Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joo vois kyllä tehdä jonkun uuden ketjun kun huomaa nyt että tänne on rantautunu teinit jotka ajaa vaan omaa agendaansa - sekä puolesta että vastaan.
Tuossa kun puhuttiin gender-asioilla leikittelystä niin just mietin tuota Damianoa kun osui silmiin taas joku video missä se heiluu mekossa ja ihme mummon röyhelöpaidassa. Yleensä tekee sen ihan hyvin mutta välillä on vähän mauton. Varmaan tarkoituksella.
Damiano ei ole muuten koskaan salaillut Giorgiaa. Mun mielestä Kärtsänkään ei tarvitsisi leikkiä tuota vähän lapsellista"saatan olla sinkku"-leikkiä koska aivan normaalia aikuisen ihmisen seurustella ja kyllä ne teinifanit sen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.
Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.
Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.
Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.
Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.
Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.
Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.
Ehkä muutaman sivun verran jaksaisi jotku Bojan fanit häntä pelkästään ihastella mutta loppuisi kyllä lyhyeen jos K ei saisi mitenkään mainita
Mua kyllä oikeastaan kiinnostaa enemmän Jokerit, heidän some päivityksensä, keikat jne kuin Käärijä tai Bojanin ja Käärijän shippaus. Mutta koska se ei suoranaisesti ole tämän ketjun aihe niin en viitsi liikaa ihmisiä vaivata Jokereiden asioilla. Se että sinä et heistä välitä ei tarkoista että kaikki olisivat samaa mieltä. 😂
Mä tykkään myös Jokereista. Niin ja kuuntelen heitä tubessa, jotta en vaan nolaa suomea sillä, että kuuntelisin heitä spotifyssa.🤣
Mitä ihmettä??
Täällä joku valitti, että on noloa, kun jokereita kuunnellaan enemmän Helsingissä kuin Ljubljanassa.
Niin ja tekö väitätte silmät kirkkaina että näin ei olisi ilman Käärijää?
Näin ei olisi ilman euroviisuja. Joka vuosi olen euroviisuista löytänyt jonkun itselleni sopivan artistin/bändin, jota olen jäänyt kuuntelemaan. Siihen ei vaikuta suomen edustajan tekemiset mitenkään.
Kyllä se tietty 160 miljoonan katsojan tv-ohjelma vaikuttaa siihen, että vaikka Käärijän tietää aika moni nyt verrattuna aiempaan. Siksi sinne riittääkin osallistujia.
Ankeuttajan pitäisi mennä keikoille huutamaan, että vain UMK:n takia kiinnostuitte, missä olitte viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelia selatessani löysin ketjun, jossa keskustellaan tästä ketjusta. Väittävät, että täällä on katseltu jotain Bojanin nuoruuden kuvia kuolaten ja sitä on paheksuttu sitten. Onko muka niitä kuolattu? Eikö eilen keskusteltu, että Bojanilla oli samanlainen flamingo jossain nuoruuden kuvassa ja hänen kuvansa näytti samalta kuin Käärijän lomakuva ja siinä oli huvittava sattuma.
Eiköhän se Bojan ole nyt parhaimmillaan ulkonäöltään verrattuna niihin J.Bieber kuviin menneisyydestä. Että terkkui sinne Jodeliin :PTerveisii molempien lankojen lurkkaajalta! Eiköhän Bojan oo jo muutenkin ihan liian nuori kuolattava suurimmalle osalle tästä langasta. Jotenki huvittavaa et se et jos keski-ikänen mies kuolaa nuoren naisen perään, niin se nähdään sopimattomana, mut sit täällä mammat kuolaa nuoren miehen perään ihan porukalla.
No eihän se nyt kauhean nuori edes ole. Itseäni muutaman vuoden nuorempi. Muutenkin, miksi naisten aina pitää selittää jos pitää itseään nuoremmista (tai jos peräti on sellaisen kanssa), miehiltä ei ikinä tällaista tiukata, vaikka olisi 10v. ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä puutarhuri kaipaa k18 perennaketjua! Missä ja miten sen vois toteuttaa? Täällä juttujen taso on varmaan tätä koko kesän.
Ai siis ihan kukkakielellä?!
Kannatan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelia selatessani löysin ketjun, jossa keskustellaan tästä ketjusta. Väittävät, että täällä on katseltu jotain Bojanin nuoruuden kuvia kuolaten ja sitä on paheksuttu sitten. Onko muka niitä kuolattu? Eikö eilen keskusteltu, että Bojanilla oli samanlainen flamingo jossain nuoruuden kuvassa ja hänen kuvansa näytti samalta kuin Käärijän lomakuva ja siinä oli huvittava sattuma.
Eiköhän se Bojan ole nyt parhaimmillaan ulkonäöltään verrattuna niihin J.Bieber kuviin menneisyydestä. Että terkkui sinne Jodeliin :PTerveisii molempien lankojen lurkkaajalta! Eiköhän Bojan oo jo muutenkin ihan liian nuori kuolattava suurimmalle osalle tästä langasta. Jotenki huvittavaa et se et jos keski-ikänen mies kuolaa nuoren naisen perään, niin se nähdään sopimattomana, mut sit täällä mammat kuolaa nuoren miehen perään ihan porukalla.
Toivottavasti itsekin muistat sitten kun ikää tulee olla koskaan pitämättä ketään nuorempaa viehättävänä. Tässä ketjussa on myös Käärijästä enemmän pitäviä joka lähestyy kolmeakymppiä.
Myös neli- ja viiskymppisiä. Oli lurkkaajalta aika ahdasmielinen kirjotelma. :D
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti itsekin muistat sitten kun ikää tulee olla koskaan pitämättä ketään nuorempaa viehättävänä. Tässä ketjussa on myös Käärijästä enemmän pitäviä joka lähestyy kolmeakymppiä.
Muistan, muistan. Oon 25 ja en vois kuvitellakaan kuolaavani alle kakskymppisiä, koska se on jo aivan liian iso ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun puhuttiin gender-asioilla leikittelystä niin just mietin tuota Damianoa kun osui silmiin taas joku video missä se heiluu mekossa ja ihme mummon röyhelöpaidassa. Yleensä tekee sen ihan hyvin mutta välillä on vähän mauton. Varmaan tarkoituksella.
Damiano ei ole muuten koskaan salaillut Giorgiaa. Mun mielestä Kärtsänkään ei tarvitsisi leikkiä tuota vähän lapsellista"saatan olla sinkku"-leikkiä koska aivan normaalia aikuisen ihmisen seurustella ja kyllä ne teinifanit sen kestää.
Nyt on jo liian uskaliasta paljastaa, kun teinit on korviaan myöten tässä söpis bulbasaur Bojan flamingo iih -kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan vaan etten ihmettele jos Bojan ja Jokerit ei tän nykymaailman friikkisirkus menon takia halua liikaa mitään homobändin leimaa otsaansa. Sam Smithin otin yhtenä räikeänä esimerkkinä siitä mitä nykyään meinaa olla homo artisti.
on paljon artisteja, todella menestyneitä ja arvostettujakin, jotka ovat sateenkaarilipun edustajia eikä heillä ole mitään räikeää "homobändin leimaa" otsassaan. ongelma tässä on sun kaltaiset ahdasmieliset ja ennakkoluuloiset ihmiset, jotka ei suvaitse ketään jollakin tavalla normaalista poikkeavaa.
Et silti osaa sanoa yhtäkään esimerkkiä noista todella menestyneistä ja arvostetuista tämän hetken sateenkaari artisteista. Ei nyt auta vetää näitä oikeasti lahjakkaita, esim Mercuryä mukaan, koska hän ei edustanut tätä nykyistä friikkimenoa millään tavalla.
TULIN TROLLAAMAAN NIINKU CHA CHA CHAAA
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Siis Baby ja kolme sydäntä. Jostain syytä eivät näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Baby ja kolme sydäntä. Jostain syytä eivät näy.
Käärijällä keikka tunnin päästä ja silti ehti jo huomaamaan Bojanin uuden kuvan🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo liian uskaliasta paljastaa, kun teinit on korviaan myöten tässä söpis bulbasaur Bojan flamingo iih -kuplassa.
Ai no sitten. :D seiska ei päätä kyllä silittele loputtomiin vaan rysäyttää vielä kuvat julki
Vierailija kirjoitti:
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, muistan. Oon 25 ja en vois kuvitellakaan kuolaavani alle kakskymppisiä, koska se on jo aivan liian iso ikäero.
Noh, Käärijäkin kuolaa Noa Kireliä, joka tietääkseni 20-21samoin Alessandra.
Uusi kukkaisketju ois kyllä tarpeen. Tää kanava on todella raskas kun yritetään sekoittaa oikeaa maailmaa ja shippausmaailmaa keskenään. Täällä voitais kanavan nimen mukaan fiilistellä asiaa ja kukkaiskanavalla vois elää rauhassa shippausmaailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se nyt kauhean nuori edes ole. Itseäni muutaman vuoden nuorempi. Muutenkin, miksi naisten aina pitää selittää jos pitää itseään nuoremmista (tai jos peräti on sellaisen kanssa), miehiltä ei ikinä tällaista tiukata, vaikka olisi 10v. ikäero.
Olen kymmenen vuotta Bojania vanhempi. En koe vääräksi tuntea vetoa hänen ulkonäköönsä. Oikeassa elämässä olen seurustellut/tapaillut samanikäisen, vähän vanhemmat tai maksimissaan viisi vuotta nuoremman kanssa eikä nuoret miehet ole minun juttuni laisinkaan. Käärijää pidän myös viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kymmenen vuotta Bojania vanhempi. En koe vääräksi tuntea vetoa hänen ulkonäköönsä. Oikeassa elämässä olen seurustellut/tapaillut samanikäisen, vähän vanhemmat tai maksimissaan viisi vuotta nuoremman kanssa eikä nuoret miehet ole minun juttuni laisinkaan. Käärijää pidän myös viehättävänä.
*Vähän vanhemman😂😂
on paljon artisteja, todella menestyneitä ja arvostettujakin, jotka ovat sateenkaarilipun edustajia eikä heillä ole mitään räikeää "homobändin leimaa" otsassaan. ongelma tässä on sun kaltaiset ahdasmieliset ja ennakkoluuloiset ihmiset, jotka ei suvaitse ketään jollakin tavalla normaalista poikkeavaa.