mitään homobändin leimaa otsaansa. Sam Smithin otin yhtenä räikeänä esimerkkinä siitä mitä nykyään meinaa olla homo artisti.
Okei, nyt alan ymmärtää. Tää ankeuttaja on homofoobikko.
Olen friikkifoobikko. Mun paras kaveri on homo ja hän on mun kanssa samaa mieltä tästä että nykyään sateenkaaripiirit on menny ihan överiksi, ei halua esim osallistua pride kulkueeseen nykyään. On olemassa myös konservatiivisia homoja, kaikki ei koe tätä nykymenoa omakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti itsekin muistat sitten kun ikää tulee olla koskaan pitämättä ketään nuorempaa viehättävänä. Tässä ketjussa on myös Käärijästä enemmän pitäviä joka lähestyy kolmeakymppiä.
Muistan, muistan. Oon 25 ja en vois kuvitellakaan kuolaavani alle kakskymppisiä, koska se on jo aivan liian iso ikäero.
Siinä on kuitenki ero et ku täälläki on mammoja, jotka sanonu et Bojan vois olla ikänsä puolesta heidän poikansa, ja seuraavassa lauseessa kuolannu perään.
Minkäkin kuolaan Bojania ja olen 50-vuotias mies. Onko se sinulle joku ongelma? En ole kuitenkaan ottanut häneen yhteyttä tai mennyt hänen lähelleen, kunhan katselen kaukaa.
Louhelassa odottamassa Kristuksen toista tulemista😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan vaan etten ihmettele jos Bojan ja Jokerit ei tän nykymaailman friikkisirkus menon takia halua liikaa mitään homobändin leimaa otsaansa. Sam Smithin otin yhtenä räikeänä esimerkkinä siitä mitä nykyään meinaa olla homo artisti.
on paljon artisteja, todella menestyneitä ja arvostettujakin, jotka ovat sateenkaarilipun edustajia eikä heillä ole mitään räikeää "homobändin leimaa" otsassaan. ongelma tässä on sun kaltaiset ahdasmieliset ja ennakkoluuloiset ihmiset, jotka ei suvaitse ketään jollakin tavalla normaalista poikkeavaa.
Et silti osaa sanoa yhtäkään esimerkkiä noista todella menestyneistä ja arvostetuista tämän hetken sateenkaari artisteista. Ei nyt auta vetää näitä oikeasti lahjakkaita, esim Mercuryä mukaan, koska hän ei edustanut tätä nykyistä friikkimenoa millään tavalla.
kvg ei oo tuttu? no ei se mitään, pikaisella googlauksella tuli ainakin nää eteen: frank ocean, troye sivan, rob halford, melissa etheridge, sia, neil tennant, kele okereke, janelle monae, jonsi (sigur ros) ja kasapäin muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murehdi sinä vaikka tasavallan presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä keikka tunnin päästä ja silti ehti jo huomaamaan Bojanin uuden kuvan🥺
Ja Rekon tarinassa Bojan katselee kaihoisasti puhelintaan. Kärtsärin keikkataltiointiklippejäkö kenties, ajatuksella voi kun viisi päivää menis nopeasti.
Reko ei myöskään jätä shippailua vielä, vaan hylkeellä (ig) viittaus Liverpoolin tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Itsekin olen tuplasti Bojania vanhempi. En ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut, mutta mitä väliä vaikka olisinkin? Näytäpä sellainen keski-ikäinen mies, joka ei omasta mielestään saisi fantasioida parikymppisistä naisista.
Ihan outo tää ikäkeskustelu. Olen kohta 50-vuotias ja käynyt eläissäni omaa ikääni paljon nuorempien ja paljon vanhempien esiintyjien keikoilla. Eihän iällä ole tekemistä sen kanssa mitä kukin tykkää kuunnella. Ja tuo "kuolaaminen" on suurelta osalta sitä että ihastelee ulkonäköä ja persoonaa.
Käärijän kommentin voi tulkita parilla eri tapaa 😏
Aah, eli joillekin ikäero on kauhistus. Mulle ei, kunhan molemmat osapuolet ovat suhteen alkaessa täysikäisiä ja täyspäisiä kuten Katri-Helena puolisoineen tai Sauli ja Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti varmaan babyllä sitä kuvassa olevaa mäyräkoiraa, myös Bojanin vastauksesta päätellen 😄
Ihanaa että bromance elää ja voi hyvin. Niin parhautta.
Ainakin Bojan taidokkaasti tulkitsi asian näin ennen kun asiaa ehdittiin fanien toimesta kommentoida toisella tavalla. 👍
Konserttiarvio | Suomalaiset uskoivat lasse lehtosen höpinöihin koronasta kuin pikkulapset joulupukin
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo tää ikäkeskustelu. Olen kohta 50-vuotias ja käynyt eläissäni omaa ikääni paljon nuorempien ja paljon vanhempien esiintyjien keikoilla. Eihän iällä ole tekemistä sen kanssa mitä kukin tykkää kuunnella. Ja tuo "kuolaaminen" on suurelta osalta sitä että ihastelee ulkonäköä ja persoonaa.
Minä fanitin teininä Freddie Mercuryä. Hän ei ollut hetero,, oli 30 vuotta minua vanhempi ja meni vielä kuolemaankin. Ei jonkun ihmisen ihailu, tai vaikka se mitä sanot kuolaamiseksi, ole sama asia kuin että olisi kosintaa suunnittelemassa.
Kärtsä tarkoittaa babylla Bojania ja Bojan puhuu makkarakoirastaan et juu juu samanlainen ku baby seal.
Okei, nyt alan ymmärtää. Tää ankeuttaja on homofoobikko.