Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78122/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on SF? Saisko jonkun vinkin. Anteeksi, olen ihan jälkijunas...paatissa mukana.

Superfani sampitar ig.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78123/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78124/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptoinneista tuli mieleen, että meidän superdaddy Klla ei ole keikkaa merkitty 31.10., kun JO on Wienissä.💚💙

Oiskohan aika jo toteuttaa se Rekon innostama seal-isyys? 🦭 K: han luetteli Itävallan silloin (vahingossa?) kun ilm ulkomaat. Salena tulis varmaan innoissaan kummiksi.💓

Tästä tuli mieleen, että muistaako joku fanin postausta tuosta keikkailmosta. K oli postannut keikoista, että menee Itävaltaan ja unohti Saksan. B oli postannut / jakanut Saksan ja unohtanut Itävallan :D ? En muista kyllä, et JO olis missään ollut virhettä?

Vierailija
78125/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adoptoinneista tuli mieleen, että meidän superdaddy Klla ei ole keikkaa merkitty 31.10., kun JO on Wienissä.💚💙

Oiskohan aika jo toteuttaa se Rekon innostama seal-isyys? 🦭 K: han luetteli Itävallan silloin (vahingossa?) kun ilm ulkomaat. Salena tulis varmaan innoissaan kummiksi.💓

Wienin eläintarhan oikeasti kannattaisi maksaa Kärtsän matkat yms. :) Olisi tosi hyvää mainosta.

Mun innostusta tähän baby sealiin vähentää se, ettei kummallakaan ollut todellisuudessa mitään tekemistä hankinnan kanssa. Ja se, että saimaannorppa olisi ollut parempi vaihtoehto.

T. Tiukkapipo

No minua ei kyllä haittaa, vaikka olisivat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista, jos menevät yhdessä tapaamaan sitä.

Ehdottomasti päivän paras ja listahelmi.

Vierailija
78126/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus että Bojan opettelee vähän Suomen keikkoja varten lisää puhuttavaa. Aah en malta odottaa kun se puhuu sillä ihanalla pehmeällä aksentilla.

But I also think he did it for a more "personal" reason. Also because otherwise he would have to learn all the languages of the places where he gives a concert.

Of course! The other languages? Nah!

Vierailija
78127/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset yksinäiset naudat -> listaan. Jos listan pitäjä vielä joskus tänne palaa.

😭

Vierailija
78128/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrinaa soitetaan

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3177255100468328090?utm_source…

Sielläpä riittää paidattomia poikia. On vissiin kuuma?

Vierailija
78129/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mä niin haluisin taas olla tuolla missä Jokerit.

Vierailija
78131/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset yksinäiset naudat -> listaan. Jos listan pitäjä vielä joskus tänne palaa.

😭

ai TAAS mä pääsin listalle

Vierailija
78132/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania raportteja tulee jo Koperista vaikka keikka ei ole vielä edes alkanut.

https://twitter.com/katrinaissorry/status/1695099263879938530?t=GkoZd0t…

https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695096780524773467?t=uCjakK…

Jotenkin niin #vainbojanjutut, että osaa sanoa tuon italiaksi, kenen tahansa muun kohdalla olisi epäuskottavaa. :D

Se on se latina, mitä se on lukenut. enpä ois arvannut, että latinasta on kellekään tänä päivänä noin paljon hyötyä 🤯

Vierailija
78133/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskos Madame Cykalta liveä.

Vierailija
78134/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus että Bojan opettelee vähän Suomen keikkoja varten lisää puhuttavaa. Aah en malta odottaa kun se puhuu sillä ihanalla pehmeällä aksentilla.

B:n kielipää ja "opettelee vähän puhuttavaa" = B Tavastialla: Hei ja hyvää iltaa Suomi! Mä rakastan teitä. Me ollaan Joker Out ja tänä iltana bailataan niin että perna rytkyy! Mitäs siellä kyltissä lukee, haluat halin? No kyllähän se passaa. Niin ja kiitos kaikista villasukista mitä ollaan saatu, ne tulee kyllä tarpeeseen. Ootte kyllä aikamoisia käsityöihmeitä. Mutta mennääs ensimmäiseen biisiin ennen kuin Nace ja Jan hukkuu taas toistensa silmiin, tää on Ne Bi Smel. Oprosti, da spet kličem te..

Vierailija
78135/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se manageri on Siljalla, ku postaa. Parin tumnin päästä Kokkola. Uiko se Kärtsä sinne 🤣

Vierailija
78136/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

No mutta ei kaikki kuitenkaan ole valhetta. Aloita manipulointi kuunteluttamalla niitten musaa. Kyllä sieltä joku lemppari kuitenkin tarttuu ja sen jälkeen Bojan ilmielävänä on vain pelkkää plussaa.

Tai sit kerrot suosiolla heti Janin yksityishenkilöstä. Se riittää.

Itse asiassa yhden tyypin sain lupautumaan, kun soittelin hänelle jokereitten musaa😄tää henkilö vaan joutui perumaan.

Vierailija
78138/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CwS-NdktnGd/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mä rakastan Krisiä. Joka päivä vähän enemmän.

Vierailija
78139/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n kielipää ja "opettelee vähän puhuttavaa" = B Tavastialla: Hei ja hyvää iltaa Suomi! Mä rakastan teitä. Me ollaan Joker Out ja tänä iltana bailataan niin että perna rytkyy! Mitäs siellä kyltissä lukee, haluat halin? No kyllähän se passaa. Niin ja kiitos kaikista villasukista mitä ollaan saatu, ne tulee kyllä tarpeeseen. Ootte kyllä aikamoisia käsityöihmeitä. Mutta mennääs ensimmäiseen biisiin ennen kuin Nace ja Jan hukkuu taas toistensa silmiin, tää on Ne Bi Smel. Oprosti, da spet kličem te..

Onkohan suomenkieli jopa Bojanille paljon suurempi haaste kuin espanjat ja ranskat.

Vierailija
78140/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wienin eläintarhan oikeasti kannattaisi maksaa Kärtsän matkat yms. :) Olisi tosi hyvää mainosta.

Mun innostusta tähän baby sealiin vähentää se, ettei kummallakaan ollut todellisuudessa mitään tekemistä hankinnan kanssa. Ja se, että saimaannorppa olisi ollut parempi vaihtoehto.

T. Tiukkapipo

Samaa mieltä! 🥰

T. Agentti Saimaannorppa 🦭

Ketju on lukittu.