Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä luen molempia ketjuja, en koe ongelmaksi. Tosin mua kiinnostaa lähinnä K&B shippi ja Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioin toisesta ketjusta, Kärtsän rannekorut: https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822
Hieno! Onko toi sama rannekoru, mikä mv:ssä? Eiköhän joku vie kohta B samanlaisen :D
Mä en tiedä, onko se hyvä ajatus. Tietysti B itse päättää, käyttääkö se sitä.
🎶 Mielenkiintona K&B shippi
ja Bojan 🎶
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä saa Käärijän ja Tommyn musiikillisesta yhteistyöstä puhua? En shippaa mutta musiikista haluan puhua.
Jos Tommy on täysin kielletty sana täällä niin voi hyvä ihme. Ei näin ei todellakaan.
T. Listan pitäjä
Eilinen Tommy viestien poistaja taitaa olla jossakin muualla. Ihmettelen sitä, että miksei kyseinen tyyppi sitten kirjoittanut tänne mitään Käärijään ja Bojaniin liittyvää. Täytti ketjua vaan marinalla. Itse fiilistelen täällä Jania ja Nacea, mutta minusta myös Tommy olisi mahtunut ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä saa Käärijän ja Tommyn musiikillisesta yhteistyöstä puhua? En shippaa mutta musiikista haluan puhua.
Jos Tommy on täysin kielletty sana täällä niin voi hyvä ihme. Ei näin ei todellakaan.
T. Listan pitäjäNiinpä, hieman koomista nyt! Listalle "Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää". Ei vaiskaan :)
Kyllä menee listalle jos homma on täällä mennyt noin ahdasmieliseksi.
T. Listan pitäjä
Kiitos viisas ja vastuusi tunteva listan pitäjä viisaista sanoistasi. Tommy ei todellakaan pidä olla ketjussa täysin kielletty sana, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.
Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.
Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!
Todellakin menen halijonoon, jos sellainen mahdollisuus tulee! Hitto jos pitäisi kotona katsoa itteään peilistä ja todeta että olisi ollut mahdollisuus tuntea yksityishenkilö omaa reittä vasten, mutta en menny ku hävätti!
-kokovartalohalaaja
Mä taas jotenkin ajattelen, ettei todellakaan tule. Olen tosin menossa keikalle Helsingissä, se Tavastian edusta on tosi pieni ja jengiä menee sisään 2 x 700 hlöä illan aikana.
Eli siinä sais ihan työkseen päivystää ja silti onni osuu vain harvoille. Niin ehkä vähän hassua, jos vanhana tätinä sinne tyrkyttäisin itseäni 🥲
Mä olen myös Tavastialle menossa ja mun päässäni toive päästä kuvaan JOn poikien, tai ainakin Janin, kanssa alkaa voittaa epäilykseni siitä että olisin viisikymppisenä liian vanha. Joten taidan jäädä keikan jälkeen halijonoon, ellei sitten mieli muutu sitä ennen.
Jääkö bändit nykyisin yleensä Tavastian jälkeen jotain halijonoa purkamaan? (Kiva, puhelin ehdotti, että halujonoa)
No sitähän täällä on mietitty että tulisiko pojat keikan, lähinnä sen myöhemmän, jälkeen mahdollisesti Tavastian ulkopuolelle faneja tapaamaan vai ei, brittikeikoillahan näin tekivät. Mutta sitten tuli nämä somekohut ja muut, joten on mahdollista etteivät ulkomailla ainakaan enää jatka tätä. Saa nähdä.
Toisaalta ovat nyt tuolla Sloveniassakin menneet tapaamaan faneja, antaa toivoa, että tekevät saman myös Pohjoismaiden kiertueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luen molempia ketjuja, en koe ongelmaksi. Tosin mua kiinnostaa lähinnä K&B shippi ja Bojan.
Miten sua voi kiinnostaa kahden ihmisen välinen shippi, jos vain toinen niistä ihmisistä kiinnostaa? Eiks tommonen oo ihan epätervettä esineellistämistä?
Ihan normaalia, että on enemmän toisen fani ja shipin kautta fanittaa myös toista. K ja B tyylit on niin erilaisia, että vaikea pitää kummankin musiikista YHTÄ paljon.
Kenelläkään ei taida olla tietoa tuleeko sitä liveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua voi kiinnostaa kahden ihmisen välinen shippi, jos vain toinen niistä ihmisistä kiinnostaa? Eiks tommonen oo ihan epätervettä esineellistämistä?
K kiinnostaa kun se tekee jotain Bojanin kanssa. Eli käytännössä siis Jere kiinnostaa. Käärijä ei kiinnosta niinkään.
Jossakin vaiheessa tästä ketjusta poistettiin melkein kaikki kommentit. Muistan sellaisen päivän, kun joku poistatti täältä viimeisen kolmen sivun kaikki kommentit. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta on se kuitenkin kumma, jos yhden/kahden tyypin annetaan sanella, että mitä täällä saa kirjoittaa. Tuollaiselle on olemassa oma termikin.
Mahdatteko tältä Jokereiden keikan odotukselta muistaa, että K on parhaillaan keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko tältä Jokereiden keikan odotukselta muistaa, että K on parhaillaan keikalla?
Toki. Onko sieltä jotain materiaalia jo? Saa linkata vapaasti!
Muutama ihminen kiusaa palstalaisia ja sanelee mitä täällä saa sanoa. Miksi kaikki suostuvat siihen? Minä en aio suostua.
T. Listan pitäjä
Peukkujen perusteella täällä 4 trollia/jodel tyyppiä. Tämä syväanalyysi. Aika paljon saavat turhanpäiväistä keskustelua, mutta eivät tunne meitä alkuperäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.
Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.
Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!
Todellakin menen halijonoon, jos sellainen mahdollisuus tulee! Hitto jos pitäisi kotona katsoa itteään peilistä ja todeta että olisi ollut mahdollisuus tuntea yksityishenkilö omaa reittä vasten, mutta en menny ku hävätti!
-kokovartalohalaaja
Mä taas jotenkin ajattelen, ettei todellakaan tule. Olen tosin menossa keikalle Helsingissä, se Tavastian edusta on tosi pieni ja jengiä menee sisään 2 x 700 hlöä illan aikana.
Eli siinä sais ihan työkseen päivystää ja silti onni osuu vain harvoille. Niin ehkä vähän hassua, jos vanhana tätinä sinne tyrkyttäisin itseäni 🥲
Mä olen myös Tavastialle menossa ja mun päässäni toive päästä kuvaan JOn poikien, tai ainakin Janin, kanssa alkaa voittaa epäilykseni siitä että olisin viisikymppisenä liian vanha. Joten taidan jäädä keikan jälkeen halijonoon, ellei sitten mieli muutu sitä ennen.
Jääkö bändit nykyisin yleensä Tavastian jälkeen jotain halijonoa purkamaan? (Kiva, puhelin ehdotti, että halujonoa)
No sitähän täällä on mietitty että tulisiko pojat keikan, lähinnä sen myöhemmän, jälkeen mahdollisesti Tavastian ulkopuolelle faneja tapaamaan vai ei, brittikeikoillahan näin tekivät. Mutta sitten tuli nämä somekohut ja muut, joten on mahdollista etteivät ulkomailla ainakaan enää jatka tätä. Saa nähdä.
Toisaalta ovat nyt tuolla Sloveniassakin menneet tapaamaan faneja, antaa toivoa, että tekevät saman myös Pohjoismaiden kiertueella?
Mutta eikö Tavalle jonoteta siinä kadulla? Vaikea kuvitella että siinä sais muut kuin ekat jonottajat (ja kokonaan ei-jonossa olijat) huomiota, ainakaan ennen keikkaa, vai? Turusta en sit tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä
https://www.instagram.com/p/CwX6zqFsCDQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Match made in heaven.
Ihana <3
"Ja nyt kääntyi lehti, elämässäni on alkamassa uusi luku. Maata näkyvissä!"
- Muumipappa
Vierailija kirjoitti:
Kopioin toisesta ketjusta, Kärtsän rannekorut: https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822
Onko tuo Kärtsän Are you rannekoru uusi juttu, siis ihan viime aikoina hänelle ilmestynyt? En ainakaan muista, että siitä olisi ollut puhetta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälläkin voi puhua Tommysta, jos asiaa, ei tule mentyä erikseen toiseen ketjuun, kyllä ne aamun jutut kai täällä säilyi
Ja ei tuossa toisessa ketjussa enää edes nähtävästi shipata K ja T vaan se on vaan tämän ketjun uusi versio jossa osa porukasta käy ja puheenaiheet on samoja mukaanlukien B ja JO. Peukutuksista päätellen vähemmän porukkaa kuin tässä ketjussa.
Mutta jos tämä nyt oli jonkun toive niin toivottavasti sai mitä halusi. Joutuu silti hakemaan niitä K, B ja JO linkkejä tuosta toisesta ketjustakin.
Ainakin siellä jauhetaan musiikkivideosta ihan kiitettövästi, en kaipaa sitä keskustelua tänne sekaan. Köyn nopeasti scrollaamassa sivut läpi ja se ei kauaa vie kun välissä ei ole mitään kovin pohdinnallista, mihin meikä syventyisi. Lukemisen rytmi on näin parempi. Täällä vähän pitempiä kommentteja seassa, voi lukea nyt rauhassa.
No etkö olisi samalla vaivalla voinut täällä skipata sellaisten viestien yli jotka ei kiinnosta? 🤯
En. Se on nyt nopeampaa, kun viesti viestin perään on pääsääntöisesti asiaa, mikä ei kiinnosta.
Hän joka haluaa että keskustellaan vaan HÄNTÄ kiinnostavista asioista. Selfish much? Juuri tämä on se syy kahdelle eri ketjulle, valitettavasti
Niinpä. Tämä HÄN ei kuitenkaan varsinaisesti osallistu keskusteluihin, joten ei taida oikein olla tiedossa mikä häntä kiinnostaa tässä K&B fiilistely-ketjussa. On todella kummallista se, miten tämä henkilö on ottanut itselleen diktaattorin oikeudet päättää siitä, mistä tässä ryhmässä voi keskustella.
Mä en myöskään tajua miksi tähän edes alistutaan. Selkeästi joku yksittäinen ihminen täällä käy laittamassa viestiä mikä on missäkin sallittua. Eihän Kärtsä itsekään ole yhtään kaavoihin kangistunut ihminen, miksi meidän pitäisi olla.
Täällä on kuitenkin väkeä jotka kertovat suoraan olevansa täällä vain k&b shippsuksen takia ja vaikuttaa siltä, että ainakin osa heistä haluaa että keskustellaan vaan siitä. Ei se ole alistumista ettei jaksa vänkätä siitä mistä saa keskustella ja mistä ei.
Rakastan Kärden pieniä pakaroita.
Mä en myöskään tajua miksi tähän edes alistutaan. Selkeästi joku yksittäinen ihminen täällä käy laittamassa viestiä mikä on missäkin sallittua. Eihän Kärtsä itsekään ole yhtään kaavoihin kangistunut ihminen, miksi meidän pitäisi olla.