Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oho Alan Walker täyttää vasta 26. Oon luullut olevan paljon vanhempi. Kärsykin siellä onnittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot Baby 🔥🥵💕
Herranjestas miten ihana!!!
No kieltämättä nyt on kuumaa... 🥵😍🥰🔥🙌
Tätä vois tuijotella loppupäivän...Kuten myös: Tuo vasemman käden harhailu reidellä... ja...sietämätön!🥵
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271172494952910112?is_fro…Mikähän mulla nyt on kun jos K videoissa näen vaan sen kasvot ja näissä B videoissa se ei menekkään noin vaan katson vaan noita housuja? En edes harhailevaa kättä tai etsi mitään cn vaan nuo housut on alkaneet näyttää kuumilta. Onko mulla nyt tässä joku B housu-fetissi muodostunut ihan yllättäen?
No onhan siellä alempanakin paljon katsottavaa: miehekkäät reidet, lanteiden keinutukset jne. Mä kyllä tykkään katsoa myös kasvoja ja B:n ilmeikästä ja kuumaa esiintymistä.
Koko paketti lisättynä nerokkaalla ja herkällä taiteilijasielulla, jumalai sella äänellä ...siis IHAN kaikki💙🐶🔥👖🦋💞💋🌸🎁💎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot Baby 🔥🥵💕
Herranjestas miten ihana!!!
No kieltämättä nyt on kuumaa... 🥵😍🥰🔥🙌
Tätä vois tuijotella loppupäivän...Kuten myös: Tuo vasemman käden harhailu reidellä... ja...sietämätön!🥵
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271172494952910112?is_fro…Eilen oli kans joku todella steamy klippi, missä käsi harhaili myös (samalta keikalta siis) 🥵🥵🥵
Hyvä tietää, että on muitakin kidutettuja sieluja palstalla. Ei yksin tarvii tätä kaikkea kärsiä.
Käärijä eilen risteilyllä yleisölle:
K: An d I promise, today, we are having some special!
Yleisö: Jeeeeeee!
K: Osoittaa ja pitelee mahaansa, "I mean this you know? Child coming."
:DDDDD
Vierailija kirjoitti:
B: am i still your puppy? After all this time?
K: my puppy, my boyfriend, my Justin Bieber
B: your everything?
K: my everything. You still wanna keep me and never let me go?
B: i'll keep you forever and never let go
K: yes
B: am i still your number one?
K: the one and only
B: the only one
K: yes
B: will you be the juhuhuu to my hahahaa?
K: -- what?
Demoni karjunta collab
https://www.instagram.com/reel/CwVOJ0itZvH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Katsoin myös ton Ne bi smelin ja luin sanat. Itseäni koskettaa kaikki Jokereiden lyriikat, mihin olen tutustunut. Aluksi kuuntelin vain biisejä, tai aivan aluksi katselin lähinnä Bojania ja kumppaneita esiintymässä. Mutta tykästyin todella nopeasti Jokereiden musiikkiin, ensi kuulemalta rakastuin Novi valiin, Plastikaan, Katrinaan, Demoniin, Padamiin, Tokioon ... ja aloin etsiä käännöksiä. Kokoajan tuli lisää biisejä kuunteluun ja nyt rakastan niitä kaikkia.
Noin nuoriksi ihmisiksi heidän sanoituksensa ovat täynnä kokemusta ja tunnetta, biisit ovat sydämeen käyviä, syvällisiä ja melankolisia.
🤍🧡🤍🧡
Vierailija kirjoitti:
Vauvallahan asia on ollut tiedossa jo pitkään 😛 Kärpyn pikku kevätkääryle.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se siellä jo synnyttää. Linnan juhlissahan sen Salen piti olla kätilönä
Pidättele nyt vielä Kärde.
Alan Walkeria kuvittelin itsekin vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös ton Ne bi smelin ja luin sanat. Itseäni koskettaa kaikki Jokereiden lyriikat, mihin olen tutustunut. Aluksi kuuntelin vain biisejä, tai aivan aluksi katselin lähinnä Bojania ja kumppaneita esiintymässä. Mutta tykästyin todella nopeasti Jokereiden musiikkiin, ensi kuulemalta rakastuin Novi valiin, Plastikaan, Katrinaan, Demoniin, Padamiin, Tokioon ... ja aloin etsiä käännöksiä. Kokoajan tuli lisää biisejä kuunteluun ja nyt rakastan niitä kaikkia.
Noin nuoriksi ihmisiksi heidän sanoituksensa ovat täynnä kokemusta ja tunnetta, biisit ovat sydämeen käyviä, syvällisiä ja melankolisia.
🤍🧡🤍🧡
Bojan on kirjoittanut ja säveltänyt lähes kaikki biisit.
Dopamin ja NGVOT ovat Krisin, Vse kar vem on merkattu kummallekin.
Jan taas on tehnyt Bojanin kanssa Umazane mislin (vähemmän yllättävää, ehkä?)
Bojan on kyllä oikeasti ihan taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
🤍🧡🤍🧡
Mulle on tähän mennessä ollut riipaisevin tuo Padam. Läheskään kaikkiin sanoituksiin en ole vielä tutustunut. Ihan vakavissani suunnittelen sloveenin kielen ainakin alkeiden opiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤍🧡🤍🧡
Bojan on kirjoittanut ja säveltänyt lähes kaikki biisit.
Dopamin ja NGVOT ovat Krisin, Vse kar vem on merkattu kummallekin.
Jan taas on tehnyt Bojanin kanssa Umazane mislin (vähemmän yllättävää, ehkä?)
Bojan on kyllä oikeasti ihan taiteilija.
Onhan B todellinen monilahjakkuus, taitoja löytyy niin musiikintekijänä, laulajana kuin esiintyjänä. Olisi kiva nähdä hänet myös näyttelemässä jossain vaativammassa roolissa, uskon että tarvittavaa syvyyttä löytyy myös siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se siellä jo synnyttää. Linnan juhlissahan sen Salen piti olla kätilönä
Pidättele nyt vielä Kärde.
Pitääkin ottaa Itsenäisyys päiväksi työvuoro , jos sitä pääsisi ensimmäisenä käärylettä pitelemään. Onkohan isänsä näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Demoni karjunta collab
https://www.instagram.com/reel/CwVOJ0itZvH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja vielä yx: https://www.instagram.com/reel/CwXabgDIk13/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwVmJCoNb8g/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tä on jotenkin niin poikamaisen söpö kuva!
Niin on. K on kuvassa ihan saman näköinen kuin yhdessä lapsuuden kuvassaan. Ihan sama kuvakulma, vaalea tukka ja lippis päässä. Yksi netissä olleista kuvistaan.
Mikä naarmu sillä Kärdellä on ollut eilen vatsassa? Ilmeisesti keikan aikana tullut. Onko tästä enemmän tietoa kellään?
Kieltämättä
https://twitter.com/leopardom_/status/1694376341636854175?t=rH22ezXkBOo…