Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää hottia B:tä 🔥💕
On kyllä B ollut niin hot (jopa omalla asteikollaan) koko tuon konsertin 😍🔥
Celsius - Fahrenheit - Cvjeticanin 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokeroutsubs 💙 ig stories, on jo Koperissa 5 hlön voimalla. Ovatkin ihan kelpo mamma-ainesta! Toivovat dj:ltä käärijää!💚
Ihana, kelpo mamma-ainesta 😂💚 parasta laatua!
Antoivat rohkaisua itselle mennä keikalle!!!🙂
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwVmJCoNb8g/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tä on jotenkin niin poikamaisen söpö kuva!
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen taidepläjäys tuo Lumea Artin "Come with me" (23.8)....Huhhuh.
AO3:ssa näkyy.
Bojtsulla pyllykivaa K :n kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot Baby 🔥🥵💕
Herranjestas miten ihana!!!
No kieltämättä nyt on kuumaa... 🥵😍🥰🔥🙌
Tätä vois tuijotella loppupäivän...Kuten myös: Tuo vasemman käden harhailu reidellä... ja...sietämätön!🥵
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271172494952910112?is_fro…
Mikähän mulla nyt on kun jos K videoissa näen vaan sen kasvot ja näissä B videoissa se ei menekkään noin vaan katson vaan noita housuja? En edes harhailevaa kättä tai etsi mitään cn vaan nuo housut on alkaneet näyttää kuumilta. Onko mulla nyt tässä joku B housu-fetissi muodostunut ihan yllättäen?
Vierailija kirjoitti:
Lisää hottia B:tä 🔥💕
Osa Bojanin Plastiqa'sta viimeisimmältä keikalta on katsottavissa TikTokissa ja jo se sai kylmät väreet aikaan. Tulkinnasta tuli myös mieleen Jacques Brel (belgialainen laulaja, lauluntekijä, runoilija, näyttelijä).
Bojan on upea nuori taiteilija, mitä hänestä vielä tuleekaan!
Mietin nyt kumpaan ketjuun laittaisin tän, mutta koska tämä on hivenen aktiivisempi, niin laitan tänne.
Lähdin nyt tutustumaan tuohon Ne bi smeliin. Kuulin sen aiemmin kun kaikki JO kappaleet olivat minulle tuntematonta maaperää ja siis nyt kun heidän musiikkiinsa on tullut sisäänajetuksi, niin tosiaan suotta sitä hyljeksin.
En vielä ottanut lempparikseni, mutta se voi sieltä hyvää vauhtia sellaiseksikin kiivetä :) Oli musiikillisesti sellainen sopivan vauhdikas, mistä kyllä pidän. Hauskaa myös on, jos Jan aika-ajoin menee sekaisin soittaessaan tämän :)
Nyt tiedän, miksi olen alunperin sen nopeasti hylännyt; siinä oli sellaiset itsesyytöksiset sanat, joissa en silloin varsinkaan käsittänyt, (tai päässäni edes osannut keksiä) mitä Bojan oikein höpisee. Oli vaikea uskoa, että Bojan ois ollut edes nuorempana sika ketään naista kohtaan.
Nytkin mietin, että millaisestakohan tilanteesta tuossa mahtaa olla kyse..? Jotenkin mulle tuli mieleen ja tämä on siis vain minun mielipiteeni, nuoruuteni aseksuaalina viettäneenä. En tarkoita, että näin asia olisi, mutta mulle tuli fiilis, että kappaleen minä on pelännyt intiimimpää kanssakäymistä rakastamansa naisen kanssa ja paennut. Mutta on sattunut paetessaan jollain lailla päätymään tekemään jotain jonkun muun kanssa ja nyt katuu.
Nyt pystyin kehittelemään tämän skenaarion, koska Bojan on enemmän tuttu tai siis ei varsinaisesti Bojan, mutta näkemykseni hänestä. Hän voi toki oikeasti olla vaikka hetero.
Mutta nyt tulkintani tietenkin on, että intiimiys oli pelottanut, koska no, you know.
Sanat eivät enää ärsyttäneet, koska keksin tuon selityksen Bojanin muka "inhottavuudelle" tai väärin tekemiselle.
Kohdasta 4:40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot Baby 🔥🥵💕
Tätä vois tuijotella loppupäivän...Kuten myös: Tuo vasemman käden harhailu reidellä... ja...sietämätön!🥵
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271172494952910112?is_fro…Mikähän mulla nyt on kun jos K videoissa näen vaan sen kasvot ja näissä B videoissa se ei menekkään noin vaan katson vaan noita housuja? En edes harhailevaa kättä tai etsi mitään cn vaan nuo housut on alkaneet näyttää kuumilta. Onko mulla nyt tässä joku B housu-fetissi muodostunut ihan yllättäen?
On sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICIP:n sanat saattaa kuulostaa vähän köykäisiltä, mutta joskus 1990-luvulla Underworld teki biisin Born Slippy, jonka sanoitus meni näin: - shouting lager, lager, lager, lager...shouting mega mega white thing, mega mega white thing, mega mega white thing...Ja hyvin vähän muuta. Biisi pärjäsi tosi hyvin ainakin Briteissä ja se otettiin mukaan Trainspotting-leffaan. Lyriikat ei aina oo biiseissä se tärkein juttu
Noh, siinä oli myös tanssibiitillisestikin jonkinlaista omaleimaisuutta siis ainakin main streamiin tarjoiltuna, It's crazy it's party taas sen sijaan ei sellaista tarjoile.
Makuasioita. Mutta toi ICIP on ainakin ihan mahdoton korvamato. Kuulin aamulla pätkän jostain instatarinasta, ja koko päivän on soinu biisi päässä. En varmasti oo ainoa, jolle se jää helposti mieleen.
Mulla on käynyt näin Jo biisien kanssa. Siellä ne ensin taustalla soivat ja sitten jo omassa päässä.
Joku aika sitten mietin että onko mun pälli oikeasti levinnyt lopullisesti kun radiossa soivista biiseistäkin tulee vaan nämä kaksi yhdessä mieleen. Lopulta tajusin että ne biisit on vaan soinut niiden koosteiden taustalla ja muodostavat siten mun aivoissa yhteyden. Ja vaikka eivät ihan kaikki olisikaan niin silti pakko uskoa tuohon omaan selitykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Tuo (melko usein toistuva) hiusten harominen on kyllä kans ihan tajuttoman🔥🔥🔥
Hot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot Baby 🔥🥵💕
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7271172494952910112?is_fro…Mikähän mulla nyt on kun jos K videoissa näen vaan sen kasvot ja näissä B videoissa se ei menekkään noin vaan katson vaan noita housuja? En edes harhailevaa kättä tai etsi mitään cn vaan nuo housut on alkaneet näyttää kuumilta. Onko mulla nyt tässä joku B housu-fetissi muodostunut ihan yllättäen?
No onhan siellä alempanakin paljon katsottavaa: miehekkäät reidet, lanteiden keinutukset jne. Mä kyllä tykkään katsoa myös kasvoja ja B:n ilmeikästä ja kuumaa esiintymistä.
B housufetissi on lista kamaa.
Vierailija kirjoitti:
B housufetissi on lista kamaa.
Äläs nyt.
T. Perseestä piukat pöksyt sulhasekseen valinnut
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt ku7mpaan ketjuun laittaisin tän, mutta koska tämä on hivenen aktiivisempi, niin laitan tänne.
Lähdin nyt tutustumaan tuohon Ne bi smeliin. Kuulin sen aiemmin kun kaikki JO kappaleet olivat minulle tuntematonta maaperää ja siis nyt kun heidän musiikkiinsa on tullut sisäänajetuksi, niin tosiaan suotta sitä hyljeksin.
En vielä ottanut lempparikseni, mutta se voi sieltä hyvää vauhtia sellaiseksikin kiivetä :) Oli musiikillisesti sellainen sopivan vauhdikas, mistä kyllä pidän. Hauskaa myös on, jos Jan aika-ajoin menee sekaisin soittaessaan tämän :)
Nyt tiedän, miksi olen alunperin sen nopeasti hylännyt; siinä oli sellaiset itsesyytöksiset sanat, joissa en silloin varsinkaan käsittänyt, (tai päässäni edes osannut keksiä) mitä Bojan oikein höpisee. Oli vaikea uskoa, että Bojan ois ollut edes nuorempana sika ketään naista kohtaan.
Nytkin mietin, että millaisestakohan tilanteesta tuossa mahtaa olla kyse..? Jotenkin mulle tuli mieleen ja tämä on siis vain minun mielipiteeni, nuoruuteni aseksuaalina viettäneenä. En tarkoita, että näin asia olisi, mutta mulle tuli fiilis, että kappaleen minä on pelännyt intiimimpää kanssakäymistä rakastamansa naisen kanssa ja paennut. Mutta on sattunut paetessaan jollain lailla päätymään tekemään jotain jonkun muun kanssa ja nyt katuu.
Nyt pystyin kehittelemään tämän skenaarion, koska Bojan on enemmän tuttu tai siis ei varsinaisesti Bojan, mutta näkemykseni hänestä. Hän voi toki oikeasti olla vaikka hetero.
Mutta nyt tulkintani tietenkin on, että intiimiys oli pelottanut, koska no, you know.
Sanat eivät enää ärsyttäneet, koska keksin tuon selityksen Bojanin muka "inhottavuudelle" tai väärin tekemiselle.
Tuonkin lopun karjumisen, "haluan luoksesi takaisin!" katsoin joskus "Helsingistä viikko" -shippilaseilla. Oli jtkn niin raju💔
B: am i still your puppy? After all this time?
K: my puppy, my boyfriend, my Justin Bieber
B: your everything?
K: my everything. You still wanna keep me and never let me go?
B: i'll keep you forever and never let go
K: yes
B: am i still your number one?
K: the one and only
B: the only one
B: will you be the juhuhuu to my hahahaa?
K: -- what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt ku7mpaan ketjuun laittaisin tän, mutta koska tämä on hivenen aktiivisempi, niin laitan tänne.
Tuonkin lopun karjumisen, "haluan luoksesi takaisin!" katsoin joskus "Helsingistä viikko" -shippilaseilla. Oli jtkn niin raju💔
Mietin myös tuota tuon konsertin voimallista esiintymistä tuossa, kun ajankohta tiedetään 🙂
Ja ihanasti hymyilee (jollekin yleisössä?) biisin aikanakin.
Myös bonuksena söpö Maks seisomassa lavan sivulla coolina, kuten kunnon Gustin, kun kappale loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös tuota tuon konsertin voimallista esiintymistä tuossa, kun ajankohta tiedetään 🙂
Ja ihanasti hymyilee (jollekin yleisössä?) biisin aikanakin.
Myös bonuksena söpö Maks seisomassa lavan sivulla coolina, kuten kunnon Gustin, kun kappale loppuu.
Kyllä, kyllä kunnon pikku Gustin!
Maks 🥰
Vierailija kirjoitti:
B: am i still your puppy? After all this time?
K: my puppy, my boyfriend, my Justin Bieber
B: your everything?
K: my everything. You still wanna keep me and never let me go?
B: i'll keep you forever and never let go
B: am i still your number one?
K: the one and only
B: the only one
B: will you be the juhuhuu to my hahahaa?
K: -- what?
💕 💞 https://youtube.com/shorts/h3RMteDXD_o?si=tynhZfUn4p7l1ryK
Ihanat pojat veneilee
https://www.instagram.com/reel/CwXcTfdtnuz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Makuasioita. Mutta toi ICIP on ainakin ihan mahdoton korvamato. Kuulin aamulla pätkän jostain instatarinasta, ja koko päivän on soinu biisi päässä. En varmasti oo ainoa, jolle se jää helposti mieleen.