Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7821/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä puutarhuri kaipaa k18 perennaketjua! Missä ja miten sen vois toteuttaa? Täällä juttujen taso on varmaan tätä koko kesän.

Ai siis ihan kukkakielellä?!

Ihan millä kielellä vaan, kuhan taso ois k18.

Vierailija
7822/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja btw, minäkin uskon että Bojanilla oli jonkin sortin ihastus meneillään Kärtsää kohtaan viisujen aikaan. (koska kellä ei olisi) Mutta juuri sen takia myöskään en halua että keikasta tulee joku nolo shippaus tapahtuma. Ei tarvi tehdä toiselle epämukavaa oloa muutenkin varmaan hankalasta asiasta.

- se tavastian keikasta valittanut

Bojanin huuto lavalle ei mun mielestä kyllä ole vielä shippausta, vaan Bojan-fanitusta, myös Käärijän kaverina.

eiköhän siel jotku älykääpiöt huuda että kiss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.

Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.

Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.

Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.

Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.

Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.

Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.

Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.

Tärkeä pointti

Vierailija
7824/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä puutarhuri kaipaa k18 perennaketjua! Missä ja miten sen vois toteuttaa? Täällä juttujen taso on varmaan tätä koko kesän.

Enkä tarkota, että juttujen pitäs olla k18, vaan kuhan puutarhurit ois täysikäsiä.

Vierailija
7825/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja btw, minäkin uskon että Bojanilla oli jonkin sortin ihastus meneillään Kärtsää kohtaan viisujen aikaan. (koska kellä ei olisi) Mutta juuri sen takia myöskään en halua että keikasta tulee joku nolo shippaus tapahtuma. Ei tarvi tehdä toiselle epämukavaa oloa muutenkin varmaan hankalasta asiasta.

Bojanin huuto lavalle ei mun mielestä kyllä ole vielä shippausta, vaan Bojan-fanitusta, myös Käärijän kaverina.

Mulla on shippausinto laskenut juuri noiden tungettelevien urpojen takia jotka menee jonnekin someen artistille puhumaan asiasta. Varmaan jotain teinejä.

Vierailija
7826/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tarkota, että juttujen pitäs olla k18, vaan kuhan puutarhurit ois täysikäsiä.

mitå väliä täysikäisyydellä sitten?

Vierailija
7827/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tåhän k-m runon paikka?

Vierailija
7828/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerien esiintymiset ovat välillä hyvinkin ns. eroottisia. Mä en vieläkään käsitä, että miksi Bojanin pussaillut muiden miesten kanssa on Ok, mutta kun juttu kääntyy Kärtsään, niin heidän välinen juttunsa onkin sitten yhtäkkiä noloa.

Vierailija
7829/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jutut ois muunlaisia, kuin täällä nyt. Perennaketjun tasosia.

Vierailija
7830/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jutut ois muunlaisia, kuin täällä nyt. Perennaketjun tasosia.

Ja mielellään jututkin vois olla k18, mutta se ei ole välttämättömyys.

Vierailija
7831/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!

No siis pitäähän se sitä varmasti "hottina", jos kerran hypettää Bojania ystävänä, mutta ei siinä mitään seksuaalista silti tarvii olla...

Vierailija
7832/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat vaan pitäneet sen puutarhaketjun. Koska siinä selvästi tajusi että kyse on jostain päiväuni asetelmasta, mutta tää miten tässä ketjussa puhutaan sikin sokin oikeista ihmisistä ja levitellään yksityishenkilöidenkin tietoja on vaan väärin.

No sitä yritettiin kyllä mutta mode nappasi ketjun pois jolloin tuli tällanen sekava ketju jossa välillä päivitellään kuulumisia, on asiallisempaa settiä ja välillä on fiktiivisiä harlekiiniromaanitunnelmia. Tosin sellainen ketju UMK-ketjukin oli, yhtä kaheli🥴

Vierailija
7833/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten huutavat. K ja B varmaan tiedostavat, että noin saattaa tulla käymään. Turha sun on nolostella muiden puolesta. Mä olen tottunut keikoilla siihen, että joukkoon mahtuu kaikenlaista porukkaa, mutta en anna sen häiritä.

Vierailija
7834/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten huutavat. K ja B varmaan tiedostavat, että noin saattaa tulla käymään. Turha sun on nolostella muiden puolesta. Mä olen tottunut keikoilla siihen, että joukkoon mahtuu kaikenlaista porukkaa, mutta en anna sen häiritä.

Sama fiilis mulla tässä ketjussa.

Vierailija
7835/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi keikka kun ei ole shippaajille, vaan Käärijän faneille. Shippaajiakin sinne varmaan menee, mutta kun kerran liput on myyty jo ties milloin, niin tuskin isolta osin.

Kuinkakohan iso osa Käärijän faneista on samalla myös shippaajia, edes kaappi-sellaisia.

Nimim. Itselläkin alkoi viattomasti CCC-fanituksella tammikuussa ja tähän on päädytty

Mä tunnustan myös saman! Rehellisesti sanottuna mä en edes tiennyt koko shippaus-sanaa. Fanfictionista olin kuulut, mutta en koskaan ollut lukenut sellaista. Vielä oudompaa että fiilistelen kahta miestä ja toivon heille jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa. En tiedä mitä mulle on tapahtunut ja toivunko tästä takaisin järkeväksi ihmiseksi.

Itse tiesin shippauksesta kun joskus olin nauranut siis huom nauranut Larry-ilmiölle. Siksi mua huvittaakin että innostuin puutarhailusta 🤭 Ja olen kokenut sen kautta jotain tunteita läpi mitkä olin unohtanut joita koin nuorempana.😁 Joita oon kaivannut.

Ja joo help, toivottavasti tästä toipuu takaisin järkiinsä!

Vierailija
7836/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!

No siis pitäähän se sitä varmasti "hottina", jos kerran hypettää Bojania ystävänä, mutta ei siinä mitään seksuaalista silti tarvii olla...

Pitääkö sun todistella tätä asiaa itsellesi vai muille. Voi kun saataisiin joku kukkaketju, niin kaikki (tai ainakin suurin osa) ymmärtäisivät, että mikä on homman nimi.

Vierailija
7837/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella olisi tosiaan pääteltävissä se, mitä täällä on toivottu/ennustettu pitkään eli että B tulisi ens viikolla Tavalle - ehkä myös lavalle?

https://vm.tiktok.com/ZGJxVouhs/

Onnellisia kaikki te joilla on lippu tuonne. Videoita sitten tänne muiden iloksi, kiitos!

Hitto sentään, siellähän on kaksi keikkaa, mulla liput myöhempään. Toivoa sopii että jos siellä on niin on sitten koko illan.. ja toinen asia, mulla on yksi ylimääräinen lippu sille keikalle, missähän se kannattaisi myydä, se saattaisi kelvata jollekin?

Hei myy mulle! 🙏😍 Laita säpoo mulle: kaikenlaistamonenlaista(at)gmail.com niin ollaan koodis! 😁

Vierailija
7838/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle jatkuvasti tulee täällä kesäkukka mainoksia.😂

Vierailija
7839/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän iloa, hymyä ja positiivisuutta tähän keskusteluun!

https://twitter.com/_aishirii_/status/1663787750821167106

Vierailija
7840/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla eri vastaajakin, tai sitten nyt siirtyy koko ajan maalitolpat.

Eli ei varmaan kukaan huuda että kiss, jos Bojan ei ole lavalla. Ensin Bojanin huuto oli noloa.

Jos huutaisikin, että kiss, kun hän on lavalla, niin eivätköhän pojat keksi jotain millä siitäkin selviävät (eikä se ole lähelläkään suutelua).

Onhan ne nyt herran jestas kaksi aikuista ihmistä.

Ketju on lukittu.