Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7801/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Miten parin sekunnin pätkästä voi tulla näin iloiseksi? Nyt vaan joku lisää tuohon käännöksen ja lähettää Rekolle 😉

Täällä kun aika-ajoin on näitä ehdotelmia, että pitäis sitä tai tätä lähettää managerille tms, en tiedä ollaanko näissä tosissaan, mutta tämä on sellaista, joka menee sit yli, ainakin itse toivon eträ kukaan ei oikeesti lähettele mitään linkkejä tms näille asiaan liittyville henkilöille.

Olisiko pitänyt laittaa enemmän kuin yksi silmää iskevä hymiö, että tuo olisi tajuttu vitsiksi? Mikä määrä on riittävä?

Vierailija
7802/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ketjussa ollaan taas siinä vaiheessa, että on jäinen ulkokuori ja naamataulu vakava, mutta onneksi lopulta aina tanssitaan eikä enää pelätä tätä maailmaa.

Ja ihania videoita ja kuvia Louhelasta tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7803/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess Nyt on tullut Pokemon Cha Cha Cha Charmander youtubeen 💚💚💚

Vierailija
7804/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö reiluinta tosiaan olisi, että K kertoisi seurustelustaan. Onhan tämä naurettava tilanne, tyttöysrävästä vihjaillaan postauksissa ja samalla on rinnalla kaipailut Bojanin suuntaan.

Miksi tyttöystävä ja kaipailu Bojanin perään ovat toisensa poissulkevia? Miksi ei voi seurustella ja olla samaan aikaan merkityksellinen kaverisuhde Bojanin kanssa?

Vierailija
7805/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.

Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.

Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.

Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.

Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.

Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.

Mitä sä oikein selität? Keikka oli siis loppuunmyyty UMK-finaalista eteenpäin? En ainakaan itse ollut siinä vaiheessa kuullutkaan käärijästä. Kiinnostusta ei herättänyt edes boleron tippumisuutinen, vaikka seurasinkin tapauksen läpi semihuvittuneena silloin ja ajattelin, että mahdollisesti symppis kaveri kyseessä.

Mistä ne, joille se shippaus on erityisen tärkeää, saa nyt lipun Tavalle???????

Miten se, mitä muut konserttiin tulijat sydämissään kokevat, heikentää sun keikkafiilistä???????

Vai onko tässä kyse siitä, että et enää kehtaa mennä keikalle, koska muut kaltaisesi urpot voivat kiusata sinua siitä? Ei kuule hätää, muiden mielipidehän onkin tässä se tärkeä. Mä voin ostaa sun lippusi.

No kyllä mulle tulee hemmetin kiusaantunu fiilis jos se meno menee siihen että KÄRTSÄN keikalla joka välissä teinit alkaa huutamaan Bojania, odottaen sitä lavalle. Se on keikka, ei mikään shippaus tapahtuma.

No se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi. Ehkä kannattaisi pohtia, miksi muiden tapa olla ja elää ärsyttää niin paljon. Eiköhän K ja B osaa ottaa huomioon kaikenikäiset ja erilaiset fanit, ymmärtävät varmasti myös teinien pään sisäisen maailman. Ei maailma voi lopettaa juhlintaa vain sen takia, että sinulle tulee siitä paha mieli.

Jos ottaisivat koko jutun noin rennosti kuin väität niin miksi Bojan nyt selkeästi ottaa etäisyyttä koko shippaus juttuun ja Kärtsään? Täällähän ollaan päivät pitkät spekuloitu sitä että miksi Bojan on niin outo yms yms.

Mä luulen, että ottaa etäisyyttä vain siihen homojuttuun. Toki se on sama, kuin ottaa etäisyyttä heidänväliseen hassutteluunsa, mutta mitä olen itse uudestaan ja uudestaan katsonut osaa noista videoita ja joitain vähemmän, niin alan koko ajan nähdä ne vain enemmän ja enemmän tosi hyvänä kaveruutena, en homosteluna. 

Eli sikäli Bojanin reaktio on mielestäni tosi ymmärrettävä. Että ei ole "sillälailla" ihastunut ja tuskin on homokaan, vaan perushetero nykyaikaisin avarakatseisuuksin, eli ei homofoobinen, niin jos tulos sellaisesta on homona pitäminen, niin mielestäni se ei ole kivaa. 

En tajua kuka hetero haluaisi muiden kuvittelevan itsellään olevan seksuaalisen kiinnostuksen olevan touhuiluun samaa sukupuolta olevan parissa!

Vierailija
7806/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!

Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.

Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.

Ihan eri puolilla suomea = kahden tunnin ajomatkan päässä. On se rankkaa.

Nyt loppu alkuunsa Kärtsärin mollaus! Kärtsäri on antanut mulle iloa elämään ja buustia enemmän kun tyyliin mikään muu ilmiö viimeseen kolmeen vuoteen! Iso kiitos!

Sama! Mä en ymmärrä mikä siinä kaverissa on, kun kaikki mitä se tekee tuottaa energiaa järjestellä omaakin elämää parempaan uskoon!? Siis en tarkoita aikaa, joka kuluu näiden kahden seuraamiseen ja siitä kirjoittamalla haaveiluun, mutta siis omaan henkiseen kasvuun, energioihin ja siihen mun omaan tarinaan!!! Käärijä boostaa mua elämään ja tuntemaan! Laitoinkin hänelle siitä viestin.

Ja kaverin oma tavoite on vain painaa pari vuotta mahdollisimman isoja lavoja, eläköityä ja muuttaa Suomesta johonkin lämpimään. Esim Kreikkaan tai Thaimaaseen 😂

Eikä tarvitse arpoa kuka lähtee mukaan

Vierailija
7807/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.

Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.

Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.

Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.

Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.

Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.

Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.

Vierailija
7808/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä ihme se Tavastian keikka mikään teinikeikka ole, siellä on ihan varmasti laidasta laitaan porukkaa. Itsekin oon yli nelikymppinen kuten kaverikin jonka kanssa meen. Älä pelkää ei Bojania siellä jahdata jos se sinne ilmestyy. Hurrataan, vihelletään ja taputetaan kyllä. 😀

Vierailija
7809/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Miten parin sekunnin pätkästä voi tulla näin iloiseksi? Nyt vaan joku lisää tuohon käännöksen ja lähettää Rekolle 😉

Täällä kun aika-ajoin on näitä ehdotelmia, että pitäis sitä tai tätä lähettää managerille tms, en tiedä ollaanko näissä tosissaan, mutta tämä on sellaista, joka menee sit yli, ainakin itse toivon eträ kukaan ei oikeesti lähettele mitään linkkejä tms näille asiaan liittyville henkilöille.

Olisiko pitänyt laittaa enemmän kuin yksi silmää iskevä hymiö, että tuo olisi tajuttu vitsiksi? Mikä määrä on riittävä?

Kantsii ihan kirjoittaa, jos ehdotus on vitsi. Tuon silmäniskun voi tajuta viittaavan viestin sisältöön, ei sinun omaan tekstiisi.

eri ja ohis

Vierailija
7810/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn mun Tavastian liput pois. Tulee korvista tää shippimeininki

Vierailija
7811/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!

Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.

Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.

Ihan eri puolilla suomea = kahden tunnin ajomatkan päässä. On se rankkaa.

Nyt loppu alkuunsa Kärtsärin mollaus! Kärtsäri on antanut mulle iloa elämään ja buustia enemmän kun tyyliin mikään muu ilmiö viimeseen kolmeen vuoteen! Iso kiitos!

Sama! Mä en ymmärrä mikä siinä kaverissa on, kun kaikki mitä se tekee tuottaa energiaa järjestellä omaakin elämää parempaan uskoon!? Siis en tarkoita aikaa, joka kuluu näiden kahden seuraamiseen ja siitä kirjoittamalla haaveiluun, mutta siis omaan henkiseen kasvuun, energioihin ja siihen mun omaan tarinaan!!! Käärijä boostaa mua elämään ja tuntemaan! Laitoinkin hänelle siitä viestin.

Ja kaverin oma tavoite on vain painaa pari vuotta mahdollisimman isoja lavoja, eläköityä ja muuttaa Suomesta johonkin lämpimään. Esim Kreikkaan tai Thaimaaseen 😂

Eikä tarvitse arpoa kuka lähtee mukaan

💯!

Vierailija
7812/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siitä, miksei Bojan varmaan pidä siitä, että häneen isketään homoleimaa, jos ei ole, eli siis hän haluaa varmaankin olla tyttöjen silmissä kiinnostava, eikä että naiset ajattelevat hänen olevan homo. 

Samoin voisi ajatella, etteivät gay-miesten lähestymiset tuntuisi kauhean kivoilta. 

Vierailija
7813/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja btw, minäkin uskon että Bojanilla oli jonkin sortin ihastus meneillään Kärtsää kohtaan viisujen aikaan. (koska kellä ei olisi) Mutta juuri sen takia myöskään en halua että keikasta tulee joku nolo shippaus tapahtuma. Ei tarvi tehdä toiselle epämukavaa oloa muutenkin varmaan hankalasta asiasta.

- se tavastian keikasta valittanut

Vierailija
7814/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja btw, minäkin uskon että Bojanilla oli jonkin sortin ihastus meneillään Kärtsää kohtaan viisujen aikaan. (koska kellä ei olisi) Mutta juuri sen takia myöskään en halua että keikasta tulee joku nolo shippaus tapahtuma. Ei tarvi tehdä toiselle epämukavaa oloa muutenkin varmaan hankalasta asiasta.

Mun mielestä tää shippausyhteisö ei ole puhunut, että B ois homo. Sitä tekevät sen ulkopuolella olevat ilkeät tyypit. 

Toki Bojan näkee molempia ja saattaa sekoittaa asian, mikä on tosi harmi.

Vierailija
7815/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puutarhuri kaipaa k18 perennaketjua! Missä ja miten sen vois toteuttaa? Täällä juttujen taso on varmaan tätä koko kesän.

Vierailija
7816/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin huuto lavalle ei mun mielestä kyllä ole vielä shippausta, vaan Bojan-fanitusta, myös Käärijän kaverina.

Vierailija
7817/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jess Nyt on tullut Pokemon Cha Cha Cha Charmander youtubeen 💚💚💚

Mitäää just ku toivoin sitä 💚 Thank you Matrix

Vierailija
7818/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä puutarhuri kaipaa k18 perennaketjua! Missä ja miten sen vois toteuttaa? Täällä juttujen taso on varmaan tätä koko kesän.

Ai siis ihan kukkakielellä?!

Vierailija
7819/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität? Keikka oli siis loppuunmyyty UMK-finaalista eteenpäin? En ainakaan itse ollut siinä vaiheessa kuullutkaan käärijästä. Kiinnostusta ei herättänyt edes boleron tippumisuutinen, vaikka seurasinkin tapauksen läpi semihuvittuneena silloin ja ajattelin, että mahdollisesti symppis kaveri kyseessä.

Mistä ne, joille se shippaus on erityisen tärkeää, saa nyt lipun Tavalle???????

Miten se, mitä muut konserttiin tulijat sydämissään kokevat, heikentää sun keikkafiilistä???????

Vai onko tässä kyse siitä, että et enää kehtaa mennä keikalle, koska muut kaltaisesi urpot voivat kiusata sinua siitä? Ei kuule hätää, muiden mielipidehän onkin tässä se tärkeä. Mä voin ostaa sun lippusi.

No kyllä mulle tulee hemmetin kiusaantunu fiilis jos se meno menee siihen että KÄRTSÄN keikalla joka välissä teinit alkaa huutamaan Bojania, odottaen sitä lavalle. Se on keikka, ei mikään shippaus tapahtuma.

No se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi. Ehkä kannattaisi pohtia, miksi muiden tapa olla ja elää ärsyttää niin paljon. Eiköhän K ja B osaa ottaa huomioon kaikenikäiset ja erilaiset fanit, ymmärtävät varmasti myös teinien pään sisäisen maailman. Ei maailma voi lopettaa juhlintaa vain sen takia, että sinulle tulee siitä paha mieli.

Jos ottaisivat koko jutun noin rennosti kuin väität niin miksi Bojan nyt selkeästi ottaa etäisyyttä koko shippaus juttuun ja Kärtsään? Täällähän ollaan päivät pitkät spekuloitu sitä että miksi Bojan on niin outo yms yms.

Olisikohan ihan vain sen takia, että molemmilla on kiireinen keikka vuosi tulossa ja pitää antaa aikaa myös muillekin ihmisille. Vaikka osalla faneista pyörii K ja B sitkeästi mielessä, niin näillä kahdella on paljon muutakin mietittävää.

Vierailija
7820/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä pokemon yt-videoon?

Ketju on lukittu.