Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://drive.google.com/file/d/1G_sTF6CnjmP-opbCydkrcnW9mZvOD2fm/view?…
🔞😋
Nyt hei... Ei tämmösiä tänne, voi tulla sanomista. (Kiitos!)
Ai sulta? Ei oo muuten mun tekemä!
Tää oli jälleen yksi epäonnistunut pyrkimys huumoriin omalta osaltani.
- sama
Joo täällä ei mee aina maaliin 😅 sit joskus heität jonkun omasta mielestä ihan hölmön jutun/provon ja saat siihen 40 yläpeukkua. Tuntemattomat on palstan mieltymykset.
Kuvan julkaisemisen ajankohta on kyllä enemmän kuin sopiva. Taiteellisesti hieno kuva.
Mä muistan lapsuudesta jonkun pelottavan satukirjan jossa oli piirretty hahmot ihan samannäköisiksi. Joku kyklooppi siinä oli!
Melkoset kykloopit siinä onki kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt kumpaan ketjuun laittaisin tän, mutta koska tämä on hivenen aktiivisempi, niin laitan tänne.
Lähdin nyt tutustumaan tuohon Ne bi smeliin. Kuulin sen aiemmin kun kaikki JO kappaleet olivat minulle tuntematonta maaperää ja siis nyt kun heidän musiikkiinsa on tullut sisäänajetuksi, niin tosiaan suotta sitä hyljeksin.
En vielä ottanut lempparikseni, mutta se voi sieltä hyvää vauhtia sellaiseksikin kiivetä :) Oli musiikillisesti sellainen sopivan vauhdikas, mistä kyllä pidän. Hauskaa myös on, jos Jan aika-ajoin menee sekaisin soittaessaan tämän :)
Nyt tiedän, miksi olen alunperin sen nopeasti hylännyt; siinä oli sellaiset itsesyytöksiset sanat, joissa en silloin varsinkaan käsittänyt, (tai päässäni edes osannut keksiä) mitä Bojan oikein höpisee. Oli vaikea uskoa, että Bojan ois ollut edes nuorempana sika ketään naista kohtaan.
Nytkin mietin, että millaisestakohan tilanteesta tuossa mahtaa olla kyse..? Jotenkin mulle tuli mieleen ja tämä on siis vain minun mielipiteeni, nuoruuteni aseksuaalina viettäneenä. En tarkoita, että näin asia olisi, mutta mulle tuli fiilis, että kappaleen minä on pelännyt intiimimpää kanssakäymistä rakastamansa naisen kanssa ja paennut. Mutta on sattunut paetessaan jollain lailla päätymään tekemään jotain jonkun muun kanssa ja nyt katuu.
Nyt pystyin kehittelemään tämän skenaarion, koska Bojan on enemmän tuttu tai siis ei varsinaisesti Bojan, mutta näkemykseni hänestä. Hän voi toki oikeasti olla vaikka hetero.
Mutta nyt tulkintani tietenkin on, että intiimiys oli pelottanut, koska no, you know.
Sanat eivät enää ärsyttäneet, koska keksin tuon selityksen Bojanin muka "inhottavuudelle" tai väärin tekemiselle.
Kohdasta 4:40
Ne bi smel on kyllä niin paljon parempi Belgrad-versiona kuin levyllä, kuuntelen sitä aina tuolta videolta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä eilen risteilyllä yleisölle:
K: An d I promise, today, we are having some special!
Yleisö: Jeeeeeee!
K: Osoittaa ja pitelee mahaansa, "I mean this you know? Child coming."
:DDDDD
Vauvallahan asia on ollut tiedossa jo pitkään 😛 Kärpyn pikku kevätkääryle.
Niinhän se oli Häärijällekin tulossa. Voi tätä vauvaonnea👶👶
Housufetissi, taas madam_ cyka: Ehkä nuorempi B. tummat farkut ja hieman haarakyykkyä...😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt kumpaan ketjuun laittaisin tän, mutta koska tämä on hivenen aktiivisempi, niin laitan tänne.
Lähdin nyt tutustumaan tuohon Ne bi smeliin. Kuulin sen aiemmin kun kaikki JO kappaleet olivat minulle tuntematonta maaperää ja siis nyt kun heidän musiikkiinsa on tullut sisäänajetuksi, niin tosiaan suotta sitä hyljeksin.
En vielä ottanut lempparikseni, mutta se voi sieltä hyvää vauhtia sellaiseksikin kiivetä :) Oli musiikillisesti sellainen sopivan vauhdikas, mistä kyllä pidän. Hauskaa myös on, jos Jan aika-ajoin menee sekaisin soittaessaan tämän :)
Nyt tiedän, miksi olen alunperin sen nopeasti hylännyt; siinä oli sellaiset itsesyytöksiset sanat, joissa en silloin varsinkaan käsittänyt, (tai päässäni edes osannut keksiä) mitä Bojan oikein höpisee. Oli vaikea uskoa, että Bojan ois ollut edes nuorempana sika ketään naista kohtaan.
Nytkin mietin, että millaisestakohan tilanteesta tuossa mahtaa olla kyse..? Jotenkin mulle tuli mieleen ja tämä on siis vain minun mielipiteeni, nuoruuteni aseksuaalina viettäneenä. En tarkoita, että näin asia olisi, mutta mulle tuli fiilis, että kappaleen minä on pelännyt intiimimpää kanssakäymistä rakastamansa naisen kanssa ja paennut. Mutta on sattunut paetessaan jollain lailla päätymään tekemään jotain jonkun muun kanssa ja nyt katuu.
Nyt pystyin kehittelemään tämän skenaarion, koska Bojan on enemmän tuttu tai siis ei varsinaisesti Bojan, mutta näkemykseni hänestä. Hän voi toki oikeasti olla vaikka hetero.
Mutta nyt tulkintani tietenkin on, että intiimiys oli pelottanut, koska no, you know.
Sanat eivät enää ärsyttäneet, koska keksin tuon selityksen Bojanin muka "inhottavuudelle" tai väärin tekemiselle.
Kohdasta 4:40
Ne bi smel on kyllä niin paljon parempi Belgrad-versiona kuin levyllä, kuuntelen sitä aina tuolta videolta. :)
Noi biisit on livenä käytännössä kaikki parempia.
Mua vähän murmuruttaa se, että bändi on siirtynyt vain koko ajan ei-rockimpaan suuntaan. Siis musiikillisesti murmuruttaa. En tajua syytä? Miten joku voi haluta olla vähemmän sähäkkä, rockimpi ja jotenkin laimeampi ei vain mahdu mun kaaliini.
Mistähän moinen raapale K:n iholla?
(Sampitar ig stoori)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän moinen raapale K:n iholla?
(Sampitar ig stoori)
Kesken keikan tullut, joten toivottavasti on vain häsännyt jotakin itse, eikä ole fanin aiheuttama.
Onko Kokkolassa palstalaista?
Vierailija kirjoitti:
Jan fiilistelee
Aah mikä ihana mies.
Ihana fanitaide B:stä ja K:sta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide:
Minusta K:n ja Bojanin flirttailussa ja ystävyydessä oli jotain raikasta, aitoa ja viatonta.
Tuo Tommy juttu ällöttää minua.. Tässä alkaa olemaan jotain aiheella ratsastelua ja epäaitoa..Eihän näitä nyt voi eikä kannata tuolla lailla edes vertailla. Omasta mielestäni on niin päivänselvää, että näissä on aivan eri asioista kysymys.
K&B tapauksessa oli ja on aivan varmasti edelleen kyse vähintäänkin oikeasta ystävyydestä ja jopa jostain syvemmästä yhteenkuuluvuudesta, uskoakseni jopa molemminpuolisesta ihastumisesta. Ja siis niin, että koko heidän välinen juttu lähti siitä ystävystymisestä ja/tai ihastumisesta toisiinsa.
K&T juttu taas on lähtenyt musiikillisesta yhteistyöstä. Olkoonkin, että K on T:tä fanittanut jo pitkään ja varmasti ovat tuota yhteistyötä tehdessä myös ystävystyneet, koska kaiken saatavilla olevan matskun perusteella näyttää, että hekin ovat viihtyneet hyvin yhdessä ja hauskaa on ollut. Mutta mun silmiin siinä on kuitenkin edelleen kyse ennen kaikkea ammatillisesta yhteistyöstä yhteiseen biisiin ja mv:n liittyen.
En myöskään usko, että "Tommy juttu" on mitenkään epäaitoa tai aiheella ratsastusta. Ei me tietenkään tiedetä K:n motiiveja tähän, vaikka sanoikin sen verran, että haluaa ilmaista itseään tjsp. Sitä, miksi kokee halua tai tarvetta tämän tyyppiseen ilmaisuun, voidaan vain arvailla. Siihen voi olla joku "kevyempikin" syy kuten se, että haluaa vain taas hämmentää tai jollain lailla shokeerata, mutta kyllä mä luulen, että haluaa ehkä oikeastikin herätellä ihmisiä aiheen tiimoilta tuomalla tämän tyyppistä kuvastoa esiin. Joko tuen osoituksena johonkin suuntaan tai sitten siksi, että on esim. itsekin saattanut kokea hämmennystä näihin asioihin liittyen tai haluaa tuoda itsestään uusia, kuitenkin aitoja, puolia esiin tms.
Mä en siis kuitenkaan näe, että yhteistyö tai ystävystyminenkään Tommyn kanssa voisi olla minkäänlainen uhka K & B väleille. Voi olla jopa päinvastoin.
Kiitos tästä pohdinnasta, nämä ovat käytännössä samat kuin omat mietteeni asiasta. Mua vaan ilahduttaa se, että K on päässyt tekemään yhteistyötä ihailemansa T:n kanssa, kokeilemaan uutta ja testaamaan rajoja. Eikä mua todellakaan haittaa K:n kiehnäämiset T:n (tai oikeastaan kenenkään muunkaan) kanssa (joo, tää käy kyllä selväks, jos selaa mun Tumppu-likejä, köh) enkä näe, että tää uhkaisi K:n ja B:n välistä ystävyyttä, (platonista) rakkautta tai mitä ikinä heidän välillä todella onkaan.
Tästä puheen ollen... Oon nyt ihastunut täysin K/B-ficceihin <3 Kuten taisin jossain vaiheessa todeta, oon kyllä ollut jo viisukeväästä lähtien sellainen casual shippaaja ja oon yläpeukuttanut varmaan jokaista minificciä täällä, mutta mulla on ollut jotenkin iso kynnys alkaa lukea RPF:ia. Luin ja kirjoitin itsekin sellaista teininä ja ehkä sitten vähän päälle parikymppisenä alkoi nolottaa kaikki tuohon aikakauteen liittyvät tekemiseni (+ pohdin, kuinka moraalisesti oikein koko RPF-ilmiö on). Nyt en jaksa välittää niin paljon, kun ainakin tähän mennessä lukemani ficit ovat vain tuoneet itselle vain hyvää mieltä ja jopa inspistä ainakin sen yhden ficcirunon verran :)
Taiteiluja ei oo multa tulossa näillä näkymin kovinkaan pian: tän viikon saldo tähän mennessä on vain yksi pikku piiperrys K:n kätösestä ja torson puolikkaasta :D Ehkä sitä vois taas viikonloppuna jotain puuhailla...
- Jossu
Lähettäispä JokerOutSubs liveä. Manifestoidaan. Monelta se keikka oli Suomen aikaa, että uskaltaa lähteä ulkoileen?
Vierailija kirjoitti:
Lähettäispä JokerOutSubs liveä. Manifestoidaan. Monelta se keikka oli Suomen aikaa, että uskaltaa lähteä ulkoileen?
Joku puhui täällä aikaisemmin klo 23:sta, mutta lipunmyyntisivuilla lukee klo 21, eli klo 22 Suomen aikaa. 🤔 Vai soittaako DJ tunnin ennen varsinaista keikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää hottia B:tä 🔥💕
Osa Bojanin Plastiqa'sta viimeisimmältä keikalta on katsottavissa TikTokissa ja jo se sai kylmät väreet aikaan. Tulkinnasta tuli myös mieleen Jacques Brel (belgialainen laulaja, lauluntekijä, runoilija, näyttelijä).
Bojan on upea nuori taiteilija, mitä hänestä vielä tuleekaan!
Kenen tiktokissa? Jacques Brelin Amsterdam on kyllä jäänyt mieleen.
Jokerman_bojan
'Bojan is too cute to be real'
Oi joi ja casual nöpötyskin näyttäytyy selän kaartuessa hiuksen hienosti taaksepäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku puhui täällä aikaisemmin klo 23:sta, mutta lipunmyyntisivuilla lukee klo 21, eli klo 22 Suomen aikaa. 🤔 Vai soittaako DJ tunnin ennen varsinaista keikkaa?
LadySlo oli saanut järjestäjiltä tiedon että ensin esiintyy dj ja lämppäri ja JO lavalla klo 23.30 Suomen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt tietää varmaksi? Itse olin merkannut että vasta 23.30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kyllä tässä sitten ehtii ulkoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstahan elää ja hengittää spekuloinneista, joten heitän teille yhden eilisillalta😉. Olin keikalla, jossa yllätyssolistina oli Antti Holma. Palstallahan on aika ajoin arvuuteltu, onko Antti keskuudessamme jollain nimimerkillä. No, Antti heitti yhden biisin esittelyn sekaan ihan out of the blue juttua Käärijästä ja CCC:stä. Ja lauloi lopuksi jonkun Turkin euroviisubiisin. Joten Antti on selkeästi meidän miehemme😂🥰! Kiitos Antti vielä upeasta keikasta!
Ole hyvä, kiva kun tykkäsit.😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySlo oli saanut järjestäjiltä tiedon että ensin esiintyy dj ja lämppäri ja JO lavalla klo 23.30 Suomen aikaa.
Näinhän se olikin. Miksihän sitten tuolla JO concerts sivuilla on joku aika 8.00-10.00 pm? Ketä uskoa?
https://twitter.com/kafkae5que/status/1694750994293522793?s=20
aika monet sanovat, että K ja B ovat soulmates