Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla tulossa myös suomea uudelle JO albumille Bojanin ilmeestä päätellen 😂. Ei ole pokerinaama oikein vireessä 😂
Joo tuo jopa omituisen euforinen hymynkare jota se ei vaan kykene pitämään pois naamaltaan on kyllä yleensä liittynyt jotenkin Käärijään. Vanhojen kokemusten perusteella uskallan väittää että olisi vielä yhden tietyn kielen halunnut lisätä sinne listan päätteeksi.
Suomen kieli on kyllä vaikea jopa Bojanille, saas nähdä. Mikä se suomenkielinen kappale sitten voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuon linkin tänne tuojan pitäisi olla Kärtsän avec linnassa. Sale otapa tästä koppi, ihan sama mitä etiketti sanoo, mutta olihan tämä viestin tuonti nyt vuoden urheilutekoon verrattavissa vähintään. Puolet naudoista kirmasi saman tien lähimpään suihkulähteeseen eläimellistä mökää pitäen, ja loput hullun kiilto silmissään lähtivät metsästämään lippuja Logomoon.
Unohtamatta sitä, että äskeinen sisällissota katosi savuna ilmaan:D
Tää on kyllä taas niin perinteistä, hetken olin poissa palstalta ja olen missannut sisällissodan. Mistä nyt tällä kertaa sodittiin?
Viittasin viime päivien meininkiin, kun keskustelun sisältö on ollut lähinnä managerointia ja tappelua siitä mistä missäkin saa puhua ja jakautumista eri ketjuihin. Ei just nyt akuutisti oo ollut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Hki yöllä junia Tre, jos joku tietää? Jos ottais ton Tavastiankin metsästykseen
Vika Onnibussi menee ainakin Kampista 23.50 mut en tiedä ehtiikö siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
36. Näköjään laskeva linja :D
Mä olen menossa Logomoon Joksujen keikalle ja aion yöpyä Janin vieressä. (Jostakin syystä mun viesti aina poistetaan) Totuus sattuu vai?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
36. Näköjään laskeva linja :D
34. Teoria pitää paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla tulossa myös suomea uudelle JO albumille Bojanin ilmeestä päätellen 😂. Ei ole pokerinaama oikein vireessä 😂
Joo tuo jopa omituisen euforinen hymynkare jota se ei vaan kykene pitämään pois naamaltaan on kyllä yleensä liittynyt jotenkin Käärijään. Vanhojen kokemusten perusteella uskallan väittää että olisi vielä yhden tietyn kielen halunnut lisätä sinne listan päätteeksi.
Suomen kieli on kyllä vaikea jopa Bojanille, saas nähdä. Mikä se suomenkielinen kappale sitten voisi olla.
Eiköhän sieltä tule enkuksi/sloveeniksi biisi, josta vain pieni osa kuten kertsi tai fiittaus on suomeksi. Eikä Bojanin ole sitä pakko itse laulaa 😉 ainakaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mahdollinen yhteisbiisi tuu sinkkuna, ei se levylle päädy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotti K risteilyllä 🔥
https://twitter.com/malwa583325/status/1695336551763357748?t=Q5JsHtbzCN…
Noi pikku hottiksen täydelliset kädet taas kerran ja käsien asennot 😍🔥🥵
Kiinnostavinta on, mitä kärtsällä on ranteissa, näkeekö joku tuosta? Kädet on mun makuun pienet.
T. Isokätinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sieltä tule enkuksi/sloveeniksi biisi, josta vain pieni osa kuten kertsi tai fiittaus on suomeksi. Eikä Bojanin ole sitä pakko itse laulaa 😉 ainakaan yksin.
Olispa sloveeni+suomi. Manifestoin.
Eilisen parhaat hetket Joksujen keikalta oli ehdottomasti toi Nacen ja Janin intiimi nojailu ja fiilistely, Nacen ja Bojanin ihana "best hug", Krisin laulu (toivottavasti laulaa jatkossa enemmän) ja totta kai noi poikien hurjat kitarasoolot... Aah nautin myös visuaalisesti niin paljon!
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sellainen syntyy, niin toivottavasti sloveeniksi ja suomeksi ja mukana demonihuutoa.
Voihan se olla niinkin, että Kärden ja joksujen biisi julkistetaan silloin 15.9. (sopivasti ennen Suomen konsertteja) ja ICIP eri päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
No ei se kyllä sovi kokonaisuuteen. Sinkkuna paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että Kärden ja joksujen biisi julkistetaan silloin 15.9. (sopivasti ennen Suomen konsertteja) ja ICIP eri päivänä.
K on jo keikallakin sanonut, että icip tulee 15.9
Ja Käärijä/JO collab olis siis JO nimissä, feat K. Ja siten tulisi myös Joksujen uudelle albumille.
Kyllä kiinnostaa Tommykin tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on jo keikallakin sanonut, että icip tulee 15.9
Miksi ne sitten Tommyn kanssa edelleen postaa ?.9.2023?
39.